abonnement Unibet Coolblue
pi_183622047
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:48 schreef Tink89 het volgende:
Voor het eerst onder de douche: check!
Ha! O+ Hoe ging het? Glibberig? *)
Let me see you stripped down to the bone
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 december 2018 @ 11:55:48 #177
74056 crew  ToT
pi_183622077
Owjah, al weer een tijdje niet geweest hier.

Mini-ToT en Bumba zeggen: Hoi! :P


Dat boekje achter dat olifantje, DAMN! _O- Daar raakt hij echt hyper van! :D
  zondag 9 december 2018 @ 12:24:09 #178
319308 Tink89
To live is to dance
pi_183622546
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 11:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! O+ Hoe ging het? Glibberig? *)
Viel mee, antisliphydrofiel O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 9 december 2018 @ 12:25:36 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183622567
Wauw, miniToT is een prachtige jongeman O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183624151
We sliepen onrustig, deels niet, deels met baby op me. Het lastige vind ik niet eens dat Mars tussen 1.00 en 3.45 uur wakker was, maar dat niks hem lijkt te bedaren. Hij wil niet drinken, niet knuffelen, geen rondjes lopen. Hij is dan alleen maar heel verdrietig. Denk dat hij de laatste paar nachten meer gehuild heeft dan alle 7,5 maand hiervoor bij elkaar.

Maar peuter is aan het opknappen en sliep weer door. Was helaas wel om 6.00 uur wakker maar je kunt niet alles hebben.

Nu slapen alle mannen. Mars bij mij in de Tula, de andere twee mannen boven in bed.
Ik ga zo proberen te zitten in de hoop dat Mars niet wakker wordt.

Ik lees wel mee maar sta even op overlevingsstand dus uitgebreid reageren op iedereen lukt me even niet.

Ik las wel nog dat BelleFleur dapper is geweest en om hulp heeft gevraagd. :*
pi_183624549
Zijn ons vandaag echt de pleuris geschrokken.

Spookje poepte haar broek (na twee dagen) goed vol, werd huilerig (logisch), dus m'n vrouw ging naar boven om haar te verschonen. Op de trap werd ze al wat kortademig, maar ze is verkouden, dus ja.. kan gebeuren. Nadat ze boven was werd ik in paniek geroepen dat Spookje niet meer ademde. Naar boven gerend, kindje rechtop gezet en wilde handelen zoals ooit geleerd bij ehbo. Op dat moment was ze denk ik een 5 seconden weg misschien, geen idee hoe snel ik naar boven gekomen ben. Maar eenmaal rechtop kwam ze 'bij' met een soort van hap lucht/gasp. Vervolgens nog 3-4 minuten pieperige ademhaling. Maar vervolgens... niks. Gewoon normaal, vrolijk (op de poepbroek na). Dus weer poging tot verschonen. Hierbij was ze wat kortademig, maar verder niks..

Nu zijn we al 4 uur verder en is ze sindsdien gewoon 'zichzelf'. Hooguit een keer hoesten, niezen.. maar verder niks. Maar tijdens dat moment boven was ze helemaal slap, grauw/grijs ..

Ze ligt nu in bed, slaapt 10 minuutjes.. Wil/ben continu kijken. Is nu ineens niks meer, waarschijnlijk 'gewoon' verslikt, maar bah wat naar.
pi_183624709
Malteser, wat sneu voor je Marsje. Fijn dat hij nu even bij jou kan tukken en hopelijk mag je even zitten.

NJ, wat schrikken :o Ik zou dan ook de neiging hebben ernaast te blijven zitten, geloof ik. Hou haar inderdaad maar goed in de gaten. De schrik zit er vast even in.

Wij hebben gisteren de kerstboom versierd. Zo leuk, met Phi in de wipper die naar alles zat te kijken en zat te kraaien en Caesar die helemaal hyperdepieper om de boom heen danste: 'Mama! Mag ik al de ballen erin hangen? Mama! Hier moet nog een lichtje! Hier, mama, een slinger! Mama, mag ik deze bal? Kijk, mam! M'n hert hangt er al in. Mam! Mama! Waar is de piek? Mag ik de piek doen? Ja? Waarissie? Mama! *O*' En Phi maar lachen.
Daarna maakten we een mooie gezinsfaal door te pogen een mama-Phi-Caesar-selfie te maken met kerstmutsen. Ik heb Phi in alle fases van afkeuring en ellende vastgelegd met daarnaast heel veel close-ups van Caesars oor- en neusgaten in elke hoek en op de achtergrond zie je dan (een van) mijn onderkinnen. Kerstkaartwaardig allemaal _O-
  zondag 9 december 2018 @ 15:56:48 #183
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183625317
Fleur :*!
pi_183630364
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Herkenbaar ja.
Je wilt graag dat ze groot en gezond opgroeien en vindt elke nieuwe feature helemaal de bom maar het tegenstrijdige is juist dat je denkt: Blijf nog lekker klein, bij mij. Dan ben je altijd veilig, schattig, onschuldig en kan de buitenwereld je niet te pakken nemen. ;(
Ik merk echt dat ik veel zomaar naar haar zit te staren en de tijd stop wil zetten. Wil opslaan hoe ze nu voelt, ruikt, beweegt, geluiden maakt.
Gaat echt te snel zo. :')
Dit echt helemaal venco! Dank je wel dat je het zo goed kan verwoorden, manlief snapt mij niet zo goed, maar dit wel O+

Sterkte Fleur en knap van je :*

Oh NJ, zo eng... goed dat je zo rustig bleef :*

En :* voor alle wakkere mama’s :*

J morgen ook wennen! Succes :* ik ben heel benieuwd hoe Li het morgen doet..
pi_183634900
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 20:44 schreef Loj het volgende:

[..]

Dit echt helemaal venco! Dank je wel dat je het zo goed kan verwoorden, manlief snapt mij niet zo goed, maar dit wel O+

Graag gedaan. :) Ik las herkenbaarheid bij meer mensen.
Denk dat je zoiets extra of meer ervaart als het ‘je laatste’ baby zal zijn.
pi_183635057
Succes voor alle wenbaby’s en -mama’s vandaag!
pi_183636724
Bedankt allemaal voor de lieve woorden, verder even geen woorden maar :*, en voor iedereen die zich erin herkende een knuffel.

Loj, heel veel sterkte vandaag met de 1e wendag op het kdv, dat moet moeilijk voor je zijn :*

Sillie, ik hoop dat peuter - en jij dus ook - zich beter voelt?

Aapie, jouw jongens O+

Juul ook al wennen op het kdv vandaag, sterkte ook voor jou Exode en hopelijk gaat het goed :*

Fleur, wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan en dat je een doorverwijzing en medicatie hebt gekregen. Goed aan jezelf denken hoor! Ik hoop echt dat de medicatie je gaat helpen :*

PKM, knuffel voor jou met je rotnachten! En wat goed dat Banaan losse stapjes zet, de kanjer!

Aure, jouw mooie Jip O+

En de mooie Mini-ToT O+

Malteser, ook een knuffel voor jou. Hoe ging je nacht en hoe voel jij je?

NJ, wat vreselijk schrikken zeg, gelukkig is het goed afgelopen! Logisch dat je haar nu goed in de gaten houdt, sterkte!

Hier gaat het nog niet echt lekker. Mijn hoofdpijn is in volle hevigheid weer dagelijks terug en mijn lijf doet steeds meer pijn van het slechte slapen en de houdingen die ik aan moet nemen doordat ik Vlokje steeds in mijn armen heb 's nachts. Gisteren ben ik soort van uitgevallen tegen mijn schoonzus die een verontwaardigd vroeg of Vlokje niet in haar eigen bed hoorde te slapen, toen het ter sprake kwam. Waarop ik netjes doch licht geïrriteerd uitlegde dat zij dan niet slaapt - en niemand dus meer thuis door het aanhoudende gehuil, en dat ik toegeef aan haar basisbehoefte van dichtbij mama willen zijn. Begint mijn schoonzus doodleuk over haar buurjongen van 8 die nog bij zijn ouders slaapt, en dat dat dus kennelijk ook met Vlokje gaat gebeuren. Niks voor mij, maar ik bitste echt terug dat 6 maanden en 8 jaar niet over 1 kam valt te scheren en dat wij zelf kiezen wat we wel of niet met ons kind doen dus dat de kritiek achterwege mag blijven. Wég sfeer. En toen snel weggegaan omdat ik mijn tranen niet kon bedwingen. Waarop mijn schoonmoeder het nog heel lief wel voor mij opnam, maar ook aangaf dat het 'goedbedoelde adviezen' waren. Wtf voor advies, het was niks meer dan het afkeuren van iets wat wij doen terwijl het mens zelf niet eens kinderen heeft.
Enfin, vermoeidheid maakt van mij een bitch :')
Vannacht weer ruzie met vrouwlief, want door al het Sinterklaasgebeuren slaapt peuter ook niet meer (wordt elke nacht gillend wakker) dus zij was er helemaal klaar mee. Wat ik begrijp, maar de manier waarop ze dat uit is dan net weer even té. Dus uiteindelijk ben ik de situatie weer ontvlucht zoals ik dat altijd doe en zat ik weer beneden met klaarwakkere peuter en huilerige baby. En nu op het werk, met vanavond nog een kerstborrel dus pas rond 22.30 uur thuis. En ik dus in opperbeste stemming, not }:|
pi_183636761
kerstborrel is vast niet verplicht, schanu. Sterkte! En so what als vlokje als ze 8 is nog bij jullie slaapt. Als jullie daar ok mee zijn, wie is de buurvrouw of wie dan ook om daar een mening over te hebben?

