Ik geloof dat het een jaar of 15 reizen is...quote:Op zondag 2 december 2018 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja....als je heeeeeeeel veel geduld hebt.....ben ff onderweg.....![]()
Dat klinkt wel heel ontmoedigend.....quote:Op zondag 2 december 2018 22:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een jaar of 15 reizen is...
Nee ik ben nog van de generatie daarvoor.. Ik ken alleen idioten..quote:
Ja geloof dat het grote verschil tussen ADD en ADHD het hyperactieve is.quote:Op zondag 2 december 2018 22:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ik ben nog van de generatie daarvoor.. Ik ken alleen idioten..![]()
Had wel altijd een vriend die echt heel erg stotterde.. over enthousiast was.. altijd hyper en zich niet bewust was van de mensen in zn omgeving.. vooral in het openbaar..
Maar die gaf je dan een joint en dan was het stotteren weg.. kon ie gewoon uit zn woorden komen en was ie lekker rustig..
Geen idee of dat add was.. En hij ook nog steeds niet
Ik kende wel iemand met ADD. Was gewoon een normale meid.quote:
Hoe merk jij dat je autisme hebt?quote:Op zondag 2 december 2018 22:39 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand met ADD. Was gewoon een normale meid.Ze was ook niet zo heel druk ofzo. Heel aardig. Maar ADD is volgens mij helemaal niet erg of zichtbaar überhaupt.
Bij mij werd dat ook vermoed en dat is omdat ik soms een beetje dromerig ben/ was.
Dit ja.. Ik ben bijziend.. maar gewoon zeggen dat ik een "bril voor veraf" heb klinkt heel anders..quote:
quote:Op zondag 2 december 2018 22:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit ja.. Ik ben bijziend.. maar gewoon zeggen dat ik een "bril voor veraf" heb klinkt heel anders..
Jawel.. maar in het nut ervan weer niet..quote:
Weet ik eigenlijk niet precies..Als ik het zo lees herken ik eigenlijk ADD meer dan autisme bij mijzelf. Maar dat maakt mij niet zoveel uit want ik heb nu toch goede hulp..quote:
ja.quote:Op zondag 2 december 2018 22:50 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet precies..Als ik het zo lees herken ik eigenlijk ADD meer dan autisme bij mijzelf. Maar dat maakt mij niet zoveel uit want ik heb nu toch goede hulp..
Ik denk dat je gewoon die persoon in eigen moet ontmoeten en dan pas je conclusies moet trekken.. of heb je die persoon al ontmoet?
Wat zegt hij dan dat overeenkomt met die kenmerken?quote:Op zondag 2 december 2018 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja.![]()
En heb ook al wel kenmerken nu gezien. Het is meer de vraag of wat hij zegt wat overeenkomt met die kenmerken ook waar is of niet.
Jaquote:Op zondag 2 december 2018 22:56 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan dat overeenkomt met die kenmerken?
Ik zou qua liegen trouwens ook gewoon op je intuïtie vertrouwen. Of heb je daar veel moeite mee?
Dat zijn wel kenmerken van ADD.quote:Op zondag 2 december 2018 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja
Impulsief, aan 1 stuk door praten. Snel afgeleid en de behoefte zich terug te trekken.
Ik ben niet zó impulsief en snel afgeleid denk ik.quote:
Ik vind het lastig. Wat is add en wat is desinteresse :pquote:Op zondag 2 december 2018 23:15 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ben niet zó impulsief en snel afgeleid denk ik.
De andere twee eigenschappen die je benoemde heb ik wel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |