Datzelfde geldt voor klotus met haar treitergedrag naar Merel.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:33 schreef Mohitah het volgende:
Net als Franny die zo graag begrip wilt. Nou begin bij jezelf en stop met je pest gedrag naar Merel samen met die pimp van je.
Meestal met streams....quote:Op woensdag 5 december 2018 12:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel heeft nog meer nieuws ze wordt ook gevolgd
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Lotus heeft er volgens mij nog niet echt een beeld van hoe erg die Bassie de Clown liegt en bedriegt
Het zit je hoog he die Lotusquote:Op woensdag 5 december 2018 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor klotus met haar treitergedrag naar Merel.
Volgens mij begon Merel over Lotus met haar column.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was over gister, klaar met Shelleyquote:Op woensdag 5 december 2018 12:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mensen luister eens naar Shelly
Dinsdag wordt alles anders!!!!!!!!!!!!
Wat is er dinsdag?quote:Op woensdag 5 december 2018 12:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
tis bijna Dinsdagquote:Op woensdag 5 december 2018 12:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
Verwarmde tent toe maar. Terwijl het nog niet duidelijk is of het wel door kan gaan.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Merel wil met spoed aanvragen, want ze heeft geen geld om hem te betalen
Ze moet dan het hele feest afzeggen![]()
Hier komt de tent te staan, hier komt de bar te staan
Ik snap niet dat het niet gezien wordtquote:Op woensdag 5 december 2018 12:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het zit je hoog he die Lotus![]()
Merel moet ff Django's geld bij elkaar harken, verwarmde tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |