abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 december 2018 @ 07:43:07 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_183719796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:48 schreef Ole het volgende:
Wel blijven genieten hè!
vergeet je de pi of is dit bloedserieus? :D
disclaimer
pi_183720725
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hij kon die soorten niet vinden bij de jumbo. En hij wil nooit verzendkosten betalen dus móest hij wel voor 50 euro bestellen.

Ja, echt.
Ik moest hier even om lachen. 😂😂😂😂😂😂
pi_183720852
_O- ik ben niet de enige in Grunn die dit weekend glühwein wilde. Pas bij de derde slijterij hadden ze het, de andere slijterijen waren uitverkocht _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183720930
Hm ja hier met de verbouwing en ons tripje er tussendoor gaat het niet heel goed. En tja wat heeft het dan voor zin om mee te posten he. Lees wel mee hoor. Nu heb ik gisteren echt de hele tijd zin gehad in drop in het vliegtuig.. Thanks SQ :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183721110
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een nette dag. Dit weekend een logé (beste vriendin, zoveel mogelijk series en films in een weekend kijken als mogelijk). Dus ik vrees voor de nodige chocolade en glühwein (en ja, ik kies er bewust voor. Ik doe dit zo'n vier keer per jaar, dus ik ga me niet druk maken).
Je vreest er voor, maar doet het wel heel bewust en gaat je er niet druk om maken?

Hoe moeten we ons dat voorstellen? :)
pi_183721127
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:57 schreef Felientje11 het volgende:

[..]

Je vreest er voor, maar doet het wel heel bewust en gaat je er niet druk om maken?

Hoe moeten we ons dat voorstellen? :)
Oh joh, in de zin van ik voorspel dat het gebeurt ;) (gewoon een uitdrukking) ik heb niks meer dan gewoon zin in een weekend met haar.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 14 december 2018 @ 21:24:41 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183733572
Morgen zijn hier vast wel wat mensen aanwezig toch? Heb dan even outfit advies nodig :+
pi_183733615
Hier eigenlijk best wel tevreden.
Al 5 maanden elke week 5x wezen sporten (op week van de kaakontsteking na)
Max 1x afhaal per week.
Dunner (als in minder vet)
Sterker/gespierder
Huid begint stukje bij beetje beter te worden
Meer energie
Werk gaat zowaar lekkerder

Mag dus niet klagen :7 en volgend jaar gewoon door.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

_O-
Ben er zelf laatst nog voor gevallen. Durf eigenlijk niet eens te posten wat ik heb gekocht om de gratis bezorging :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_183780530
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:24 schreef Cue_ het volgende:
Morgen zijn hier vast wel wat mensen aanwezig toch? Heb dan even outfit advies nodig :+
:+ sorry

ik heb een weekend gehad waarin ik zoveel gegeten heb dat het fysiek niet meer mogelijk was om meer te eten denk ik. En t was zo lekker O+
en maar 1 kilo extra vanmorgen. Ik doe het ervoor :D
  maandag 17 december 2018 @ 11:25:34 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183781376
Outfit laten keuren door twee vriendinnen en uiteindelijk ook positieve reacties gehad op het feest :)
pi_183804741
Rond 6 november was het bij de diëtiste 126 kg met kleren en schoenen aan. Net geweest en nu was het 119,9.

Totaal geen moeite voor gedaan. Dat is wat 4 X ziekenhuis opname en 2 operaties met je doet. Heb ook totaal geen eetlust en niks smaakt. Overigens nu ook al 3 weken gestopt met roken.

Hopelijk gaat alles goed met iedereen hier!
pi_183806282
ik had ineens een soort realisatie bij de lunch vandaag.

We hadden broodjes besteld bij een Italiaanse foodtruck wat hier nieuw in de buurt zit. Nooit iets bij besteld dus geen idee wat we zouden krijgen. Het was alleen puur op de namen van de broodjes waar ik op af moest gaan.

Nu werk ik op een afdeling met alleen maar vrouwen, en veelal 'petite' ok. Iedereen nam 1 broodje en ervaring leert dat ik dan als enige man (van 1.92 m, ook niet de kleinste ) dan toch echt wel 2 broodjes nodig heb. Zij zijn geen grote eters en ik dan in principe weer wel.

Toen ze het kwamen afleveren waren het echt megagrote broodjes. Dus iedereen keek hun ogen uit en vroegen verschrikt of ik er echt 2 had besteld.

En ik merkte aan mezelf dat ik mezelf helemaal probeerde te verdedigen dat ik niet had verwacht dat het zulke grote broodjes waren, dat ik wellicht wel een broodje voor vanavond bij het eten kon bewaren, etc.

En toen dacht ik later toen ik een broodje op had: lekker, en ik zit eigenlijk niet eens per se vol. Die andere kan er ook nog wel bij.

En toch dacht: maar ja, dat is waarom ik ooit zo was.

En uiteindelijk dacht ik: ja maar fuck it, ik ben niet meer dik en ik sport me helemaal het apelazerus! Waarom voel ik de noodzaak om mezelf te verdedigen?

Ik heb het tweede broodje ook opgegeten 8-)

Rest van de week wel balansen en ff goed sporten, want gister was ik namelijk ook wel echt heel schandalig slecht uit de band gesprongen qua eten bij een teamuitje _O-

de realisatie was eigenlijk hoe fucked up het is dat ik vroeger met soort 'schaamte' liep als het ging om alles wat je at, en hoe 'veroordeeld' je je voelt bij dingen eten wat meer of ongezonder dan de 'norm' is...

En nu moet ik daar gewoon schijt aan hebben :7
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183810478
Zo herkenbaar LuNaTic - ik durf nog steeds niet echt op een openbare plek iets "slechts" te eten omdat ik bang ben dat mensen me veroordelen vanwege lekkers+dik. Maar zo dik ben ik dus niet meer.
pi_183810495
ook heel herkenbaar... naja, ik ben wel dik, maar waarom zou dat betekenen waarom ik nooit wat lekkers mag eten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183823831
dat doet middelbare school en gepest worden omdat je te dik bent :) vind het zo suf dat je dat je hele leven met je mee blijft dragen hoe graag je dat ook wilt vergeten. Altijd als er mensen lachen denk ik dat ze me uitlachen omdat ik iets stoms gedaan heb. Terwijl het helemaal niet over mij gaat. En soms wel. En ik kan het wegrelativeren maar de eerste reactie is nog steeds in mijn schulp kruipen.

Hier gaat het nog steeds lekker. De weekendkilo was vanmorgen alweer verdwenen. Best knap na alle pizza, 3 gangen diner, wijn, croissantjes, liter sinaasappelsap, brownie, rocky road - en zo kan ik nog wel even doorgaan, haha.

Ik ben van maat 46 nu definitief in maat 38/40 gegaan wat betreft kleding *O*
Jurkjes soms nog 42 maar who cares *O* ik niet iig

o: Franse kwark/ huttenkase / walnoten en gedroogde perziken
l: twee bruine boterhammen met pindakaas
t: een salade met augurk, sla, komkommer en iets kazigs
d: Pho of een andersoortige noedelsoep
t: sinaasappel en een bakje yoghurt

en ik vond dit recept voor komkommersalade - omdat, en ik weet niet meer zeker of cue het was, we het hier een tijdje geleden over hadden.
  woensdag 19 december 2018 @ 10:27:19 #216
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183824441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Dus iedereen keek hun ogen uit en vroegen verschrikt of ik er echt 2 had besteld.

*uit lurkmodus

Eigenlijk zit hier de angel van het verhaal al natuurlijk, om twee redenen;
1; Het is hun zaak niet om dit te observeren en er een opmerking over te maken.
2; Mensen gaan je hele hebben en houden evalueren op die ene beslissing die je maakt.
En omdat mensen dit je hele leven al doen pas jij je er automatisch op aan om tóch in een aardig daglicht te staan bij hen.

Wat je nu gedaan hebt is voor mij een van de dingen geweest waardoor ik echt gelukkig ben; Gewoon bij jezelf blijven en geen waarde hechten aan de jurering van de maatschappij.
Ik ben een grote jongen die prima voor zichzelf kan zorgen, als ik nog een broodje* nodig heb of nemen wil dan neem ik er nog een.

*Broodje omvat ook; Boterham (2 sneeën brood met beleg ertussen), één snee brood met beleg, een geheel belegen brood, belegen puntje, croissant, kaiserbol et cetera.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183825054
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

*uit lurkmodus

Eigenlijk zit hier de angel van het verhaal al natuurlijk, om twee redenen;
1; Het is hun zaak niet om dit te observeren en er een opmerking over te maken.
2; Mensen gaan je hele hebben en houden evalueren op die ene beslissing die je maakt.
En omdat mensen dit je hele leven al doen pas jij je er automatisch op aan om tóch in een aardig daglicht te staan bij hen.

Wat je nu gedaan hebt is voor mij een van de dingen geweest waardoor ik echt gelukkig ben; Gewoon bij jezelf blijven en geen waarde hechten aan de jurering van de maatschappij.
Ik ben een grote jongen die prima voor zichzelf kan zorgen, als ik nog een broodje* nodig heb of nemen wil dan neem ik er nog een.

*Broodje omvat ook; Boterham (2 sneeën brood met beleg ertussen), één snee brood met beleg, een geheel belegen brood, belegen puntje, croissant, kaiserbol et cetera.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_183826304
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

*uit lurkmodus

Eigenlijk zit hier de angel van het verhaal al natuurlijk, om twee redenen;
1; Het is hun zaak niet om dit te observeren en er een opmerking over te maken.
2; Mensen gaan je hele hebben en houden evalueren op die ene beslissing die je maakt.
En omdat mensen dit je hele leven al doen pas jij je er automatisch op aan om tóch in een aardig daglicht te staan bij hen.

Wat je nu gedaan hebt is voor mij een van de dingen geweest waardoor ik echt gelukkig ben; Gewoon bij jezelf blijven en geen waarde hechten aan de jurering van de maatschappij.
Ik ben een grote jongen die prima voor zichzelf kan zorgen, als ik nog een broodje* nodig heb of nemen wil dan neem ik er nog een.

*Broodje omvat ook; Boterham (2 sneeën brood met beleg ertussen), één snee brood met beleg, een geheel belegen brood, belegen puntje, croissant, kaiserbol et cetera.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^

Nog wel even ter nuancering, en ook ter verdediging van mijn collega's, ik zocht het hier ook deels bij mezelf. Bij hen was hier totaal geen sprake van 'malice'; ze hebben al die tijd mijn afvalrace op de voet gevolgd en vinden het heel grappig dat ik zoveel kan eten, en nu vooral kan blijven eten terwijl ik toch blijf afvallen.

Het feit dat ze dus 'verschrikt' reageerden ging puur over de grootte van het broodje (niet dat ik zoveel kan eten in dit geval). Maar dat is dus wel puur iets uit het verleden wat ik nu overnam. Want als 'dikkerdje' voel je je al snel bezwaard als je eens wat ongezonds neemt, of als je echt veel eet. Omdat mensen je inderdaad beoordelen. En denken dat je dat altijd doet.

Over dat laatste moet ik wel eerlijk bekennen: dat is natuurlijk in veel gevallen ook wel ten dele waar. Als ik voor mezelf spreek dan, en mensen die eerlijk naar zichzelf kijken, zullen zich daar denk ik ook wel in herkennen. Als ik immers niet structureel te veel en te ongezond at (en daarnaast meer zou bewegen), dan was ik nooit geworden zoals ik ooit was. Dus ja, ook al is het niet iemands anders business, ze hebben gelijk als ze me een frietje op de markt zien eten en denken 'geen wonder dat je zo bent'.

Dat geeft ze misschien nog niet het recht om je een slecht gevoel te geven, maar anderzijds is dat ook wel weer een gevoel dat je vooral jezelf geeft/toelaat. Als je echt sterk in je schoenen staat en je echt goed voelt in je lichaam, dan laat je zo'n blik van een ander je geen slecht gevoel geven. En daar zit dan ook weer de crux: mensen die het een slecht gevoel geeft, die zitten dan ook zelden goed in hun lichaam. Anders doet zoiets niet met je.

Brengt me op een ander ding, want zit er dan toch niet iets goeds als mensen je op de een of andere manier confronteren met je lichaam. 'Nee' is natuurlijk het antwoord wat je meteen te binnenschiet. Niemand zit er op te wachten om daarmee geconfronteerd te worden. Het is niet leuk om te horen, het is kwetsend. Ik vond het ook nooit leuk om het te horen. Of dat er grapjes over gemaakt worden. Zelfs niet op een volwassen leeftijd waarbij je minder gevoelig zou zijn ervoor. Zelfs niet van bekenden, vrienden, enzovoorts.

Maar ik ben er zelf een beetje van teruggekomen. Door o.a. Joe Rogan:


Hij betoogt dat het beste is wat je kunt doen om iemand die je liefhebt, het juist te vertellen. Ik denk dat ik dit misschien uiteindelijk meer had kunnen gebruiken. Ik weet ook dat dit misschien geen populaire mening is, en ik zal ook zeker niet beweren dat dit bij iedereen zou werken. Mijn vriendin bijvoorbeeld, die zou doodongelukkig worden en zich nog meer gaan volvreten. Traumaatje van vroeger van haar moeder die haar constant bekritiseerde en probeerde te laten afvallen. Het werkt dus averechts. Toch heb ik haar er op een juist moment in de juiste setting met de juiste toon toch over gehad, want ik merkte dat het bij haar echt al heel lang niet zo goed ging qua eten en bewegen. Terwijl ik als een gek bleef sporten, goed bleef eten en dus afviel, was dat bij haar een stuk minder. Terwijl ik wel wist dat ze echt niet lekker in haar vel zat, en ze echt wel wílde afvallen. Ze is nu weer supergoed bezig, goed aan het eten, regelmatig aan het sporten. Als ik er niet over begonnen was, had het nog wel even door kunnen gaan zo. Ze had echt even die check nodig. Uiteindelijk moet het wel echt vanuit jezelf komen, maar ik denk wel dat het het zetje was.

Nogmaals voor de duidelijkheid: ik ben niet voor pure fatshaming of mensen een slecht gevoel geven. Zeker niet tegen wildvreemden. Maar ik denk dat er voordelen zijn (niet voor/bij iedereen) en dat het juist een 'goed' iets om het er toch over te hebben met mensen waar je om geeft. Op een respectvolle manier, of een manier zoals die bij die persoon past.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 19 december 2018 @ 13:17:58 #219
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183826973
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

^O^

Nog wel even ter nuancering, en ook ter verdediging van mijn collega's, ik zocht het hier ook deels bij mezelf. Bij hen was hier totaal geen sprake van 'malice'; ze hebben al die tijd mijn afvalrace op de voet gevolgd en vinden het heel grappig dat ik zoveel kan eten, en nu vooral kan blijven eten terwijl ik toch blijf afvallen.

Het feit dat ze dus 'verschrikt' reageerden ging puur over de grootte van het broodje (niet dat ik zoveel kan eten in dit geval). Maar dat is dus wel puur iets uit het verleden wat ik nu overnam. Want als 'dikkerdje' voel je je al snel bezwaard als je eens wat ongezonds neemt, of als je echt veel eet. Omdat mensen je inderdaad beoordelen. En denken dat je dat altijd doet.

Over dat laatste moet ik wel eerlijk bekennen: dat is natuurlijk in veel gevallen ook wel ten dele waar. Als ik voor mezelf spreek dan, en mensen die eerlijk naar zichzelf kijken, zullen zich daar denk ik ook wel in herkennen. Als ik immers niet structureel te veel en te ongezond at (en daarnaast meer zou bewegen), dan was ik nooit geworden zoals ik ooit was. Dus ja, ook al is het niet iemands anders business, ze hebben gelijk als ze me een frietje op de markt zien eten en denken 'geen wonder dat je zo bent'.

Dat geeft ze misschien nog niet het recht om je een slecht gevoel te geven, maar anderzijds is dat ook wel weer een gevoel dat je vooral jezelf geeft/toelaat. Als je echt sterk in je schoenen staat en je echt goed voelt in je lichaam, dan laat je zo'n blik van een ander je geen slecht gevoel geven. En daar zit dan ook weer de crux: mensen die het een slecht gevoel geeft, die zitten dan ook zelden goed in hun lichaam. Anders doet zoiets niet met je.

Brengt me op een ander ding, want zit er dan toch niet iets goeds als mensen je op de een of andere manier confronteren met je lichaam. 'Nee' is natuurlijk het antwoord wat je meteen te binnenschiet. Niemand zit er op te wachten om daarmee geconfronteerd te worden. Het is niet leuk om te horen, het is kwetsend. Ik vond het ook nooit leuk om het te horen. Of dat er grapjes over gemaakt worden. Zelfs niet op een volwassen leeftijd waarbij je minder gevoelig zou zijn ervoor. Zelfs niet van bekenden, vrienden, enzovoorts.

Maar ik ben er zelf een beetje van teruggekomen. Door o.a. Joe Rogan:


Hij betoogt dat het beste is wat je kunt doen om iemand die je liefhebt, het juist te vertellen. Ik denk dat ik dit misschien uiteindelijk meer had kunnen gebruiken. Ik weet ook dat dit misschien geen populaire mening is, en ik zal ook zeker niet beweren dat dit bij iedereen zou werken. Mijn vriendin bijvoorbeeld, die zou doodongelukkig worden en zich nog meer gaan volvreten. Traumaatje van vroeger van haar moeder die haar constant bekritiseerde en probeerde te laten afvallen. Het werkt dus averechts. Toch heb ik haar er op een juist moment in de juiste setting met de juiste toon toch over gehad, want ik merkte dat het bij haar echt al heel lang niet zo goed ging qua eten en bewegen. Terwijl ik als een gek bleef sporten, goed bleef eten en dus afviel, was dat bij haar een stuk minder. Terwijl ik wel wist dat ze echt niet lekker in haar vel zat, en ze echt wel wílde afvallen. Ze is nu weer supergoed bezig, goed aan het eten, regelmatig aan het sporten. Als ik er niet over begonnen was, had het nog wel even door kunnen gaan zo. Ze had echt even die check nodig. Uiteindelijk moet het wel echt vanuit jezelf komen, maar ik denk wel dat het het zetje was.

Nogmaals voor de duidelijkheid: ik ben niet voor pure fatshaming of mensen een slecht gevoel geven. Zeker niet tegen wildvreemden. Maar ik denk dat er voordelen zijn (niet voor/bij iedereen) en dat het juist een 'goed' iets om het er toch over te hebben met mensen waar je om geeft. Op een respectvolle manier, of een manier zoals die bij die persoon past.
Ik vind fatshaming dan weer zo'n term die totaal niet op z'n plaats is, volgens mij is het dan meer je zorgen uitspreken over iemand zijn of haar welzijn of het vragen naar het welzijn van iemand.

Ben zelf ook gewoon een dikke gast en geheel tevreden en heb de touwtjes prima in handen met betrekking tot mijn gezondheid en welzijn; Ik heb geen goedbedoelde adviezen nodig over afvallen en toch zijn er regelmatig mensen die mij een bak kwark met appel zien eten en vragen of ik aan de lijn doe bijvoorbeeld of een goede tip eruit gooien van wat hun schoonzus heeft gedaan:').

Als ik zie dat iemand die mij nader staat worstelt ben ik de eerste die vraagt of je het er over wil hebben, maar als je wat wil moet je er zelf mee komen;
Wil je hulp? Praat met me.
Wil je het er niet over hebben? Prima, praat er dan maar niet over maar klaag er ook niet over...
Dat is ook geen populaire mening hier; want allerlei andere externe factoren zorgen ervoor dat
" ik hier ben en hier niet of nauwelijks weg kan komen."
Persoonlijk heb ik geen tijd meer voor leugentjes, excuusjes, maskertjes en schone schijn.

Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen want ik ben heel slecht met andermans gevoelens of zwaarhartigheid; De vraag "Hoe gaat het?" zou in sommige gevallen (mensen die dichtbij je staan) meer dan een beleefdheidsvraag moeten zijn. Misschien moeten we zelfs gewoon stoppen met vragen hoe het met mensen gaat als we ons eigenlijk niet eens boeit.
Zodat als er wel wat aan de hand is die vraag een lading heeft en de kans geeft om een daadwerkelijk gevoel of probleem te benoemen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 19 december 2018 @ 13:19:09 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183827003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:17 schreef Rauw. het volgende:
"Hoe gaat het?"
Ik word altijd chagrijnig van die vraag :')
  woensdag 19 december 2018 @ 13:20:12 #221
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183827031
quote:
6s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik word altijd chagrijnig van die vraag :')
Dan heb je altijd nog het sociaal gewenste beleefdheidsantwoord:
Prima, en met jou?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 19 december 2018 @ 13:21:17 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183827060
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:20 schreef Rauw. het volgende:

Dan heb je altijd nog het sociaal gewenste beleefdheidsantwoord:
Prima, en met jou?
Klopt, doe ik ook.
Blijft de emotie erna vervolgens hetzelfde :P
  woensdag 19 december 2018 @ 13:25:35 #223
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183827146
quote:
6s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, doe ik ook.
Blijft de emotie erna vervolgens hetzelfde :P
Als je maar genoeg blijft praten over wat je dwars zit, dan stoppen degenen die het niet boeit vanzelf met vragen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 20 december 2018 @ 14:54:05 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183855407
Zit me vandaag helemaal vol te vreten op het werk :+
Iedereen doet het, dus zeuren de mensen niet zo veel.

Ken het idee van schaamte wel en heb ik nog soms. (om maar even aan te sluiten met dat van hierboven)
pi_183870137
ik heb last van fantoomvreterij want elke dag zit er een paar ons aan. En dat terwijl ik nog steeds heel netjes eet en alle kerstsnoeperij afwijs.

Nou had ik een kilo van afgelopen feestweekend maar normaliter is die zo weer weg en die gaf woensdag ook wel mee maar nu heb ik er weer twee bij.
Nu had ik daar dus een nachtmerrie over. Dat mijn lichaam me hard uitlachte omdat het tot nu toe zo makkelijk ging en zei: gefopt!
En toen was ik weer dik :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')