abonnement Unibet Coolblue
pi_183639085
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

En never bean so in love shirt aan :D
Armanda zat er veel te kort in ;(
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_183639094


weer een hele rits stories :Z
TEAM BAKSTEEN
pi_183639116
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:44 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]

weer een hele rits stories :Z
Ik ga ze bekijken :9

Edit: Godskolere het waren er echt tig, heb er 3 gezien en maar uitgezet 8)7
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_183639185
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga ze bekijken :9

Edit: Godskolere het waren er echt tig, heb er 3 gezien en maar uitgezet 8)7
_O- Hij is alleen met z'n ouders op vakantie, dus op zich wel begrijpelijk dat ie zich een beetje verveeld. Maar het is echt niet te volgen, die bagger.
TEAM BAKSTEEN
pi_183639339
TEAM BAKSTEEN
pi_183639452
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:48 schreef TillyB het volgende:

[..]

_O- Hij is alleen met z'n ouders op vakantie, dus op zich wel begrijpelijk dat ie zich een beetje verveeld. Maar het is echt niet te volgen, die bagger.
Zullen leuke dia-avondjes worden in huize vd Graaf
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_183639499
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga ze bekijken :9

Edit: Godskolere het waren er echt tig, heb er 3 gezien en maar uitgezet 8)7
Dus van jou ook geen verslag?
pi_183639624
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dus van jou ook geen verslag?
De samenvatting is: " Ik ben Jessie"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 10 december 2018 @ 13:50:12 #184
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_183640260
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:57 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste is de kleindochter van klazien uit zalk?
En Gina zou ik een cursus visagie aanbevelen.
pi_183641067
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:48 schreef TillyB het volgende:

[..]

_O- Hij is alleen met z'n ouders op vakantie, dus op zich wel begrijpelijk dat ie zich een beetje verveeld. Maar het is echt niet te volgen, die bagger.
Hij zou zo goed bij BIll passen, 2 veelzeggende in woorden... nietsnutten in vele opzichten *)

Hij denkt volgens mij nu aan een carriere als vlogger wat ik begreep uit de filmpjes, ja heb ook poging gedaan om te volgen, die gast is zo zelfingenomen, vind zichzelf ook zooooooooo ontzettend goed en knap (weer een mooie overeenkomst met Marjetteke) maar is zo oninteressant _O-

quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 13:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Zullen leuke dia-avondjes worden in huize vd Graaf
_O- dat dus, hij heeft ook niets verder buiten die mama en papa om lijkt wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




[ Bericht 15% gewijzigd door DaniqueV op 10-12-2018 15:52:38 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 10 december 2018 @ 17:31:03 #186
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183645117
Heej Daantje..Lieverd :* geen zin meer in NewTopia? Die Ouwe ZeikMeuk hebben hun tijd gehad toch?
pi_183645171
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
Heej Daantje..Lieverd :* geen zin meer in NewTopia? Die Ouwe ZeikMeuk hebben hun tijd gehad toch?
Hey lieverd :* , dat hele Utopia2 heb ik niets meer mee :@ , ik zag die John toen binnen komen en was na 1 dag er al klaar mee, ik vind dat oude Utopia grappiger om af en toe bij te gluren, dit is mijn favo onderdeel geworden van Utopia . ;)

Kijk vader en zoon, voor de beeldvorming toch meer broers *) kon het niet laten, even grijze haren gemaakt, voor de rest hetzelfde als het origineel :@ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 10-12-2018 17:47:14 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_183645242
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:34 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Hey lieverd :* , dat hele Utopia2 heb ik niets meer mee :@ , ik zag die John toen binnen komen en was na 1 dag er al klaar mee, ik vind dat oude Utopia grappiger om af en toe bij te gluren, dit is mijn favo onderdeel geworden van Utopia . ;)

Kijk vader en zoon, voor de beeldvorming toch meer broers *) kon het niet laten, even grijze haren gemaakt, voor de rest hetzelfde als het origineel :@ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog stééds die zelfde verdomde grijs. Hij kan niet anders kijken. Altijd zo. arghhhhhhhh!!!!!!
Kerstkabouter.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_183645261
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nog stééds die zelfde verdomde grijs. Hij kan niet anders kijken. Altijd zo. arghhhhhhhh!!!!!!
Kerstkabouter.
:Y Zal het je maar niet meer aandoen een filmpje weer van hem te maken _O- De oude zit in ons geheugen gegrift ;( Raak hem ook niet meer kwijt _O- :*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_183645294
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:41 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y _O- Zal het je maar niet meer aandoen een filmpje weer van hem te maken _O- De oude zit in ons geheugen gegrift ;( _O- :*
ik zie het nog steeds zo voor me...krijg het niet meer weg _O-

Same here trouwens. Uto2 enkel begin meegekregen. Meteen gezien hoe het ervoor stond. Uitgezet en niet meer omgekeken. Deze topic en de kijkcijfer topic blijf ik volgen, die zijn leuk :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_183645358
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik zie het nog steeds zo voor me...krijg het niet meer weg _O-

Same here trouwens. Uto2 enkel begin meegekregen. Meteen gezien hoe het ervoor stond. Uitgezet en niet meer omgekeken. Deze topic en de kijkcijfer topic blijf ik volgen, die zijn leuk :P
Jaaaaa hier precies hetzelfde, werp soms een blik op de kijkcijfers, zit te wachten tot er een keer onder de 300.000 verschijnen zal ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 10 december 2018 @ 17:47:31 #192
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183645370
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:34 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Hey lieverd :* , dat hele Utopia2 heb ik niets meer mee :@ , ik zag die John toen binnen komen en was na 1 dag er al klaar mee, ik vind dat oude Utopia grappiger om af en toe bij te gluren, dit is mijn favo onderdeel geworden van Utopia . ;)

Kijk vader en zoon, voor de beeldvorming toch meer broers *) kon het niet laten, even grijze haren gemaakt, voor de rest hetzelfde als het origineel :@ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer... Dat FakeTopia loopt idd leeg op Fake&Egotrippen.. eigenlijk net als de laatste 2 jaar Versie I

Dickens festival gemist.. ;(
pi_183645441
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Jammer... Dat FakeTopia loopt idd leeg op Fake&Egotrippen.. egenlijk net als de laatste 2 jaar Versie I

Dickens festival gemist.. ;(
Ja die indruk kreeg ik er ook al van, heb filmpje van Cees en Jessie met hun commentaar op Utopia2 niet eens gekeken omdat ik beide ook in Utopia 1 verschrikkelijk vond en geen goed voorbeeld vind om hun dat te laten doen. Eerst jaar Utopia was gewoon het beste, daarna kwam er maar een enkeling voorbij die een positieve uitschieter was. Laatst met zappen kwam ik net langs Utopia, hoorde de aankondiging, een RLS met echte mensen :')
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_183645533
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:50 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja die indruk kreeg ik er ook al van, heb filmpje van Cees en Jessie met hun commentaar op Utopia2 niet eens gekeken omdat ik beide ook in Utopia 1 verschrikkelijk vond en geen goed voorbeeld vind om hun dat te laten doen. Eerst jaar Utopia was gewoon het beste, daarna kwam er maar een enkeling voorbij die een positieve uitschieter was. Laatst met zappen kwam ik net langs Utopia, hoorde de aankondiging, een RLS met echte mensen :')
Waar is dat filmpje te zien? ben er wel nieuwsgierig naar. Die is niet hier gepost of wel?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_183645623
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Waar is dat filmpje te zien? ben er wel nieuwsgierig naar. Die is niet hier gepost of wel?
Zal hem even voor je gaan zoeken, linkje stond bij Cees

Ieuw ze al de aankondiging horen maken, uit, uit, uit meer dan genoeg voor mij :@ :@


En voor de andere geïnteresseerden, de modeshow waar Beau ook aan heeft meegedaan, was nog veel groter in opzet, veel rondes met veel modellen en haarshow en kleding van haar. Link met heel veel foto's

https://www.facebook.com/(...)0374536697282&type=3

[ Bericht 0% gewijzigd door DaniqueV op 10-12-2018 18:05:07 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_183645638
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:00 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Zal hem even voor je gaan zoeken ;-)

Ieuw ze al de aankondiging horen maken, uit, uit, uit meer dan genoeg voor mij :@ :@


En voor de andere geintresseerde, de modeshow waar Beau ook aan heeft meegedaan, was nog veel groter in opzet, veel rondes met veel modellen en haarshow en kleding van haar. Link met heel veel foto's

https://www.facebook.com/(...)0374536697282&type=3
^O^ ^O^ ik ga meteen kijken. Ik heb een zwak voor Cees.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_183645670
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ik ga meteen kijken. Ik heb een zwak voor Cees.
I know, ik dus niet echt :@ , ook vanaf dag 1 vind het zo'n aparte...niet prettige man, al gun ik hem wel al het beste met zijn gezondheid hoor! :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_183645745
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:02 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

I know, ik dus niet echt :@ , ook vanaf dag 1 vind het zo'n aparte...niet prettige man, al gun ik hem wel al het beste met zijn gezondheid hoor! :Y
Ik ben halverwege het filmpje maar moet het even kwijt...Ceesione _O_ _O_

En manmanman...als ik dit zo zie...die hele Uto2 is toch bagger...dat mensen dit hele dagen kunnen streamen..ik snap het niet :o
Dat meiske kan goed zingen trouwens. En dan heeft Cees het over Rowena, ik weet het zeker dat het over Rowena ging _O- _O_
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 10 december 2018 @ 18:16:32 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183645946
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:00 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Zal hem even voor je gaan zoeken, linkje stond bij Cees

Ieuw ze al de aankondiging horen maken, uit, uit, uit meer dan genoeg voor mij :@ :@


En voor de andere geïnteresseerden, de modeshow waar Beau ook aan heeft meegedaan, was nog veel groter in opzet, veel rondes met veel modellen en haarshow en kleding van haar. Link met heel veel foto's

https://www.facebook.com/(...)0374536697282&type=3
Aha.. alleen maar beelden over strippers, neuken , neuken en nog meer stippers en neuken.. _O-

Sjah.. en de COS maar janken dat het steeds maar over neuken gaat
  maandag 10 december 2018 @ 18:22:13 #200
111260 Charmian
a little joy
pi_183646055
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:07 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ben halverwege het filmpje maar moet het even kwijt...Ceesione _O_ _O_

En manmanman...als ik dit zo zie...die hele Uto2 is toch bagger...dat mensen dit hele dagen kunnen streamen..ik snap het niet :o
Dat meiske kan goed zingen trouwens. En dan heeft Cees het over Rowena, ik weet het zeker dat het over Rowena ging _O- _O_
row bjorn hoe heet die ene kale met zn voeten in het strand allemaal verschrikkelijk
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')