Sterkte met wennen voor alle wen-baby’s!

hier ook (nog steeds) slechte nachten. O wil alleen maar met z’n neus tegen mijn borst aanslapen, en ik slaap het liefst op m’n buik. Dat gaat niet samen...Maar goed, er is koffie.

Malteser, hoe is het bij jullie?
pi_183636941
Schanu, het zijn altijd de mensen zonder kinderen die het het beste lijken te weten he :{ Ik heb me voordat C er was ook wel eens schuldig aan gemaakt dingen te denken (nooit hardop gezegd overigens) en daar kom ik nu ook keihard op terug ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183638387
Dikke knuf voor de kdv wendag-mama's :o (Ik mag over 8 dagen :'( Ik vind het nu plots wel heel snel gaan allemaal :o december is ook al zo'n drukke maand dus tijd gaat echt super snel)

jagär idd geen beste combi dan... :* veel koffie dan maar weer ;(

Schanu oh man wat herkenbaar die goedbedoelde kritieken... En dan moet je dat maar 'goed' vinden; maar idd het voelt meer alsof iemand wel even gaat vertellen hoe je het moet doen/je je kind moet opvoeden. Lekker doen wat voor jou goed voelt en je hoeft jezelf niet te verdedigen (alhoewel ik het ook steeds doe hoor als ik het hier ook weer eens te horen krijgen wat ik zou 'moeten' doen. Hier is schoonzus wel ingedimd sinds mijn uitval :@ :@ :@ ). En kerstborrel idd maar skippen als je er geen zin in hebt :* :* Knuf

Oh Jentin leuk he ! Hier ook met Tijn door het hele huis gewandeld en alle kerstspulletjes getoond en hij keek vol verwondering naar alle lampjes :D O+

NJ jeetje dat is zeker schrikken zeg :o Hoe is het nu? Niks meer aan te merken? Wel wat kunnen slapen?? -O-

Malteser wat hartverscheurend als ze echt totaal niet te troosten zijn ;( Nu wel weer een blije Mars?

Oh dat dasje en gilet van Jip :D Wat leuk O+

pkm whaooo banaan stapjes :o Wat goed *O* jammer van de nachten..

Oh fleur :* :* goed dat je alsnog naar de huisarts bent gegaan.. Rustig aan; denk aan jezelf en hopelijk helpt medicatie/verwijzing :*

Jentin; efteling is echt zo leuk :D Ik woon er ook niet heel ver vandaan waardoor ik - zelfs zonder kids - er liefst jaarlijks kom :@ Ik wil Tijn ook zo snel mogelijk een keertje meenemen (maar nu nog even niet; nog te klein ;) + dat het niet mag van mijn vriend want 'hij heeft er nu nog niks aan' en dan is het wel wat duur om enkel door het park heen te wandelen.. Ja dat is ook wel natuurlijk maar toch _O- #pretparkjunkie )

minilot; goei concert gehad? Vaderlief het overleefd?? :D

Oh aapie waw wat groeien ze hard !! :D Prachtige foto O+ Ik kan me voorstellen dat het pittig is.. Jeetje ik vind het af en toe al pittig; met 1 :+

Mehhh sillie; hoe is het nu? Peuter aan de beter hand?

Meme en pepe (mijn ouders uit België) zijn hier heel het weekend geweest. Vrijdag mocht pepe mee met vriend naar PSV dus die waren pas rond middernacht thuis. Ik zat nog met meme op de bank; met Tijn in de armen; te kletsen waardoor we de tijd nogal uit het oog waren verloren. Gevolg: Tijn naar bed brengen werd wat rommelig en die bleef even tot 2u spoken :@ oops... Zaterdag heeft ie ook maar weinig willen slapen; wou te veel kijken en luisteren naar die 'vreemde' mensen die hem vaak vast hadden :D Verder niet vervelend ofzo maar dronk daardoor alleen niet heel erg goed waardoor hij wat jengelig was over de hele dag. 's Avonds gingen we uiteten; maar ook daar wou hij absoluut niet slapen en niet in de kinderwagen liggen. Bij mama (of papa) in de armen was het echter priiiima :D Gisteren heeft hij de schade ingehaald en bijna de hele dag geslapen en vannacht resulteerde het in een nacht van 22u tot 6u45 :o :o Ik wist niet wat ik zag op de klok toen hij zich pas meldde :@ :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183638573
Dat is exact wat vrouwlief ook tegen mij zei op de terugweg naar huis, Vlokje mag best tot haar 8ste bij ons slapen hoor O+

En die kerstborrel is hier helaas wel verplicht als je je eenmaal hebt opgegeven. Ben er ook speciaal voor op het hoofdkantoor gaan werken vandaag, normaliter werk ik vanuit mijn woonplaats, dus er is geen weg meer terug :p Maar krijg wel mijn kerstgeschenk vandaag, dat maakt een beetje goed :')

Ook ik moet bekennen dat ik mijn mening veel vaker klaar had toen ik zelf nog geen kinderen had, al sprak ik deze gelukkig meestal niet uit. Ik weet nu pas hoe het echt over kan komen en hoe verrot het is om bepaalde dingen te horen als ouder zijnde. Dat hou ik dan ook maar in mijn achterhoofd als anderen met bepaalde uitspraken komen, maar dat werkt niet altijd. Helemaal niet als die mensen wel zelf kinderen hebben. Een vriendin zei toen Vlokje 6 weken was en alleen boven op mij sliep eens dat ze een draak was omdat ze niet zelf wilde slapen (en dan niet liefkozend bedoel maar echt als in: vervelend kind). Dat haar zoontje daarna ook alleen bij hun wilde zijn maakte hem echter geen draak, maar juist heel bijzonder. Natuurlijk :')

Jagar, koffieboks en een :* voor je slechte nachten

Priem, *O* voor de goede nacht! Dat mag hij vaker doen _O_ En die foto O+ (Tijn dan he, maar stiekem ook een beetje die biertjes :9)
pi_183638715
Hier lijken we op de goede weg. Het hartverscheurend huilen was vannacht alleen nog tussen 3.00 en 4.00 uur. Echt, als ik toch wist wat er was? Arm Marsje.

Priem, Efteling is O+ . Hier is Twix er al heel vaak geweest (want abonnement) en ook Mars heeft vorige maand zijn debuut gehad. Hij was toen bijna 7 maanden en keek zijn ogen uit. Dingen als Carnaval, Droomvlucht en Fata Morgana gaan prima met baby.

Jagar, c_/ koffie voor jou.

Schanu, :*. Hier kregen we gisteren een: “breng hem maar een nachtje bij ons, dan is er geen mama en geen melk, dan leert hij wel doorslapen.”
Uhm, how about no.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 10-12-2018 15:26:00 ]
pi_183638793
Fleur :*

Schanu, van wat ik hier lees vind ik je echt een topper ( en veel dingen prive komen veel overeen met hoe het bij ons thuis gaat dus ik kan me redelijk in je plaatsen ) en trek het je echt niet aan alsjeblieft. Jouw kind, jouw regels.

Een dikke knuffel voor iedereen die een wendag heeft.

NJ, nu alles weer goed met de kleine?

Efteling O+ Ik heb ook dol op pretparken en kan niet wachten tot die kleine straks groot genoeg is om mee te gaan. Hopelijk kunnen we komende zomer iig met mijn neefje samen naar Sprookjeswonderland.

Malteser, hoe neem je Mars dan mee naar binnen? Heb je hem dan in een draagdoek / zak of gewoon op schoot?

Hier was het van de week drama. Ik had een kerstworkshop op 1,5 uur rijden van huis en had alles, dacht ik, tot in de puntjes geregeld. Vriend zou voor het eerst zo "lang" alleen op Bikkel moeten letten. Hij had s'ochtends zijn prikjes gehad maar toen ik om 17:30 weg ging lag hij lekker te slapen en was hij gewoon vrolijk geweest. Helaas vanaf een uurtje of 8 was hij ontroostbaar en wist mijn vriend niet meer wat hij ermee aan moest ( vriend heeft ADHD en kan slecht tegen heftige prikkels zoals het langdurig huilen van een baby ) en heb ik dus mijn schoonzusje gebeld die naast ons woont om te komen helpen. Het lastige is is dat ik 95% van de tijd voor Bikkel zorg en dat hij echt al een duidelijke "hang" naar mama gaat krijgen. En zo raken we dus in een cirkel omdat ik dus niet meer de zorg aan mijn vriend over durf te laten waardoor hij er niet mee om leert te gaan. Het kerststukje is ondanks mijn stress en haast toch nog redelijk goed gelukt al zeg ik het zelf 8-)

Bikkel ligt op dit moment voor het eerst in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer te slapen en gaat wonderbaarlijk goed. Op wat jengeltjes na is hij vrij snel in slaap gevallen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_183639062
Schanu, dikke :* voor jou. Ook nog voor je eerdere spoiler en voor de rot nachten.
o|O Sommige mensen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel regelmatig iets denk van de opvoeding van anderen :@ Maar ik zeg daar nooit iets van. Alleen als mensen mij zelf iets vragen (ik werk in het pedagogisch veld), ga ik daar verder op in. Ben erg benieuwd hoe ik het met mijn eigen kind ga doen qua opvoeden. Is toch anders O-)

Malteser zo sneu voor je mannetje (en voor jou) Hoe gaat het nu?

De beebs van Loj en exode wennen op het kdv :* Hoe ging het?
En die van Priem ook al bijna!
Wat leuk dat je ouders er waren. Snap dat je in shock was toen je wakker werd. Goede doorslaaps *O*

Fleur :* Goed dat je hulp zoekt!

NJ wat ontzettend schrikken! Fijn dat je wist hoe te handelen! Hou het kleine spook maar goed in de gaten :*

Ohja Jagar dat is niet handig c_/ voor jou!

Ons Draakje slaapt tegenwoordig op zn buik, maar wil het liefst met zn hoofd naar beneden slapen, dus in het matras. Is ook niet zo praktisch :+

Jentin herkenbaar de kerstboom versieren met baby die toekijkt. En :D voor je selfie faal. Ik kan dat ook echt niet :+

Ik ben helemaal emo nu de kerstboom staat. Eindelijk na al die jaren een kerst met baby O+ Vorig jaar maakte ik nog een foto met zwangerschapstest en boom op oudejaarsdag. Stop de tijd hoor!
Aan de anders kant geniet ik er zo van dat hij steeds meer kan. Gaat nu echt dingen vastpakken en alles moet in de mond O+
Ik kan mij het sentiment van een bewust laatste kind dan ook helemaal goed voorstellen. Ik hoop dat het ons gegeven is om een 2e te krijgen ooit (voorlopig niet hoor :+ ), maar kan zo maar zijn dat Draakje alleen blijft. Ik probeer dan ook maar extra te genieten van deze baby plak tijd, ook al vind ik het soms erg intens en beklemmend.
pi_183639280
En krijsen, krijsen toen ik haar ophaalde ;(
Echt zo stom ;(

Nu was Li wel super moe, ze viel al in slaap toen ik haar jas aan deed. En de leidsters zeiden dat ze haar anders al in bed hadden gelegd en dat ze het de rest van de tijd goed had gedaan. Ik heb een vriendin die werkt op een kdv op de babygroep een appje gestuurd of dat een geruststelpraatje was :@

Het was wel fijn binnenkomen. Er kwamen een paar leidsters kijken naar de meisjesversie van Js en mijn favo leidster deed de intake ( O+ de oude leidster van Ow en Js, zij snapte mijn jongens O+ )

Maar toch gewoon ;(
pi_183639402
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:23 schreef Wolken het volgende:
Efteling O+ Ik heb ook dol op pretparken en kan niet wachten tot die kleine straks groot genoeg is om mee te gaan. Hopelijk kunnen we komende zomer iig met mijn neefje samen naar Sprookjeswonderland.

