Ja true maar toch ;p ik kan het er niet los van zien op de een of andere manier ;Pquote:Op donderdag 6 december 2018 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook geen HP. Maar een verhaal op zichzelf.
Dat zeker jaquote:Op donderdag 6 december 2018 16:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t verhaal leuk, die Nomage is awesome en grappig en de special effects zijn geweldig.
En de acteurs ontzéttend goed.
Nooit wat aan gevondenquote:Op donderdag 6 december 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Alle Lord of the Rings-films staan ook online.
Die wil ik nog wel eens goed bekijken, bij alle drie in slaap gevallenquote:Op donderdag 6 december 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Alle Lord of the Rings-films staan ook online.
Slaap lekker zo!quote:Op donderdag 6 december 2018 17:23 schreef Poes. het volgende:
Ik skip het afwassen en ga tegelijk met Bill op bed. God in ben OP
Bleghquote:Op donderdag 6 december 2018 17:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ik val nu al bijna om![]()
Toe aan wéééékend
Morgen bloed doneren en 's middags therapie. Gelukkig maar tot 15.30 dit keer omdat het contactpersonendag is, dan mag ik lekker naar huisquote:
Haha dat scheelt jaquote:Op donderdag 6 december 2018 17:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen bloed doneren en 's middags therapie. Gelukkig maar tot 15.30 dit keer omdat het contactpersonendag is, dan mag ik lekker naar huis
Nee ook geen andere merkenquote:Op donderdag 6 december 2018 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Andere merken hebben ze ook niet?
Wat een ellende he.
Heb ook nog maar één strip!
Wat is contactpersonendag?quote:Op donderdag 6 december 2018 17:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen bloed doneren en 's middags therapie. Gelukkig maar tot 15.30 dit keer omdat het contactpersonendag is, dan mag ik lekker naar huis
Liefquote:Op donderdag 6 december 2018 18:29 schreef LPFAN het volgende:
Was wel blij met mijn moeders reactieZe had het totaal niet aan zien komen. Heb uiteindelijk een setje niveau spul gekocht dat ze graag gebruikt en een pakje van haar favoriete snijworst van de markt.
Jah, ze was even van de kaartquote:
Mooiquote:Op donderdag 6 december 2018 18:29 schreef LPFAN het volgende:
Was wel blij met mijn moeders reactieZe had het totaal niet aan zien komen. Heb uiteindelijk een setje niveau spul gekocht dat ze graag gebruikt en een pakje van haar favoriete snijworst van de markt.
Fijn is dat he, dat je de persoon waar je om geeft bij kunt makenquote:Op donderdag 6 december 2018 18:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, ze was even van de kaartZo heerlijk dat ik dat nu eens kon doen
Ik vond het geloof ik leuker dan zij zelf
Jaquote:Op donderdag 6 december 2018 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn is dat he, dat je de persoon waar je om geeft bij kunt maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |