abonnement Unibet Coolblue
pi_183557059
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183557089
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]

1.70 ben ik, dan zit je BMI boven de 40, dat is fors ongezond iig
Hmm, mja. Dat sport je er niet even af.

En ja Isa, dan moet ze het helemaal zelf betalen. Maar haar gewicht is zo'n belemmering om normaal te kunnen leven dat ze dat er voor over heeft.
Spoilers!
pi_183557154
Nu ken ik iemand die dat 'zelf betalen' probleem heeft opgelost door net zo lang zoveel extra te (vr)eten dat ze het juiste BMI te pakken had :X :X :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 december 2018 @ 21:02:40 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183557162
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, mja. Dat sport je er niet even af.

En ja Isa, dan moet ze het helemaal zelf betalen. Maar haar gewicht is zo'n belemmering om normaal te kunnen leven dat ze dat er voor over heeft.
Klopt

En zat haken en ogen en meningen dit dat hoor. Maar ik vind het goed zo, dit lijkt voor mijzelf nu iig beste optie.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 5 december 2018 @ 21:03:17 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183557178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Nu ken ik iemand die dat 'zelf betalen' probleem heeft opgelost door net zo lang zoveel extra te (vr)eten dat ze het juiste BMI te pakken had :X :X :X
Klinkt als een ticket voor de psychiater
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183557193
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:03 schreef Molo het volgende:

Klinkt als een ticket voor de psychiater
Op zich vond ik haar geestelijk verder wel in orde; maar ik ben geen psychiater om dat te mogen beoordelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183557209
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Nu ken ik iemand die dat 'zelf betalen' probleem heeft opgelost door net zo lang zoveel extra te (vr)eten dat ze het juiste BMI te pakken had :X :X :X
o|O

Dat zou in dit geval nog vele kilo's betekenen met de daarbij horende ellende. Ze mag op dit moment al heel veel niet van zichzelf vanwege haar gewicht.
Spoilers!
pi_183557211
Het lijkt me overigens wel een soort van hemels Luilekkerland om een aantal weken ongegeneerd alles naar binnen te schuiven waar je maar zin in hebt _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183557261
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me overigens wel een soort van hemels Luilekkerland om een aantal weken ongegeneerd alles naar binnen te schuiven waar je maar zin in hebt _O-
Speciaal er voor vrij nemen. Een vreetvakantie :9
Ik heb dat wel een beetje gedaan pre-fodmap trouwens.
Spoilers!
pi_183557273
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Speciaal er voor vrij nemen. Een vreetvakantie :9
Ik heb dat wel een beetje gedaan pre-fodmap trouwens.
Ja, maar, jij wordt er dan ook nog eens ziek van :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 december 2018 @ 21:07:59 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183557283
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Speciaal er voor vrij nemen. Een vreetvakantie :9
Ik heb dat wel een beetje gedaan pre-fodmap trouwens.
Boh ik heb 4 weken vrij. Tempting....

Maar ik was juist bezig de andere kant op...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 5 december 2018 @ 21:11:47 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183557397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op zich vond ik haar geestelijk verder wel in orde; maar ik ben geen psychiater om dat te mogen beoordelen.
True, maar ik zou dan eerder geld gaan sparen om het te kunnen financieren dan het erbij eten eigenlijk. Best een bizarre gedachte toch wel?

Maar goed, geen psychiater idd

Ik vind de screening hier tot nu toe erg zorgvuldig en grondig. Gericht op begeleiding ipv toetsing of je wel vet genoeg bent ofzo iig, en zo is die hele ingreep en de weg er naartoe ook bedoeld natuurlijk. Juist om gezonder te worden, rekeninghoudend met de reden dat er zoveel overgewicht is ontstaan.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 5 december 2018 @ 21:12:17 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183557414
Mijn moeder wil een laptray/dienbladkussen voor de kerst. Weten jullie toevallig een fysieke winkel waar je die kunt kopen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 december 2018 @ 21:13:57 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183557462
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn moeder wil een laptray/dienbladkussen voor de kerst. Weten jullie toevallig een fysieke winkel waar je die kunt kopen?
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10403505/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 5 december 2018 @ 21:15:09 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183557488
AnneX: Wat hebben de Franse dames er mee te maken? Laat hen er buiten. Zeker als wisselgeld over 'hoe je op hen/mij zou moeten reageren.'

En allemachtig zeg. Moet ik eeuwig heilig zijn omdat die twee kinderen hier komen? Die komen hier en hebben het goed en ik ben jou en de jouwen verder geen moer verschuldigd. ;)

En dat ik Kaatje plaag omdat het al maar liefde is die haar omringt, en dat het wel eens iets te zoetsappig lijkt, nou, dat maak ik lekker zelf uit. :6
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 december 2018 @ 21:17:22 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183557544
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183557558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar, jij wordt er dan ook nog eens ziek van :o
Ja maar ik wist niet waardoor het kwam en werd random ziek dus mocht ik alles nog eten 8-)
Spoilers!
pi_183557568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
En dat ik Kaatje plaag omdat het al maar liefde is die haar omringt, en dat het wel eens iets te zoetsappig lijkt, nou, dat maak ik lekker zelf uit. :6
Ah je hebt de verhandelingen over de manager gemist zie ik :P
  woensdag 5 december 2018 @ 21:21:21 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_183557632
Op een beurs\workshop een chocolade letter gekregen. Formaat wijsvinger dik en goede pure chocolade. Waar je normaal een letter in de holle kies stopt is van deze nog de helft over.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_183557929
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ja maar ik wist niet waardoor het kwam en werd random ziek dus mocht ik alles nog eten 8-)
Ik was net een stuk aan het lezen over personeel in restaurants die al die gluten/zuivel/diversen allergieën maar onzin vinden en mensen dan gewoon iets geven waar het wel in zit. Nu begrijp ik heus wel dat veel mensen idd niet echt allergisch zijn, maar allemachtig, dat kan je zo natuurlijk nooit beoordelen en wie weet maak je iemand wel vreselijk ziek als je dat doet :o Of dood. Iemand zei ook een knoflookallergie te hebben en dat ze dat meestal interpreteren als 'lust geen knoflook' en er dan vervolgens niets mee doen :X Moest direct aan jou denken. Gelukkig heb jij die pillen nog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183557946
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX: Wat hebben de Franse dames er mee te maken? Laat hen er buiten. Zeker als wisselgeld over 'hoe je op hen/mij zou moeten reageren.'

En allemachtig zeg. Moet ik eeuwig heilig zijn omdat die twee kinderen hier komen? Die komen hier en hebben het goed en ik ben jou en de jouwen verder geen moer verschuldigd. ;)

En dat ik Kaatje plaag omdat het al maar liefde is die haar omringt, en dat het wel eens iets te zoetsappig lijkt, nou, dat maak ik lekker zelf uit. :6
Als dit “plagen” is...het klonk vooral als een vooringenomen reactie.
En nu blijkt het gedichtje afkomstig van een 14-jarig meisje.
Ach, heilig ben je niet, wel menselijk.
pi_183557950
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:

Ah je hebt de verhandelingen over de manager gemist zie ik :P
Ik geloof dat daar weinig liefde jegens kaatje bij zit :D Misschien als kaatje eens wat chocoladeletters mee nam naar het werk, dan kan dat nog goed komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183557977
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat daar weinig liefde jegens kaatje bij zit :D Misschien als kaatje eens wat chocoladeletters mee nam naar het werk, dan kan dat nog goed komen.
Nou precies :D
  woensdag 5 december 2018 @ 21:37:35 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183558007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah je hebt de verhandelingen over de manager gemist zie ik :P
Ja!

Ik ga even teruglezen

Kennelijk iets gemist.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_183558038
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja!

Ik ga even teruglezen

Kennelijk iets gemist.
Nou nee op zich niet heel erg, maar genoeg om niet alles wat Kaat over haar leven post als zoetsappig en liefdevol te noemen iig :P
pi_183558039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was net een stuk aan het lezen over personeel in restaurants die al die gluten/zuivel/diversen allergieën maar onzin vinden en mensen dan gewoon iets geven waar het wel in zit. Nu begrijp ik heus wel dat veel mensen idd niet echt allergisch zijn, maar allemachtig, dat kan je zo natuurlijk nooit beoordelen en wie weet maak je iemand wel vreselijk ziek als je dat doet :o Of dood. Iemand zei ook een knoflookallergie te hebben en dat ze dat meestal interpreteren als 'lust geen knoflook' en er dan vervolgens niets mee doen :X Moest direct aan jou denken. Gelukkig heb jij die pillen nog.
Wat een eikels zeg!

Ik word alleen maar flink ziek van knoflook inderdaad. Ook geen allergie maar een intolerantie gelukkig. En lang leve mijn pillen.
Spoilers!
  woensdag 5 december 2018 @ 21:44:09 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183558132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was net een stuk aan het lezen over personeel in restaurants die al die gluten/zuivel/diversen allergieën maar onzin vinden en mensen dan gewoon iets geven waar het wel in zit. Nu begrijp ik heus wel dat veel mensen idd niet echt allergisch zijn, maar allemachtig, dat kan je zo natuurlijk nooit beoordelen en wie weet maak je iemand wel vreselijk ziek als je dat doet :o Of dood. Iemand zei ook een knoflookallergie te hebben en dat ze dat meestal interpreteren als 'lust geen knoflook' en er dan vervolgens niets mee doen :X Moest direct aan jou denken. Gelukkig heb jij die pillen nog.
Heel fout
Heeft twee oorzaken
1- de zeikers die beweren dat ze een allergie hebben maar het van internet hebben
2- de manier waarop het gros van de horeca al decennialang een horecabaan als een scholieren/studenten baan ziet en niet als iets waar je een toekomst in kan opbouwen

Verder is het idd heel gevaarlijk als je bv een glutenallergie hebt en dat mededeelt in een restaurant en de illusie hebt dat het dan wel goedkomt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183558147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's bewust.Daardoor komen mensen tijdafspraken beter na.
Bij ons is het een soort nis waarin zich veel meer mensen ophopen dan er in passen.
Ah, ja waar ik prikte was de wachtruimte nog aardig ruim. Wel op sommige momenten erg vol, maar dat waren dan echt piekmomenten en dan konden alsnog de meeste mensen wil zitten (en het liep ook wel door met 12 prikkamers open).

En succes Molo! Een vriendin van ons heeft tot nu toe heel succesvol een dergelijk traject doorlopen, is iets van 60kg kwijtgeraakt :Y
Maar ze moet natuurlijk wel erg op haar voeding letten, anders is ze straks weer terug bij af.
  woensdag 5 december 2018 @ 21:48:50 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183558206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, ja waar ik prikte was de wachtruimte nog aardig ruim. Wel op sommige momenten erg vol, maar dat waren dan echt piekmomenten en dan konden alsnog de meeste mensen wil zitten (en het liep ook wel door met 12 prikkamers open).

En succes Molo! Een vriendin van ons heeft tot nu toe heel succesvol een dergelijk traject doorlopen, is iets van 60kg kwijtgeraakt :Y
Maar ze moet natuurlijk wel erg op haar voeding letten, anders is ze straks weer terug bij af.
Ja eraan knagen heeft weinig zin idd.
Ben ben benieuwd hoe het zal zijn, maar merk ik vanzelf. Geen onderliggende eetstoornis, dat scheelt wel iig denk/hoop ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183558208
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:

Heel fout
Heeft twee oorzaken
1- de zeikers die beweren dat ze een allergie hebben maar het van internet hebben
2- de manier waarop het gros van de horeca al decennialang een horecabaan als een scholieren/studenten baan ziet en niet als iets waar je een toekomst in kan opbouwen

Verder is het idd heel gevaarlijk als je bv een glutenallergie hebt en dat mededeelt in een restaurant en de illusie hebt dat het dan wel goedkomt.
Hier mooie verhalen waar dat dus allemaal helemaal mis ging :X
https://imgur.com/gallery/WLzVzNV

Ik geloof dat ik gewoon niet meer uit eten zou gaan als ik een levensgevaarlijke allergie heb, juist omdat ik er geen vertrouwen in zou hebben dat dat wel goed komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 december 2018 @ 22:01:37 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183558415
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:34 schreef AnneX het volgende:


En nu blijkt het gedichtje afkomstig van een 14-jarig meisje.
.
Ik vond dude's gedachte niet heel gek. Die had ik ook meteen. Kaatje heeft het ook vaak over (jonge) asielzoekermannen.
pi_183558628
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik vond dude's gedachte niet heel gek. Die had ik ook meteen. Kaatje heeft het ook vaak over (jonge) asielzoekermannen.
Daar heb je gelijk in. Maar zij praat hier nauwelijks mee en als ze dat doet zijn het vaak steken onder water. Dat komt over alsof ze meeleest en zodra ze een (plagerige duh) opmerking kan maken haar kans schoon ziet. Als een slang onder een steen, en er loopt iemand langs en hap!
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 5 december 2018 @ 22:21:43 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183558750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar zij praat hier nauwelijks mee en als ze dat doet zijn het vaak steken onder water. Dat komt over alsof ze meeleest en zodra ze een (plagerige duh) opmerking kan maken haar kans schoon ziet. Als een slang onder een steen, en er loopt iemand langs en hap!
Nou nou, dat is al te veel eer.
Dan zou ik, denk ik, wel wat vaker ageren, niet waar? Als steken onder water uitdelen mijn motivatie zou zijn?
Ik lees af en toe mee, zoals op veel delen op FOK!. Lijkt me niet verboden en ik ben al vrij lang verbonden aan en betrokken bij het forum. Ik mag, net zoals iedereen, meelezen en reageren wanneer ik dat maar wil. Dat o.a. bij jou de nekharen meteen recht overeind gaan staan, is niet mijn probleem, eigenlijk.

Dit is geen besloten subforum. Wil je ballotage, dan open je maar lekker een whatsapp-groepje. Op FOK! werkt dat nu eenmaal niet zo.
Vind ik ook wel eens jammer hoor! :P

P.s.: Ik ben gewoon in de kamer, dus je hoeft niet te referen aan 'zij'. Je kunt me gewoon aanspreken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 december 2018 @ 22:22:42 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183558767
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier mooie verhalen waar dat dus allemaal helemaal mis ging :X
https://imgur.com/gallery/WLzVzNV

Ik geloof dat ik gewoon niet meer uit eten zou gaan als ik een levensgevaarlijke allergie heb, juist omdat ik er geen vertrouwen in zou hebben dat dat wel goed komt.
Celiac hebben en dan in een Italiaans restaurant glutenvrije pasta vragen....
Zelfs al serveren ze dat, hoeveel bloem daar in de keuken rondzwerft...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183558831
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:

Celiac hebben en dan in een Italiaans restaurant glutenvrije pasta vragen....
Zelfs al serveren ze dat, hoeveel bloem daar in de keuken rondzwerft...
Eigenlijk zou je dat gewoon als restaurant moeten zeggen. Dat ze geen glutenvrije omgeving hebben of kunnen maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 december 2018 @ 22:28:36 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183558865
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je dat gewoon als restaurant moeten zeggen. Dat ze geen glutenvrije omgeving hebben of kunnen maken.
Geloof dat de meeste koks zich dat geeneens bewust zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183558876
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Klopt

En zat haken en ogen en meningen dit dat hoor. Maar ik vind het goed zo, dit lijkt voor mijzelf nu iig beste optie.
Ik heb vier januari gesprek met de chirurg enzo. Ben al goedgekeurd voor operatie dit dat alles. Heb heeeeeel lang getwijfeld en me ook flink ingelezen over de nadelen. Twijfe nog steeds maar kan ook nog terug tot in de operatiekamer ;)

Ik gooi t er maar uit hier want dan is de kans misschien groter dat ik niet van gedachten verander....ofzo?

Succes! SFG toch? Ik vrees dat ik wel in t groepsgedoe moet, vond ik in t eetstoornistraject (waar ik overigens helemaal uit ben) ook echt een crime....yuck.
Kwak
pi_183558953
Kwak...ķok succes met komende traject.
De eerste stap heb je gezet _O_
pi_183559011
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou nou, dat is al te veel eer.
Dan zou ik, denk ik, wel wat vaker ageren, niet waar? Als steken onder water uitdelen mijn motivatie zou zijn?
Ik lees af en toe mee, zoals op veel delen op FOK!. Lijkt me niet verboden en ik ben al vrij lang verbonden aan en betrokken bij het forum. Ik mag, net zoals iedereen, meelezen en reageren wanneer ik dat maar wil. Dat o.a. bij jou de nekharen meteen recht overeind gaan staan, is niet mijn probleem, eigenlijk.

Dit is geen besloten subforum. Wil je ballotage, dan open je maar lekker een whatsapp-groepje. Op FOK! werkt dat nu eenmaal niet zo.
Vind ik ook wel eens jammer hoor! :P

P.s.: Ik ben gewoon in de kamer, dus je hoeft niet te referen aan 'zij'. Je kunt me gewoon aanspreken.
Mijn nekharen gaan niet overeind staan bij jouw commentaar. Het is alleen erg opvallend dat jij er alleen maar in komt wanneer je kunt plagen/jennen/uitlokken. Dus dat af en toe is discutabel. Maar als dat jouw ding is (schurfthekel aan die uitdrukking) ga vooral je gang.
Verder gaf ik reactie op een post van Krea dus kan "zij" net zo goed als "Dude"
En dat je meeleest, helemaal prima. Ik ben de laatste die daar wat van zegt, heb het ook een tijdje gedaan voordat ik insprong. Alleen zomaar op bepaalde mensen negatief reageren (w.o. Piet) vind ik vreemd, begrijp dat niet zo goed.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 22:40:42 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183559052
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je dat gewoon als restaurant moeten zeggen. Dat ze geen glutenvrije omgeving hebben of kunnen maken.
In principe mag iedereen mee doen aan uitwisselingen en kunnen met veel dingen rekenschap worden gehouden. Maar in geval van een glutenallergie of andere hevige allergie wil ik de verantwoordelijkheid daar niet voor dragen.

Hebben wel es mensen met lactose gehad, vooral in Portugal hebben ze er heel last van, maar daarvan vallen de gevolgen nog wel mee (iig bij de mensen die ik sprak) "Ach, dat toetje ziet er lekker uit, dan maar aan de schijt" :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183559057
He mensen, ik snap even niet wat hier nou zo negatief aan is:

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja die wil wel trouwen! :D
Goede charmeur. ;)
Overdrijven jullie niet een tikkeltje?
Spoilers!
  woensdag 5 december 2018 @ 22:41:49 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183559062
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik vond dude's gedachte niet heel gek. Die had ik ook meteen. Kaatje heeft het ook vaak over (jonge) asielzoekermannen.
Ik ken de pappenheimers want ik heb zelf met vluchtelingen gewerkt (jaja, zo'n Jiskefet-vrijwilligers-vrouwtje van middelbare leeftijd, net als Kaatje). En ja, ze willen allemaal trouwen. En ze hebben groot gelijk ook, en ik zou, in hun schoenen staand, hetzelfde doen.
Maar goed, we doen hier vooral alsof dit niet zo is en ze allemaal super modern en hip en westers zijn en een moord doen voor lasagne en boerenkoolstamppot.

Mijn idee: je doet ze simpelweg geen recht door te doen alsof het kleuters zijn die dankbaar op de knietjes Nederland binnen schuifelen. Het zijn geen kleuters, het zijn volwassen mannen die familie en vrouw hebben achtergelaten en hier hun hachje trachten veilig te stellen. Geef ze eens ongelijk. Maar doe er ook niet krampachtig goedhartig over.

Dus Kaatje, dat is denk ik vooral mijn probleem: dat gezanik over hoe lief en goed jouw jongetjes het doen, terwijl het m.i. gewoon grote mannen zijn die heus wel hulp verdienen, maar ook weer niet half debiel zijn en ook niet als zodanig besproken hoeven worden. :) En vandáár dat ik, onterecht, dacht dat het een kerel was, van dat gedicht.

Onterecht. Ik had het mis. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 05-12-2018 23:03:25 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 22:42:31 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183559070
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
He mensen, ik snap even niet wat hier nou zo negatief aan is:

[..]

Overdrijven jullie niet een tikkeltje?
Ik vind van wel, meestal pik je Dude posts er wel uit als je de naam niet ziet. Deze niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 5 december 2018 @ 22:55:29 #44
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183559266
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn nekharen gaan niet overeind staan bij jouw commentaar. Het is alleen erg opvallend dat jij er alleen maar in komt wanneer je kunt plagen/jennen/uitlokken. Dus dat af en toe is discutabel. Maar als dat jouw ding is (schurfthekel aan die uitdrukking) ga vooral je gang.
Verder gaf ik reactie op een post van Krea dus kan "zij" net zo goed als "Dude"
En dat je meeleest, helemaal prima. Ik ben de laatste die daar wat van zegt, heb het ook een tijdje gedaan voordat ik insprong. Alleen zomaar op bepaalde mensen negatief reageren (w.o. Piet) vind ik vreemd, begrijp dat niet zo goed.
Het is mijn keuze waarop ik reageer. Dat is inderdaad dikwijls op (in mijn ogen) discussiepunten, maar lang niet altijd. Als je weten wilt hoe ik 9/10 keer reageer op FOK!, lees dan desnoods mijn posthistorie even door.

Maar inderdaad, in dit topic krab ik zo nu en dan op jeuk en reageer ik nauwelijks op vrijblijvende posts. Kan me ook niet voorstellen dat iemand zit te wachten op: 'Oh wat leuk Krea, van je wederom werkende vaatwasser!'. Krea al helemaal niet.

Hoe ik ben en reageer op FOK! wordt niet gedefinieerd door dit topic. Dit is niet het middelpunt van het internetuniversum.
Wat wel klopt is dat er hier dikwijls jeuk optreedt, als ik even mee lees. Dat laatst doe ik omdat er veel mensen zijn hier die ik graag volg en van wie ik zo nu en dan even wil lezen hoe het gaat (oude FOK!-bekenden onder anderen).

Ik blijf dat gewoon doen ook.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_183559590
Wat een enorm schattige brief, Kaatje O+ Tof dat je iemand zo hebt geīnspireerd!

De reactie op de zogenaamde subtiele post van Dude lijkt me niet overtrokken als je nu de achtergrond van haar reactie leest @LS. Men voelt dat blijkbaar wel aan.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183559612
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:16 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een enorm schattige brief, Kaatje O+ Tof dat je iemand zo hebt geīnspireerd!

De reactie op de zogenaamde subtiele post van Dude lijkt me niet overtrokken als je nu de achtergrond van haar reactie leest @LS. Men voelt dat blijkbaar wel aan.
Yup...
Spoilers!
  woensdag 5 december 2018 @ 23:18:04 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183559615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:16 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een enorm schattige brief, Kaatje O+ Tof dat je iemand zo hebt geīnspireerd!

De reactie op de zogenaamde subtiele post van Dude lijkt me niet overtrokken als je nu de achtergrond van haar reactie leest @LS. Men voelt dat blijkbaar wel aan.
:W
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 december 2018 @ 23:20:30 #48
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_183559661
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In principe mag iedereen mee doen aan uitwisselingen en kunnen met veel dingen rekenschap worden gehouden. Maar in geval van een glutenallergie of andere hevige allergie wil ik de verantwoordelijkheid daar niet voor dragen.

Hebben wel es mensen met lactose gehad, vooral in Portugal hebben ze er heel last van, maar daarvan vallen de gevolgen nog wel mee (iig bij de mensen die ik sprak) "Ach, dat toetje ziet er lekker uit, dan maar aan de schijt" :+
Daar heb je pillen voor ;) Kan je de schijterij overslaan :P

/lurker
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_183559889
Je weet donders goed wat je doet Dude. En wat voor reakties je altijd teweegbrengt hier in de culsc, dus lul niet over dat je oude fokkers wil volgen.
  woensdag 5 december 2018 @ 23:41:31 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183559930
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Je weet donders goed wat je doet Dude. En wat voor reakties je altijd teweegbrengt hier in de culsc, dus lul niet over dat je oude fokkers wil volgen.
Prima joh. ^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_183559995
Je zit er ook nog eens bovenop om alle reakties te lezen. Typical. Tot je volgende jeuk maar weer ^O^
pi_183560039
In dit geval was het onterechte jeuk want de brief was van een meisje van 14 jaar oud die er vast geen dubbele agenda op na houdt. Maar zo'n briefje is wel iets dat veel voor Kaatje betekent.
Dus in het vervolg misschien niet gelijk aannames doen, maar het gewoon eerst even vragen voordat je de ware aard van iemand boven tafel wil halen. Is het dan wel zoals je dacht, dan kun je altijd nog je opmerking maken als je daar de behoefte toe voelt.

Ik waai ook altijd overal en nergens een beetje aan en tussendoor en lurk meer dan dat ik post op Fok, maar dat is ook omdat ik niet altijd zin heb om overmatig maar te krabben. Geeft van die smerige hotspots ;)
  donderdag 6 december 2018 @ 05:45:26 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183561368
Wat een heerlijke internet discussie weer..

Hier viel het gedicht in de smaak! Dus blij er mee!
Vandaag alles opruimen en als het weer een beetje goed blijft/ wordt dan vrijdag lekker naar huis.. :+

Kwak en Molo, succes met jullie traject!

En nu de Sint is geweest, wat zijn jullie plannen voor kerst? Krea , al een leuk restaurant gevonden?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183561405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:16 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een enorm schattige brief, Kaatje O+ Tof dat je iemand zo hebt geīnspireerd!

De reactie op de zogenaamde subtiele post van Dude lijkt me niet overtrokken als je nu de achtergrond van haar reactie leest @LS. Men voelt dat blijkbaar wel aan.
Dus omdat je een mening hebt, mag je geen grapje maken?

Ik snap die mening trouwens wel (misschien wel voor het eerst bij Dude :o ). Volwassen asielzoekers gaan hier idd wel eens over de tong alsof het 14jarige kleinkinderen zijn.
Tenminste, zo klinkt mijn moeder ook over haar kleinkinderen :D

Doet niet af aan de schattigheid nu het dit keer wél een 14jarige bleek.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183561763
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In principe mag iedereen mee doen aan uitwisselingen en kunnen met veel dingen rekenschap worden gehouden. Maar in geval van een glutenallergie of andere hevige allergie wil ik de verantwoordelijkheid daar niet voor dragen.

Hebben wel es mensen met lactose gehad, vooral in Portugal hebben ze er heel last van, maar daarvan vallen de gevolgen nog wel mee (iig bij de mensen die ik sprak) "Ach, dat toetje ziet er lekker uit, dan maar aan de schijt" :+
Ook dat varieert. Een vriendin van me met lactoseintolerantie krijgt er gigantische buikkrampen van, zodat ze een dag lang amper kan lopen van de pijn. En symptomen als diarree en winderigheid heeft ze al bij sporen van lactose ;(
Zij zit in onze kookploeg voor het evenement waarbij ik voor een grote groep kook, dus we zijn best goed geworden in zuivelvrij koken :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 december 2018 @ 08:30:23 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183561884
Mogge :W

Sinterklaas 'gevierd' in De Pijp. Lees uiteten geweest en bier gedronken :+. Een prima ossenhaas :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 08:56:54 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183562038
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 08:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ook dat varieert. Een vriendin van me met lactoseintolerantie krijgt er gigantische buikkrampen van, zodat ze een dag lang amper kan lopen van de pijn. En symptomen als diarree en winderigheid heeft ze al bij sporen van lactose ;(
Zij zit in onze kookploeg voor het evenement waarbij ik voor een grote groep kook, dus we zijn best goed geworden in zuivelvrij koken :D
Zo ernstig lijkt me ook wel lastig ja. Gelukkig konden de personen waar ik mee te maken had er makkelijk mee om. Of zo'n pilletje voor de maaltijd als ze het wisten dat er melk of room in zat. Of de ongemakken voor lief nemen als ze echt dat toetje wilden :+

Koken zonder "sporen van" voor een grote groep lijkt me lastig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183562090
..en zo ligt je normaal tamelijk snoepvrije huis op zes december ineens vol met negen(!) chocoladeletters, drie dozen bonbons, een emmer Celebrations-mini's, marsepein in diverse olijke vormen en twee blikken rumbonen. :')

Een chocoladeletter en een beetje marsepein houden we, maar ik denk dat ik de rest vandaag maar even langs breng bij de koffiemiddag voor hoogbejaarden waar mijn moeder vrijwilligt. :+

Verdere score: geinige sokken en een vijfde staatslot. Het kind is uiteindelijk twee puzzels, een trekschildpad en z'n eerste set boxershorts rijker en tevens, met dank aan min moeder, een hysterisch plastic boerderijtje met lichtjes, muziek en diergeluiden. Mijn moeder keek er ongeveer zo bij: >:)
Grmbl.
Ze maakte het goed met gedichten waar ze duidelijk haar best op had gedaan. O+

Enfin, op naar kerst! ~:)

[ Bericht 19% gewijzigd door minilot op 06-12-2018 09:10:02 ]
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 09:07:36 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183562115
Ik ben waarschijnlijk stout geweest, had niets in mijn schoen vanmorgen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183562144
Koffie, restje banketstaaf en dan bijlezen. Was te lui voor zwembad vanmorgen. :O Tot straks!
Let me see you stripped down to the bone
pi_183562281
Morgen toch maar even naar Paul. Hij vertrouwde het niet, net als ik.
Blijkbaar heeft ie mn mail van maandag toch niet gehad. :X
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 10:02:57 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183562688
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Morgen toch maar even naar Paul. Hij vertrouwde het niet, net als ik.
Blijkbaar heeft ie mn mail van maandag toch niet gehad. :X
Paul de dierenarts?
Hopelijk loopt het goed af!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 10:03:43 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183562700
Zin in vakantie O+

Heb een supboard gekocht voor komende zomer (want nu goedkoper), nu zin om te gebruiken O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 10:04:35 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183562708
van het weekend weer Vuurwerk op het strand :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 6 december 2018 @ 10:05:06 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183562715
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:03 schreef Molo het volgende:
Zin in vakantie O+

Heb een supboard gekocht voor komende zomer (want nu goedkoper), nu zin om te gebruiken O+
gewoon een 6/5 wetsuit aan doen en gaaaan :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 6 december 2018 @ 10:08:47 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183562781
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

gewoon een 6/5 wetsuit aan doen en gaaaan :P
Koukleum hier :D

Ben benieuwd, zul je zien dat het een rukzomer wordt vol regen en kou :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183562878
Och, die brief aan Kaat! Erg lief!

Succes met het proces, Molo! Mijn schoonzusje is er ook mee bezig. Afvallen is bij haar een voorwaarde om een IVF-traject in te mogen gaan, en dat lukt haar al vijftien jaar niet zelf. Dus tsja.

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 06-12-2018 10:29:26 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_183562884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Nu ken ik iemand die dat 'zelf betalen' probleem heeft opgelost door net zo lang zoveel extra te (vr)eten dat ze het juiste BMI te pakken had :X :X :X
:o ! ;(
Let me see you stripped down to the bone
pi_183562928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:

En dat ik Kaatje plaag omdat het al maar liefde is die haar omringt, en dat het wel eens iets te zoetsappig lijkt, nou, dat maak ik lekker zelf uit. :6
Niet almaar, er is een bitchy Noorse manager 8-) ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_183562951
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah je hebt de verhandelingen over de manager gemist zie ik :P
Oh. :')
Ik zal eerst dat bijlezen maar eens afronden. Kurk erin!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 10:22:47 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183562990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:14 schreef minilot het volgende:
Och, die brief aan Kaat! Erg lief!

Succes met het proces, Molo! Mijn schoonzusje is er ook mee bezig. Afvallen is bij haar een voorwaarde om een IVF-traject in te mogen gaan, en dat lukt haar al vijftien kust niet zelf. Dus tsja.
Zo, dan staat er nogal druk op zeg.

Lijkt me een lastige keuze en moeilijk traject, ook omdat kans op complicaties in zwangerschap dan weer hoger ligt na zo'n operatie.
Maar goed, weegt (hihaho) alsnog niet op tegen de nadelen van dusdanig overgewicht, ook weer zo.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563019
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat iemand zit te wachten op: 'Oh wat leuk Krea, van je wederom werkende vaatwasser!'. Krea al helemaal niet.

Volgens mij Krea best wel hoor. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563027
Kwak, ook succes! Niet terugkrabbelen joh! :) :*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 10:27:27 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183563048
Wat een lieve brief. Zou er zelf ongemakkelijk over voelen maar ik weet zeker dat ik die nooit zal krijgen :D

Mijn collega is een ook bezig met het hele ziekenhuis proces m.b.t afvallen. Hoop zo dat het haar lukt!

Gisteren 2 kiezen eruit gejast, hechtingen, dit dat....
Voel er niks van *O* _O_
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183563053
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 06:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dus omdat je een mening hebt, mag je geen grapje maken?

Ik snap die mening trouwens wel (misschien wel voor het eerst bij Dude :o ). Volwassen asielzoekers gaan hier idd wel eens over de tong alsof het 14jarige kleinkinderen zijn.
Tenminste, zo klinkt mijn moeder ook over haar kleinkinderen :D

Doet niet af aan de schattigheid nu het dit keer wél een 14jarige bleek.
^O^ Volstrekt mee eens.
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563103
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo, dan staat er nogal druk op zeg.

Yup, het is allemaal niet niks voor haar! Benieuwd hoe het gaat lopen.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 10:32:48 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563104
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:27 schreef uniekhoorn het volgende:


Gisteren 2 kiezen eruit gejast, hechtingen, dit dat....
Voel er niks van *O* _O_
Wat fijn! Hopelijk blijft dat zo ^O^

Hoe is het met je verdere herstel na die megaklapper van je eigenlijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563107
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Paul de dierenarts?
Hopelijk loopt het goed af!
Ja, die.

