Dat was de humor denk ik.quote:Op maandag 3 december 2018 20:16 schreef over_hedge het volgende:
Sloeg hij nou een kruisje? Hij was zelf toch niet gelovig
aaah, ja. Hebben we de humor toch nog gevondenquote:
net mijn levenquote:Op maandag 3 december 2018 20:17 schreef Protoplanet het volgende:
Alle dates in dit programma draaien nergens op uit
Dit zegt iemand op zijn facebook:quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:22 schreef golfer het volgende:
Ser-gioooo wil zijn fiets terug!
https://www.facebook.com/sergio.g.vyent/videos/10156031867481446/
quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit zegt iemand op zijn facebook:
Liefde is... delen wat je lief hebt.
ben jij die andere gast van die date ofzo? Ja het kwam wat gemeen over, maar aan de andere kant is hij ook gewoon eerlijk over dat het hem daar totaal niet om te doen is.quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:31 schreef Coeus het volgende:
‘Ik heb vrienden genoeg’ en dat mannetje wil acteur worden... wat een ontzettend neppersoon! Álles aan hem was een houding. Ik vermoed dat hij zichzelf enorm interessant wil voordoen: houdingen, pauzes en alles beter weten. Hoe kun je nou op iemand vallen die compleet fake is?! Wat een mislukte amateur is dat, bah!
Idd. Eindelijk iemand die nee zegt tegen dat verder-als-vrienden gedoequote:Op dinsdag 4 december 2018 19:11 schreef itchycoo het volgende:
[..]
ben jij die andere gast van die date ofzo? Ja het kwam wat gemeen over, maar aan de andere kant is hij ook gewoon eerlijk over dat het hem daar totaal niet om te doen is.
hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2018 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit zegt iemand op zijn facebook:
Liefde is... delen wat je lief hebt.
Ditquote:
Ze ziet het aan je aura, van salamiquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:29 schreef yosander het volgende:
Godver ik eet nu pizza HOE WEER ZIJ DIT
Bijna, mijn aura bestaat uit tonijnquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:30 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ze ziet het aan je aura, van salami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |