abonnement Unibet Coolblue
pi_183572422
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:35 schreef valentijn101 het volgende:
Normaal krijg je de helft van je dna van je vader en de ander helft van je moeder.
Dat is hier dus dezelfde persoon.
Hebben de kinderen en moeder dus precies hetzelfde dna? :?
Nee.
Bij de zaad en eicellen worden de chromosomen per paar gesplitst.

Als de vadermoeder dan voor een paar A en B heeft dan kan hijzij dus zaadcellen met A en B maken en eicellen met A en B.
Bij de bevruchting kun je dan de combinaties AA, AB, BA (=AB) en BB krijgen.

Als het om een twee-eiige tweeling gaat dan kunnen ze dus heel verschillend zijn.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 6 december 2018 @ 20:18:38 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183572583
quote:
World News Daily Report assumes all responsibility for the satirical nature of its articles and for the fictional nature of their content. All characters appearing in the articles in this website – even those based on real people – are entirely fictional and any resemblance between them and any person, living, dead or undead, is purely a miracle.
Kom op mensen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183572706
Dat er mensen zijn die hier intrappen. Niet goed opgelet bij biologie vroeger denk ik.
pi_183600999
Ze is gewoon geneukt door een zieke gast en durft dit niet toe te geven
pi_183625012
He, hoe kan je seks met jezelf hebben
pi_183631771
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja. Hermafroditisme wel.
Maar ik vind dit moeilijk te geloven.
Meestal functioneert er maximaal één geslachtsorgaan bij deze afwijking.
En dan nog per ongeluk bezwangeren. Sterk broodje aap.
Net zo sterk als onze heilige Maria die onze Jezus geboren heeft.

Was gewoon een vrouw die aan xtc zat of party drugs .
Vandaar die heilige licht en denk dat ze niet gewipt heeft.
pi_184239289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:48 schreef dopemin het volgende:
Zouden jullie seks willen hebben met een hermafrodiet? Waarom wel of niet?
Hangt er helemaal van af of je die persoon wel of niet ziet zitten. Je hebt sex voor de sex (ook de “speciale” wens om het met een hermafrodiet te doen) en sex omdat je iemand erg graag mag. In die laatste categorie viel een vriendin van mij. Toen ze zei dat ze hermafrodiet was wist ik in eerste instantie helemaal niet wat dat precies inhield. Wel had ik van de term gehoord maar er verder nooit dieper over nagedacht. Hoe dan ook, ik heb met haar een heel fijne tijd gehad en de sex was apart, zeg ik eerlijk. Maar ik hield van haar, het is stuk gegaan om heel andere redenen welke niets met haar hermafrodiet zijn te maken hadden. Meestal zit een hermafrodiet erg met zichzelf in de knoop. Dat was ook bij mijn toenmalige vriendin het geval. Het heeft haar geholpen om via haar huisarts lotgevallen te ontmoeten en er over te praten, veel praten. Sommige lotgenoten hebben zich tot man of vrouw laten veranderen. Mijn toenmalige vriendin durfde dit niet aan. Mij had het niets uitgenaakt, ik hield van haar, zoals zij was als mens. Weinigen zullen meemaken wat ik heb meegemaakt, zó zeldzaam is dit allemaal. Ik kijk er nog steeds met veel gevoel op terug, een goed gevoel. Helaas is zij een aantal jaren geleden overleden. Want we hadden na het uit elkaar gaan nog af en toe contact. Op het laatst zeer sporadisch, dat wel.
pi_184245413
Fake, slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')