abonnement Unibet Coolblue
pi_183560599
Ik heb van die hoge leren Converse schoenen, zitten prima, heb er alleen 1 probleem mee. Als ik loop verschuift de tong van de linkerschoen steeds, en dat voelt super irritant aan. Bij de rechterschoen gebeurt het niet. Heb geprobeerd de veters strakker te trekken maar dat helpt niet echt. Iemand tips?
pi_183561168
Als er een lus in de tong zit, moet je daar de veters doorheen rijgen. Dan kan de tong nog wel bewegen, maar niet als je de veters op de tong in elkaar haakt.

(Kijken tot het einde)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183562056
Die hebben ze helaas niet
pi_183562290
Ah, dan pak je een perforator of gaatjestang en punch je twee gaatjes aan de rand van de tong en vlecht daar je veter omheen. De hoge moeten eigenlijk twee rijen gaatjes hebben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 6 december 2018 @ 18:58:41 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183571150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 08:58 schreef fsociety59 het volgende:
Die hebben ze helaas niet
Zijn het All Stars? Zo ja, die van mij hebben die tong wel.
soooo, da's mooi!
pi_183578449
Het zijn All Stars, maar niet het standaard model, ze zijn volledig van leer. De tong is te dik voor een standaard perforator
pi_183578960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 06:36 schreef fsociety59 het volgende:
Het zijn All Stars, maar niet het standaard model, ze zijn volledig van leer. De tong is te dik voor een standaard perforator
gaatjestang gebruiken. Je kan eventueel ook een priem gebruiken of de schoenen even langs de schoenmaker brengen met dat verzoek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183617282
Ik wil best investeren in een gaatjestang maar ik lees overal bij die reviews op Bol.com dat ze niet eens werken op leren riemen. Geen zin om geld uit te geven om het vervolgens weer terug te moeten sturen
pi_183617720
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de gebruikers dan met de tang. Maar breng ze dan gewoon met je verhaal naar de schoenmaker. Kost in de regel geen drol.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')