Dit dus.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Eigen schuld. Heb het ook 1x meegemaakt en liep precies zoals jij beschrijft.
Het heet niet voor niets rebound.
Ik zou er van leren en mijn pijlen elders op richten.
Van het positieve kan hij wel gebruik makenquote:Op donderdag 6 december 2018 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Eigen schuld. Heb het ook 1x meegemaakt en liep precies zoals jij beschrijft.
Het heet niet voor niets rebound.
Ik zou er van leren en mijn pijlen elders op richten.
Dan ligt het probleem niet zozeer bij het feit dat ze een rebound is, maar dat ze jou gewoon niet leuk genoeg vond of dat je niet leuker was dan de vorige partner. Misschien heb je jezelf wat te gewillig opgesteld of te lief opgesteld waardoor het niet spannend meer was voor haar. Maar dat is vaak een issue dat je ook bij niet rebound gevallen ziet.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:03 schreef haakaa1312 het volgende:
hi,
Heeft een rebound relatie ooit kans van slagen?
Ben in mijn ogen best vaak gebruikt als rebound, op een 1 of andere manier trok ik dat toch aan als ik terug kijk![]()
Meestal begon het met daten, hele leuke 1 tot 3 maanden waarin alles heel snel gaat. Meestal stelt vrouw in kwestie me ook voor aan familie etc en doet ze alsof ze gevoelens heeft. Daarna uit het niets word het afgekapt, toch geen gevoelens of het is te snel gegaan en altijd het welbekende zinnetje het ligt niet aan jou. Meestal kwamen ze ook uit een lange relatie.
Elke keer best veel tijd en moeite gestopt, in iets wat toch niks werd. Heb ik pech of gewoon eigen schuld?
Dat is het idee ja.quote:Op zondag 16 december 2018 07:48 schreef Gruj0 het volgende:
Gekke vraag, maar wat is een rebound?
Iemand die tijdelijk goed genoeg is om over de ex heen te komen?
Je bent natuurlijk wel de meest constante factor in je eigen voorbeelden.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:03 schreef haakaa1312 het volgende:
Elke keer best veel tijd en moeite gestopt, in iets wat toch niks werd. Heb ik pech of gewoon eigen schuld?
Meestal als de relatie over is snel in een andere relatie stappen zien ze als een rebound, om het liefdesverdriet te verwerken en afleiding te zoeken. En daarom heeft het vaak weinig kans van slagen.quote:Op zondag 16 december 2018 07:48 schreef Gruj0 het volgende:
Gekke vraag, maar wat is een rebound?
Iemand die tijdelijk goed genoeg is om over de ex heen te komen?
Hoe kom je bij dat getal?quote:Op maandag 17 december 2018 18:43 schreef pancakie het volgende:
Tjah uberhaupt als je kijkt dat de gemiddelde persoon in zijn leven denk ik iets van 15 relaties heeft ofzo dan is de kans dat je gewoon voor altijd bij de rebound blijft niet erg groot..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |