Dat was dan een niet al te duur/goed waterbed. Bij een goed waterbed merk je dat niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:48 schreef pitebuell85 het volgende:
Ook een keer een ex gehad met een waterbed, soms wel leuk maar als ze begon te bewegen word je continue wakker
*insert dramatisch muziekje en shot van Yasmin die geheimzinnig met een kussen rondsluipt*quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja arme jongen kon er niks aan doen maar zag regelmatig voor mij hoe ik hem zou vermoorden met mijn kussen.
Klopt, een van de goedkopere versies, maar ze moest en zou een waterbed.quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was dan een niet al te duur/goed waterbed. Bij een goed waterbed merk je dat niet.
Hoezo geheimzinnigquote:Op vrijdag 7 december 2018 09:42 schreef Techno het volgende:
[..]
*insert dramatisch muziekje en shot van Yasmin die geheimzinnig met een kussen rondsluipt*
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2018 08:48 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Klinkt liefdevol.....
Ook een keer een ex gehad met een waterbed, soms wel leuk maar als ze begon te bewegen word je continue wakker
Bepaalde standjes waren wel meer een uitdaging ja...quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebben
Weet je nog, vroeger?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Zit ze nou nog steeds op Venus?
Schiet ook niet op zeg!
Toen was alles beter en zo. Dit dat ALLES!quote:
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebben
Gestabiliseerd dan toch, anders wordt t lastig aanduwen!quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!
Ik irriteer me al aan een te zacht/bouncy bed, dat gestuiter vind ik niksquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!
quote:
Ga zellufquote:
Ik kan me aan een krakend bed irriterenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik irriteer me al aan een te zacht/bouncy bed, dat gestuiter vind ik niks
De boel even smeren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me aan een krakend bed irriteren
Zeker op hoog tempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop