Zolang de taxi me nog maar mee wilt nemenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar ik kom je vannacht na je teveel bier niet redden......
Verdere details hoef ik niet.....ha ha!quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang de taxi me nog maar mee wilt nemen.
Nee doe ik niet. Jij?quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg lieverds.....hebben jullie al een kerstboom staan??![]()
Al twee wekenquote:Op zaterdag 8 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg lieverds.....hebben jullie al een kerstboom staan??![]()
Vier je het ook met familie?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Geen boom maar wel versiering en verlichting![]()
, zoonlief gezellig!
Eigenlijk alleen met m'n kids......m'n broers hebben met hun aanhang eigen plannen, maar we zien elkaar volgend weekend nog als m'n neefje jarig is en dan zien we elkaar nog even op nieuwjaarsdag......quote:
Hoeveel kinderen heb je?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met m'n kids......m'n broers hebben met hun aanhang eigen plannen, maar we zien elkaar volgend weekend nog als m'n neefje jarig is en dan zien we elkaar nog even op nieuwjaarsdag......
Leuk dat je ook zon goede band hebt met je schoondochter dusquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
2+1, dochter zoon en schoondochter
Zeker! Ze hebben al 3 1/2 jaar verkeringquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook zon goede band hebt met je schoondochter dus
Dat is wel heel oncollegiaal......quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe is het fucking mogelijk dat men zich elke keer weet ziek te melden in het weekend en ik er voor kan opdraaien
Het is vrijwel elk weekend raak...en dan gister wel appen dat ik niet genoeg uren geef. En niemand anders kan zogenaamd. Maar goed ik kan ook niet dus benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel heel oncollegiaal......
Vervelend!! Ik heb ze ook helaas......collega's die om een kuchje al ziekmelden.......quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is vrijwel elk weekend raak...en dan gister wel appen dat ik niet genoeg uren geef. En niemand anders kan zogenaamd. Maar goed ik kan ook niet dus benieuwd wat er dan gebeurt.
Snap je frustratie! Benieuwd ook hoe ze het nu gaan oplossen.....Kun je makkelijk een andere baan vinden denk je als hier echt mee wil stoppen??quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Niemand die reageert ook he.fucking elk weekend meldt iemand zich ziek. En de baas ja als iemand zich ziek meld moet je mij bellen. Ga ik wel..
Krijg de tyfus. Kan elk weekend mijn plannen cancellen
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap je frustratie! Benieuwd ook hoe ze het nu gaan oplossen.....Kun je makkelijk een andere baan vinden denk je als hier echt mee wil stoppen??
Wat voor werk doe je dan??quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
We zijn ook maar met een klein team. 1 is een weekend weg. de andere appt net zelf ook ja ik ben ziek en dan de ander kan niet. is er nog 1 iemand die niet reageert en dan is er de baas die zegt ja als iemand zich ziekmeld moet je mij maar appen. App em prive en in een groepsapp. Geen reactie.....
En ik kan elk weekend dezelfde mensen afzeggen omdat er weer iemand zich in het WEEKEN ziekmeld. Nooit doordeweeks ook. Altijd weekend. En dan gister nog wel appen dat ze te weinig uren krijgen.
Als ik nu dus volhou gaan we niet open.
Dan ga je niet open? Het is jouw bedrijf niet. Je hebt de baas bericht en daar houdt jouw verantwoordelijkheid op, me dunkt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
We zijn ook maar met een klein team. 1 is een weekend weg. de andere appt net zelf ook ja ik ben ziek en dan de ander kan niet. is er nog 1 iemand die niet reageert en dan is er de baas die zegt ja als iemand zich ziekmeld moet je mij maar appen. App em prive en in een groepsapp. Geen reactie.....
En ik kan elk weekend dezelfde mensen afzeggen omdat er weer iemand zich in het WEEKEN ziekmeld. Nooit doordeweeks ook. Altijd weekend. En dan gister nog wel appen dat ze te weinig uren krijgen.
Als ik nu dus volhou gaan we niet open.
Staat het in je contract dat jij inspringt als er iemand ziek is?quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben bedrijfsleider. En het is de laatste 9 weekenden van de 10 raak en dan ondertussen komen vertellen hjoe vervelend hij het wel niet voor mij vindt![]()
![]()
Maar goed vrees dat het wel mijn verantwoordelijkheid is
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat het in je contract dat jij inspringt als er iemand ziek is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop