abonnement Unibet Coolblue
pi_183635208
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tjsah

[ afbeelding ]

Ik hoorde laatst ook dat deze kansen over de GEHELE pack is ipv per speler dat je packed

lol
Dat lijkt me geen rocket science. Staat er letterlijk bij :')
pi_183635748
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Omdat je team als een stel hersenloze niet doorheeft dat er een nieuwe situatie is ontstaan. Kick off glitches zitten er al een jaar of 3/4 in, slaat helemaal nergens op. Als je de buitenspelval aanzet helpt het een beetje, maar ook niet heel veel.
Op de een of andere manier lopen je CM's niet meer mee en blijven de buitenkant dekken terwijl hij er in het midden zo doorheen loopt.
pi_183635767
WL afgerond, Goud 1 gehaald. Veel frustratie door kick off goals die ik tegen krijg, Icons die net het beetje extra geven waardoor je verliest. Ik merk wel dat als ik zelf opzoek ga naar finesse shots buiten de 16 ook veel meer goals maak.
pi_183638315
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
11-7, weer mooi geweest voor deze week tenzij ik in de komende 2-3 uur ineens een opleving krijg en voor gold 3 ga spelen. Weinig kans _O-

Echt respect voor de mensen hier die deze onzin 30 wedstrijden per weekend weten te spelen. Je ziet zoveel bullshit voorbij komen _O- Mijn laatste pot krult Lucas Vazquez er weer 2 in de kruising met oranje timed finesse. Gelukkig kwam Lozano boven zijn directe tegenstander (Koulibaly _O- _O- ) uit om een voorzet er in te koppen in de 80ste minuut. :)

Ben benieuwd of EA eindelijk eens het afmaken gaat fixen. Hoe timed finesse schoten van 25 meter nog steeds effectiever dan een 1 v 1 in het strafschopgebied na 2,5 maanden kan ik echt niet begrijpen.
Er zit idd, maar dat is lastig te ontwikkelen denk ik, enorm veel bullshit in. Kreeg gister rood nadat een speler van mij op de grond lag en de tegenspeler daar een dragback tegenaan deed. Ook deed mijn verdediger niks toen een bal over zn lichaam rolde, kon de tegenstander hem zo intikken. Dan weet je dat het tijd is om weer ff te stoppen.

Het is ieder jaar weer hetzelfde liedje, aftrap goals, input lag, Messi die kopduels wint etc. Ik zeg nu Messi, maar een tijdje terug won potm Lucas een kopduel van Vertonghen die 190 is en 95/95 koppen en springen heeft. _O-

Boos kan ik er echt niet meer om worden, je weet het van te voren.
pi_183638747
Bijna geen motivatie meer om fifa aan te zetten.
Als je geen WL speelt moet je kneiter veel Rivals doen voor redelijke rewards.

Rivals is sowieso vrij kansloos, echt een nutteloze grind. Geen emotie oid. want je kan gewoon doorspelen voor de punten.

timed finesse is ook een drama, Manolas of Bale het maakt niet uit, die bal gaat er toch wel in.

Tijd voor kleine break voor mij, heb ook al 2x WL geskipped omdat het gewoon 1 grote opfokkerij is.
pi_183639069
Welke modus levert nog het meeste op wanneer je weinig tijd hebt om te spelen?
Ook geen 38
  Redactie Sport maandag 10 december 2018 @ 12:49:52 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183639210
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:42 schreef Tenninetyfive het volgende:
Welke modus levert nog het meeste op wanneer je weinig tijd hebt om te spelen?
Rivals denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183639361
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rivals denk ik

Ok heb nu een redelijk fitness team namelijk (nog posities, chemstyles etc doen), brute kracht op het middenveld en in de punt van de spits. Snelle wings en een prima centraal duo achterin. Even zien hoe dit werkt. Verder bijna 2 millie op de bank voor wanneer er een echt team gebouwd gaat worden.
Ook geen 38
pi_183639423
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 12:58 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ok heb nu een redelijk fitness team namelijk (nog posities, chemstyles etc doen), brute kracht op het middenveld en in de punt van de spits. Snelle wings en een prima centraal duo achterin. Even zien hoe dit werkt. Verder bijna 2 millie op de bank voor wanneer er een echt team gebouwd gaat worden.
Neymar zou ik altijd inbouwen indien mogelijk.
pi_183642089
quote:
99s.gif Op maandag 10 december 2018 13:03 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Neymar zou ik altijd inbouwen indien mogelijk.
Ik vind Neymar dus helemaal niet zo super.
Die mist zo veel 100% kansen bij mij. :') Alleen z'n timed finesse gaat wel lekker.
Hiervoor gebruikte ik IF Martial en ja, Neymar is fijner maar niet 500K fijner.

Overwoog sowieso om nog e.a. om te gooien, maar weet niet zo goed wat.

Speel nu 4-5-1;

SBC Depay
Neymar - UCL Live Fekir - Kante - Pogba - Mbappé
Marcelo - Umtiti - Varane - FB Alves
Courtois
pi_183642505
Ik heb dus eindelijk mijn SBC hybrid competities af. Kwam er bij die squad goals zonder loyalty toch niet uit, tot ik vandaag een Braziliaans team zag, heb alleen Neres even van RV > RM moeten maken. Kreeg 2 mega packs, in de eerste zat Mkhitaryan, welke ik vrijdag ook gepackt had. In de volgende enigszins acceptabel Hamsik. Geen speciale kaarten of whatsover. Inmiddel heb ik bijna een beter Serie A team gepackt dan waar ik al eeuwen voor speel in de BPL :') Florenzi UCL live had ik beter kunnen bewaren...

Team 1 4-3-3:
Mane (ook nog niet echt fijn) - Vardy (beter dan Lacazette bij mij) - Lucas
mkhitaryan/dembele - Fred - Paulinho/Gundogan
Davies (CL) - Vertongen - Bailly - Aurier
Ederson

Team 2 4-2-3-1:
Milik (CL)
Politano (CL) - Hamsik - Balde (enige gekochte speler in dit team)
De Rossi - Biglia
Kolarov - Skriniar - Radu - Abate
Sirigu

Ja het zijn beiden but teams, ik twijfel echter aan welke ik verder moet gaan? Heb 142k.
Walker - Lukaku - Firminho - Van Dijk zijn de enige namen die ik zo kan bedenken.
Voor het tweede team Perisic, die speelt mij altijd kapot :') Afstandschoten, omhalen. Hij komt overal tot scoren tegen mij

Tips?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  maandag 10 december 2018 @ 15:32:23 #262
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183642644
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:24 schreef ebtravel het volgende:
Ik heb dus eindelijk mijn SBC hybrid competities af. Kwam er bij die squad goals zonder loyalty toch niet uit, tot ik vandaag een Braziliaans team zag, heb alleen Neres even van RV > RM moeten maken. Kreeg 2 mega packs, in de eerste zat Mkhitaryan, welke ik vrijdag ook gepackt had. In de volgende enigszins acceptabel Hamsik. Geen speciale kaarten of whatsover. Inmiddel heb ik bijna een beter Serie A team gepackt dan waar ik al eeuwen voor speel in de BPL :') Florenzi UCL live had ik beter kunnen bewaren...

Team 1 4-3-3:
Mane (ook nog niet echt fijn) - Vardy (beter dan Lacazette bij mij) - Lucas
mkhitaryan/dembele - Fred - Paulinho/Gundogan
Davies (CL) - Vertongen - Bailly - Aurier
Ederson

Team 2 4-2-3-1:
Milik (CL)
Politano (CL) - Hamsik - Balde (enige gekochte speler in dit team)
De Rossi - Biglia
Kolarov - Skriniar - Radu - Abate
Sirigu

Ja het zijn beiden but teams, ik twijfel echter aan welke ik verder moet gaan? Heb 142k.
Walker - Lukaku - Firminho - Van Dijk zijn de enige namen die ik zo kan bedenken.
Voor het tweede team Perisic, die speelt mij altijd kapot :') Afstandschoten, omhalen. Hij komt overal tot scoren tegen mij

Tips?
BPL heb ik geen verstand van, maar voor team 2: Perisic, Mertens, Benatia, Szceszny, Joao Cancelo, Matuidi, Nainggolan. Bij elkaar 150-200k denk ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183644087
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 15:32 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

BPL heb ik geen verstand van, maar voor team 2: Perisic, Mertens, Benatia, Szceszny, Joao Cancelo, Matuidi, Nainggolan. Bij elkaar 150-200k denk ik.
Zie nu Parolo bij weekuitdagingen. Dus die ook nog even zien te halen 8)7
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183644700
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:07 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Ik vind Neymar dus helemaal niet zo super.
Die mist zo veel 100% kansen bij mij. :') Alleen z'n timed finesse gaat wel lekker.
Hiervoor gebruikte ik IF Martial en ja, Neymar is fijner maar niet 500K fijner.

