abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185149874
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
Afgelopen jaar wel regelmatig gehad dat ik dacht dat het misschien ietsje beter geregeld had kunnen worden qua personeel dat geen idee had hoe ze met de drukte om moesten gaan enzo. En ja, ik vond het ook echt heel druk, maar niet zo druk dat ik het vervelend vond. Zeker bij het mainstage niet. Was sowieso helemaal top sfeertje ook, dus die paar minuten extra wachten was je snel vergeten.
Precies, ik snap best dat het intieme er af is bij DTRH, maar dat laat zich ook duidelijk zien in de programmering. Wat dat betreft is het gewoon hele dikke value for money.

Dat van dat barpersoneel wordt vast opgepikt dit jaar, en dan staat er eigenlijk niets meer in de weg om er met 35000 man een topweekend van te maken (behalve heel veel regen eventueel).
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  donderdag 21 februari 2019 @ 17:02:29 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185150123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef Niveath het volgende:

[..]

Precies, ik snap best dat het intieme er af is bij DTRH, maar dat laat zich ook duidelijk zien in de programmering. Wat dat betreft is het gewoon hele dikke value for money.

Dat van dat barpersoneel wordt vast opgepikt dit jaar, en dan staat er eigenlijk niets meer in de weg om er met 35000 man een topweekend van te maken (behalve heel veel regen eventueel).
ja grotere namen betekent meer publiek. Zo is het nu eenmaal.

Qua barpersoneel zal het vast wel wat beter gaan en anders minder vaak gaan, maar wel meer halen ;)
pi_185150342
Barpersoneel vorig jaar was natuurlijk ook een samenloop van omstandigheden. Het weer was echt extreem mooi, en mooi weer betekent een hogere drankverkoop. Als je dan ook beseft dat ze voor het eerst op dit aantal mensen zaten, is het best logisch dat het op sommige plaatsen wat stroef liep.

Heb overigens nooit meer dan 1/2 nummers hoeven wachten bij de drukke bars bij de Hotot, de juiste bar vinden is ook een gave
pi_185151078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:43 schreef theodoor9 het volgende:
Na de bevestigingen van Lowlands kunnen er in ieder geval een hoop kanshebbers geschrapt worden voor DTRH. Ik verwacht eerlijk gezegd Florence/Elbow als headliner. Hoop op The Strokes.

Verder denk ik aan: The Raconteurs, Balthazar, James Blake, Hot Chip, De Staat, Bonobo, Greta van Fleet, Little Dragon, Father John Misty, Miles Kane en Two Door Cinema Club als kanshebbers.
Toch wel benieuwd waar de rest van de bovenstaande bands gaat staan. Deel zal wel nasr Lowlands gaan en wellicht een paar hiervan naar pinkpop.
  donderdag 21 februari 2019 @ 18:11:19 #155
240618 Micson
The lonely stoner
pi_185151718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:34 schreef Niveath het volgende:

[..]

Haha wow. 5+ minuten wachten op je bier. Serieus :') Je zit niet in een restaurant of zo he?
Daarbij is het op DTRH vet chill dat je hele optredens vanaf de barren kunt zien. Dat is op veel plaatsen ook niet zo.

Over de ontwikkeling van het terrein kan ik niet veel zeggen. Ik vond het heerlijk en één van de chillste festivalopzetten ooit. Denk dat ik alleen die van Melt fijner en ruimer vond, van waar ik ben geweest. Daar had je wel minder fijne hang-outs.
En op elk festival heb je dat eetkraampjes probleem rond etenstijd? Dat is toch vet logisch?

En ieder jaar is de line up ook beter, daarvoor zijn die bezoekers gewoon nodig.

De eerste bezoekers waren gewoon erg verwend m.i.
Voor sommigen is een festival blijkbaar zo leuk, dat iedere vorm van kritiek met :') - tjes wordt onthaald.

Ik ben op heel veel festivals geweest en ik vond op DTRH 2018 de biertent/bezoeker-ratio het laagst van allen. Bij de meeste festivals ontkom je aan 5+ minuten wachten door bier en eten te halen op strategische plekken (waar dan geen optreden is), maar op DTRH bleek deze strategie ontoereikend.

Verder vind ik het jammer dat het terrein qua aankleding soberder wordt naarmate de jaren verstrijken. De eerste paar jaar hadden we een enorme toegangspoort met een draaiende boom erop, plantenbakken op kabelbanen en andere fratsen waarvan ik iedere keer weer dacht: jezus wat is dit vet gedaan. In 2016 was hij een stuk kleiner en eenvoudiger en vorig jaar stonden er een paar houten palen met een blauw net eroverheen.

Daar staat tegenover dat ze steeds grotere artiesten binnenhalen inderdaad, maar ik vond de artiesten in de beginjaren ook al heel vet, dus dat maakt voor mij niet zoveel verschil. Nog steeds een heel leuk festival, begrijp me niet verkeerd, maar voor mij is het onmogelijk om mee te gaan in de FOK!-jubelpolonaise waar iedere valse noot die je als bezoeker opmerkt wordt wegge:')d
  donderdag 21 februari 2019 @ 18:20:54 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185151914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:11 schreef Micson het volgende:

[..]

Voor sommigen is een festival blijkbaar zo leuk, dat iedere vorm van kritiek met :') - tjes wordt onthaald.

Ik ben op heel veel festivals geweest en ik vond op DTRH 2018 de biertent/bezoeker-ratio het laagst van allen. Bij de meeste festivals ontkom je aan 5+ minuten wachten door bier en eten te halen op strategische plekken (waar dan geen optreden is), maar op DTRH bleek deze strategie ontoereikend.

Verder vind ik het jammer dat het terrein qua aankleding soberder wordt naarmate de jaren verstrijken. De eerste paar jaar hadden we een enorme toegangspoort met een draaiende boom erop, plantenbakken op kabelbanen en andere fratsen waarvan ik iedere keer weer dacht: jezus wat is dit vet gedaan. In 2016 was hij een stuk kleiner en eenvoudiger en vorig jaar stonden er een paar houten palen met een blauw net eroverheen.

Daar staat tegenover dat ze steeds grotere artiesten binnenhalen inderdaad, maar ik vond de artiesten in de beginjaren ook al heel vet, dus dat maakt voor mij niet zoveel verschil. Nog steeds een heel leuk festival, begrijp me niet verkeerd, maar voor mij is het onmogelijk om mee te gaan in de FOK!-jubelpolonaise waar iedere valse noot die je als bezoeker opmerkt wordt wegge:')d
een kritische noot kan prima, maar als jij om kwart voor 6 naar de cafetaria gaat is het daar ook druk. Kortom dat punt over drukte bij het eten is gewoon een raar kritiekpunt.

Qua indeling is het een kwestie van smaak. Ik vond het vorig jaar juist wel heel erg leuk aangekleed. Toegegeven wilde haren is niet echt wat voor mij.

ik vond het overdag te heet, maar ja dat kun je de organisatie moeilijk verwijten. Ze kunnen moeilijk overal schaduwdoeken hangen.

Ik vertrouw erop dat ze ook wel geleerd hebben van de wachttijden bij de bar, al heb ik daar zelf niet heel veel last van gehad.

Goed ook ik had 1 groot punt van kritiek: de tosti caravan van Heet Brood stond er in 2018 niet :(

Verder heb ik het elk jaar naar mijn zin gehad. Zodra dat niet meer zo is, ga ik niet meer.
pi_185164153
Janelle Monáe Staat volgens eigen website op de zondag.
pi_185164360
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:11 schreef Micson het volgende:

[..]

Voor sommigen is een festival blijkbaar zo leuk, dat iedere vorm van kritiek met :') - tjes wordt onthaald.

Ik ben op heel veel festivals geweest en ik vond op DTRH 2018 de biertent/bezoeker-ratio het laagst van allen. Bij de meeste festivals ontkom je aan 5+ minuten wachten door bier en eten te halen op strategische plekken (waar dan geen optreden is), maar op DTRH bleek deze strategie ontoereikend.

Verder vind ik het jammer dat het terrein qua aankleding soberder wordt naarmate de jaren verstrijken. De eerste paar jaar hadden we een enorme toegangspoort met een draaiende boom erop, plantenbakken op kabelbanen en andere fratsen waarvan ik iedere keer weer dacht: jezus wat is dit vet gedaan. In 2016 was hij een stuk kleiner en eenvoudiger en vorig jaar stonden er een paar houten palen met een blauw net eroverheen.

Daar staat tegenover dat ze steeds grotere artiesten binnenhalen inderdaad, maar ik vond de artiesten in de beginjaren ook al heel vet, dus dat maakt voor mij niet zoveel verschil. Nog steeds een heel leuk festival, begrijp me niet verkeerd, maar voor mij is het onmogelijk om mee te gaan in de FOK!-jubelpolonaise waar iedere valse noot die je als bezoeker opmerkt wordt wegge:')d
Het was echt niet zo aanvallend bedoeld. Vind het gewoon bijzonder dat iemand 5 minuten wachten op bier op zo'n event lang vind. Misschien had ik wel geluk dat we met 8 personen waren. Als je dan om de beurt bier haalt ben je maar een paar keer per dag de sjaak.
Ik heb het gewoon echt anders beleeft en ga blijkbaar alleen naar festivals die drukker zijn.

Aankleding vond ik bovengemiddeld leuk. Maar die vorige poort ziet er op foto's wel indrukwekkender uit inderdaad. Maar voor mij is het maar een poort waaronder iemand je rugzakje en bandje checkt. Ik haal meer plezier uit de setting van de open mainstage.

Misschien vind ik grote evenementen (25k+) ook wel gewoon toffer. Kleine festivalletjes vervelen me gewoon sneller.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:53:08 #159
240618 Micson
The lonely stoner
pi_185169012
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:38 schreef Niveath het volgende:

[..]

Het was echt niet zo aanvallend bedoeld. Vind het gewoon bijzonder dat iemand 5 minuten wachten op bier op zo'n event lang vind. Misschien had ik wel geluk dat we met 8 personen waren. Als je dan om de beurt bier haalt ben je maar een paar keer per dag de sjaak.
Ik heb het gewoon echt anders beleeft en ga blijkbaar alleen naar festivals die drukker zijn.

Aankleding vond ik bovengemiddeld leuk. Maar die vorige poort ziet er op foto's wel indrukwekkender uit inderdaad. Maar voor mij is het maar een poort waaronder iemand je rugzakje en bandje checkt. Ik haal meer plezier uit de setting van de open mainstage.

Misschien vind ik grote evenementen (25k+) ook wel gewoon toffer. Kleine festivalletjes vervelen me gewoon sneller.
Nouja, misschien hebben jullie gelijk en ben ben ik verwend door de eerste paar edities. Toen was het terrein net zo groot met minder dan de helft van het aantal bezoekers van 2018. Aan het begin van het festival ging De Staat alle campings langs en liep iedereen erachteraan om het festival te openen. Dat is weg en dat vind ik jammer.

Ik zal dit jaar het aantal bars tellen en vergelijken met Lowlands om de bar/bezoeker-ratio te meten. Hoe vertroebeld mijn blik ook is door nostalgie, ik denk dat dat dthr-ratio een stuk slechter is.
pi_185171686
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:53 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik zal dit jaar het aantal bars tellen en vergelijken met Lowlands om de bar/bezoeker-ratio te meten. Hoe vertroebeld mijn blik ook is door nostalgie, ik denk dat dat dthr-ratio een stuk slechter is.
Heb je daar echt zin in? :D
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:07:16 #161
240618 Micson
The lonely stoner
pi_185172476
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb je daar echt zin in? :D
Alles voor een fok!-discussie die boven subjectieve gevoelens uitstijgt. :7

En ik loop zo vaak doelloos rondjes, dat ik best een rondje kan maken om de bars en het personeel te tellen.
pi_185172655
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef Micson het volgende:

[..]

Alles voor een fok!-discussie die boven subjectieve gevoelens uitstijgt. :7

En ik loop zo vaak doelloos rondjes, dat ik best een rondje kan maken om de bars en het personeel te tellen.
Tel je wel de geheime ondergrondse bar van Heineken mee 8-)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:15:44 #163
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185172726
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef Micson het volgende:

[..]

Alles voor een fok!-discussie die boven subjectieve gevoelens uitstijgt. :7

En ik loop zo vaak doelloos rondjes, dat ik best een rondje kan maken om de bars en het personeel te tellen.
zelfs dan nog zal elke vergelijking mank lopen. Bijvoorbeeld: LL meer publiek en vooral meer m2 dan Dtrh. En dat is maar 1 voorbeeldje.

Ik denk dat het vooral gaat om je eigen beleving. Ja, Dtrh is drukker dan in de eerste jaren. Ja de indeling is elk jaar net ff anders. De vraag is of je dat stoort op welke manier dan ook.

Mij in elk geval nog niet en zodra het wel zo is, ga ik niet meer.

Ongetwijfeld vinden de oude LL gangers, die van de eerste edities, waar je achteraf van kan zeggen dat die geweldige line-ups hadden, ook dat de charme verdwenen is.
Aan de andere kant zijn er ook heel veel dingen verbetert, bijv op sanitair niveau.
pi_185173037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef Niveath het volgende:

[..]

Tel je wel de geheime ondergrondse bar van Heineken mee 8-)
Vertel me meer!
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:34:41 #165
240618 Micson
The lonely stoner
pi_185173138
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

zelfs dan nog zal elke vergelijking mank lopen. Bijvoorbeeld: LL meer publiek en vooral meer m2 dan Dtrh. En dat is maar 1 voorbeeldje.

Ik denk dat het vooral gaat om je eigen beleving. Ja, Dtrh is drukker dan in de eerste jaren. Ja de indeling is elk jaar net ff anders. De vraag is of je dat stoort op welke manier dan ook.

Mij in elk geval nog niet en zodra het wel zo is, ga ik niet meer.

Ongetwijfeld vinden de oude LL gangers, die van de eerste edities, waar je achteraf van kan zeggen dat die geweldige line-ups hadden, ook dat de charme verdwenen is.
Aan de andere kant zijn er ook heel veel dingen verbetert, bijv op sanitair niveau.
Uiteraard zou het een vergelijking op relatieve basis zijn - ik heb het ook al de hele tijd over een bar/bezoeker-ratio. Ik zie niet in waarom dit dan slechts 'eigen beleving' is.

En je kunt het allemaal relativeren, maar dan kunnen we bij alle verschillen tussen jaargangen of festivaltrends alleen maar zeggen: 'ja, ieder jaar is het weer ietsje anders en de veteranen vinden het vroeger vast beter. Het is maar hoe je het zelf beleeft.' Dan hebben we niet veel meer om tot juli over te ouwehoeren.
pi_185173250
Wat is er eigenlijk te doen na de reguliere programmering? Is het vergelijkbaar met Lowlands (een allegaartje aan stijlen, van techno tot aan goedkope hits) of is het kariger qua aanbod?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:47:39 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185173400
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Uiteraard zou het een vergelijking op relatieve basis zijn - ik heb het ook al de hele tijd over een bar/bezoeker-ratio. Ik zie niet in waarom dit dan slechts 'eigen beleving' is.

En je kunt het allemaal relativeren, maar dan kunnen we bij alle verschillen tussen jaargangen of festivaltrends alleen maar zeggen: 'ja, ieder jaar is het weer ietsje anders en de veteranen vinden het vroeger vast beter. Het is maar hoe je het zelf beleeft.' Dan hebben we niet veel meer om tot juli over te ouwehoeren.
oke als we dan naar bar/ratio kijken of hoe we dat beleven kan ik met recht zeggen dat ik op LL en BKS by far het langst bij drankpunten heb gestaan. PP, Dtrh zelfs dauwpop waren in dat opzicht beter. Daarbij moet gezegd: op LL is het soms ook erg goed geregeld, maar niet elk jaar.

Tja we kunnen het idd ook niet relativeren. En daar 10 topics over volpraten, maar in het LL topic gaat het ook niet over de drankophaaltijd (terwijl dat ook niet elk jaar zo soepel loopt) en toch worden er heel wat topics volgepraat. Blijkbaar zijn er toch nog meer onderwerpen die aangehaald kunnen worden. De artiesten waarop we ons verheugen, de camping, de sfeer, herinneringen ophalen... genoeg te lullen toch? :)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:50:10 #168
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185173450
Welke acts verheugen jullie je het meest op?
pi_185173756
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:29 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vertel me meer!
Er schenen mensen rond te lopen op het festivals met sleutels. Als je die bemachtigde kon je jezelf entree verschaffen tot een geheime ondergrondse bar. Het is mij niet gelukt helaas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:39 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wat is er eigenlijk te doen na de reguliere programmering? Is het vergelijkbaar met Lowlands (een allegaartje aan stijlen, van techno tot aan goedkope hits) of is het kariger qua aanbod?
In de Fuzzy Lop staan acts vergelijkbaar met de X-Ray programmering. In de grote tent heb je net zoiets als vaak in de Heineken gedaan wordt maar dan beter (want de muziek staat luider). En daarnaast over geheel het terrein 10+ plekken waar een sfeer hangt als in de nachtelijke Armadillow. Ik vond het zeer vermakelijk. Best chill dat er 's nachts ook amper iets is dat je móet zien. Ik heb me zeer goed vermaakt 's nachts in ieder geval.

Oja, en die Hendrick's bar was ook echt geweldig. Als die er weer is moet je daar sowieso binnen gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:50 schreef peaceman het volgende:
Welke acts verheugen jullie je het meest op?
Foals, Vampire Weekend, Janelle, Balthazar en Underworld (vaak gezien, maar het lijkt me een vette setting daar).
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_185174103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:50 schreef peaceman het volgende:
Welke acts verheugen jullie je het meest op?
Vampire Weekend
De Staat (ondanks dat ik ze al vaak gezien heb)
Balthazar
dEUs
The Roots
Roling Blackouts Coastal Fever
Sam Fender

en ik ben benieuwd naar Ronnie Flex (zowel wat hij gaat doen als de reactie van het publiek)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_185174113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:07 schreef Niveath het volgende:

[..]

In de Fuzzy Lop staan acts vergelijkbaar met de X-Ray programmering. In de grote tent heb je net zoiets als vaak in de Heineken gedaan wordt maar dan beter (want de muziek staat luider). En daarnaast over geheel het terrein 10+ plekken waar een sfeer hangt als in de nachtelijke Armadillow. Ik vond het zeer vermakelijk. Best chill dat er 's nachts ook amper iets is dat je móet zien. Ik heb me zeer goed vermaakt 's nachts in ieder geval.

Oja, en die Hendrick's bar was ook echt geweldig. Als die er weer is moet je daar sowieso binnen gaan.

[..]

Ah klinkt in ieder geval goed, Hendrick's bar gaat op de lijst.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 16:28:28 #172
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185174161
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:25 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Vampire Weekend
De Staat (ondanks dat ik ze al vaak gezien heb)
Balthazar
dEUs
The Roots
Roling Blackouts Coastal Fever
Sam Fender

en ik ben benieuwd naar Ronnie Flex (zowel wat hij gaat doen als de reactie van het publiek)
ronnie flex is volgens mij al een keer bij de desperado bar geweest voor een verrassingsoptreden. Ik heb begrepen dat het toen erg leuk was.

Roots kijk ik ook naar uit!
pi_185178838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:50 schreef peaceman het volgende:
Welke acts verheugen jullie je het meest op?
Underworld - al meerdere keren gezien maar zoooo goed
Foals - benieuwd naar nieuw materiaal
Vampire Weekend - alweer tijd geleden dat ik ze heb gezien
Khruangbin - mijn favoriete act van 2018 O+
Parquet Courts - nooit eerder gezien
Altin Gün - fantastische live band

Verder laat ik me weer lekker verrassen en ga ik vooral op avontuur :) Het allerleukste aan DTRH vind ik alle verschillende plekjes met allemaal een andere fijne sfeer. Het idyllische veldje :D :D
pi_185241561
balthazar speelt op ma??
zouden ze op de zondag na 0.00 uur spelen dan?
pi_185243281
lewis capaldi op za volgens zijn site
pi_185247707
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:18 schreef kesselman het volgende:
balthazar speelt op ma??
zouden ze op de zondag na 0.00 uur spelen dan?
Denk eerder een foutje :)
pi_185317141
Wat is de verwachting wanneer het uitverkocht is?
Ofterwijl, kan ik nog een maandje wachten? ;)
pi_185317194
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:40 schreef Leonos het volgende:
Wat is de verwachting wanneer het uitverkocht is?
Ofterwijl, kan ik nog een maandje wachten? ;)
Tussen nu en 4 maanden.
pi_185317247
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Tussen nu en 4 maanden.
Even serieus doen he :P
pi_185317304
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Even serieus doen he :P
Hoe kunnen wij dat ruiken? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185317322
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe kunnen wij dat ruiken? :o
Ervaring met voorgaande jaren?
pi_185317391
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:50 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ervaring met voorgaande jaren?
Tja, vorig jaar waren er een 10k meer kaartjes dan het jaar daarvoor dus moeilijk in te schatten. Dacht dat ze toen rond deze tijd al allemaal weg waren maar weet het niet zeker.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185317886
Volgens Festileaks was het vorig jaar op 30 april uitverkocht.

