abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 december 2018 @ 22:37:27 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183524158
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Want? Ik vond hem best ok eigenlijk :)
Ik hoor ook alleen maar enorm positieve feedback.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183524366
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 22:34 schreef borisz het volgende:
Handbaldames :D. Met nog twee seconden de winnende scoren. Zeer belangrijke zege.
Echt he! Wat een thriller :D _O_
pi_183524456
Huh die beerdiertjes hebben een stop als neus of zo :o
Weirde dingen!
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2018 @ 22:57:54 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183524466
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Echt he! Wat een thriller :D _O_
Dit toernooi is belangrijk. Want halve finales is zeker van OKT, uitgaande dat op het WK een jaar later er geen al te rare dingen gebeuren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 3 december 2018 @ 23:01:08 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183524513
We stuiteren nog steeds een beetje door bij het idee dat we over een jaar naar Lazarus van Bowie in het De La Mar gaan. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 3 december 2018 @ 23:01:53 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183524535
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Echt he! Wat een thriller :D _O_
Lees nu het verslag en ben achteraf blij dat ik niet gekeken heb. Zou niet goed voor mijn gezondheid zijn geweest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_183525380
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 23:01 schreef golfer het volgende:
We stuiteren nog steeds een beetje door bij het idee dat we over een jaar naar Lazarus van Bowie in het De La Mar gaan. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt vast fantastisch voor de echte fans. w/

Handbaldames _O_
pi_183525672
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Geen shampoo. Of zijn oppervlakteorganismen geen dieren? :'(
Beter voor je huid ook :Y
Ik heb het zo'n 3,5 maand zonder shampoo volgehouden. Volume en krul galore *) . Alleen dus wel vettig, en ik had nog wel wat maanden gemoeten voor een beter effect. Maar ik ging wintersporten, (met helm...) en zodoende kon ik opnieuw beginnen... -O- daarbij had ik opeens sollicitaties en dan is baggervet haar ook geen unique selling point :+ ..... Ik heb het toen maar opgegeven, maar kon wel gerust over straat met slechts 1x per 2 weken mijn haren wassen. Inmiddels is dat weer wat vaker want ik was het nu sinds enkele jaren met Marseillezeep (want biologisch afbreekbaar) maar dat is wel op oliebasis, dus sneller vet..... deze week een shampoobar van de Lush gekocht. Werkte goed, maar is behoorlijk aan de prijs dus dat is alleen voor speciale gelegenheden ;)

Mijn vriend wast zijn haren enkel met shampoo als hij naar de kapper gaat. Maar heeft verder absoluut geen vet haar, het zit zelfs beter dan het in jaren gezeten heeft :) .

quote:
8s.gif Op maandag 3 december 2018 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Meh... zaterdag ga ik een zweefteef ding doen.. Zo niks voor mij, schaam mij dood maar ik weet ook niet meer soms :P
http://www.d-ranchpaardencoaching.nl/
Hoe ver kan je zakken?
Paarden zijn echt heel goede spiegels :Y . Ik reed ooit (ja verleden tijd, kreeg wat dubbele gevoelens erover...) op een manege waar de paarden nog wel een aardige eigen wil mochten behouden en niet mak alles deden wat je vroeg. Dat betekende ook dat als ik te gestrest was, ik de stal niet eens binnen kon gaan :{w :W :D .

Leuk dat je kaartjes hebt weten te bemachtigen Golfer! *O*

En veel plezier in A'dam Annex! *O*

Ik ga morgen een kat volledig dessecteren. (Huiskat afkomstig uit donorprogramma dierenartsen). Vet veel zin in! *O*
  dinsdag 4 december 2018 @ 07:09:04 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183527003
ghehe Candaasje.. ben jij nou ook veganistisch enzo? of haal ik je in de war met Tele ( want dat doe ik steeds :o )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 december 2018 @ 07:48:39 #110
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183527273
Ik heb sowieso een beetje vette huid, dus als ik mijn haar een dag, of twee, niet was is het vies en vet.
Ik gebruik wel shampoo zonder dinges.
pi_183527308
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 00:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb het zo'n 3,5 maand zonder shampoo volgehouden. Volume en krul galore *) . Alleen dus wel vettig, en ik had nog wel wat maanden gemoeten voor een beter effect. Maar ik ging wintersporten, (met helm...) en zodoende kon ik opnieuw beginnen... -O- daarbij had ik opeens sollicitaties en dan is baggervet haar ook geen unique selling point :+ ..... Ik heb het toen maar opgegeven, maar kon wel gerust over straat met slechts 1x per 2 weken mijn haren wassen. Inmiddels is dat weer wat vaker want ik was het nu sinds enkele jaren met Marseillezeep (want biologisch afbreekbaar) maar dat is wel op oliebasis, dus sneller vet..... deze week een shampoobar van de Lush gekocht. Werkte goed, maar is behoorlijk aan de prijs dus dat is alleen voor speciale gelegenheden ;)

Mijn vriend wast zijn haren enkel met shampoo als hij naar de kapper gaat. Maar heeft verder absoluut geen vet haar, het zit zelfs beter dan het in jaren gezeten heeft :) .

[..]

Paarden zijn echt heel goede spiegels :Y . Ik reed ooit (ja verleden tijd, kreeg wat dubbele gevoelens erover...) op een manege waar de paarden nog wel een aardige eigen wil mochten behouden en niet mak alles deden wat je vroeg. Dat betekende ook dat als ik te gestrest was, ik de stal niet eens binnen kon gaan :{w :W :D .

Leuk dat je kaartjes hebt weten te bemachtigen Golfer! *O*

En veel plezier in A'dam Annex! *O*

Ik ga morgen een kat volledig dessecteren. (Huiskat afkomstig uit donorprogramma dierenartsen). Vet veel zin in! *O*
Ik heb een zeepvrije vegan bio shampoo die ze gewoon bij de Kruidvat hadden. Was redelijk duur (6 euro voor een fles) maar ik doe er ongeveer een jaar mee. Ik was m'n haar meestal twee keer in de week. Ik ben even vergeten wat het merk was. Ik vind het fantastisch spul - mijn haar heeft er veel meer volume door dan met gewone shampoo. (Niet dat het dat echt nodig had, maar ok :') )
pi_183527315
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:09 schreef Barreltje het volgende:
ghehe Candaasje.. ben jij nou ook veganistisch enzo? of haal ik je in de war met Tele ( want dat doe ik steeds :o )
Ja, allebei veganist. Candaasje iets consequenter dan ik, geloof ik. :)
Niet gek dat je ons door elkaar haalt, want allebei studenten in een bio-gerelateerde richting, en veganisten dus.
  dinsdag 4 december 2018 @ 07:56:51 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183527350
Is veel shampoo nog op basis van dierlijke oorsprong (vetten neem ik aan) eigenlijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183527381
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:56 schreef Molo het volgende:
Is veel shampoo nog op basis van dierlijke oorsprong (vetten neem ik aan) eigenlijk?
Volgens mij valt dat wel mee. Meestal palmolie, meen ik. SLS (een veelgebruikte zeepstof) is in ieder geval op basis van palmolie of kokosolie.
Op dieren getest worden is een ander verhaal. Dat wordt bijna alle shampoo: als je het in China wilt kunnen verkopen moet je op dieren testen. Zo is Kneipp doucheschuim bv ook op dieren getest :(
  dinsdag 4 december 2018 @ 08:04:43 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183527433
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 08:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee. Meestal palmolie, meen ik. SLS (een veelgebruikte zeepstof) is in ieder geval op basis van palmolie of kokosolie.
Op dieren getest worden is een ander verhaal. Dat wordt bijna alle shampoo: als je het in China wilt kunnen verkopen moet je op dieren testen. Zo is Kneipp doucheschuim bv ook op dieren getest :(
Ja dat China verhaal is bizar,eerder weleens gehoord.

Maar grote afzetmarkt dus ik snap vanuit economie wel dat een bedrijf dan toch overstag gaat.
Ik vind Kneipp doucheschuim te lekker en let er eigenlijk niet op, vind het wel echt een idiote regel vanuit China.

Ik koop zelf eerder wel producten van natuurlijke/simpele oorsprong zoals dagcrčme en zeep, maar dat is meer voor mijn eigen hachje :')
Wil geen dagcrčme met irriterende of hormoonverstorende stoffen e.d. erin
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183527530
Op naar daglicht. Heb t nodig :7
pi_183527806
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183528171
goh, in het kader van de integratie luister ik naar de VRT radio op het moment. Nu een item over hoe jongeren moeite hebben met de Nederlandse taal. Ze interviewen een leraar Nederlands in Wallonie, en benoemen het Nederlands daar ‘Merci-Nederlands’ . Dat had ik nog nooit gehoord...
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:29:55 #119
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183528182
Mrguh Loon! nog steeds goede nachten?

Frantic, waar gaat de volgende reis naar toe ?

en mooi dat candaasje en tele dus vrijwel hetzelfde zijn .. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:47:09 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183528358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:29 schreef Jagärtrut het volgende:
goh, in het kader van de integratie luister ik naar de VRT radio op het moment. Nu een item over hoe jongeren moeite hebben met de Nederlandse taal. Ze interviewen een leraar Nederlands in Wallonie, en benoemen het Nederlands daar ‘Merci-Nederlands’ . Dat had ik nog nooit gehoord...
merci nederlands? wat is dat dan? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183528367
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:29 schreef Barreltje het volgende:
Mrguh Loon! nog steeds goede nachten?

Frantic, waar gaat de volgende reis naar toe ?

en mooi dat candaasje en tele dus vrijwel hetzelfde zijn .. ^O^
Redelijk. :)

Boven is het iig rustig *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183528471
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:48 schreef Lonaa het volgende:

Redelijk. :)

Boven is het iig rustig *O*
*O* dat is goed om te horen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 december 2018 @ 10:12:05 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183528591
Mijn betaalpas is beschadigd en ik zag dat als je een nieuwe aanvraagt, dat je dan voor een redelijke bijdrage ook een plaatje kunt kiezen als achtergrond.

Nu heb ik een Pickle Rick betaalpas.
pi_183528653
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:12 schreef Kreator het volgende:
Mijn betaalpas is beschadigd en ik zag dat als je een nieuwe aanvraagt, dat je dan voor een redelijke bijdrage ook een plaatje kunt kiezen als achtergrond.

Nu heb ik een Pickle Rick betaalpas.
:D ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183528936
Pff. Weer een pakket op het oude adres laten bezorgen. Ik ben zo fucking slecht in zo'n verhuizing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')