Even tiny breakdown gehad net. Bah. Ik kan echt geen seconde niet naar haar kijken. Als ze de kap niet op heeft gaat ze likken en anders gaat ze krabben.
Dat stuk dat open staat, daar heeft ze de wondranden net van kapot gekrabt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 10:33:40 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563110
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, het is allemaal niet niks voor haar! Benieuwd hoe het gaat lopen.
Zus van je man? Of vriendin/vrouw van je broer?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563126
Ha Uniek, vast retefijn om achter de rug te hebben ^O^

Lonaa, door die posts van jou raak ik haast verzot-by-proxy op die dierenarts van jou! *) Go Paul! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 10:34:59 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563127
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, die.

Even tiny breakdown gehad net. Bah. Ik kan echt geen seconde niet naar haar kijken. Als ze de kap niet op heeft gaat ze likken en anders gaat ze krabben.
Dat stuk dat open staat, daar heeft ze de wondranden net van kapot gekrabt. ;(
Hč wat balen zeg. Moet het nou opnieuw gehecht worden of schoonmaken en dan natuurlijk laten dichten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 10:35:10 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183563129
Kaartjes binnen voor Normaal *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183563137
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Zus van je man? Of vriendin/vrouw van je broer?
Zusje van J.

Mijn broertje heeft louter kortstondige batspartijen via Tinder. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563149
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Kaartjes binnen voor Normaal *O*
:D Have fun! :+
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 10:36:58 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563153
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Zusje van J.

Mijn broertje heeft louter kortstondige batspartijen via Tinder. ;)
Kortstondig :o
Wat zonde!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563176
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Hč wat balen zeg. Moet het nou opnieuw gehecht worden of schoonmaken en dan natuurlijk laten dichten?
Weet ik niet. Eerst goed schoonmaken. Misschien ook weer wat wegsnijden en dan opnieuw hechten.
Ze zit zichzelf ook in de weg.

Het kan, alsnog, een infectie zijn. Of een hechtdraadje dat kut doet (de hechting is daar los).

Ik heb gedaan wat ik kan (droog houden, zorgen dat ze er niet bij kan, beetje honingzalf smeren) maar het is allemaal niet afdoende.

Het deel dat het dichtst bij haar kop zit is bijv. al helemaal genezen en dicht. Korstje eraf, niks aan de hand. Blegh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183563177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Kortstondig :o
Wat zonde!
Meer als in één- of twee- of driemalig.
Mogelijk gerust tien uur non-stop per keer, die details hoef ik niet te weten ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:34 schreef minilot het volgende:
Ha Uniek, vast retefijn om achter de rug te hebben ^O^

Lonaa, door die posts van jou raak ik haast verzot-by-proxy op die dierenarts van jou! *) Go Paul! ^O^
Het is ook een hele toffe vent. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183563192
Sorry ook dat ik niet zoveel meelees en reageer. Het is nogal een dagtaak. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 10:40:30 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563198
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Weet ik niet. Eerst goed schoonmaken. Misschien ook weer wat wegsnijden en dan opnieuw hechten.
Ze zit zichzelf ook in de weg.

Het kan, alsnog, een infectie zijn. Of een hechtdraadje dat kut doet (de hechting is daar los).

Ik heb gedaan wat ik kan (droog houden, zorgen dat ze er niet bij kan, beetje honingzalf smeren) maar het is allemaal niet afdoende.

Het deel dat het dichtst bij haar kop zit is bijv. al helemaal genezen en dicht. Korstje eraf, niks aan de hand. Blegh.
Even naar laten kijken dan. Kan soms ineens zo snel ook weer de goede kant op gaan. Maar checken is altijd wel handig
Sterkte!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563205
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Sorry ook dat ik niet zoveel meelees en reageer. Het is nogal een dagtaak. :{
Begrijpelijk toch; je bent verzot op je beestje en dit is een fase waarin ze zelf best schade kan toebrengen, bezorgdheid en zorg zijn op zijn plaats.
Je vind vast je weg weer terug :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 december 2018 @ 10:41:58 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563221
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Meer als in één- of twee- of driemalig.
Mogelijk gerust tien uur non-stop per keer, die details hoef ik niet te weten ;)
Bij nader inzien best gezond dat niet te weten nee

Weet nog wel dat goede vriendin van me seksdetails ging zitten vertellen. Even afgekapt want naast gewoom raat, vond ik haar vriend ook dusdanig afstotelijk dat ik er echt onpasselijk van werd.
En bij mij zegt dat wat :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563223
een broer is gewoon een boerenlul, net als vader

gloog mij nou maar, broer en zus relaties gaan niet werken, zei drPhil
  donderdag 6 december 2018 @ 10:43:46 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563244
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:42 schreef christmastsunami het volgende:
een broer is gewoon een boerenlul, net als vader
Heb jij een psychose?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563245
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij nader inzien best gezond dat niet te weten nee


Na er even over nagedacht te hebben: ik zou het eigenlijk best leuk en boeiend vinden om te weten :') *)
Maar ook weer niet zodanig dat ik ernaar ga vragen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563264
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Na er even over nagedacht te hebben: ik zou het eigenlijk best leuk en boeiend vinden om te weten :') *)
Maar ook weer niet zodanig dat ik ernaar ga vragen :+
Naar wie ie van Tinder sleept en op basis van welke kenmerken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 december 2018 @ 10:46:02 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563278
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Na er even over nagedacht te hebben: ik zou het eigenlijk best leuk en boeiend vinden om te weten :') *)
Maar ook weer niet zodanig dat ik ernaar ga vragen :+
Kennis van me zit nogal diep (hihaho) in de Amsterdamse gay community. Dat vond ik wel intrigerend om meer van te weten. Kreeg toen ook wel vrij veel details te horen :')
Maar goed, die spreek ik nauwelijks, dan vind ik dat weer geen punt ofzo

Of mijn ogenschijnlijk aseksuele zusje dagelijks krijsend de boel bij elkaar ligt klaar te komen of bukkakes ontvangt hoef ik dan weer echt niet te weten >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563298
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Naar wie ie van Tinder sleept en op basis van welke kenmerken?
Nee gast, lézen. Of het urenlange sessies zijn of tienminutenwerk.
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563302
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb jij een psychose?
waarschijnlijk zit ik er 200% bovenop, je zou dat een psychose kennen noemen, of in de persoonlijkheids stoornissen, ik ben slimmer en dat lijkt verwarrend
  donderdag 6 december 2018 @ 10:48:07 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183563326
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee gast, lézen. Of het urenlange sessies zijn of tienminutenwerk.
Wellicht was het een stuiptrekking van mijn brein om van het pad af te komen van de erotische-avonturen-van-broertjes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183563348
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Kennis van me zit nogal diep (hihaho) in de Amsterdamse gay community. Dat vond ik wel intrigerend om meer van te weten. Kreeg toen ook wel vrij veel details te horen :')
Maar goed, die spreek ik nauwelijks, dan vind ik dat weer geen punt ofzo

Of mijn ogenschijnlijk aseksuele zusje dagelijks krijsend de boel bij elkaar ligt klaar te komen of bukkakes ontvangt hoef ik dan weer echt niet te weten >:O
Duidelijk. Ik geloof eigenlijk niet dat ik ooit iets echt TMI vind. Wat dan ook. Van wie dan ook. oO<
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 10:55:04 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:47 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

waarschijnlijk zit ik er 200% bovenop, je zou dat een psychose kennen noemen, of in de persoonlijkheids stoornissen, ik ben slimmer en dat lijkt verwarrend
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 10:55:05 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563425
Ik wil graag iets vd medicatie die christmastsunami neemt.

Zit vandaag alleen met een nieuwe collega op kantoor. Normaal zitten hier tussen de 10 en 30 mensen. Nu dus 2. En de ander vindt dit kennelijk te stil en zingt en neuriet continu, waardoor ik de neiging heb om een honkbalknuppel met spijkers te maken.
Tevens hadden we het volgende gesprek:

"Ga je nog iets leuks deze kerst, Krea?"
"Ja, ik ga naar Malta op vakantie. En jij?"
"Oh leuk, met je hele gezin?"
"nee, alleen."
"Laat je je gezin thuis?"
"Ik ben het gezin."
"Oh wat vervelend voor je, zeg."

Sindsdien is het op het neuriën na, stil. Dit was rond 09:15.
  donderdag 6 december 2018 @ 10:55:19 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563428
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik geloof eigenlijk niet dat ik ooit iets echt TMI vind. Wat dan ook. Van wie dan ook. oO<
Ik stuur je binnenkort even mijn transcript
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563456
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:55 schreef Kreator het volgende:
Ik wil graag iets vd medicatie die christmastsunami neemt.

Zit vandaag alleen met een nieuwe collega op kantoor. Normaal zitten hier tussen de 10 en 30 mensen. Nu dus 2. En de ander vindt dit kennelijk te stil en zingt en neuriet continu, waardoor ik de neiging heb om een honkbalknuppel met spijkers te maken.
Tevens hadden we het volgende gesprek:

"Ga je nog iets leuks deze kerst, Krea?"
"Ja, ik ga naar Malta op vakantie. En jij?"
"Oh leuk, met je hele gezin?"
"nee, alleen."
"Laat je je gezin thuis?"
"Ik ben het gezin."
"Oh wat vervelend voor je, zeg."

Sindsdien is het op het neuriën na, stil. Dit was rond 09:15.
Dat gesprek. :') Fack.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 10:57:10 #106
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563460
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:46 schreef Molo het volgende:

Of mijn ogenschijnlijk aseksuele zusje dagelijks krijsend de boel bij elkaar ligt klaar te komen of bukkakes ontvangt hoef ik dan weer echt niet te weten >:O
Interessant. Kun je hier meer over vertellen?
  donderdag 6 december 2018 @ 10:57:57 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563471
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:55 schreef Kreator het volgende:
Ik wil graag iets vd medicatie die christmastsunami neemt.

Zit vandaag alleen met een nieuwe collega op kantoor. Normaal zitten hier tussen de 10 en 30 mensen. Nu dus 2. En de ander vindt dit kennelijk te stil en zingt en neuriet continu, waardoor ik de neiging heb om een honkbalknuppel met spijkers te maken.
Tevens hadden we het volgende gesprek:

"Ga je nog iets leuks deze kerst, Krea?"
"Ja, ik ga naar Malta op vakantie. En jij?"
"Oh leuk, met je hele gezin?"
"nee, alleen."
"Laat je je gezin thuis?"
"Ik ben het gezin."
"Oh wat vervelend voor je, zeg."

Sindsdien is het op het neuriën na, stil. Dit was rond 09:15.
Lange dag is lang 😐

Oordopjes in en/of muziek opzetten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 10:58:30 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563477
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Interessant. Kun je hier meer over vertellen?
Ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 10:58:33 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563478
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:57 schreef Lonaa het volgende:

:') .
Dat was mijn reactie ook.
pi_183563495
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat was mijn reactie ook.
En terecht.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 10:59:56 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563501
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja
Waarom is ze ogenschijnlijk aseksueel? En hoe ben je er achter gekomen dat ze dagelijks krijsend klaarkomt? Hebben de bukkake's ervoor gezorgd dat ze nu een verjongde huid heeft?
  donderdag 6 december 2018 @ 11:00:09 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183563506
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:55 schreef Kreator het volgende:
Ik wil graag iets vd medicatie die christmastsunami neemt.

Zit vandaag alleen met een nieuwe collega op kantoor. Normaal zitten hier tussen de 10 en 30 mensen. Nu dus 2. En de ander vindt dit kennelijk te stil en zingt en neuriet continu, waardoor ik de neiging heb om een honkbalknuppel met spijkers te maken.
Tevens hadden we het volgende gesprek:
[..]

Sindsdien is het op het neuriën na, stil. Dit was rond 09:15.
:{
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183563517
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:55 schreef Kreator het volgende:


"Ga je nog iets leuks deze kerst, Krea?"
"Ja, ik ga naar Malta op vakantie. En jij?"
"Oh leuk, met je hele gezin?"
"nee, alleen."
"Laat je je gezin thuis?"
"Ik ben het gezin."
"Oh wat vervelend voor je, zeg."

Sindsdien is het op het neuriën na, stil. Dit was rond 09:15.
Wow! :o Succes daar.

En kudos @ 'Ik ben het gezin.' Strakke verwoording. *;
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563530
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik stuur je binnenkort even mijn transcript
Jeej! \o/
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:03:14 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563562
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom is ze ogenschijnlijk aseksueel? En hoe ben je er achter gekomen dat ze dagelijks krijsend klaarkomt? Hebben de bukkake's ervoor gezorgd dat ze nu een verjongde huid heeft?
Doet met plezier de boekhouding, favoriete hobby is strijken
Ik heb camera's hangen daar in huis
Nee, klamme witte bakkes, eigenlijk wel prototype fokker 😅😅😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563573
Hela, ik strijk ook graag!
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 11:04:52 #117
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563590
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Doet met plezier de boekhouding, favoriete hobby is strijken
Ik heb camera's hangen daar in huis
Nee, klamme witte bakkes, eigenlijk wel prototype fokker 😅😅😅
Hm. Hm. Is ze vrijgezel?
pi_183563592
En ik doe met liefde de administratie. Zowel mn eigen als die van anderen.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:04:55 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:03 schreef minilot het volgende:
Hela, ik strijk ook graag!
Gestoord

Leven is te kort om te strijken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563598
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Gestoord

Leven is te kort om te strijken
Dit vind ik dan wel weer waarheid.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:05:22 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563602
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hm. Hm. Is ze vrijgezel?
Nķg niet 😏
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 11:05:43 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563611
Klamme witte bakkes kan ook een gevolg van zijn, trouwens.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:05:45 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563613
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:04 schreef Lonaa het volgende:
En ik doe met liefde de administratie. Zowel mn eigen als die van anderen.
Vreselijk, ook gestoord dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:06:11 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563619
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:05 schreef Kreator het volgende:
Klamme witte bakkes kan ook een gevolg van zijn, trouwens.
In dit geval niet vrees ik

Ze is echt vreselijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563625
Molo O+
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:07:18 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563640
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Molo O+
Wil je ook het transcript?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563646
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Wil je ook het transcript?
Op band plz. Kan ik morgen luisteren in de auto op weg naar Sneek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183563648
Inzake TMI.. Ik meldde me laatst aan bij babysittersite Sitly, voor ooit en potentieel eens een oppas voor Günther. En nu krijg ik met regelmaat mailtjes met 'We hebben deze babysitters binnen een straal van vijf kilometer voor je gevonden! Zit er iets bij?', en dan zo een reeks foto's van blije, blozende zestienjarigen die hockeyles geven en/of schoutingleidster zijn. Die je dus voor letterlijk een paar euro per uur in je huis kunt zetten.
..iets in mij zegt dat mij de toegang tot deze website ontzegd zou moeten worden. :')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:11:09 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563703
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Op band plz. Kan ik morgen luisteren in de auto op weg naar Sneek.
Zit nog even te berekenen hoeveel zeecontainers ik nodig heb voor de tape die ik heb.
Zodra het verscheept is laat ik het je weten ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:12:05 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563726
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:08 schreef minilot het volgende:
Inzake TMI.. Ik meldde me laatst aan bij babysittersite Sitly, voor ooit en potentieel eens een oppas voor Günther. En nu krijg ik met regelmaat mailtjes met 'We hebben deze babysitters binnen een straal van vijf kilometer voor je gevonden! Zit er iets bij?', en dan zo een reeks foto's van blije, blozende zestienjarigen die hockeyles geven en/of schoutingleidster zijn. Die je dus voor letterlijk een paar euro per uur in je huis kunt zetten.
..iets in mij zegt dat mij de toegang tot deze website ontzegd zou moeten worden. :')
Meesten zullen niet vrijwillig op zulke activiteiten met een in hun ogen stokoude moeder zitten te wachten denk ik _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563743
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Meesten zullen niet vrijwillig op zulke activiteiten met een in hun ogen stokoude moeder zitten te wachten denk ik _O-
Als het je helpt rustiger te slapen kun je daar vanuit gaan ja. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 11:13:38 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563756
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:08 schreef minilot het volgende:
Inzake TMI.. Ik meldde me laatst aan bij babysittersite Sitly, voor ooit en potentieel eens een oppas voor Günther. En nu krijg ik met regelmaat mailtjes met 'We hebben deze babysitters binnen een straal van vijf kilometer voor je gevonden! Zit er iets bij?', en dan zo een reeks foto's van blije, blozende zestienjarigen die hockeyles geven en/of schoutingleidster zijn. Die je dus voor letterlijk een paar euro per uur in je huis kunt zetten.
..iets in mij zegt dat mij de toegang tot deze website ontzegd zou moeten worden. :')
Moet je persé een baby hebben?
pi_183563760
Wat te eten vanavond, mensen? Zo na al het Sinterklaasgeweld? ~:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563776
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Moet je persé een baby hebben?
Ik denk het. Heb er wel eentje te leen. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 11:17:03 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183563822
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:14 schreef minilot het volgende:
Wat te eten vanavond, mensen? Zo na al het Sinterklaasgeweld? ~:)
Afgelopen maandag uit eten.
Vanavond uit eten.
Morgen? Uit eten.
Zaterdag. Amsterdam. Uit eten.

Ik moet nodig afvallen.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:17:21 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563828
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Als het je helpt rustiger te slapen kun je daar vanuit gaan ja. 8-)
Ik heb geen kind van 16 en als zij daar behoefte aan heeft batst/vingert/pijpt/fist ze er maar lekker een eind op los
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:17:49 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563843
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk het. Heb er wel eentje te leen. ^O^
Op zo'n fluffy pastelkleurig kleedje O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563845
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:14 schreef minilot het volgende:
Wat te eten vanavond, mensen? Zo na al het Sinterklaasgeweld? ~:)
Ik maakte griekse lamsschouder, 10 uur in de slowcooker. Denk dat ik er een wrap van maak met o.a. wortel, feta, komkommer.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:18:13 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563849
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik maakte griekse lamsschouder, 10 uur in de slowcooker. Denk dat ik er een wrap van maak met o.a. wortel, feta, komkommer.
Kom eraan!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563859
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Afgelopen maandag uit eten.
Vanavond uit eten.
Morgen? Uit eten.
Zaterdag. Amsterdam. Uit eten.

Jeumig! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_183563869
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Op zo'n fluffy pastelkleurig kleedje O+
Eh?
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:19:39 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563888
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Eh?
Krea en baby samen, om de oppas naakt te verwelkomen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563922
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Krea en baby samen, om de oppas naakt te verwelkomen
Goh, dat is toch best een zieke MI inenen!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:21:47 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183563940
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Goh, dat is toch best een zieke MI inenen!
_O-

Welkom in mijn hoofd >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:22:38 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183563953
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Je zit er ook nog eens bovenop om alle reakties te lezen. Typical. Tot je volgende jeuk maar weer ^O^
Gewoon ignoreren, geen aandacht geven, koude schouder geven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183563975
Maar is het een ding dan, 'fluffy pastelkleurige kleedjes'? Mij niet bekend!
Ik ken uit mijn krochten van the interwebz vooral sjofele bedbanken op Oost-Europese hotelkamers. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183564013
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:23 schreef minilot het volgende:
Maar is het een ding dan, 'fluffy pastelkleurige kleedjes'? Mij niet bekend!
Ik ken uit mijn krochten van the interwebz vooral sjofele bedbanken op Oost-Europese hotelkamers. :+
Ik dacht, 'ik zoek een plaatje', toen dacht ik 'dat kan alleen maar misgaan', so not doin' it.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:27:21 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564052
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:23 schreef minilot het volgende:
Maar is het een ding dan, 'fluffy pastelkleurige kleedjes'? Mij niet bekend!
Ik ken uit mijn krochten van the interwebz vooral sjofele bedbanken op Oost-Europese hotelkamers. :+
Vroeger in mijn biologieboek werd uitgelegd waarom baby's schattig zijn en hoe we daar anders naar kijken dan bij volwassenen. Baby's zijn rond, klein, bol, uit verhouding, zacht. Komen schattig uit als je ze op een kleedje legt





Als je er echter een volwassen man op legt is het een heel ander verhaal. En daar was dan ook een foto van geplaatst. Brrrrrrr :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183564088
Anders nul bezwaar tegen een viriele kerel op een schapenvel! :7

Maar niettemin dank voor het achtergrondverhaal, Molo! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:31:08 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183564109
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Vroeger in mijn biologieboek werd uitgelegd waarom baby's schattig zijn en hoe we daar anders naar kijken dan bij volwassenen. Baby's zijn rond, klein, bol, uit verhouding, zacht. Komen schattig uit als je ze op een kleedje legt


[ afbeelding ]


Als je er echter een volwassen man op legt is het een heel ander verhaal. En daar was dan ook een foto van geplaatst. Brrrrrrr :+
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:31:42 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564119
quote:
Er zijn uitzonderingen :9 :9 :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:31:55 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564126
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:29 schreef minilot het volgende:
Anders nul bezwaar tegen een viriele kerel op een schapenvel! :7

Maar niettemin dank voor het achtergrondverhaal, Molo! ^O^


En dan naakt. En niet viriel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183564127
Goed, iets zinvols trachten te doen. Dag lief topic!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:32:30 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183564140
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:32:40 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183564143
_O-

mooie bijlees weer O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 6 december 2018 @ 11:32:49 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:31 schreef minilot het volgende:
Goed, iets zinvols trachten te doen. Dag lief topic!
Ajuus en succes met strijken!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:33:06 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564158
quote:
_O- :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:35:05 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183564201
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:36:51 #159
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183564233
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:37:00 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564235
quote:
Ok, hoewel walgelijke foto, maak ik voor Terry Crews áltijd een uitzondering _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:37:02 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183564236
zeg.. kan dat even NSFW ? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 6 december 2018 @ 11:37:48 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564248
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:37 schreef Barreltje het volgende:
zeg.. kan dat even NSFW ? :o
Kan dat niet op je boorplatform?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:38:09 #163
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_183564256
quote:
Terry likes rugs.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:39:14 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183564278
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:23 schreef minilot het volgende:
Maar is het een ding dan, 'fluffy pastelkleurige kleedjes'? Mij niet bekend!
Ik ken uit mijn krochten van the interwebz vooral sjofele bedbanken op Oost-Europese hotelkamers. :+
Wit kleedje meegewassen met de kleurige was. Klaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183564284
'Actor on a rug' @ Google leidde mij tot een Jeff Goldblum-deurmat. O+


Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:39:54 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183564288
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Vroeger in mijn biologieboek werd uitgelegd waarom baby's schattig zijn en hoe we daar anders naar kijken dan bij volwassenen. Baby's zijn rond, [b]klein[/b], bol, uit verhouding, zacht. Komen schattig uit als je ze op een kleedje legt

Daar gaat het dus mis bij mij :'(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 december 2018 @ 11:40:48 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183564309
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan dat niet op je boorplatform?
Naakte negers basketbalspelers ? nope :o
De operators worden er een beetje onrustig van

"Savages" trokken ze gister ook net :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183564321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daar gaat het dus mis bij mij :'(
Met jouw krullenkapsel zou je op zo een velletje gezeten een schaapsandwich wezen! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183564328
Oh ja, strijken :W
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:42:04 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183564333
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Naakte negers basketbalspelers ? nope :o
De operators worden er een beetje onrustig van

"Savages" trokken ze gister ook net :P
Waar zie jij basketbalspelers?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 december 2018 @ 11:43:06 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183564359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waar zie jij basketbalspelers?
ohw.. het is eigenlijk een golfspeler maar zijn gereedschap is te groot?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183564418
Ik vind B99 suf, maar Terry toch tof! O+
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 11:48:17 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183564450
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ohw.. het is eigenlijk een golfspeler maar zijn gereedschap is te groot?
Dat is een standaard eigenschap van golfspelers :Y
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 december 2018 @ 11:50:15 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:39 schreef minilot het volgende:
'Actor on a rug' @ Google leidde mij tot een Jeff Goldblum-deurmat. O+


[ afbeelding ]
_O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 december 2018 @ 11:51:05 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183564496
quote:
8s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Terry likes rugs.
En yoghurt O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183564527
Strijken wordt JeffGoldblumFapje, ajuus! :W
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 12:37:02 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183565188
Volgens mij gaat het best lekker met Zalando :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 6 december 2018 @ 12:50:51 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183565331
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:37 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij gaat het best lekker met Zalando :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schredders voor overgebleven voorraad?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 12:54:21 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183565364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Schredders voor overgebleven voorraad?
Op het interwebs las ik iets voor twee nieuwe distributiecentra.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183565476
De harige op een kleedje :9
Enneh je hebt gelijk Piet, maar ik kon niet langer op mijn handjes zitten, het was sterker dan mezelf... /steekt handjes weer netjes weg.

Overigens qua Zalando, gisteren werd er over 'internetten in werktijd' gesproken en onze TL had het over 'zalandoën' als werkwoord :D
pi_183565480
Ik laat de link staan hoor Vanyel *O*
pi_183566010
Sport gedaan. Moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183566253
Vanuit wachtkamer van de tandarts met kiespijn
*O*
En ik ging niet wachten tot weekend.
pi_183566281
Vijf minuten later: blote >:) tandhals.
Fluor behandeling en tube sensodyne mee.
Pffft. Valt een soort van mee w/

Vulling elders vervangen in Voorjaar na de ogen, bedacht ik mij.
pi_183566544
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:51 schreef AnneX het volgende:
Vanuit wachtkamer van de tandarts met kiespijn
*O*
En ik ging niet wachten tot weekend.
Groetjes terug vanuit de wachtkamer van de tandarts :W

Brug past niet dus er wordt even tussendoor iemand anders geholpen.
Spoilers!
pi_183566552
En 3 : nu sporten.
Ben benieuwd waar ik dit keer ga wandelen als warming-up w/

krea: wat een bijdehande opmerking van jou
B-)
pi_183566554
Gezellig weer met 100%NL :r
Spoilers!
pi_183566594
O'Gene op de radio. De tering, wat dramatisch waardeloos.
Spoilers!
pi_183566992
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:51 schreef AnneX het volgende:
Vanuit wachtkamer van de tandarts met kiespijn
*O*
En ik ging niet wachten tot weekend.
Vers TAND ig *)
pi_183566997
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gezellig weer met 100%NL :r
Zappen naar Radio 2?
pi_183567002
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Sport gedaan. Moe.
Tuin gedaan.
/wandeling overslaat vanwege kapotte rug :(
pi_183567031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tuin gedaan.
/wandeling overslaat vanwege kapotte rug :(
Ik moest heel veel squats en omdat ene been langer dan andere krijg ik na zo'n 150 altijd serieuze pijn in mn heup van mn langste been.

Wandeling wel overgeslagen vanwege kapotte hond

:* voor rug
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183567053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zappen naar Radio 2?
Wachtkamermuziek ;)

Mijn brug is tjjdelijk geplaatst. Het is nog niet duidelijk of hij zo goed zit.
Spoilers!
  donderdag 6 december 2018 @ 14:54:04 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183567177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wachtkamermuziek ;)

Mijn brug is tjjdelijk geplaatst. Het is nog niet duidelijk of hij zo goed zit.
Ik wilde vragen of de auto er goed over kan tot ik begreep dat het een andere brug was....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 15:16:04 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183567535
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:11 schreef AnneX het volgende:

krea: wat een bijdehande opmerking van jou
B-)
Welke hand? en welke opmerking.
pi_183567671
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:16 schreef Kreator het volgende:


Welke hand? en welke opmerking.
Ik ben mijn gezin. Denk ik :s)

Suc6 voor alle brug en tandprobs ^O^

Ennnn wat ben ik blij met mijn extra kacheltje in de tuinkamer. Warme vingers bij het gitaar spelen O+
pi_183567699
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij nader inzien best gezond dat niet te weten nee

Weet nog wel dat goede vriendin van me seksdetails ging zitten vertellen. Even afgekapt want naast gewoom raat,
:{w
Seksdetails van goede vrienden zijn niet raat. Tevens niet raar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 15:30:42 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183567806
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:24 schreef Vanyel het volgende:

:{w
Seksdetails van goede vrienden zijn niet raat.
Doe es gewoom.
pi_183567846
quote:
8s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Doe es gewoom.
^)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183567954
SPOILER: SPAM! Pakjesavondkater. :+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_183567967
Venkelrisotto straks. Gewoon echte, met heel veel roeren, in plaats van die lame-ass 'ovenrisotto' van laatst.
Let me see you stripped down to the bone
pi_183568187
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:39 schreef minilot het volgende:
Venkelrisotto straks. Gewoon echte, met heel veel roeren, in plaats van die lame-ass 'ovenrisotto' van laatst.
Oh, lekker. Dat wil ik ook wel. Wij eten boerenkoolquiche, ook fijn. Mijn eerste bladerdeeg sinds begin september :9

Gunther is echt geen baby meer he? :o
Spoilers!
pi_183568283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gunther is echt geen baby meer he? :o
Nee, sinds -ie rechtop staat heel erg niet meer. :)

Succes met je bladerdeeg! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183568291
Drukdrukdruk op 't werk.
Als ik toch al het geld dat ik vandaag heb goedgekeurd op mijn rekening had ging ik het hele volgende jaar met vakantie. Wat een geld kosten ingehuurden :o

Moet er in het vervolg wel aan denken dat wanneer er een presentatie is, na de lunch, ik dan GEEN uiensoep moet nemen. Stond tussen 50-75 mensen met krampen, niet fijn.

Vanavond lekker uiteten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183568308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, sinds -ie rechtop staat heel erg niet meer. :)

Succes met je bladerdeeg! :)
Komt goed *O*
Spoilers!
pi_183568416
Mensen, ik heb toch een stel mooie kiezen gekregen net *O*
Spoilers!
pi_183568503
Heerlijk hé lucky, als je weer een volle mond hebt. *O* ik doe mee.
( 1 jaar lang met weinig kies gedaan).

Weer thuis, ook nog uitgewandeld on the waterfront in Seattle. En langs / onder 10 waterfalls.
En ook 30 Kerstboeken voor de JeugdBieb gekozen en uitgestald op school.
De kerstbomen staan er ook al weer. >:O

En dat alles in 2 uur w/

O+
pi_183568871
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
pi_183568887
En nu de slowcooker voor het eerst aanzetten voor wat pinda-kip voor in de vriezer. *O*
pi_183569078
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:07 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk hé lucky, als je weer een volle mond hebt. *O* ik doe mee.
( 1 jaar lang met weinig kies gedaan).

Weer thuis, ook nog uitgewandeld on the waterfront in Seattle. En langs / onder 10 waterfalls.
En ook 30 Kerstboeken voor de JeugdBieb gekozen en uitgestald op school.
De kerstbomen staan er ook al weer. >:O

En dat alles in 2 uur w/

O+
Good busy Anne!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
Echt leuk dat je nu echt, echt met je carričre gaat beginnen :)
Spoilers!
pi_183569092
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
Gefeliciteerd! En wat je zegt, je bent dan binnen en kunt laten zien wat je kan. En je kunt zelf ook zien of je daar op je plek zit.

Eet smakelijk van de pindakip
We have far more in common than that which devides us..
pi_183569240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
Leuk leuk O+
pi_183569267
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:39 schreef minilot het volgende:
Venkelrisotto straks. Gewoon echte, met heel veel roeren, in plaats van die lame-ass 'ovenrisotto' van laatst.
Lekker, venkelrisotto O+
En tja, dat roeren. Je hebt iig het gevoel dat je iets doet voor het eindresultaat ipv dat je maar moet gaan zitten wachten of het wat wordt :+
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2018 @ 17:21:28 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183569749
Venkel. Ik ga nog liever naar de tandarts.
pi_183569985
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:21 schreef Kreator het volgende:
Venkel. Ik ga nog liever naar de tandarts.
Najaaa! Alleen hekel aan verse of ook het zaad?
Let me see you stripped down to the bone
pi_183569996
Achterstand xkcd aan het bijlezen O+




O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183570235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:37 schreef minilot het volgende:
Achterstand xkcd aan het bijlezen O+


[ afbeelding ]

O+
O+ :D leuk altijd
pi_183570405
:D
pi_183570529
Serieuze Günther O+ Krijg je 'm nog wel eens lachend op de foto mini?

Myra wat klink je vrolijk *O* fijn dat je er zo op vooruit gaat! Wie weet waar je qua werk later nog terecht komt, deze ervaring is mooi meegenomen ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183570570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
Aaa, echt tof voor je! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 december 2018 @ 18:27:24 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183570688
*O* zuurkool *O*
*O* speklapjes die liggen uit te bakken *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 december 2018 @ 18:28:47 #224
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183570704
Hamburgers met sinaasappelsap
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 december 2018 @ 18:29:39 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183570718
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Hamburgers met sinaasappelsap
Klinkt als curieuze combi.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183571444
Pannenkoeken..
pi_183572098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Pannenkoeken..
Op een schip :Y) is het een hollandse kok, of doe je het voor?

Vanavond linzen en ik maak het blik kikkererwten open...dat is voor in de pompoensoep morgen. 8)7
Linzen + prei + stukje vis https://www.hellofresh.nl(...)8d0b30006c58557ad3a3
pi_183572402
Frantic op de pannenkoekenboot *O*
pi_183572474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
Leuk! Gefeliciteerd ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_183572506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
*O*
pi_183572869
Klinkt fijn Myraela! *O*

Ik had hier zo'n dag dat ik beter in bed had kunnen blijven geloof ik :')
Nouja goed, het was niet echt een rampendag, behalve dan dat er een auto VOL over m'n telefoon is gereden ;( . Dus die is langzaam aan het sterven (ik krijg hem niet meer uit, dus ik zal zo maar eens de batterij eruit halen.)

Het is gelukkig maar een telefoon en niet een ledemaat ofzo, maar het is echt de meest beroerde timing deze week. Want morgen naar concert in Brussel waar mijn vriend dus ook naartoe komt... (En juist nadat het ding kapot ging, opeens op ticketswap 3x aanbiedingen voor tickets* die we nog willen hebben omdat we nu gescheiden staan/zitten. Ik kon ze nu enkel door de vlekken en barsten heen bekijken... :'( )

Maar, wel tof: kreeg van iedereen oude mobiels aangeboden om in elk geval morgen even de dag door te komen O+ En een wekker te kunnen zetten in de ochtend :D. (Vriend neemt 's avonds wel een oude mobiel van hem mee die ik voorlopig kan gebruiken)
pi_183573313
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

Op een schip :Y) is het een hollandse kok, of doe je het voor?
Filipijn.. deze is wel redelijk OK. Maar goed, ik hoef niet per se elke week pannenkoeken :+

Geen tijd om dingen voor te doen :+ teveel andere dingen te doen.
pi_183573684
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:34 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt fijn Myraela! *O*

Ik had hier zo'n dag dat ik beter in bed had kunnen blijven geloof ik :')
Nouja goed, het was niet echt een rampendag, behalve dan dat er een auto VOL over m'n telefoon is gereden ;( . Dus die is langzaam aan het sterven (ik krijg hem niet meer uit, dus ik zal zo maar eens de batterij eruit halen.)

Het is gelukkig maar een telefoon en niet een ledemaat ofzo, maar het is echt de meest beroerde timing deze week. Want morgen naar concert in Brussel waar mijn vriend dus ook naartoe komt... (En juist nadat het ding kapot ging, opeens op ticketswap 3x aanbiedingen voor tickets* die we nog willen hebben omdat we nu gescheiden staan/zitten. Ik kon ze nu enkel door de vlekken en barsten heen bekijken... :'( )

Maar, wel tof: kreeg van iedereen oude mobiels aangeboden om in elk geval morgen even de dag door te komen O+ En een wekker te kunnen zetten in de ochtend :D. (Vriend neemt 's avonds wel een oude mobiel van hem mee die ik voorlopig kan gebruiken)
Hoe doe je dat, een auto over je telefoon laten rijden :o
Dit is iig een interessante manier om zo'n ding stuk te krijgen, als hij toch stuk moet :P

Hoe doen jullie het nu met kaartjes voor het concert? Want je had er nog maar één toch? :*

Eerlijk gezegd vrees ik dat er nooit een goed moment is om onverwacht je telefoon stuk te hebben O-)

Verder nog wel wat kunnen doen, of alleen maar zitten stressen over je telefoon en over morgen? :*
pi_183573834
Ik word oud :'(

Eerst rijd ik naar een beurs zonder ook maar iets van demonstratie materiaal mee te nemen (gelukkig was de collega die al-tijd te laat vertrekt nog op kantoor _O_ ) en na afloop heb ik mijn nieuwe bril opgehaald. Eerste keer varifocus :'( :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 december 2018 @ 21:28:39 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183573885
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik word oud :'(

Eerst rijd ik naar een beurs zonder ook maar iets van demonstratie materiaal mee te nemen (gelukkig was de collega die al-tijd te laat vertrekt nog op kantoor _O_ ) en na afloop heb ik mijn nieuwe bril opgehaald. Eerste keer varifocus :'( :'(
Nee.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183573902
Is al?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183573974
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee.
Ik ontken alles!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183575626
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat, een auto over je telefoon laten rijden :o
Dit is iig een interessante manier om zo'n ding stuk te krijgen, als hij toch stuk moet :P

Hoe doen jullie het nu met kaartjes voor het concert? Want je had er nog maar één toch? :*

Eerlijk gezegd vrees ik dat er nooit een goed moment is om onverwacht je telefoon stuk te hebben O-)

Verder nog wel wat kunnen doen, of alleen maar zitten stressen over je telefoon en over morgen? :*
Hem eerst uit je zak laten stuiteren :+
Maar doen deed 'ie het vermoedelijk nog wel, want stevig telefoontje! Ik bedoel, op dit moment, na verpletterd te zijn, IS hij nog aan... ik kan er niks meer mee verder (zwart/paars scherm dat flikkert) maar webwhatsapp werkt nog :D .

En we hebben een seated en een sta-kaartje, dus dat is nog wel even een dingetje ja :') .
Misschien dat mijn vriend morgen nog een kaartje weet te bemachtigen, en anders moeten we denk ik morgen maar ter plekke in het rond schreeuwen of iemand graag wil zitten of juist graag wil staan :P . Vriend komt in elk geval naar hiertoe :)

En vandaag statistiekpracticum, daarna frietjes gegeten met mijn lieve klas-en huisgenoten, en nog wat gewerkt aan een groesopdracht en nog even geskyped met vriend. Maar mijn bloeddruk is sinds vanmiddag wel wat hoger ja _O-
pi_183575663
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik word oud :'(

Eerst rijd ik naar een beurs zonder ook maar iets van demonstratie materiaal mee te nemen (gelukkig was de collega die al-tijd te laat vertrekt nog op kantoor _O_ ) en na afloop heb ik mijn nieuwe bril opgehaald. Eerste keer varifocus :'( :'(
Toch maar goed dat je een nieuwe bril hebt gehaald dan, dan zie je de volgende keer dat materiaal niet meer over het hoofd :+
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2018 @ 07:25:22 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183578611
Venlo. :O .

Wel een chocoladeletter gekregen.
pi_183578667
Mijn fitbit is beduidend positiever over mijn nacht dan ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183578722
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2018 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Mijn fitbit is beduidend positiever over mijn nacht dan ik.
Je hebt wel wakker gelegen maar niet bewogen.
Fitbits registreren slaap niet heel betrouwbaar, laatst nog een test daarover zitten lezen.
pi_183578741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 07:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je hebt wel wakker gelegen maar niet bewogen.
Fitbits registreren slaap niet heel betrouwbaar, laatst nog een test daarover zitten lezen.
I know, fitbit heb ik ook alleen maar voor globale cijfers. :)

Maar goed, slecht geslapen dus. Veel wakker geweest. 'Last' gehad van hont, van F, van de buurvrouw en om 5 uur van een klapjosti die bij de bovenbuurvrouw bleef aanbellen. 10 minuten ofzo. Daarna ging ze boos bellen. |:(

Toen wakker omdat F. op stond. Toen omdat ie wegging, toen omdat kat aan de deur ging krabben.
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183578779
honT uitlaten, F uitzwaaien en lekker terug naar bed :z

Lijkt me trouwens lekker nu, zo in honTenweer naar de trein fietsen :r
pi_183578821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 07:52 schreef Bluezz het volgende:
honT uitlaten, F uitzwaaien en lekker terug naar bed :z

Lijkt me trouwens lekker nu, zo in honTenweer naar de trein fietsen :r
Nah, ik kan soberso niet zo goed (weer) in slaap vallen. Tevens om 11:30 met hont in Sneek zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2018 @ 08:07:42 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183578895
Ik kon niet stoppen met lachen.

pi_183578913
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 08:07 schreef Kreator het volgende:
Ik kon niet stoppen met lachen.

[ afbeelding ]
Maar je gaat iig wel lekker met je gezin naar Malta.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183579103
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183579109
aawh man. Blij dat ik naar de DA ga. Haar wond lekt enorm. Het is ook al niet meer blank en het ruikt. ;(

Sneu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183579123
-O-

Inmiddels bijna tegen een auto gewaaid, uitgegleden en in de trein pootje gehaakt.
Maar pfoei, veilig en heel op het werk.

Sterkte met honT
pi_183579129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 08:37 schreef Bluezz het volgende:
-O-

Inmiddels bijna tegen een auto gewaaid, uitgegleden en in de trein pootje gehaakt.
Maar pfoei, veilig en heel op het werk.

Sterkte met honT
Zoveel wind? :o

Jij blijkbaar ook sterkte vandaag. :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183579231
Ik zit nu veilig binnen hoor! Kom niet meer van mijn plek :+
pi_183579543
Zeiknat buiten. Ik word einde van de dag eigenlijk in Rotterdam verwacht voor het ceremoniële aansteken der CB-kerstboom, maar als het zo onguur blijft overweeg ik onder dekentje te blijven :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 09:24:14 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183579650
Mijn plu heeft niet overleefd. -O- Terwijl het waaide niet eens zo hard en toen *woeisch*.

Vanmiddag kerstboom op werk opzetten :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183580947
Na twee absolute kutnachten vannacht van 23.30 tot 10.30 geslapen. Met slechts een halfuurtje wakker liggen rond zes uur. Heerlijk *O*


Sterkte met Sally vandaag. En met alles :*
Je huis is ook wel fokking gehorig hoor Of wordt je er nu sneller wakker van? In theorie kan ik mijn buren ook wel horen praten als ze dat luidruchtig doen, maar ik zou er niet snel wakker van worden.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183580996
Ik hoor mijn buren dagelijks luid en duidelijk psalmen zingen :+

Kus voor jou en de hond, Lonaa.

Lekkere nacht, Lot! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:04:20 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183580997
Hier ook wakker gelegen vannacht.. rond 3 uur toch de slaap te pakken en om 5.30 ging de wekker weer.. zo maar tukken in de trein..

Verder waaide ik bijna het helideck af en is mijn laptop tas kwijt :{

Nog 3 uurtjes en dan lekker naar mijn eigen bedje . O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183581048
Prrropvolle zaterdag morgen. Eerst naar de Winter Efteling met Eftelingvriendengroep, 's Avonds in mijn eentje in Rotterdam naar Turks new wave-bandje (door J. geinig tot Sisters of Merguez omgedoopt :7)


*hups*
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581071
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:04 schreef Barreltje het volgende:
Verder waaide ik bijna het helideck af
Dat klinkt wel erg spectaculair! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:04 schreef minilot het volgende:
Ik hoor mijn buren dagelijks luid en duidelijk psalmen zingen :+

Kus voor jou en de hond, Lonaa.

Lekkere nacht, Lot! ^O^
Het zou zomaar kunnen dat mijn buren mij ook wel eens psalmen horen zingen. Een goede psalmmedley terwijl je onder de douche staat; er is weinig wat meer ontspanning geeft :D :P
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183581125
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:09 schreef Lot_1 het volgende:

[..]
Een goede psalmmedley terwijl je onder de douche staat; er is weinig wat meer ontspanning geeft :D :P
Uitstekende MI! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:11:49 #262
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183581132
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg spectaculair! *)
Het voelde iets minder fijn.. ;)
Het waait dus en de heli staat niet uit als ze landen.. dus de wieken blijven draaien.. = extra wind. Dan flink wat regen en een boorplatform waar het heli deck glad is (wij hebben anti-slip op het deck liggen)plus een tas van 15 kilo in de hand.. slippery slides! Maar goed.. ik ben weer op de wal.

Daar heb ik dan weer een mening over conducteurs die in de 1e klas zitten.. maar vooruit.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183581190
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer een mening over conducteurs die in de 1e klas zitten.. maar vooruit.. :+
Phew @ zonder kleerscheuren ^O^

En zeg op dan, die mening! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581195
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:09 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen dat mijn buren mij ook wel eens psalmen horen zingen. Een goede psalmmedley terwijl je onder de douche staat; er is weinig wat meer ontspanning geeft :D :P
Oh wat leuk!
Ik ken de psalmen niet echt uit m'n hoofd. Ik ben meestal zelfverzonnen melodietjes aan het neuriën :D
pi_183581206
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het voelde iets minder fijn.. ;)
Het waait dus en de heli staat niet uit als ze landen.. dus de wieken blijven draaien.. = extra wind. Dan flink wat regen en een boorplatform waar het heli deck glad is (wij hebben anti-slip op het deck liggen)plus een tas van 15 kilo in de hand.. slippery slides! Maar goed.. ik ben weer op de wal.

Daar heb ik dan weer een mening over conducteurs die in de 1e klas zitten.. maar vooruit.. :+
Poe, spannend :o
pi_183581231
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vandaag arbeidsovereenkomst getekend. *O* En kleren gekocht, ook fijn. En even een koffietje gedaan met twee toekomstige collega's. Echt allemaal supergezellig.

Ben echt zo onwijs blij. Ik ga ook overal enorm op vooruit. Enige nadeel is dat het voor 6 maanden is. Maar misschien kan ik mezelf de komende maanden wel gewoon bewijzen zodat er daarna een ander baantje op de afdeling is, en anders is het sowieso gewoon een enorm leerzame ervaring.

Zin in!
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:22:09 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183581303
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Phew @ zonder kleerscheuren ^O^

En zeg op dan, die mening! :D
Ik vind het niet kunnen.. vooral niet als ze dan ook meteen maar het enige 4tje bezet houden..

wat ik me we afvraag is of ze tegenwoordig nog een hokje hebben waar ze normaal kunnen zitten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183581362
Tof Myra, fijn dat je zo uitkijkt naar je nieuwe werk!

Ik drink alleen koffie in de stad en trakteer mezelf zo op een massage. Ik heb ook al twee keer geyogaat deze week. Valt wel te wennen, aan dat werkeloze bestaan O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183581421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:26 schreef Clubsoda het volgende:
Tof Myra, fijn dat je zo uitkijkt naar je nieuwe werk!

Ik drink alleen koffie in de stad en trakteer mezelf zo op een massage. Ik heb ook al twee keer geyogaat deze week. Valt wel te wennen, aan dat werkeloze bestaan O+
Als zoiets te lang duurt is er geen geld meer voor koffie in de stad en massage :+ Geniet er van zolang het duurt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183581449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik drink alleen koffie in de stad en trakteer mezelf zo op een massage. Ik heb ook al twee keer geyogaat deze week. Valt wel te wennen, aan dat werkeloze bestaan O+
Ook heel fijn. :9 Ik heb even helemaal gemist waarom je werkloos bent. Is dat tijdelijk?
pi_183581570
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 08:37 schreef Bluezz het volgende:
-O-

Inmiddels bijna tegen een auto gewaaid, uitgegleden en in de trein pootje gehaakt.
Maar pfoei, veilig en heel op het werk.

Sterkte met honT
:9 Reuzel :9~

Sterkte :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183581591
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 09:14 schreef minilot het volgende:
Zeiknat buiten. Ik word einde van de dag eigenlijk in Rotterdam verwacht voor het ceremoniële aansteken der CB-kerstboom, maar als het zo onguur blijft overweeg ik onder dekentje te blijven :9
Ik trakteer mezelf vandaag lekker op met de auto door stad tuffen en schuifelen. Dit weer EN ovdebielen maakt het leven te zwaaaaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183581608
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:09 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen dat mijn buren mij ook wel eens psalmen horen zingen. Een goede psalmmedley terwijl je onder de douche staat; er is weinig wat meer ontspanning geeft :D :P
GLOOOOOOOOOOOOOHOOOOOHOOOOOOOOOHOOOOHOOOOHOOOOOOOHOOOOOOHOOOOOOHOOOOOOORIAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183581650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik trakteer mezelf vandaag lekker op met de auto door stad tuffen en schuifelen. Dit weer EN ovdebielen maakt het leven te zwaaaaar.
Áls ik naar Rotterdam ga straks, dan met de waterbus ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als zoiets te lang duurt is er geen geld meer voor koffie in de stad en massage :+ Geniet er van zolang het duurt!
Tenzij je een goede oprotpremie meekrijgt :+

Myra, mijn aanstelling is net afgelopen en ik begin 1 januari met een nieuwe baan. Ik heb mezelf tamelijk over de kop gewerkt dus even pauze voelt heel goed, niet alleen voor mij maar zeker ook voor de andere gezinsleden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183581734
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tenzij je een goede oprotpremie meekrijgt :+

Myra, mijn aanstelling is net afgelopen en ik begin 1 januari met een nieuwe baan. Ik heb mezelf tamelijk over de kop gewerkt dus even pauze voelt heel goed, niet alleen voor mij maar zeker ook voor de andere gezinsleden.
Dat zijn wel verrekt ideale omstandigheden om even knoerthard en ongegeneerd van je vrije tijd te genieten! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581747
Zo de balen van pastme die een afspraak voor vandaag maakte :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183581752
Dan zal ik maar eenn psalm zingen voor hont Sally én voor Loona en eigenlijk ook voor laptoptassen, uitglijers, valpartijen, chocoladeletters, speculaaspoppen, spelonken en OV.
Sjonge, wat gebeurt er toch veel op een ochtend. 8)7

In het Theater wordt mijn werkplek, de foyer versierd.
Oa. Met een boom van 4 meter, die boven op de kassaruimte ligt voor de rest van het jaar.

En Barrel, je ging toch vaak naar Parijs voor cursus of zo?
Ben je daar klaar mee? gezien de rellen.

Edit: DP. wat bedoel je met pastme?😳
pi_183581776
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tenzij je een goede oprotpremie meekrijgt :+

Myra, mijn aanstelling is net afgelopen en ik begin 1 januari met een nieuwe baan. Ik heb mezelf tamelijk over de kop gewerkt dus even pauze voelt heel goed, niet alleen voor mij maar zeker ook voor de andere gezinsleden.
Heerlijk om lekker bij te komen dan.

Ik trakteer mezelf vandaag op werken, 3 wassen en het samenstellen van een weekmenu. En ondertussen wacht ik tot mijn ouders mijn laatste lading spullen in de schuur dumpen.
Spoilers!
pi_183581777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo de balen van pastme die een afspraak voor vandaag maakte :@
Smoes regelen, afzeggen :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581790
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:46 schreef AnneX het volgende:
Dan zal ik maar eenn psalm zingen voor hont Sally én voor Loona en eigenlijk ook voor laptoptassen, uitglijers, valpartijen, chocoladeletters, speculaaspoppen, spelonken en OV.
Sjonge, wat gebeurt er toch veel op een ochtend. 8)7

In het Theater wordt mijn werkplek, de foyer versierd.
Oa. Met een boom van 4 meter, die boven op de kassaruimte ligt voor de rest van het jaar.

En Barrel, je ging toch vaak naar Parijs voor cursus of zo?
Ben je daar klaar mee? gezien de rellen.
Bij ons werd de boom ook opgezet gisteren door 4 mannen. Er kwam wat acrobatiek bij kijken die me niet helemaal arboverantwoord leek :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183581797
@Lucky... :* zijn er niet genoeg.
pi_183581810
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
En ondertussen wacht ik tot mijn ouders mijn laatste lading spullen in de schuur dumpen.
Pfffrt, sterkte daarmee -O- :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581818
Goed. Kolven, Eftelingschrijfklusje, bibliotheek, boodschappen. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_183581828
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tenzij je een goede oprotpremie meekrijgt :+

Myra, mijn aanstelling is net afgelopen en ik begin 1 januari met een nieuwe baan. Ik heb mezelf tamelijk over de kop gewerkt dus even pauze voelt heel goed, niet alleen voor mij maar zeker ook voor de andere gezinsleden.
Oh dan is werkloos zijn wel heerlijk, ja. :D Had ik ook gedaan als ik een keuze had gehad. :D Ik moet juist nog wat avonden, weekenden en feestdagen op m'n 'oude' baan werken.
pi_183581838
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij ons werd de boom ook opgezet gisteren door 4 mannen. Er kwam wat acrobatiek bij kijken die me niet helemaal arboverantwoord leek :D
Arbo-acrobatiek >:O

De TL van de vrijwilligers is een reuze sportieve man - skiën op leeftijd, hardlopen etc.- oud gymleraar - stond thuis op de keukentrap en lazerde eraf.
Twee kapotte bovenbenen met ingewikkelde breken en 1 jaar revalidatie -O-
pi_183581841
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Pfffrt, sterkte daarmee -O- :*
Ik geef er niet meer zo om momenteel. Het verschilt wel per moment maar ik ben alweer een flink aantal dagen redelijk neutraal.
Spoilers!
pi_183581862
@ werkeloos klinkt hopeloos = werkzoekend ķf tussen twee banen in. w/
“ geleerd” in de tijd dat er veel heel veel werkzoekenden waren.
pi_183581890
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:53 schreef AnneX het volgende:
@ werkeloos klinkt hopeloos = werkzoekend ķf tussen twee banen in. w/
“ geleerd” in de tijd dat er veel heel veel werkzoekenden waren.
Werkloos klinkt juist heerlijk als het bewust is. Even helemaal niet denken aan een baan zoeken, of weer werken. O+
pi_183581919
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:55 schreef Myraela het volgende:

Werkloos klinkt juist heerlijk als het bewust is. Even helemaal niet denken aan een baan zoeken, of weer werken. O+
Werkloos lijkt me alleen zalig als je weet dat er een baan op je zit te wachten waar je tzt gaat beginnen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:58:56 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183581949
Annex, ik ga nu even niet naar Parijs omdat het met andere werkzaamheden niet uitkomt (offshore en trainingen) volgend jaar wel weer. Verder kom ik op zich niet DAAR waar de gele hesjes lopen.. ik zit meer in La Defense.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:59:48 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183581958
En werkeloos .. ik kan niet wachten tot ik weer in een vast schema ga draaien.. 2 weken shift, 3 weken werkeloos, 3 dagen kantoor, etc O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183581972
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:53 schreef AnneX het volgende:
@ werkeloos klinkt hopeloos = werkzoekend ķf tussen twee banen in. w/
“ geleerd” in de tijd dat er veel heel veel werkzoekenden waren.
Ik ben zeker niet hulpeloos :+ 'tussen twee banen in' zijn ook weer zo'n hoop woorden.

Fijn dat je er redelijk onder bent LS, het is toch maar een rottige situatie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183582439
Ze zijn geweest. Ik heb mijn papieren uit de kluis persoonlijk overhandigd gekregen van mijn vader. Hij zei dat er kleertjes bij de spullen liggen dus dat ik uit moet kijken met de muizen ("en tot ziens maar weer"). Ik dacht dat het om barbiekleren ging maar het zijn mijn eigen babykleren. De poppen Gijs en Josefien zijn ook van de partij, net als het Wedgewood Peter Rabbit-serviesje van tante Sjaan, mijn paardrijcap, skischoenen, muziekstandaard, lego, loopwagendinges, etc etc.
Spoilers!
pi_183582515
Een voorraadje jeugdherinneringen dus.
Het blijft bizar hoor L_S :*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183582590
Ik vind het vooral heel erg kinderachtig.
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:38:15 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183582631
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het vooral heel erg kinderachtig.
Dat dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_183582669
Ik ook.
LS :* fijn om het weer te zien lijkt me, alleen de manier waarop is -O-
pi_183582675
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:50 schreef minilot het volgende:
Goed. Kolven,
Ik las golfen :B
pi_183582683
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

:9 Reuzel :9~

Sterkte :'(
Eh whut?
pi_183582686
Last post.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')