https://festileaks.com/20(...)le-2018-uitverkocht/

Zullen wel een laatste ticketalarm geven. Als die er is moet je er snel bij zijn ;)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  zondag 3 maart 2019 @ 13:08:52 #184
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185361236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:22 schreef Sino_Ganti het volgende:
Volgens Festileaks was het vorig jaar op 30 april uitverkocht.

https://festileaks.com/20(...)le-2018-uitverkocht/

Zullen wel een laatste ticketalarm geven. Als die er is moet je er snel bij zijn ;)
Net als bij LL 80% het heeft wel de zwevende LL gangers over de streep getrokken.
pi_185497953
ik denk dat dtrh het volgende nederlandse festival dat "uitverkocht"zal raken
ik hoop dat ze snel met het blokkenschema gaan komen, want ik raak nu al weer ongerust
Underworld, thom yorke, ry x en olafor arnolds spelen allen op de za!!
pi_185513233
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 16:29 schreef kesselman het volgende:
ik denk dat dtrh het volgende nederlandse festival dat "uitverkocht"zal raken
ik hoop dat ze snel met het blokkenschema gaan komen, want ik raak nu al weer ongerust
Underworld, thom yorke, ry x en olafor arnolds spelen allen op de za!!
Voor Underworld en Yorke is dat zeker zo en dat zou ook wel eens beide aan het eind van de avond/begin nacht kunnen ziin. y X en Olafur A. verwacht ik niet op dat tijdstip, ze kunnen natuurlijk wel onhandig tegenover elkaar staan op dezelfde dag ...

Blokkenschema stress een paar maanden van te voren!! Heerlijk ;-)
pi_185686419
Deze week laatste namen voor de nacht en zelfs timetable? Vorig jaar kwam het blokkenschema op 21 maart, en de laatste aankondiging was dit jaar van 21 februari dus ik sluit het niet uit. Tel daar bij op dat iedereen salaris krijgt eind deze maand en dan is ook DTRH netjes in maart nog uitverkocht?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  maandag 18 maart 2019 @ 12:08:26 #188
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185686497
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef Niveath het volgende:
Deze week laatste namen voor de nacht en zelfs timetable? Vorig jaar kwam het blokkenschema op 21 maart, en de laatste aankondiging was dit jaar van 21 februari dus ik sluit het niet uit. Tel daar bij op dat iedereen salaris krijgt eind deze maand en dan is ook DTRH netjes in maart nog uitverkocht?
Volgens mij is het programma al volledig.
pi_185686703
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 12:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Volgens mij is het programma al volledig.
Ja, voor de 3 grootste podia sowieso, maar wellicht komen er voor de kleine nog wat kleine DJ-acts bij of iets dergelijks. Of die klassieke dingen in de ochtend, etc.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  maandag 18 maart 2019 @ 18:07:05 #190
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_185696264
Was vorige week bij concert van seasick steve en die liep flink te lobbyen dat hij volgend jaar weer naar het mooiste festival ter wereld wilde komen.
De mensen zijn gek geworden
pi_185761052
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:07 schreef Da hopman het volgende:
Was vorige week bij concert van seasick steve en die liep flink te lobbyen dat hij volgend jaar weer naar het mooiste festival ter wereld wilde komen.
Glasto?
pi_185761792
quote:
4s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Glasto?
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185761810
Vorig jaar kwam op 21 maart de timetable en vandaag gooien ze er weer de meest nutteloze post ever uit op FB. Teleurstelling alom ;)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_185779638
ik wil ook de timetable!!!!
pi_185802907
quote:
4s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Glasto?
Rock Werchter natuurlijk ;)
pi_185839770
85% verkocht van de kaarten volgens DtrH.

(niet geheel toevallig is het voor veel mensen vandaag ook de dag van het loon ;))
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_185840301
Darn, morgen pas salaris :P
pi_185844380
Oke, kaartjes gekocht! *O*
pi_185854943
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2019 16:33 schreef Leonos het volgende:
Oke, kaartjes gekocht! *O*
Voor Glasto?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185854994
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Voor Glasto?
Nee ;( Regent daar altijd, hou ik niet van.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')