abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183566233
Ik doe een online bestelling bij Intertoys. Als eerste moet ik verplicht een 'adresnaam' invoeren. Ik begrijp niet wat daarmee bedoeld wordt. Mijn adres of mijn achternaam? Volgens Google is het een achternaam waar een plaatsnaam in verwerkt zit. Dat bedoelen ze vast niet :').
Daarna wordt zowel mijn adres als mijn naam gevraagd, dus daaruit kan ik ook niet afleiden wat ik moet invullen en wat heeft het dan überhaupt voor nut?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_183566266
Dan vul je alleen kruisjes in, heel belangrijk zal het wel niet zijn.
pi_183566332
Is dat niet de naam die dan vermeld zal worden op het pakketje? Soms heb ik klanten die iets onder hun eigen naam kopen maar dat het dan gericht moet zijn aan iemand anders, bijvoorbeeld hun partner. Wellicht is het daar voor bedoeld?
pi_183566334
Vul maar in: AIVD
pi_183566362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is dat niet de naam die dan vermeld zal worden op het pakketje? Soms heb ik klanten die iets onder hun eigen naam kopen maar dat het dan gericht moet zijn iemand anders, bijvoorbeeld hun partner. Wellicht is het daar voor bedoeld?
Dat zou kunnen ja.
pi_183566515
Ik voer wel gewoon mijn achternaam in.
pi_183566880
Is het niet zoiets als "geadresseerde" ?

Dus gewoon je voor- en achternaam.
  donderdag 6 december 2018 @ 14:37:06 #8
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_183566929
Kan ook zijn dat je meerdere adressen kunt opslaan en zo makkelijk kunt switchen tussen thuis, werk, overburen en zo
pi_183569798
Dat is inderdaad best vaag.
Een slechte bewoording van geadresseerde/gericht aan zoals hierboven genoemd vind ik wel voor te stellen. Tegenwoordig wordt heel veel prive besteld maar bezorgd bij een bedrijf. Dat je daar dan bedrijfsnaam invult zodat het eenvoudiger te vinden is, en aangezien je toch naam invult dat het individu ook wel te vinden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')