abonnement Unibet Coolblue
pi_183532794
Ik ben begin nov. overstapt naar NLE. Iets waar ik nu ontzettend veel spijt van heb. De diensten gingen op 30 nov. in en sindsdien is het niks anders dan koppijn. Ik heb tot op heden nog steeds helemaal niks omdat, volgens hun althans, KPN de boel wellicht niet goed heeft aangesloten.

Ik heb besloten dat ik gewoon weg wil bij NLE. Hun klantenservice is bagger.

Nou wilde ik gebruik maken van mijn bedenktijd maar hun claimen dat ik niet langer kan opzeggen. Mijn bedenktijd ging, volgens hun, in wanneer ik van hun mijn contract kreeg (één dag na mijn besteldatum) en niet vanaf 30 nov. (activatie datum).

Klopt dit wel?
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_183532825
Wat heb je dan bij hen besteld?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2018 @ 15:50:14 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_183532830
Kijk eens in je contract wat daar staat over bedenktijd?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_183532842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:49 schreef blomke het volgende:
Wat heb je dan bij hen besteld?
Alles-in-1
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_183532856
Goedkoop is duurkoop.
For great justice!
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:55:28 #6
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_183532903
https://www.consuwijzer.n(...)-bij-online-aankopen
Vanaf moment van levering zou ik zeggen. Je kan geen gebruik maken / testen totdat je het hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2018 @ 15:58:05 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_183532942
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
https://www.consuwijzer.n(...)-bij-online-aankopen
Vanaf moment van levering zou ik zeggen. Je kan geen gebruik maken / testen totdat je het hebt.
Dat geldt voor producten, niet voor diensten. Bij energie is het bijvoorbeeld ook gebruikelijk dat je 14 dagen bedenktijd hebt vanaf het moment dat je je contractbevestiging krijgt - en niet vanaf de start van de levering.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:02:51 #8
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_183533014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat geldt voor producten, niet voor diensten. Bij energie is het bijvoorbeeld ook gebruikelijk dat je 14 dagen bedenktijd hebt vanaf het moment dat je je contractbevestiging krijgt - en niet vanaf de start van de levering.
Maar bij een mobiel telefoonabonnement met telefoon wel, daar krijg je een product geleverd.
Zou je niet kunnen stellen dat het modem een product is?
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:04:31 #9
286575 Roces18
Chef de party
pi_183533034
ingebrekestelling en dan bij verzuim ontbinden
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:05:55 #10
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_183533054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:04 schreef Roces18 het volgende:
ingebrekestelling en dan bij verzuim ontbinden
Lijkt me een betere optie. In principe heeft Rewimo gelijk en is het gebruikelijk om 14 dagen na orderbevestiging als termijn te hanteren.
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:21:01 #11
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_183533255
https://www.consuwijzer.n(...)enktijd-bij-diensten

Verder ingebreke stellen, wat NLE met KPN van doen heeft is jouw probleem niet.

https://www.nle.nl/alles-(...)-in-1_2016M12D20.pdf

Heb je, zolang het niet werkt, trouwens gewoon geen overeenkomst? punt 4.1 ?(als dat de goede NLE is dan)
Dum de dum
pi_183535010
Wat NLE zegt dat klopt. Als je zulke diensten aanschaft dan gaat je bedenktijd in vanaf het moment dat je het contract ontvangt en niet vanaf het moment van aansluiten.

Oftewel, je zult het moeten doen met een ingebrekestelling.
pi_183535543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:47 schreef RGS18 het volgende:
Ik ben begin nov. overstapt naar NLE. Iets waar ik nu ontzettend veel spijt van heb. De diensten gingen op 30 nov. in en sindsdien is het niks anders dan koppijn. Ik heb tot op heden nog steeds helemaal niks omdat, volgens hun althans, KPN de boel wellicht niet goed heeft aangesloten.

Ik heb besloten dat ik gewoon weg wil bij NLE. Hun klantenservice is bagger.

Nou wilde ik gebruik maken van mijn bedenktijd maar hun claimen dat ik niet langer kan opzeggen. Mijn bedenktijd ging, volgens hun, in wanneer ik van hun mijn contract kreeg (één dag na mijn besteldatum) en niet vanaf 30 nov. (activatie datum).

Klopt dit wel?
Waarom ging je bij je vorige weg dan?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183537443
Zoals hierboven vermeldt start de herroepingsrecht op diensten zoals energie en internet op het moment dat het contract getekend en ontvangen wordt.

Bij normale producten mag je de producten alleen maar testen zoals je het in de winkel ook zou doen. Bijvoorbeeld het passen van kleding. Diensten kan je bijna nooit testen in de winkel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Delenlill op 04-12-2018 20:14:56 ]
pi_183537625
Tevens zal er in de algemene voorwaarden staan hoelang ze hebben om een storing op te lossen voordat het contract kosteloos ontbonden kan worden. Bij Tele2 is dit een maand lol (tenminste toen ik het contract afsloot jaren geleden).

Ze zijn dan pas na die maand in gebreke. En dan heeft het pas zin om een ingebrekestelling te sturen met een redelijke tijd (meestal 2 weken) om het op te lossen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Delenlill op 04-12-2018 20:20:31 ]
pi_183554274
oei, ik heb eergisteren mij aangemeld bij NLE. Het gaat dan wel om glasvezel internet, wat er nu ook al in ligt. Dat zou toch gewoon moeten werken allemaal? Er komt een monteur voorlangs en die gaat alles aansluiten.

Ik zit nu trouwens bij XS4ALL en ga weg omdat ik ongeveer 324 euro per jaar goedkoper uit zal zijn.

Ik het kader van eens kijken waar de maandelijkse lasten allemaal heen gaan was dit wel een goede besparing.

Ik ben overgestapt naar NLE omdat op Tweakers ze er daar toch heel tevreden over zijn.

Het gaat om internet+tv.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')