Malteser, hoe neem je Mars dan mee naar binnen? Heb je hem dan in een draagdoek / zak of gewoon op schoot?
In de Droomvlucht moet hij in de draagzak, dus dan gebruik ik de Tula. In Carnaval en Fata Morgana mag hij gewoon op schoot. In de slakjes van het Land van Laaf gaat hij ook mee in de Tula, evenals in de Stoomtrein en Gondoletta. In de Oude Tuffers (want grote broer) had ik hem ook op schoot.
Symbolica mag pas als ze zelf kunnen zitten dus daar is Mars nog niet in geweest. En voor de Python komt hij nog 45 centimeter te kort dus die hebben we ook nog niet gedaan ;).

Goed van Bikkel in zijn bedje!
pi_183639420
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:54 schreef Loj het volgende:
En krijsen, krijsen toen ik haar ophaalde ;(
Echt zo stom ;(

Nu was Li wel super moe, ze viel al in slaap toen ik haar jas aan deed. En de leidsters zeiden dat ze haar anders al in bed hadden gelegd en dat ze het de rest van de tijd goed had gedaan. Ik heb een vriendin die werkt op een kdv op de babygroep een appje gestuurd of dat een geruststelpraatje was :@

Het was wel fijn binnenkomen. Er kwamen een paar leidsters kijken naar de meisjesversie van Js en mijn favo leidster deed de intake ( O+ de oude leidster van Ow en Js, zij snapte mijn jongens O+ )

Maar toch gewoon ;(
Agos :{ Dat is niet fijn.
pi_183639486
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:54 schreef Loj het volgende:
En krijsen, krijsen toen ik haar ophaalde ;(
Echt zo stom ;(

Nu was Li wel super moe, ze viel al in slaap toen ik haar jas aan deed. En de leidsters zeiden dat ze haar anders al in bed hadden gelegd en dat ze het de rest van de tijd goed had gedaan. Ik heb een vriendin die werkt op een kdv op de babygroep een appje gestuurd of dat een geruststelpraatje was :@

Het was wel fijn binnenkomen. Er kwamen een paar leidsters kijken naar de meisjesversie van Js en mijn favo leidster deed de intake ( O+ de oude leidster van Ow en Js, zij snapte mijn jongens O+ )

Maar toch gewoon ;(
Mnohh ;( Nou idd dat is niet hoe je je baby op wilt halen eigenlijk.. -O- :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 10 december 2018 @ 13:12:47 #199
269689 crew  Viv
pi_183639610
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik ben helemaal emo nu de kerstboom staat. Eindelijk na al die jaren een kerst met baby O+ Vorig jaar maakte ik nog een foto met zwangerschapstest en boom op oudejaarsdag.
O+ !!
pi_183640910
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 10:18 schreef Schanu het volgende:
Bedankt allemaal voor de lieve woorden, verder even geen woorden maar :*, en voor iedereen die zich erin herkende een knuffel.

Loj, heel veel sterkte vandaag met de 1e wendag op het kdv, dat moet moeilijk voor je zijn :*

Sillie, ik hoop dat peuter - en jij dus ook - zich beter voelt?

Aapie, jouw jongens O+

Juul ook al wennen op het kdv vandaag, sterkte ook voor jou Exode en hopelijk gaat het goed :*

Fleur, wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan en dat je een doorverwijzing en medicatie hebt gekregen. Goed aan jezelf denken hoor! Ik hoop echt dat de medicatie je gaat helpen :*

PKM, knuffel voor jou met je rotnachten! En wat goed dat Banaan losse stapjes zet, de kanjer!

Aure, jouw mooie Jip O+

En de mooie Mini-ToT O+

Malteser, ook een knuffel voor jou. Hoe ging je nacht en hoe voel jij je?

NJ, wat vreselijk schrikken zeg, gelukkig is het goed afgelopen! Logisch dat je haar nu goed in de gaten houdt, sterkte!

Hier gaat het nog niet echt lekker. Mijn hoofdpijn is in volle hevigheid weer dagelijks terug en mijn lijf doet steeds meer pijn van het slechte slapen en de houdingen die ik aan moet nemen doordat ik Vlokje steeds in mijn armen heb 's nachts. Gisteren ben ik soort van uitgevallen tegen mijn schoonzus die een verontwaardigd vroeg of Vlokje niet in haar eigen bed hoorde te slapen, toen het ter sprake kwam. Waarop ik netjes doch licht geïrriteerd uitlegde dat zij dan niet slaapt - en niemand dus meer thuis door het aanhoudende gehuil, en dat ik toegeef aan haar basisbehoefte van dichtbij mama willen zijn. Begint mijn schoonzus doodleuk over haar buurjongen van 8 die nog bij zijn ouders slaapt, en dat dat dus kennelijk ook met Vlokje gaat gebeuren. Niks voor mij, maar ik bitste echt terug dat 6 maanden en 8 jaar niet over 1 kam valt te scheren en dat wij zelf kiezen wat we wel of niet met ons kind doen dus dat de kritiek achterwege mag blijven. Wég sfeer. En toen snel weggegaan omdat ik mijn tranen niet kon bedwingen. Waarop mijn schoonmoeder het nog heel lief wel voor mij opnam, maar ook aangaf dat het 'goedbedoelde adviezen' waren. Wtf voor advies, het was niks meer dan het afkeuren van iets wat wij doen terwijl het mens zelf niet eens kinderen heeft.
Enfin, vermoeidheid maakt van mij een bitch :')
Vannacht weer ruzie met vrouwlief, want door al het Sinterklaasgebeuren slaapt peuter ook niet meer (wordt elke nacht gillend wakker) dus zij was er helemaal klaar mee. Wat ik begrijp, maar de manier waarop ze dat uit is dan net weer even té. Dus uiteindelijk ben ik de situatie weer ontvlucht zoals ik dat altijd doe en zat ik weer beneden met klaarwakkere peuter en huilerige baby. En nu op het werk, met vanavond nog een kerstborrel dus pas rond 22.30 uur thuis. En ik dus in opperbeste stemming, not }:|
Eeh. Nou.. Na die horrornacht maakte zowel peuter als baby weer een goede nacht (Peuter spoog nog een keer rond 22:30, maar sliep daarna tot 8:00 en baby deed 22:45 (die viel dus in slaap terwijl ik peuters bed schoonmaakte) tot 5:00 in een ruk, maar ik werd dus zelf om 01:00 zoiets kotsmisselijk wakker en heb vervolgens tot 5:00 boven de wc gehangen. Toen kon ik even gaan liggen (en meldde bollie zich), om vervolgens weer terug te kunnen keren naar wc pot. Tegen de tijd dat man en peuter weer wakker waren had ik hoge koorts en kon ik niks meer en zo is het eigenlijk nog wel. Peuter is ook nog niks waard. Gelukkig is mijn vader er vandaag om voor ons te zorgen, want ik heb geen idee hoe ik het nu alleen zou moeten redden.

Verder is jouw gillende peuter heel herkenbaar, dat is hier namelijk standaard na drukke perioden. Verjaardag, Sinterklaas, geboorte zusje, dat soort dingen. Ik ben er geen fan van, maar het enige wat hier helpt is gewoon echt consequent zijn. Ik ga erheen, geef hem een aai over de bol, zeg dat het nacht is en we allemaal slapen en ga dan weer. Inmiddels is het dan vaak na 2 of 3 nachten weer "klaar". Als ik er in mee ga en hem uit bed haal om te knuffelen etc zijn we er wekenlang zoet mee. Wellicht werkt in bed laten en daar troosten bij jullie ook?

Geef ik ook nog zo'n goed bedoeld ongevraagd advies natuurlijk, sorry. Vermoeidheid is ook killing. En ongevraagde adviezen eigenlijk ook. Zeker als het eigenlijk verkapte waarde-oordelen zijn. Want mensen vinden vaak van alles van hoe jij opvoed. Zo waren wij dus onlangs dat weekend weg en mijn schoonmoeder vroeg hoe laat Bollie gaat slapen 's avonds. Ja, met mij mee naar bed rond 22:00. En dan is de reactie "WAT? DAN PAS?". Daar voel je dan de afkeuring in door en dat maakt die adviezen en opmerkingen echt mega irritant.

Verder kom ik weinig bijgelezen. Ik las wel veel baby's die gaan wennen op het kdv. Bollie gaat woensdagochtend voor het eerst. Wel spannend.

Loj, is Li weer een beetje gekalmeerd nu ze weer bij jou is?

Malteser; hoe is het met Mars en Twix? Knappen ze al een beetje op? Beterschap voor allebei!

NJ: Joh wat schrikken! Hebben jullie niet de huisarts gebeld daarna? Ik zou zo in paniek zijn dat ik iedereen zou bellen die ik ken denk ik :@

En verder :* aan iedereen met te lange nachten met te weinig slaap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')