quote:Op zondag 2 december 2018 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja he.. zou het bijna doen.. lol
Al die vrouwen uit het zuiden..
quote:Op zondag 2 december 2018 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Truttenschudder![]()
![]()
![]()
Leuke TT trouwens!
Zo jaag je je dates wel weg inderdaad....quote:Op zondag 2 december 2018 22:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]Truttenschudder met jarretelaandrijving (riemaandrijving)
[ afbeelding ]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?quote:Op zondag 2 december 2018 22:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Groninger en dit is de eerste keer dat ik hier van hoor![]()
Ja maar ja maar dat was echt de bijnaam van die auto..quote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo jaag je je dates wel weg inderdaad....![]()
Misschien ben ik toch niet Gronings genoegquote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?
quote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?
quote:Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch niet Gronings genoeg
Agossie.....kusje erop??quote:Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dat was echt de bijnaam van die auto..![]()
En dan roepen dat je een rasechte Groninger bent..quote:Op zondag 2 december 2018 22:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zegt me niks, en ik versta er ook niks vanik heb nooit plat gronings geleerd
Geboren en getogen in de stadquote:Op zondag 2 december 2018 22:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan roepen dat je een rasechte Groninger bent..![]()
Geboren in de oranjewijk.. getogen op de gasbelquote:
Hmmm verleidelijk wel.. kom je hem brengen?quote:Op zondag 2 december 2018 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie.....kusje erop??:D
Ik heb nooit meerwaarde gezien in plat te leren, misschien als ik veel met oude mensen moest werken dat het dan wel handig was geweest!quote:Op zondag 2 december 2018 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geboren in de oranjewijk.. getogen op de gasbel
(ik ben ook niet met de taal opgevoed hoor.. maar ik spreek t wel)
Ja....als je heeeeeeeel veel geduld hebt.....ben ff onderweg.....quote:Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmmm verleidelijk wel.. kom je hem brengen?
Ja dat is echt een must.. er zijn erbij die geen abn verstaan.. helemaal niet op een vlot tempo..quote:Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb nooit meerwaarde gezien in plat te leren, misschien als ik veel met oude mensen moest werken dat het dan wel handig was geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |