Ik had bedacht dat het misschien leuk zou zijn een keer te proberen om m'n meisje bij het op z'n hondjes doen vast te houden en d'r benen op te tillen zodat ze alleen nog leunt op haar ellebogen en dat ik dus haar benen vastheb en ondersteun.
Een beetje ingewikkeld voor te stellen maar je kan dan de vrouw waarmee je 'het' doet dan naar je toe trekken bij het instoten en wegduwen, hoger en lager optillen naar eigen behoefte.
Meer mensen met ervaring met deze variatie en wat vinden vrouwen ervan?
graag uw meningen, reacties en commentaar
Correctie: Mensen die ervaring hebben met 'kruiwagen' standje
[Dit bericht is gewijzigd door krn176 op 02-01-2003 01:48]
quote:hier heb ik keer filmpje van gezien op kazaa...
Op donderdag 2 januari 2003 00:29 schreef krn176 het volgende:
Laatst 's nachts gefantaseerd hoe het zou zijn om het op z'n hondjes te doen maar dan een variatie daarop.Ik had bedacht dat het misschien leuk zou zijn een keer te proberen om m'n meisje bij het op z'n hondjes doen vast te houden en d'r benen op te tillen zodat ze alleen nog leunt op haar ellebogen en dat ik dus haar benen vastheb en ondersteun.
Een beetje ingewikkeld voor te stellen maar je kan dan de vrouw waarmee je 'het' doet dan naar je toe trekken bij het instoten en wegduwen, hoger en lager optillen naar eigen behoefte.
Meer mensen met ervaring met deze variatie en wat vinden vrouwen ervan?
graag uw meningen, reacties en commentaar
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 00:33 schreef hoe-die-nie het volgende:
das de kruiwagen-wip
Weer wat nieuws geleerd...dankzij FoK
Alleen ik denk niet dat veel mensen dat kennen onder de naam kruiwagen, als ik aan vrienden of vriendinnen vraag of ze wel eens het kruiwagen standje hebben uitgeprobeerd....
quote:Wou het net gaan schrijven
Op donderdag 2 januari 2003 00:33 schreef hoe-die-nie het volgende:
das de kruiwagen-wip
quote:bij haar benen... d'r bovenbenen til je op en die klem je als het ware op de juiste hoogte net om je buik heen en die beweeg je heen en weer...
Op donderdag 2 januari 2003 00:37 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
waar hou je haar dan vast?
quote:Goede oefening voor de biceps! Multi-functioneel standje
Op donderdag 2 januari 2003 00:38 schreef krn176 het volgende:[..]
bij haar benen... d'r bovenbenen til je op en die klem je als het ware op de juiste hoogte net om je buik heen en die beweeg je heen en weer...
Nogal zwaar op je ellebogen enzo... denk ik...
quote:ligt er natuurlijk ook aan hoe erg de jongen haar ondersteunt.... ik las in een ander oud thread hier op Fok dat je bij dit standje zeer veel caloriën verbrandt... dus ook nog ns goed voor de gezondheid.
Op donderdag 2 januari 2003 00:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijkt me trouwens niet erg comfortabel hangen voor dat meisje...Nogal zwaar op je ellebogen enzo... denk ik...
Niet iets dat jij ooit zou willen proberen denk ik of wel? ...
quote:Ik denk dat ik het voorlopig maar bij het 'gewone' op z'n hondjes-gedoe hou...
Op donderdag 2 januari 2003 00:55 schreef krn176 het volgende:[..]
ligt er natuurlijk ook aan hoe erg de jongen haar ondersteunt.... ik las in een ander oud thread hier op Fok dat je bij dit standje zeer veel caloriën verbrandt... dus ook nog ns goed voor de gezondheid.
Niet iets dat jij ooit zou willen proberen denk ik of wel? ...
euuuhh
Met een hondje ?
quote:Lees de openingspost eens zou ik zeggen
Op donderdag 2 januari 2003 01:27 schreef Snowfox het volgende:
Variatie op 'op z'n hondjes'euuuhh
Met een hondje ?
Naast elkaar liggen, zij een beetje schuin - en dan haar van achteren penetreren... Hiermee kan je ook haar clit met je vingers bevredigen
quote:Op z'n hondjes:
Op donderdag 2 januari 2003 01:27 schreef Snowfox het volgende:
Variatie op 'op z'n hondjes'euuuhh
Met een hondje ?
(kruiwagen stond er niet bij.... )
quote:bij de oren
Op donderdag 2 januari 2003 00:37 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
waar hou je haar dan vast?
beter lezen ofzow
Je kan haar vasthouden en optillen (naar achter leunen?), maar dan moet je behoorlijk sterk zijn en een beetje lenig... leidt nogal af van het genieten
Nu iedereen weet wat ik bedoel zijn er misschien reacties of meningen over dit standje misschien wel van mensen die dit standje wel eens hebben geprobeerd
edit:
maar ik heb kruiwagen nog nooit gedaan nee. Lijkt me vreemd voor de vrouw, bungel je een beetje in de lucht, moeizaam steunend op handen/ellebogen, terwijl je heen en weer geduwd en getrokken wordt.
Niet echt mijn idee van geil of romantisch ofzo
quote:Hint: probeer het niet in de badkamer!
Op donderdag 2 januari 2003 00:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zou zeggen probeer het es, en laat ons ff weten hoe lang het duurde voordat jullie met z'n tweeën zijn omgeflikkerd.
*auw*
[Dit bericht is gewijzigd door webspider op 11-01-2003 00:40]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |