abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183512909
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
GroenLinks: 'I Amsterdam' is te individualistisch en moet weg

De bekende tekst 'I Amsterdam' voor het Rijksmuseum in Amsterdam en op Schiphol moeten waarschijnlijk weg. GroenLinks in de stad zegt dat ze niet meer passen, want de slogan staat voor individualisme en de partij vindt dat Amsterdam juist solidariteit moet uitstralen.

GroenLinks wil ook dat de slogan niet meer wordt gebruikt voor citymarketing. De partij zit in het college van Amsterdam en heeft een motie ingediend om de letters weg te halen.

De slogan in rood en wit, ruim 2 meter hoog en 23 meter breed, is bij toeristen populair als foto-object. Het is er altijd erg druk.

Ziel
Het weghalen van de letters leidt volgens GroenLinks-fractievoorzitter Femke Roosma niet tot veel minder toeristen. "Daarvoor nemen we andere maatregelen", zegt ze in Het Parool. "Dit voorstel gaat om de ziel van Amsterdam."

Volgende maand stemt de gemeenteraad over de motie. Het lijkt erop dat die een meerderheid haalt.

https://nos.nl/artikel/22(...)sch-en-moet-weg.html
Dit zal de stad Amsterdam gaan redden. Hierna zullen de woningen weer betaalbaar worden, de toeristen stil en de criminelen lief.

Groenlinks _O_
pi_183512926
De letters zijn weg. Wat heeft GL nog meer in petto?
pi_183512941
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
pi_183512988
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
5s.gif Op maandag 3 december 2018 13:20 schreef DavidTwente het volgende:
De letters zijn weg. Wat heeft GL nog meer in petto?
Wallen hoerenvrij!
  maandag 3 december 2018 @ 15:50:19 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183515539
:') :') :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 15:52:07 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183515567
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')