abonnement Unibet Coolblue
pi_183564649
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe tv gekocht, de Philips 55PUS7303. Nu heb ik voor mijn verjaardag een Xbox One S met Battlefield V gekregen, maar... het spel ziet er waardeloos uit. Er lijkt iets niet goed te gaan met anti-aliasing of iets dergelijks, want objecten (bijv. bomen, struiken, rook, explosies en het licht van lampen in de verte) zien er blokkerig uit. Ook doet 'ie er vrij lang over om textures te renderen, wat ik vooral merk als ik naar de grond kijk. Het menu en alle cutscenes zien er dan wel weer top uit.

Ik weet dat de S veel minder krachtig is dan de X - en uiteraard geen native 4K ondersteunt, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het er zó slecht uit hoort te zien.. het lijkt wel op een game uit 2003. Ik heb bovendien eerder Battlefield 1 op een 50" inch 4K tv gespeeld, en dat zag er prachtig uit. Ook dat was op een One S.

Heb talloze instellingen al veranderd op de televisie, de Xbox en in het spel zelf. Verschillende beeldmodi, switchen naar 1080p op de Xbox, etc. Het leidt allemaal niet tot het gewenste resultaat. Waar heeft dit mee te maken? Ligt het gewoon aan de Xbox of gaat er iets mis bij het upscalen door mijn tv? Is het een bug in Battlefield? Of zie ik iets anders over het hoofd?

Ik hoop heel erg dat er iets aan te doen valt, want een upgrade naar de One X vind ik momenteel wel erg prijzig. :'(
pi_183564704
Ik geloof dat dat komt door het spel zelf. In de achtergrond in het menu zie je zelfs pop-in...
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183565560
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:00 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik geloof dat dat komt door het spel zelf. In de achtergrond in het menu zie je zelfs pop-in...
Hoe komt het dan dat ik er vrijwel niemand over hoor? Ik zal toch niet de enige zijn die hier last van heeft.. :?
pi_183566639
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:10 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat ik er vrijwel niemand over hoor? Ik zal toch niet de enige zijn die hier last van heeft.. :?
Omdat niemand het spel speelt? BFV is vrijwel langs iedereen heengegaan en gigantisch aan het floppen. Kijk de diverse youtube reviews maar voor gelijke klachten. Het spel is simpelweg niet af, veel bugs, veel pop in, veel was nog niet af tijdens de release etc.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 15:12:15 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183567475
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:57 schreef Sanddr het volgende:
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe tv gekocht, de Philips 55PUS7303. Nu heb ik voor mijn verjaardag een Xbox One S met Battlefield V gekregen, maar... het spel ziet er waardeloos uit. Er lijkt iets niet goed te gaan met anti-aliasing of iets dergelijks, want objecten (bijv. bomen, struiken, rook, explosies en het licht van lampen in de verte) zien er blokkerig uit. Ook doet 'ie er vrij lang over om textures te renderen, wat ik vooral merk als ik naar de grond kijk. Het menu en alle cutscenes zien er dan wel weer top uit.

Ik weet dat de S veel minder krachtig is dan de X - en uiteraard geen native 4K ondersteunt, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het er zó slecht uit hoort te zien.. het lijkt wel op een game uit 2003. Ik heb bovendien eerder Battlefield 1 op een 50" inch 4K tv gespeeld, en dat zag er prachtig uit. Ook dat was op een One S.

Heb talloze instellingen al veranderd op de televisie, de Xbox en in het spel zelf. Verschillende beeldmodi, switchen naar 1080p op de Xbox, etc. Het leidt allemaal niet tot het gewenste resultaat. Waar heeft dit mee te maken? Ligt het gewoon aan de Xbox of gaat er iets mis bij het upscalen door mijn tv? Is het een bug in Battlefield? Of zie ik iets anders over het hoofd?

Ik hoop heel erg dat er iets aan te doen valt, want een upgrade naar de One X vind ik momenteel wel erg prijzig. :'(
Heb deze klacht al eens vaker gelezen maar dan bij Battlefield 1. Als dat deel er bij jou goed uitzag dan moet BF V er minimaal net zo goed uit (kunnen) zien. Heb je de mogelijkheid om een ander scherm (tv/monitor) aan te sluiten? Andere kabels/poortjes geprobeerd? Alles al weer eens teruggezet naar defaults? Evt. herinstallatie? Misschien valt er wat te vinden via Google als je Battlefield 1 aanhoudt met dezelfde symptomen, dan krijg je waarschijnlijk wel wat meer resultaten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 15:12:54 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183567484
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Omdat niemand het spel speelt? BFV is vrijwel langs iedereen heengegaan en gigantisch aan het floppen. Kijk de diverse youtube reviews maar voor gelijke klachten. Het spel is simpelweg niet af, veel bugs, veel pop in, veel was nog niet af tijdens de release etc.
:D wat een onzin. Game is geweldig en servers zitten propvol.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183568722
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb deze klacht al eens vaker gelezen maar dan bij Battlefield 1. Als dat deel er bij jou goed uitzag dan moet BF V er minimaal net zo goed uit (kunnen) zien. Heb je de mogelijkheid om een ander scherm (tv/monitor) aan te sluiten? Andere kabels/poortjes geprobeerd? Alles al weer eens teruggezet naar defaults? Evt. herinstallatie? Misschien valt er wat te vinden via Google als je Battlefield 1 aanhoudt met dezelfde symptomen, dan krijg je waarschijnlijk wel wat meer resultaten.
Ik heb momenteel geen beschikking over een andere tv of monitor, dus dat kan ik helaas niet testen. De kabel die ik gebruik is de HDMI-kabel die bij de Xbox werd geleverd, maar ik kan eens proberen of het met een andere beter wordt. :) Heb ook andere poorten geprobeerd, maar dat leverde niets op. Bedoel je met herinstallatie een factory reset van mijn Xbox of het opnieuw installeren van de game?

Bedankt voor je tip over de klachten in BF 1, daar heb ik ook even op gezocht. Kwam daarover niet veel nieuws tegen, maar ik stuitte wel op een topic op Reddit (over BF V) waarin iemand aangaf dat het vergroten/aanpassen van de FOV/uitzetten van ADS FOV zou kunnen helpen. Hoewel ik denk dat ik daar ook al aan heb zitten pielen, ga ik dat ook nog even proberen.

Zou flink balen als er niks aan te doen is, want het speelt echt super kut op deze manier. Ik verwacht geen graphics die in de buurt komen van de XOX, maar als ik Minecraft wil spelen zou ik dat wel hebben gekocht. :')
  donderdag 6 december 2018 @ 16:22:29 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183568771
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Omdat niemand het spel speelt? BFV is vrijwel langs iedereen heengegaan en gigantisch aan het floppen. Kijk de diverse youtube reviews maar voor gelijke klachten. Het spel is simpelweg niet af, veel bugs, veel pop in, veel was nog niet af tijdens de release etc.
:')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183568850
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

:D wat een onzin. Game is geweldig en servers zitten propvol.
Lol, jij ontkent dat de game waardeloos verkoopt? :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  donderdag 6 december 2018 @ 16:31:23 #10
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183568925
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Lol, jij ontkent dat de game waardeloos verkoopt? :D
Kom vooral enkel terug op je punt wat klopt in plaats van je bullshit dat niemand het speelt en doen alsof het elke 5 minuten crasht.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183568963
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:31 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Kom vooral enkel terug op je punt wat klopt in plaats van je bullshit dat niemand het speelt en doen alsof het elke 5 minuten crasht.
Oja, want dat zei ik namelijk. Zal ik je een paar youtube filmpjes laten zien van reviewers die alle bugs, pop-in en glitches laat zien?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  donderdag 6 december 2018 @ 16:54:36 #12
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183569294
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Oja, want dat zei ik namelijk. Zal ik je een paar youtube filmpjes laten zien van reviewers die alle bugs, pop-in en glitches laat zien?
Ik heb er al drie dagen in zitten en de enige tijdverneukende bugs die ik heb gehad is dat ik constant van het laden van de map naar het hoofdmenu ga en dat hij vastloopt op assignments als ik ze in-game check als ik pech heb. Tja en hier en daar dat je vast kan komen te zitten en moet redeployen maar dat is onmogelijk te voorkomen wat mij betreft met al die maps en al die hoeken en gaten.

Als je de game ervaring van een hoop mensen bij elkaar legt dan ga je in elk spel veel dingen tegenkomen die niet zo horen te zijn.

Maar die YouTubers van jou weten het vast wel beter. Daarom zit ik op FOK! en heb ik geen YouTube kanaal.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183569311
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:54 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ik heb er al drie dagen in zitten en de enige tijdverneukende bugs die ik heb gehad is dat ik constant van het laden van de map naar het hoofdmenu ga en dat hij vastloopt op assignments als ik ze in-game check als ik pech heb. Tja en hier en daar dat je vast kan komen te zitten en moet redeployen maar dat is onmogelijk te voorkomen wat mij betreft met al die maps en al die hoeken en gaten.

Maar die YouTubers van jou weten het vast wel beter. Daarom zit ik op FOK! en heb ik geen YouTube kanaal.
Gaaf voor je, sorry dat ik een kritische post plaatste over BFV. Ben je nu niet meer boos?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  donderdag 6 december 2018 @ 17:00:47 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183569396
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Gaaf voor je, sorry dat ik een kritische post plaatste over BFV. Ben je nu niet meer boos?
Mag hoor, ik was ook sceptisch met die revealtrailer en na de beta ook nog. Jij lult de menigte achterna en hebt duidelijk heel het spel niet gespeeld en dat is prima als jij jezelf tekort wil doen.

De reden dat BFV kut verkoopt is die heisa om vrouwen met protheses en allemaal andere gekke shit die niks met die tijd te maken heeft en elke gamer zichzelf blijkbaar heel serieus neemt als het op historisch semi-accuraat zijn aankomt.

Niet om de gameplay want als mensen het zouden proberen zouden ze er weinig slechts in vinden, hoogstens dat de skillgap hoger ligt dan in Casualfield 1.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183569470
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:00 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Mag hoor, ik was ook sceptisch met die revealtrailer en na de beta ook nog. Jij lult de menigte achterna en hebt duidelijk heel het spel niet gespeeld en dat is prima als jij jezelf tekort wil doen.

De reden dat BFV kut verkoopt is die heisa om vrouwen met protheses en allemaal andere gekke shit die niks met die tijd te maken heeft en elke gamer zichzelf blijkbaar heel serieus neemt als het op historisch semi-accuraat zijn aankomt.

Niet om de gameplay want als mensen het zouden proberen zouden ze er weinig slechts in vinden, hoogstens dat de skillgap hoger ligt dan in Casualfield 1.
Oh, is dat het. Goede analyse zeg, moet je wat mee doen!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 18:08:56 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183570446
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Lol, jij ontkent dat de game waardeloos verkoopt? :D
Het verkoopt een stuk slechter dan Battlefield 1, maar exacte cijfers zijn lastig vast te stellen gezien de toename in digitale verkopen (die niet geteld worden) en de versplinterde release met verschillende versies en momenten van releases.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Oh, is dat het. Goede analyse zeg, moet je wat mee doen!
Als inhoudelijk reageren überhaupt al te veel gevraagd is kun je beter wegblijven.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183570535
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het verkoopt een stuk slechter dan Battlefield 1, maar exacte cijfers zijn lastig vast te stellen gezien de toename in digitale verkopen (die niet geteld worden) en de versplinterde release met verschillende versies en momenten van releases.
De feiten spreken voor zich. Verkopen blijven achter, de game is nu al enorm afgeprijsd en gamers klagen steen en been over het spel.
[..]
quote:
Als inhoudelijk reageren überhaupt al te veel gevraagd is kun je beter wegblijven.
Ik ga inderdaad niet inhoudelijk reageren op mensen die mij van alles toewerpen en niet normaal te woord staan. Ik mag van jou verwachten dat jij dat kan constateren in bovenstaande discussie.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 18:38:35 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183570851
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ik heb momenteel geen beschikking over een andere tv of monitor, dus dat kan ik helaas niet testen. De kabel die ik gebruik is de HDMI-kabel die bij de Xbox werd geleverd, maar ik kan eens proberen of het met een andere beter wordt. :) Heb ook andere poorten geprobeerd, maar dat leverde niets op. Bedoel je met herinstallatie een factory reset van mijn Xbox of het opnieuw installeren van de game?
Herinstallatie van Battlefield V. Je hebt het probleem met geen enkele andere game?
quote:
Zou flink balen als er niks aan te doen is, want het speelt echt super kut op deze manier. Ik verwacht geen graphics die in de buurt komen van de XOX, maar als ik Minecraft wil spelen zou ik dat wel hebben gekocht. :')
Zo'n wereld van verschil in graphics is het ook weer niet tussen die twee versies, het is vooral performance (framerate) waar X beter scoort. Heb je het probleem ook in de singleplayer (War Stories) trouwens?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 18:40:02 #19
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183570868
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

De feiten spreken voor zich. Verkopen blijven achter, de game is nu al enorm afgeprijsd
Bron van die enorme prijsverlaging? De adviesprijs is nog steeds 60 euro, een enkele webshop biedt hem voor een tientje goedkoper aan, veelal in het kader van sinterklaaskorting.
quote:
en gamers klagen steen en been over het spel.
Volgens mij valt dat best wel mee, althans niet meer of minder dan eerdere Battlefields.
quote:
Ik ga inderdaad niet inhoudelijk reageren op mensen die mij van alles toewerpen en niet normaal te woord staan. Ik mag van jou verwachten dat jij dat kan constateren in bovenstaande discussie.
Als je zelf alleen in superlatieven spreekt kun je een ongenuanceerde reactie terugverwachten, maar Catkiller onderbouwt zijn kant toch vrij uitgebreid op basis van zijn eigen ervaringen waar hij vervolgens enkel oneliners voor terugkrijgt. Maar die discussie past trouwens sowieso beter in het BFV-topic zelf.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183570980
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Bron van die enorme prijsverlaging? De adviesprijs is nog steeds 60 euro, een enkele webshop biedt hem voor een tientje goedkoper aan, veelal in het kader van sinterklaaskorting.
quote:
Volgens mij valt dat best wel mee, althans niet meer of minder dan eerdere Battlefields.
Dan volg je geen IGN, Youtube, Reddit of bijv. Metacritic. De reacties zijn nog steeds negatief en terecht natuurlijk.
[..]
quote:
Als je zelf alleen in superlatieven spreekt kun je een ongenuanceerde reactie terugverwachten, maar Catkiller onderbouwt zijn kant toch vrij uitgebreid op basis van zijn eigen ervaringen waar hij vervolgens enkel oneliners voor terugkrijgt. Maar die discussie past trouwens sowieso beter in het BFV-topic zelf.
Alleen in superlatieven spreekt? Waar heb je het over? Ik wordt aangesproken met het feit dat ik bullshit praat, met de menigte meelul e.d. En dan verwacht jij dat ik met zo iemand in discussie ga? Dacht het niet. Ik benoem simpelweg dat dit een draak van een spel is, een spel wat in de betafase verkeerd en die mening delen meer gamers met mij. Spijtig want ik hou van BF en van WO2.

Overigens zie ik nu pas dat jouw reactie 'wat een onzin, de game is geweldig' is. En dan mij betichten van superlatieven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mike-The-Situation op 06-12-2018 18:56:22 ]
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 19:22:06 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183571467
quote:
Een groot deel van die kortingen in de US is alweer ingetrokken, betrof bij veel webshops Black Friday deals en 'holiday deals', dat zal met kerst ongetwijfeld opnieuw het geval zijn. Laat me anders vijf Nederlandse webshops zien die een "enorme afprijzing" laten zien ten opzichte van de releaseprijs?
quote:
Dan volg je geen IGN, Youtube, Reddit of bijv. Metacritic. De reacties zijn nog steeds negatief en terecht natuurlijk.
Ik 'volg' geen YouTube nee, maar lees genoeg over de game, het is nog niet een fractie van de kritiek die kwam ten tijde van bijvoorbeeld de Battlefield 4-release. Ik kan alleen spreken voor de pc-versie maar qua bugs valt het echt 100% mee, zelfs de bèta was al heel goed speelbaar.

Het is nog veel te vroeg om de game af te schrijven. Het startpakket is wat magertjes, dat zal ik niet ontkennen, maar de basis die er ligt is zeer goed (gameplaytechnisch is het een stuk beter dan BF1) en de eerste release van het Tides of War-plan (alle toekomstige DLC is gratis) is al uitgebracht + een waslijst aan bugfixes en verbeteringen op basis van community feedback.
quote:
Alleen in superlatieven spreekt? Waar heb je het over? Ik wordt aangesproken met het feit dat ik bullshit praat, met de menigte meelul e.d. En dan verwacht jij dat ik met zo iemand in discussie ga? Dacht het niet. Ik benoem simpelweg dat dit een draak van een spel is, een spel wat in de betafase verkeerd en die mening delen meer gamers met mij. Spijtig want ik hou van BF en van WO2. Overigens zie ik nu pas dat jouw reactie 'wat een onzin, de game is geweldig' is. En dan mij betichten van superlatieven.
Het saillante verschil is alleen dat dat mijn eigen mening is, gebaseerd op pakweg 40 uur ingame tijd. Jij zegt dat niemand het speelt en het spel niet af is. Onderbouw dat eens dan? Of ga je dan weer schermen met meningen van willekeurige YouTubers want daar bedank ik voor, no offense. Ik kan ook filmpjes posten van mensen die de tijd van hun leven hebben zonder één noemenswaardige bug tegen te komen. Dat ga ik dan ook niet presenteren als "zie je geen bugs!!11" want ik weet heus wel dat er bugs aanwezig zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 6 december 2018 @ 19:32:26 #22
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183571616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

De feiten spreken voor zich. Verkopen blijven achter, de game is nu al enorm afgeprijsd en gamers klagen steen en been over het spel.
[..]

[..]

Ik ga inderdaad niet inhoudelijk reageren op mensen die mij van alles toewerpen en niet normaal te woord staan. Ik mag van jou verwachten dat jij dat kan constateren in bovenstaande discussie.
Wat was er niet normaal dan, dat ik merk dat je dit spel niet hebt gespeeld en mee praat met anderen?

Je roept zelf dingen, ik ga er ruimer op in volgens mij en jij hebt geen zin om er energie in te steken en reageert met twee korte posts.

Slechte verkoopaantallen is meer te wijten aan het SJW gebeuren vanuit EA en DICE die alle geslachten en seksuele voorkeuren in hun game zou willen vertegenwoordigen en een hele hoop mensen die dit niet pikken waarna de dev met een domme reactie komt door te zeggen dat al die mensen onwetend zijn of iets in die richting. Geen marketingoffensief wat dat kan herstellen. En dan helpt dat plaatje van van de week met een of andere kerstborrel waarop ze quotes van social media toonden van mensen die klaagden over de diversiteit in de game niet mee.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 6 december 2018 @ 19:38:49 #23
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183571721
Negatieve reacties en klachten vallen trouwens sowieso meer op en daar haken sneller mensen op in, als ik iets de wereld in prijs op een forum halen mensen hun schouders op en klikken op een volgend topic.

Als ik niks te klagen heb zeg ik weinig tot niks. Als een webshop geen 100 euro verloot onder de positieve recensies van een artikel dan post er ook geen mens een recensie want dat is zonde van je tijd en je krijgt er niks voor terug.

Dit spel zit niet in de betafase anders was ik in 72 uur vast wel tegen erg schokkende dingen aangelopen.

Kijk voor de lol op metacritic en de 2 slechtste scores halen in de korte omschrijving dit aan:

quote:
The game doesn’t just erase these details, it overwrites them. The fantasy of lone heroism displaces the facts behind history’s slow and collective struggles.
quote:
A game that aspires to be both a legitimate portrayal of war and an entertaining video game, but opts to take the easy route and do rid with any semblance of mature, balanced storytelling and instead replaces it with a rushed, disjointed campaign and a multiplayer component that’s getting seriously long in the tooth.
Alsof die SP content mij iets boeit als ik een vermakelijke MP wil. Maar toch weegt het mij in het cijfer.

[ Bericht 43% gewijzigd door Catkiller op 06-12-2018 19:45:45 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183571776
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Een groot deel van die kortingen in de US is alweer ingetrokken, betrof bij veel webshops Black Friday deals en 'holiday deals', dat zal met kerst ongetwijfeld opnieuw het geval zijn. Laat me anders vijf Nederlandse webshops zien die een "enorme afprijzing" laten zien ten opzichte van de releaseprijs?

[..]

Ik 'volg' geen YouTube nee, maar lees genoeg over de game, het is nog niet een fractie van de kritiek die kwam ten tijde van bijvoorbeeld de Battlefield 4-release. Ik kan alleen spreken voor de pc-versie maar qua bugs valt het echt 100% mee, zelfs de bèta was al heel goed speelbaar.

Het is nog veel te vroeg om de game af te schrijven. Het startpakket is wat magertjes, dat zal ik niet ontkennen, maar de basis die er ligt is zeer goed (gameplaytechnisch is het een stuk beter dan BF1) en de eerste release van het Tides of War-plan (alle toekomstige DLC is gratis) is al uitgebracht + een waslijst aan bugfixes en verbeteringen op basis van community feedback.

[..]

Het saillante verschil is alleen dat dat mijn eigen mening is, gebaseerd op pakweg 40 uur ingame tijd. Jij zegt dat niemand het speelt en het spel niet af is. Onderbouw dat eens dan? Of ga je dan weer schermen met meningen van willekeurige YouTubers want daar bedank ik voor, no offense. Ik kan ook filmpjes posten van mensen die de tijd van hun leven hebben zonder één noemenswaardige bug tegen te komen. Dat ga ik dan ook niet presenteren als "zie je geen bugs!!11" want ik weet heus wel dat er bugs aanwezig zijn.
Als eindredactie games volg jij geen Youtube?? :? Je beseft dat de geluiden vanuit de Youtube community tegenwoordig vrijwel leidend zijn als je kijkt hoe dev's omgaan met de grote Youtubers? Gamejournalisme vind vrijwel uitsluitend plaats op Youtube tegenwoordig. Helemaal als je kijkt naar de waanzinnige reviews op bijv. Kotaku of IGN.

Verder inhoudelijk geef je aan dat de basis magertjes is en vervolgens moet ik aangeven dat het spel niet af is? Wat te denken van de 4 aangeboden warstories waarvan er één gelocked is, de practice range etc. Allerlei zaken die coming soon erbij hebben staan. Simpelweg dus niet af.

Even een tip, volg AngyJoe op Youtube. Hij was aanvankelijk net als Catkiller een ontzettende fanboy zonder kritiek op het spel maar heeft twee dagen geleden een hele mooie review uitgebracht waarin al mijn punten naar voren komen. En nogmaals, ik koop BFV sowieso maar pas als het spel af is. Geen veredelde BETA zoals nu.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183571789
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:38 schreef Catkiller het volgende:
Negatieve reacties en klachten vallen trouwens sowieso meer op en daar haken sneller mensen op in, als ik iets de wereld in prijs op een forum halen mensen hun schouders op en klikken op een volgend topic.

Als ik niks te klagen heb zeg ik weinig tot niks. Als een webshop geen 100 euro verloot onder de positieve recensies van een artikel dan post er ook geen mens een recensie want dat is zonde van je tijd en je krijgt er niks voor terug.

Dit spel zit niet in de betafase anders was ik in 72 uur vast wel tegen erg schokkende dingen aangelopen.
Het gemiddelde op Metacritic is een 7.3 onder reviewers.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')