abonnement Unibet Coolblue
pi_183509953
Meestal koop ik kleren op de lidl webshop... maar ik dacht laat ik ook eens buiten gaan kijken na al die jaren :P

Wanneer begint tegenwoordig de sale? Op welke dag/dagen gaat het naar de helft en naar de helft van de helft?

Wat ik me herinner was het net voor de kerst al goedkoper, maar hoeveel dagen voor de kerst is alles al afgeprijsd?

Na de kerst werd het dan weer nog wat goedkoper. Is dat nogsteeds zo? Al duurde het wel een dag of 2 voordat ze alle kaartjes hadden aangepast. Dus direct na kerst betaalde je nog teveel.

Dan ging het na oudjaarsnacht ook nog eens verder in de aanbieding. Dit was dan echt de kleding die niemand wilde hebben, zelfs niet in de aanbieding.

Van de Sting weet ik dat zij de beschadigde teruggebrachte kleding echt voor een prikkie wegdoen in de uitverkoop. Zo heb ik een prachtige jas kunnen scoren voor 15,- waar niks aan te vinden was. Ik kreeg zelfs vragen waar ik die jas vandaan had. Andere jas moest ik alleen een klein stukje aan naaien en dat is sindsdien een heerlijk warme jas voor werk, naar het bos etc.

Zijn er nog meer winkels waar ze kapotte kleding tegen een spotprijs in de winkel hangen?
pi_183510000
Kringloop.
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 10:45:22 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183510075
Echt geen enkel idee. Maar wat is er dan 'mis' met de kleding op de lidl webshop dat je kapotte kleding prefereert?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183512374
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:45 schreef CoolGuy het volgende:
Echt geen enkel idee. Maar wat is er dan 'mis' met de kleding op de lidl webshop dat je kapotte kleding prefereert?
Betere pasvorm, stoffen etc
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 12:59:51 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512514
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:52 schreef tstile het volgende:

[..]

Betere pasvorm, stoffen etc
Jawel, maar dan zitten er gaten in. Dat is een beetje de trade off. Ja nou ja, je kunt dan natuurlijk nog gewoon de 'normale' prijs betalen, want blijkbaar wordt dat prijsverschil wel gerechtvaardigd.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 december 2018 @ 14:28:49 #6
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_183514263
Kringloop inderdaad, overal te vinden.

En waarom Lidl webshop? Vanwege de prijs?
  maandag 3 december 2018 @ 16:12:15 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_183515939
Tegenwoordig is er bijna altijd in elke winkel wel een sale rek te vinden. Aan het begin van de grote uitverkoop vallen de afprijzingen nog mee, maar juist buiten de officiële sale kun je écht cheap scoren.
disclaimer
pi_183521379
New Yorker heeft ook regelmatig goedkope kleding met een aardige pasvorm. Verder, Primark of een webshop als Lesara.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')