Overwoog sowieso om nog e.a. om te gooien, maar weet niet zo goed wat.

Speel nu 4-5-1;

SBC Depay
Neymar - UCL Live Fekir - Kante - Pogba - Mbappé
Marcelo - Umtiti - Varane - FB Alves
Courtois
dat is gewoon n monster team, Neymay = finesse en finesse moet je gewoon gebruiken.
pi_183644718
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:24 schreef ebtravel het volgende:
Mane (ook nog niet echt fijn) - Vardy (beter dan Lacazette bij mij) - Lucas
mkhitaryan/dembele - Fred - Paulinho/Gundogan
Davies (CL) - Vertongen - Bailly - Aurier
Ederson

Team 2 4-2-3-1:
Team 1 compleet verkopen. alles investeren in team 2. Kun je een monsterteam maken en coins overhouden voor fitness kaartjes.
pi_183645874
Ga van 1900 skillpunten naar 1000, kan geen pot meer winnen. Geen enkele pass komt aan, overal zit een verdediger tussen, 1 op 1 kunnen er niet meer in, perfect timed shots gaan allemaal tegen de keeper aan. En de doelpunten die ik tegen krijg zijn veelal schoten van 20-25m en rare kluts goals. Dit is sinds een aantal dagen aan de gang.

Dat moet toch dan aan de verbinding liggen? Ik ga iig ff carrière spelen of red dead. Hopen dat het volgende week weer wat beter is.
pi_183646099
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:13 schreef Luppie0110 het volgende:
Ga van 1900 skillpunten naar 1000, kan geen pot meer winnen. Geen enkele pass komt aan, overal zit een verdediger tussen, 1 op 1 kunnen er niet meer in, perfect timed shots gaan allemaal tegen de keeper aan. En de doelpunten die ik tegen krijg zijn veelal schoten van 20-25m en rare kluts goals. Dit is sinds een aantal dagen aan de gang.

Dat moet toch dan aan de verbinding liggen? Ik ga iig ff carrière spelen of red dead. Hopen dat het volgende week weer wat beter is.
Ja, kan echt niet aan je eigen gameplay liggen. Externe factoren, sowieso.
pi_183646207
quote:
9s.gif Op maandag 10 december 2018 18:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ja, kan echt niet aan je eigen gameplay liggen. Externe factoren, sowieso.
Kun je cynisch doen maar als je altijd steady op 1 niveau zit en er daarna plots drie naar beneden keilt lijkt me dat niet geheel mijn eigen schuld.

Tuurlijk verlies ik genoeg wedstrijden waar ik zelf schuld aan heb maar dan kan ik daarna nog een wedstrijd winnen. Dat lukt nu niet meer. En het feit dat je vaak leest over input lag besloot ik hier ff te kankeren.
pi_183646530
Godverdomme na honderden euro's pack ik eens modric, dacht 300-400k. is die bloedhond maar 60k ;(
pi_183646789
quote:
99s.gif Op maandag 10 december 2018 17:11 schreef Roypsv het volgende:

[..]

dat is gewoon n monster team (...)
Dat is nou ook precies t probleem, want ik ben er niet monsterlijk veel beter mee gaan spelen. Maand geleden had ik bijv nog geen Pogba, Neymar, Marcelo & Alves. Potjes die ik toen won met 2-0 win ik nu met 3-0. Potjes die ik toen verloor omdat mn spelers ineens besloten niet te kunnen voetballen, verlies ik nu nog steeds omdat m'n spelers ineens besluiten niet te kunnen voetballen. :')

Maar waarschijnlijk kan ik er zelf gewoon geen zak van.. ;)
pi_183652767
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:50 schreef E-Dubble het volgende:
Godverdomme na honderden euro's pack ik eens modric, dacht 300-400k. is die bloedhond maar 60k ;(
Geld uitgeven aan fifa punten, klasse.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 23:29:12 ]
pi_183653236
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 23:28 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Geld uitgeven aan fifa punten, klasse.
Moet ie toch zelf weten Hans
  Redactie Sport dinsdag 11 december 2018 @ 00:05:37 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183653318
84 rated en een IF voor een ruk kaartje, lekker weer EA

Laporte is echt een baas, dus jammer dat die sbc niet gewoon lekker te doen was voor 15000 coins, dan had ik m wel gepakt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183655413
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:13 schreef Luppie0110 het volgende:
Ga van 1900 skillpunten naar 1000, kan geen pot meer winnen. Geen enkele pass komt aan, overal zit een verdediger tussen, 1 op 1 kunnen er niet meer in, perfect timed shots gaan allemaal tegen de keeper aan. En de doelpunten die ik tegen krijg zijn veelal schoten van 20-25m en rare kluts goals. Dit is sinds een aantal dagen aan de gang.

Dat moet toch dan aan de verbinding liggen? Ik ga iig ff carrière spelen of red dead. Hopen dat het volgende week weer wat beter is.
Gister toch maar even FIFA aangezet voor het eerst sinds donderdag.
3 potten, 1 gelijk 2 verloren.. 3x kut.

1 op 1 op de keeper met potm auba -> mis
penaltys -> Mis
Vrije trappen -> hoog over

Ze willen gewoon dat jij je team omzet en weer geld uitgeeft.
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:27:41 #275
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183655629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 07:53 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Gister toch maar even FIFA aangezet voor het eerst sinds donderdag.
3 potten, 1 gelijk 2 verloren.. 3x kut.

1 op 1 op de keeper met potm auba -> mis
penaltys -> Mis
Vrije trappen -> hoog over

Ze willen gewoon dat jij je team omzet en weer geld uitgeeft.
Penalties en vrije trappen missen klinkt niet per se als EA's fout
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:28:57 #276
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183655642
Ik heb ook altijd dagen waarop je twee vingers in de neus alles 4-0, 6-1 wint, en dagen waarop mijn keeper besluit dat de bal lava is en mijn spelers kleurenblind zijn.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_183655712
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:27 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Penalties en vrije trappen missen klinkt niet per se als EA's fout
Niet zo zeer, maar normaal gesproken weet ik precies hoe ik een penalty neem (vooral bij rivals met de indicator) en zou die bal eigenlijk in de kruising vliegen of over.

Als er dan een rollertje komt alsof hij een bowlingbal weg trapt weet ik genoeg.
pi_183656512
Iemand die Parolo al geprobeerd?
Moet nog 4x winst met de daarbij behorende scorende Italiaanse speler.. Zaza doet het fantastisch.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183656690
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:01 schreef ebtravel het volgende:
Iemand die Parolo al geprobeerd?
Moet nog 4x winst met de daarbij behorende scorende Italiaanse speler.. Zaza doet het fantastisch.
Laat hem soms invallen, voelt als een iets mindere matuidi met een beter schot.

Voor een gratis speler is hij meer dan prima
pi_183658482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:01 schreef ebtravel het volgende:
Iemand die Parolo al geprobeerd?
Moet nog 4x winst met de daarbij behorende scorende Italiaanse speler.. Zaza doet het fantastisch.
vind het verschrikkelijk als ik zon challenge moet halen door een ita speler in mijn BPL team te frotten. En helemaal omdat ik nog 2 wins van divisie 2 af zit..
pi_183659036
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:00 schreef Roypsv het volgende:

[..]

vind het verschrikkelijk als ik zon challenge moet halen door een ita speler in mijn BPL team te frotten. En helemaal omdat ik nog 2 wins van divisie 2 af zit..
Ik heb nu dus Zaza in mijn BPL team gedaan als spits, en vooralsnog scoort die elke wedstrijd. En met mijn ITA team heb ik meer kans dat een Italiaanse speler scoort uiteraard. Houdt waarschijnlijk beide teams even aan, omdat ik voor het verkopen toch niet genoeg krijg voor fatsoenlijk upgraden.. Bij mij gaat het hem vooral zitten in of veel te dure spelers of (S)IF's etc... onhaalbaar dus.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183659586
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:33 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ik heb nu dus Zaza in mijn BPL team gedaan als spits, en vooralsnog scoort die elke wedstrijd. En met mijn ITA team heb ik meer kans dat een Italiaanse speler scoort uiteraard. Houdt waarschijnlijk beide teams even aan, omdat ik voor het verkopen toch niet genoeg krijg voor fatsoenlijk upgraden.. Bij mij gaat het hem vooral zitten in of veel te dure spelers of (S)IF's etc... onhaalbaar dus.
welke div?
pi_183659614
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:05 schreef Roypsv het volgende:

[..]

welke div?
6 :')

Ben van 5 naar 6 geknikkerd omdat alles als zaad speelde. Heb FIFA een week ingeruild voor COD, nu gaat t weer een beetje
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  dinsdag 11 december 2018 @ 13:33:40 #284
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_183660116
Untradeble totgs Griezmann gepacked uit een gold upgrade :')
pi_183660678
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:07 schreef ebtravel het volgende:

[..]

6 :')

Ben van 5 naar 6 geknikkerd omdat alles als zaad speelde. Heb FIFA een week ingeruild voor COD, nu gaat t weer een beetje
Ja dan is het ook makkelijker denk ik om die challenge te halen.
pi_183660912
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:22 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ja dan is het ook makkelijker denk ik om die challenge te halen.
Eens, al is het wel teveel gefocust op die Italianen te laten scoren waardoor je spel wel veranderd. Had z'n stats even bekeken, en lijkt mij wel een aardig beest achter Hamsik en naast De Rossi
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183663215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:01 schreef ebtravel het volgende:
Iemand die Parolo al geprobeerd?
Moet nog 4x winst met de daarbij behorende scorende Italiaanse speler.. Zaza doet het fantastisch.
Ik heb 4 van die omruilspelers ingeruild voor Lasagna. Die speelt ook heerlijk.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 11 december 2018 @ 19:16:55 #288
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183666883
Lekker hoor, 79 Nakamba als beste speler uit mijn UCL Marquee matchups! _O_

Insigne SBC is 360k, no thanks :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:43:44 #289
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183668995
Kansloze sessie nu, wtf
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_183672472
Liverpool door, dus Fabinho upgrade genot _O_
pi_183673834
Mijn team atm;



Ingame 433 met cam
Valencia IF back,
Pog en Witsel Cm met Götze ervoor.
Dani RW
Reus ST
Hazard LW
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
  Redactie Sport woensdag 12 december 2018 @ 00:40:41 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183674203
Even alles van Bayern, Barca en Tottenham dumpen wat sub 84 is :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183674242
Koekoek :D

pi_183674257
Pjanic, Diego Costa en David Silva UCL de afgelopen twee dagen. Die laatste helaas untradable.
pi_183675878
Ik kan het gewoon echt niet meer.
Baby lag te slapen, vrouwtje niet thuis en nog een dik uur voor Inter - PSV begon.

Denk doe ik even wat potjes FIFA voor de rivals rewards.
4 potten: 1W - 1G - 2V.

Het is dat Auba soms nog even een opleving heeft, anders was het echt 4 x verlies.
pi_183676639
Cruijffgod binnen. 5 star skills en 5 star weak foot _O_
Had achteraf wel beter Ronaldinho kunnen halen.
blablablabla
pi_183677001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:43 schreef E-Dubble het volgende:
Koekoek :D

[ afbeelding ]
wat :')

hoe kan je nu weer zoveel mazzel hebben
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183677572
Wat doe ik mijzelf weer aan..
Had nog een slordige 120k waar ik niks aan had (kan er niks van halen, tradepile vol etc)

Denk haal ik 4x die 30k packs.. helemaal niks eruit
Javi martinez als beste.
pi_183678475
Op aangeven van de kenners hier, Serie A team verder uitgebouwd:

Perisic - Zaza (scoort veel) - Balde
Hamsik - De Rossi (cvm) - Parolo cvm (TOTG)
Kolarov - Skrinair - Koulibaly - Cancelo
Handanovic

Beste upgrades lijken me nu: Mertens of Mandzukic? En Pjanic?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183678680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:30 schreef ebtravel het volgende:
Op aangeven van de kenners hier, Serie A team verder uitgebouwd:

Perisic - Zaza (scoort veel) - Balde
Hamsik - De Rossi (cvm) - Parolo cvm (TOTG)
Kolarov - Skrinair - Koulibaly - Cancelo
Handanovic

Beste upgrades lijken me nu: Mertens of Mandzukic? En Pjanic?
Ik gebruikte voor de challenge van Parolo IF belotti, echt bizar sterk en fijn
86 Phy, 5* weakfoot, vrij groot, redelijk snel, prima schot etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')