abonnement Unibet Coolblue
pi_183561151
Had gisteren een kennis op bezoek die haar kinderen had meegnomen. Vandaag viel het mij op dat er stift strepen zitten op mijn dure sneakers. Hoe zou dat toch komen :')

Heb zelf al 99% alcohol geprobeerd. Dat heeft eigenlijk best wel geholpen. De strepen zijn veel minder zichtbaar, maar nog steeds wel zichtbaar.

Wat kan ik nog meer doen om de strepen helemaal weg te krijgen?
pi_183561196
Ik zou niet harder gaan dan alcohol (aceton kost je je schoen, vermoed ik).

Je kan proberen om er met whiteboard-stift overheen te gaan. Dat neemt de permanent-marker mee als je het wegveegt.

Sommige permanent-markers reageren goed op vettigheid. Dan is melk een optie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183561281
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 02:46 schreef Starmanelon het volgende:
Had gisteren een kennis op bezoek die haar kinderen had meegnomen. Vandaag viel het mij op dat er stift strepen zitten op mijn dure sneakers. Hoe zou dat toch komen :')

Heb zelf al 99% alcohol geprobeerd. Dat heeft eigenlijk best wel geholpen. De strepen zijn veel minder zichtbaar, maar nog steeds wel zichtbaar.

Wat kan ik nog meer doen om de strepen helemaal weg te krijgen?
Sja had je kunnen weten,
Ik zwaai naar dieren.
pi_183561599
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 03:08 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou niet harder gaan dan alcohol (aceton kost je je schoen, vermoed ik).

Je kan proberen om er met whiteboard-stift overheen te gaan. Dat neemt de permanent-marker mee als je het wegveegt.

Sommige permanent-markers reageren goed op vettigheid. Dan is melk een optie.
Laat melk zelf geen vlekken achter dan?
pi_183561933
Verzekering?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_183562031
Pff, lekker de kosten verhalen op de ouders van de kinderen.
Protège moi de mes désirs.
pi_183562207
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 07:32 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Laat melk zelf geen vlekken achter dan?
waarom denk je dat hij achteraan staat?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 6 december 2018 @ 09:35:29 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183562363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 03:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja had je kunnen weten,
Ja? Mijn kinderen hebben dat soort dingen nooit gedaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183563130
Met remreiniger is het schoon te maken maar heb geen idee wat het effect daarvan zal zijn op de schoenen.
pi_183566352
Nagellak remover maar geen idee wat dat op schoenen doet, wel die met aceton dus.
En idd een whiteboardstift erover heen halen en dan wegvegen.
pi_183569303
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 03:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja had je kunnen weten,
Houd gewoon je slecht opgevoede kinderen in toom man :') Is niks normaals aan, maar helaas zie ik het om me heen ook vaker. Ouders die de kinderen helemaal niet onder controle hebben en dat ook niet lijken te willen. Kneuzen, de domheid stalen ze vaak uit de ogen. Zal je niet verbazen dat het algemeen gaat om dikke of laagopgeleide mensen.
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_183569349
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 09:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja? Mijn kinderen hebben dat soort dingen nooit gedaan.
Goedzo :P Ik ook niet vroeger
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_183569404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:54 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Houd gewoon je slecht opgevoede kinderen in toom man :') Is niks normaals aan, maar helaas zie ik het om me heen ook vaker. Ouders die de kinderen helemaal niet onder controle hebben en dat ook niet lijken te willen. Kneuzen, de domheid stalen ze vaak uit de ogen. Zal je niet verbazen dat het algemeen gaat om dikke of laagopgeleide mensen.
In de kinderwagen worden ze al volgepropt met hamburgers en liters cola
Ik zwaai naar dieren.
pi_183570209
Tandpasta kan helpen, daarmee heb ik wel nagellak uit schoenen gehaald :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_183570333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:52 schreef tombolafan het volgende:
Tandpasta kan helpen, daarmee heb ik wel nagellak uit schoenen gehaald :7
Tandpasta schuurt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183592272
Zonder dollen: wondersponsjes van de Action. Grijze sponsjes formaat schuurspons. Daarmee krijg ik alles overal vanaf. Ook watervaste stift. Die sponsjes _O_

Edit: Blinq Powerspons heten ze.
pi_183592943
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:13 schreef Jentin het volgende:
Zonder dollen: wondersponsjes van de Action. Grijze sponsjes formaat schuurspons. Daarmee krijg ik alles overal vanaf. Ook watervaste stift. Die sponsjes _O_

Edit: Blinq Powerspons heten ze.
Dankje voor de tip. Ga het proberen.
pi_183593116
C

[ Bericht 100% gewijzigd door arvensis op 07-12-2018 20:47:45 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_183593196
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:13 schreef Jentin het volgende:
Zonder dollen: wondersponsjes van de Action. Grijze sponsjes formaat schuurspons. Daarmee krijg ik alles overal vanaf. Ook watervaste stift. Die sponsjes _O_

Edit: Blinq Powerspons heten ze.
Dat zijn schuursponsjes.

Hele fijne schuursponsjes, maar schuursponsjes desalniettemin.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183593477
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat zijn schuursponsjes.

Hele fijne schuursponsjes, maar schuursponsjes desalniettemin.
Dat snap ik ook wel :') maar ze zijn toch duidelijk te onderscheiden van de standaard schuursponsjes met zo’n groene zijde. En ze werken dus ook anders/beter, want met een gewone schuurspons krijg ik dat soort stift echt niet weg.
pi_183593971
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:00 schreef Jentin het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel :') maar ze zijn toch duidelijk te onderscheiden van de standaard schuursponsjes met zo’n groene zijde. En ze werken dus ook anders/beter, want met een gewone schuurspons krijg ik dat soort stift echt niet weg.
Nou ja, punt is meer dat TS zich ietwat zorgen maakt over schoen zelf. Die sponsjes zijn geweldig op bijvoorbeeld glazuur of RVS, maar ik zou ze niet gebruiken op zachte oppervlakken.

Die stift halen ze absoluut weg, maar de toplaag van de schoen vermoedelijk ook.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183594311
Hm, ik denk dat het wel kan, maar ben het absoluut met je eens dat het niet per se goed is voor je schoen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')