Al gevraagd, ze is het aan het onderzoeken.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:27 schreef Molo het volgende:
Je had toch een Filipijnse vriendin? Kan die niet opsturen?
Zou kunnen, of haar de zakjes uit de pakjes laten halen en als pakket laten verschepen?quote:Op woensdag 5 december 2018 20:29 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Al gevraagd, ze is het aan het onderzoeken.
Die pakketten met 10 sachets kosten daar maar 80pesos, (¤ 1,25), ik zag ze ook al op Ebay, je wordt gewoon zwaar genaaid. Maar ja, als ik 10 van dit soort pakken wil hebben (+/- 3kg aan verzending) dan vraag ik me af of de verscheping niet te duur word?
Ja wil je nou lekkere koffie of niet, ballenkratser.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:29 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Al gevraagd, ze is het aan het onderzoeken.
Die pakketten met 10 sachets kosten daar maar 80pesos, (¤ 1,25), ik zag ze ook al op Ebay, je wordt gewoon zwaar genaaid. Maar ja, als ik 10 van dit soort pakken wil hebben (+/- 3kg aan verzending) dan vraag ik me af of de verscheping niet te duur word?
Hallo, zou jij voor 10 euro koffie bestellen en 50 euro verzendkosten?quote:Op woensdag 5 december 2018 20:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja wil je nou lekkere koffie of niet, ballenkratser.
Hallo, vind jij het nou echt lekker of niet?quote:Op woensdag 5 december 2018 20:51 schreef TechnoCat het volgende:
Hallo, zou jij voor 10 euro koffie bestellen en 50 euro verzendkosten?
Per? Zakjes van 10?quote:
Ik ga gelijk even navragen, zeer bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 6 december 2018 09:39 schreef the-eye het volgende:
Ik zie dat het uit Indonesie komt. Moet toch niet zo moeilijk zijn het van een kolonie daar naar hier te krijgen
Je moet hier even naar mailen: yulie.lim@mayora.co.id
Is het adres in Nederland
https://www.mayora.com/our-brands/candy/kopiko/
Amazon zelf verkoopt het niet, gaat via resellers. Je kunt die evt direct benaderen of ze bereid zijn naar NL te sturen. houd er wel rekening mee dat je nog BTW over het hele bedrag incl verzendkosten af mag tikken (+ fee voor de handling)quote:Op woensdag 5 december 2018 20:26 schreef TechnoCat het volgende:
Ik wil graag deze koffie hebben:
https://www.amazon.com/Ko(...)achets/dp/B01H7OMLVM
Maar Amazon komt met één of andere reden dat het niet naar NL verscheept kan worden.
Ook shopee.ph in de Filipijnen levert het (nog) niet aan Nederland.
Toen ik een paar weken terug nog in de Filipijnen was vond ik dit bijzonder lekkere koffie, ik heb 20 sachets meegenomen, maar had er beter 120 mee kunnen nemen.
Wie weet waar ik dit alsnog kan bestellen? Is er toevallig een Filipijn hier met de juiste connecties? :-)
Weet je het zeker? Ik zie het product niet op hun website. Ik kan ze maandag uiteraard wel even bellen met de vraag of ze het hebben. Jammer genoeg zitten al hun filialen niet even makkelijk in de buurt, aangezien ik in Noord-Oost Groningen woon. Mja... :-) Maar mochten ze het wel hebben, dan uiteraard bedankt voor de tip. :-)quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:03 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hier is het te koop.
https://www.wahnamhong.eu/index.php/about/
Ja dat weet ik zeker ik drink het namelijk zelf ook graagquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:44 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zie het product niet op hun website. Ik kan ze maandag uiteraard wel even bellen met de vraag of ze het hebben. Jammer genoeg zitten al hun filialen niet even makkelijk in de buurt, aangezien ik in Noord-Oost Groningen woon. Mja... :-) Maar mochten ze het wel hebben, dan uiteraard bedankt voor de tip. :-)
Of hierquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:03 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hier is het te koop.
https://www.wahnamhong.eu/index.php/about/
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:44 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker ik drink het namelijk zelf ook graag
hehehe....trap ik er toch nog weer in.....Rickrolled... grappenmakerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |