Dat geldt voor producten, niet voor diensten. Bij energie is het bijvoorbeeld ook gebruikelijk dat je 14 dagen bedenktijd hebt vanaf het moment dat je je contractbevestiging krijgt - en niet vanaf de start van de levering.quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
https://www.consuwijzer.n(...)-bij-online-aankopen
Vanaf moment van levering zou ik zeggen. Je kan geen gebruik maken / testen totdat je het hebt.
Maar bij een mobiel telefoonabonnement met telefoon wel, daar krijg je een product geleverd.quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat geldt voor producten, niet voor diensten. Bij energie is het bijvoorbeeld ook gebruikelijk dat je 14 dagen bedenktijd hebt vanaf het moment dat je je contractbevestiging krijgt - en niet vanaf de start van de levering.
Lijkt me een betere optie. In principe heeft Rewimo gelijk en is het gebruikelijk om 14 dagen na orderbevestiging als termijn te hanteren.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:04 schreef Roces18 het volgende:
ingebrekestelling en dan bij verzuim ontbinden
Waarom ging je bij je vorige weg dan?quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:47 schreef RGS18 het volgende:
Ik ben begin nov. overstapt naar NLE. Iets waar ik nu ontzettend veel spijt van heb. De diensten gingen op 30 nov. in en sindsdien is het niks anders dan koppijn. Ik heb tot op heden nog steeds helemaal niks omdat, volgens hun althans, KPN de boel wellicht niet goed heeft aangesloten.
Ik heb besloten dat ik gewoon weg wil bij NLE. Hun klantenservice is bagger.
Nou wilde ik gebruik maken van mijn bedenktijd maar hun claimen dat ik niet langer kan opzeggen. Mijn bedenktijd ging, volgens hun, in wanneer ik van hun mijn contract kreeg (één dag na mijn besteldatum) en niet vanaf 30 nov. (activatie datum).
Klopt dit wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |