quote:Op zondag 2 december 2018 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja he.. zou het bijna doen.. lol
Al die vrouwen uit het zuiden..
quote:Op zondag 2 december 2018 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Truttenschudder![]()
![]()
![]()
Leuke TT trouwens!
Zo jaag je je dates wel weg inderdaad....quote:Op zondag 2 december 2018 22:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]Truttenschudder met jarretelaandrijving (riemaandrijving)
[ afbeelding ]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?quote:Op zondag 2 december 2018 22:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Groninger en dit is de eerste keer dat ik hier van hoor![]()
Ja maar ja maar dat was echt de bijnaam van die auto..quote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo jaag je je dates wel weg inderdaad....![]()
Misschien ben ik toch niet Gronings genoegquote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?
quote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?
quote:Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch niet Gronings genoeg
Agossie.....kusje erop??quote:Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dat was echt de bijnaam van die auto..![]()
Zegt me niks, en ik versta er ook niks vanquote:Op zondag 2 december 2018 22:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Siem Pommel (video)
En dan roepen dat je een rasechte Groninger bent..quote:Op zondag 2 december 2018 22:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zegt me niks, en ik versta er ook niks vanik heb nooit plat gronings geleerd
Geboren en getogen in de stadquote:Op zondag 2 december 2018 22:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan roepen dat je een rasechte Groninger bent..![]()
Geboren in de oranjewijk.. getogen op de gasbelquote:
Hmmm verleidelijk wel.. kom je hem brengen?quote:Op zondag 2 december 2018 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie.....kusje erop??:D
Ik heb nooit meerwaarde gezien in plat te leren, misschien als ik veel met oude mensen moest werken dat het dan wel handig was geweest!quote:Op zondag 2 december 2018 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geboren in de oranjewijk.. getogen op de gasbel
(ik ben ook niet met de taal opgevoed hoor.. maar ik spreek t wel)
Ja....als je heeeeeeeel veel geduld hebt.....ben ff onderweg.....quote:Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmmm verleidelijk wel.. kom je hem brengen?
Ja dat is echt een must.. er zijn erbij die geen abn verstaan.. helemaal niet op een vlot tempo..quote:Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb nooit meerwaarde gezien in plat te leren, misschien als ik veel met oude mensen moest werken dat het dan wel handig was geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop