De Goodyear band is de beste vierseizoenen band aldus ANWB en ADAC.quote:Op zondag 2 december 2018 21:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
Voor me swift wil ik even checken of dit een beetje redelijke bandjes zijn?
[ afbeelding ]
gr,
Uitlijnen heeft niets met je banden te maken.quote:Op zondag 2 december 2018 22:56 schreef 1marcelfilms het volgende:
de helft? maar ze kosten maar 55 euro en gratis moteren dan.
maar duitsland kan ik niet want ik spreek geen duit
en uitlijnen mag wel want als je 160 rijd trilt ie echt enorm en bij heel lage snelheid schommelt ie ook nog.
Deze site levert ze voor 212 euro per vier, maar daar zit nog geen montage of uitlijnen bij.quote:Op zondag 2 december 2018 22:56 schreef 1marcelfilms het volgende:
en uitlijnen mag wel want als je 160 rijd trilt ie echt enorm en bij heel lage snelheid schommelt ie ook nog.
Dat is een normale prijs voor uitlijnen.quote:
Dat is balancerenquote:Op zondag 2 december 2018 22:56 schreef 1marcelfilms het volgende:
stur staat anders ook een of 2 graden scheef hoor.quote:
Stuur recht (laten) zetten.quote:Op maandag 3 december 2018 17:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
stur staat anders ook een of 2 graden scheef hoor.
Dikke rims.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:01 schreef 1marcelfilms het volgende:
De banden zijn inmiddels als geplaatst en het zit er bijna een jaar op. Geen getril van stuur meer bij hoge snelheid en ziet er nog als nieuw uit. Misschien over een paar jaar een review doen.
[ afbeelding ]
Alleen maar een klein beetje spijt dat ik geen 155/80 r13 heb gekozen want dat zou er lekker dikker uit zien. En minder toeren op de snelweg. Maar ja het word straks toch 100 dus zoveel maakt dat niet meer uit.
GR.
Meeste werknemers kunnen ook niet goed uitlijnen...quote:Op zondag 12 december 2021 09:05 schreef Fer het volgende:
Ja all seasons zijn tegenwoordig goede banden, zeker als je auto niet in het buitenland komt.
Maar op goedkope auto is uitlijnen vaak beperkt. Niet alles is te verstellen en staat ook weleens scheef door slijtage of krom door een stoeprandje
Ik heb nog een set liggen voor een swift op stalen velgen.quote:Op zondag 2 december 2018 21:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
Voor me swift wil ik even checken of dit een beetje redelijke bandjes zijn?
[ afbeelding ]
gr,
Wat vaker in de regen laten staan dan…quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
Er zitten nou al droogte scheuren in terwijl de auto gewoon 80% van de tijd in de garage staat.
In de garage is het ook droger dan buitenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
Er zitten nou al droogte scheuren in terwijl de auto gewoon 80% van de tijd in de garage staat.
Kijk maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de volgende keer zou ik toch even doorzoeken naar nog stillere banden
Oudste review van dit type band dat ik zo snel kon vinden was van 7 jaar geleden.quote:
We zijn 5 jaar verderquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
Kijk maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de volgende keer zou ik toch even doorzoeken naar nog stillere banden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |