abonnement Unibet Coolblue
pi_183531050
Na 14 jaar doorbraak in moordzaak Eindhovense drugshandelaar

Een 57-jarige man is vandaag aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de moord in 2004 op Eindhovenaar Robert Sengers in Esbeek. De verdachte zat op het moment van aanhouding in de gevangenis een straf uit voor een ander feit.

Robert Sengers werd maandag 8 september 2004 vermoord. Voor zijn dood was hij gewaarschuwd dat hij gevaar liep. ,,Hij heeft mij verteld dat hij een tip had gekregen dat hij op een lijst stond om geliquideerd te worden’’, vertelde zijn vader in het regionale opsporingsprogramma Bureau Brabant.

De politie heeft het onderzoek naar zijn dood heropend omdat met verbeterde technieken een dna-spoor op de scooter van de schutter mogelijk tot een doorbraak zou leiden. Er werd een beloning van 15.000 uitgeloofd voor de gouden tip.

Handel in drugs
Robert Sengers was bekend vanwege de handel in drugs. Hij woonde in Neerpelt (België) in de villawijk waar ook de vermoorde criminelen Sam Klepper, John Mieremet en Marco Eijk woonden.

Sengers was bevriend met Marco Eijk, die in hetzelfde jaar om het leven werd gebracht. De recherche houdt er rekening mee dat beide moorden met elkaar te maken hebben.


https://www.ad.nl/binnenl(...)shandelaar~ae80f52c/

Benieuwd waar deze verdachte al voor in de gevangenis zat.
  dinsdag 4 december 2018 @ 13:30:28 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183531072
Tuig dat tuig heeft vermoord.
Het is de vraag of je hier als politie zo veel aandacht en geld aan moet besteden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 4 december 2018 @ 13:49:23 #3
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183531325
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:30 schreef Harvest89 het volgende:
Tuig dat tuig heeft vermoord.
Het is de vraag of je hier als politie zo veel aandacht en geld aan moet besteden.
Zolang ze er ander tuig wat langer mee van de straat houden vind ik het best.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')