abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 maart 2019 @ 00:52:50 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185468920
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]

Als Poetin het zegt, zal het wel zo zijn. Waarom zou hij jokken?
Als Putin het zegt, dan is het zo.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:39 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Het kan best zijn, dat Poetin niet jokt in dit geval, maar hij vertelt dan wel een halve waarheid. Volgens een aantal mensen klopt het dat de Buk door Oekraïne is aangeschaft. Maar na een tijdje is die buk samen met een lading buks doorverkocht aan Georgië. En de Russen hebben dan weer die Buk verkregen door het op Georgië te veroveren. Zo is de cirkel rond.
Zijn daar bewijzen van?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 maart 2019 @ 17:09:35 #212
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185480321
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 00:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Als Putin het zegt, dan is het zo.[..]

Zijn daar bewijzen van?
Geen sluitende bewijzen, daarom zei ik ook, dat mensen dat beweren. Er zijn ook woorden dat het bewijs van Poetin vals is, omdat de originele video iets anders laat zien dan de video van Poetin. Experts zeggen dat er aan de Russische video gedokterd is.

Ik vind het anders wel vreemd, dat het woord van Poetin voor jou genoeg is. Hij heeft aantoonbaar vaak gelogen over verschillende zaken. Ook zijn er vaker gefotoshopte foto's en screenshots van computerspelletjes gebruikt door de Russen om iets te bewijzen.

Nu ga niet meteen weer naar andere landen wijzen. Het gaat nu om Rusland. Dat andere landen ook niet altijd pluis zijn weten we allemaal. Politici zijn allemaal geboren leugenaars. Dat hoort er blijkbaar zijn. Gelukkig hebben we in het westen een hele vrije pers tot redelijk vrij, waardoor veel leugens meestal toch naar buiten komen. Kijk maar naar de Irak oorlog. De westerse pers heeft zelf naar buiten gebracht dat er gelogen werd door veiligheidsdiensten van de VS. Helaas te laat om de oorlog tegen Irak tegen te gaan. Maar zelfs voor de oorlog waren er al genoeg journalisten die aangaven, dat er niets klopte van wat de CIA en consorten vertelden. Daarom wilden ook zoveel mensen in het westen ook geen oorlog met Irak. Genoeg protesten ertegen. Maar Rusland censureert en verbiedt gewoonweg nieuws, dat tegengas geeft aan het verhaal van de overheid en consorten. Als je de Russische nieuwssites naleest zie je overal exact hetzelfde verhaal. Daardoor denken simplistische mensen dat het wel waar moet zijn, omdat overal hetzelfde staat. Helaas is dat niet zo. Er staat overal hetzelfde, omdat er maar 1 bron is. De Russische overheid.
Horrible Cunt!
pi_185480429
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Ik meen me te herinneren, dat hij zei dat hij die verzameling van leugens nooit zou lezen. Maar ik kan mij hem vergissen met een ander.
ZOA is een Russische spion.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 17:27:33 #214
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185480612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 17:17 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]

ZOA is een Russische spion.
Hahaha. Zo ver wil ik nog niet gaan. Maar dat hij zich op zijn minst laat misleiden door Russische propaganda is toch wel duidelijk.
Horrible Cunt!
pi_185512388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]

Als je het rapport gelezen had had je geweten dat de herkomst van de raket een Russische eenheid is.
En dat als bewijs en feit aanvoeren... hoe diep kun je zinken?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_185512436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Lees het rapport maar. Staat vol met feiten.
Uiteraard staat het vol met feiten, als eerder genoemd dat MH17 door oorlogsgeweld neergehaald is,maar niet dat Rusland MH17 heeft neergehaald.Vanaf dat punt begint de politieke missie en suggestieve onzin die nodig is om Oekraïne veilig te stellen van enige verantwoordelijkheid laat staan schuldig te zijn.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_185512464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:39 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Het kan best zijn, dat Poetin niet jokt in dit geval, maar hij vertelt dan wel een halve waarheid. Volgens een aantal mensen klopt het dat de Buk door Oekraïne is aangeschaft. Maar na een tijdje is die buk samen met een lading buks doorverkocht aan Georgië. En de Russen hebben dan weer die Buk verkregen door het op Georgië te veroveren. Zo is de cirkel rond.
Jaja en vervolgens speciaal weer 1000 km vanuit Kursk naar Oekraïne gekard, MH17 uit de lucht geknalt en als de sodemieter weer terug... volgens Bellingcat waarvan minister Koenders stelt dat het zeer serieus genomen moet worden daar Bellingcat een hooggewaardeerd degelijk internationaal onderzoeksbureau is. Echt he, jullie zijn compleet van het padje af.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_185513801
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Geen sluitende bewijzen, daarom zei ik ook, dat mensen dat beweren. Er zijn ook woorden dat het bewijs van Poetin vals is, omdat de originele video iets anders laat zien dan de video van Poetin. Experts zeggen dat er aan de Russische video gedokterd is.

Ik vind het anders wel vreemd, dat het woord van Poetin voor jou genoeg is. Hij heeft aantoonbaar vaak gelogen over verschillende zaken. Ook zijn er vaker gefotoshopte foto's en screenshots van computerspelletjes gebruikt door de Russen om iets te bewijzen.

Nu ga niet meteen weer naar andere landen wijzen. Het gaat nu om Rusland. Dat andere landen ook niet altijd pluis zijn weten we allemaal. Politici zijn allemaal geboren leugenaars. Dat hoort er blijkbaar zijn. Gelukkig hebben we in het westen een hele vrije pers tot redelijk vrij, waardoor veel leugens meestal toch naar buiten komen. Kijk maar naar de Irak oorlog. De westerse pers heeft zelf naar buiten gebracht dat er gelogen werd door veiligheidsdiensten van de VS. Helaas te laat om de oorlog tegen Irak tegen te gaan. Maar zelfs voor de oorlog waren er al genoeg journalisten die aangaven, dat er niets klopte van wat de CIA en consorten vertelden. Daarom wilden ook zoveel mensen in het westen ook geen oorlog met Irak. Genoeg protesten ertegen. Maar Rusland censureert en verbiedt gewoonweg nieuws, dat tegengas geeft aan het verhaal van de overheid en consorten. Als je de Russische nieuwssites naleest zie je overal exact hetzelfde verhaal. Daardoor denken simplistische mensen dat het wel waar moet zijn, omdat overal hetzelfde staat. Helaas is dat niet zo. Er staat overal hetzelfde, omdat er maar 1 bron is. De Russische overheid.
Dat zinnetje van jou 'het gaat nu om Rusland' daar begint jou simpelheid waar jij anderen van beschuldigt. Het gaat niet om Rusland, het gaat om Oekraïne.

MH17 vloog in Oekraïns luchtruim onder verantwoordelijkheid van Oekraïnse verkeersleiding.MH17 werd vervolgens in datzelfde Oekraïns luchtruim neergehaald door en vanwege Oekraïns oorlogsgeweld.
Waarvan ik overigens vind dat de EU/VS in hoge mate mede verantwoordelijk voor zijn.

Nog voordat MH17 neerkwam op Oekraïns grondgebied, wat onder controle stond van Oekraïnse separatisten werd Oekraïne niet meer genoemd maar Rusland.

Er werd zorgvuldig vermeden te vermelden dat Oekraïne talloze BUK eenheden in de omgeving had.Dat toevallig het Oekraïense leger op een strategies voor Oekraïne onbelangrijk gebied een offensief inzet,daar waar het onderzoek moet plaatsvinden, en het Oekraïnse leger daardoor, enige tijd later, eigenlijk verslagen wordt door Oekraïnse seperatisten.

Dit zijn stuk voor stuk, vermeden aantoonbare en bewezen feiten.

Met het verliezen van een potentiële NATO basis (Krim) en het dreigende verlies van controle over een distributiecentrum van Russisch gas naar EU en een mega schaliegasbron waar al 8 miljard NL belastinggeld ingepompt was (Donbass), kortom alles waar Oekraïne belangrijk voor was, wijst dit meer op een grootschalige (geo) politieke doofpotaffaire om de zeker verantwoordelijke en misschien schuldige Oekraïne de hand boven het hoofd te houden.

Vergezocht? Complottheorie? Nee alles wat ik stel zijn gedocumenteerde feiten die wijzen op Oekraïne en niet Rusland. Zorgvuldig internationaal gecontroleerd en aangestuurd tot op het allerhoogste nivo, politiek correct en strafrechtelijk vermeden.

Dit moet ook zo blijven tot de publieke opinie,het volk,zeg maar bijna iedereen behalve de gegriefde nabestaanden, slechts de schouders ophalen en niet de echte verantwoordelijken, de hogere machten, voor de leugens en bedrog als bv Mark Rutte,Timmermans en vele anderen, letterlijk willen zien hangen.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 10 maart 2019 @ 14:45:29 #219
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185518991
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 10:21 schreef ZOA het volgende:
[..]

Dat zinnetje van jou 'het gaat nu om Rusland' daar begint jou simpelheid waar jij anderen van beschuldigt. Het gaat niet om Rusland, het gaat om Oekraïne.

MH17 vloog in Oekraïns luchtruim onder verantwoordelijkheid van Oekraïnse verkeersleiding.MH17 werd vervolgens in datzelfde Oekraïns luchtruim neergehaald door en vanwege Oekraïns oorlogsgeweld.
Waarvan ik overigens vind dat de EU/VS in hoge mate mede verantwoordelijk voor zijn.

Nog voordat MH17 neerkwam op Oekraïns grondgebied, wat onder controle stond van Oekraïnse separatisten werd Oekraïne niet meer genoemd maar Rusland.

Er werd zorgvuldig vermeden te vermelden dat Oekraïne talloze BUK eenheden in de omgeving had.Dat toevallig het Oekraïense leger op een strategies voor Oekraïne onbelangrijk gebied een offensief inzet,daar waar het onderzoek moet plaatsvinden, en het Oekraïnse leger daardoor, enige tijd later, eigenlijk verslagen wordt door Oekraïnse seperatisten.

Dit zijn stuk voor stuk, vermeden aantoonbare en bewezen feiten.

Met het verliezen van een potentiële NATO basis (Krim) en het dreigende verlies van controle over een distributiecentrum van Russisch gas naar EU en een mega schaliegasbron waar al 8 miljard NL belastinggeld ingepompt was (Donbass), kortom alles waar Oekraïne belangrijk voor was, wijst dit meer op een grootschalige (geo) politieke doofpotaffaire om de zeker verantwoordelijke en misschien schuldige Oekraïne de hand boven het hoofd te houden.

Vergezocht? Complottheorie? Nee alles wat ik stel zijn gedocumenteerde feiten die wijzen op Oekraïne en niet Rusland. Zorgvuldig internationaal gecontroleerd en aangestuurd tot op het allerhoogste nivo, politiek correct en strafrechtelijk vermeden.

Dit moet ook zo blijven tot de publieke opinie,het volk,zeg maar bijna iedereen behalve de gegriefde nabestaanden, slechts de schouders ophalen en niet de echte verantwoordelijken, de hogere machten, voor de leugens en bedrog als bv Mark Rutte,Timmermans en vele anderen, letterlijk willen zien hangen.
Wat een pertinente onzin lul je hier nou. Continu doe je alsof Rusland onschuldig is aan het hele gedoe in Oekraïne. Je doet alsof ze slachtoffer zijn van de westerse politiek. Hou nou eens op! Rusland is een mega manipulator pur sang. Bijna iedereen weet dat, behalve een selecte groep Rusland/ Poetinfans waar jij toe behoort. Deze fans geloven in de slachtofferrol die Poetin/Rusland zich aan meet. Dan heb je echt een gigantische plank voor je kop. Net zo'n grote plank als dat het westen had, toen ze toenadering zochten met Oekraïne en Georgië. Meerdere adviseurs in het westen raadden het af om dit te doen, maar de leiders negeerden het. Maar het feit is, dat het westen niks illegaals heeft gedaan. Over de moraliteit kun je twisten. Rusland daarentegen heeft de Krim geannexeerd en door middel van een hybride oorlog controle over een deel van de Donbass verkregen. Allemaal illegaal volgens de internationale wet. Dus je kunt lullen wat je wilt. Rusland is verre van onschuldig en heeft zich schuldig gemaakt aan veel strafbare en dubieuze zaken en is de hoofdrolspeler in deze saga. En dat wil je maar niet inzien omdatje geblindeerd bent door je liefde voor despoot Poetin
Horrible Cunt!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 10 maart 2019 @ 14:47:09 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185519023
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:45 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Wat een pertinente onzin lul je hier nou. Continu doe je alsof Rusland onschuldig is aan het hele gedoe in Oekraïne. Je doet alsof ze slachtoffer zijn van de westerse politiek. Hou nou eens op! Rusland is een mega manipulator pur sang. Bijna iedereen weet dat, behalve een selecte groep Rusland/ Poetinfans waar jij toe behoort. Deze fans geloven in de slachtofferrol die Poetin/Rusland zich aan meet. Dan heb je echt een gigantische plank voor je kop. Net zo'n grote plank als dat het westen had, toen ze toenadering zochten met Oekraïne en Georgië. Meerdere adviseurs in het westen raadden het af om dit te doen, maar de leiders negeerden het. Maar het feit is, dat het westen niks illegaals heeft gedaan. Over de moraliteit kun je twisten. Rusland daarentegen heeft de Krim geannexeerd en door middel van een hybride oorlog controle over een deel van de Donbass verkregen. Allemaal illegaal volgens de internationale wet. Dus je kunt lullen wat je wilt. Rusland is verre van onschuldig en heeft zich schuldig gemaakt aan veel strafbare en dubieuze zaken en is de hoofdrolspeler in deze saga. En dat wil je maar niet inzien omdatje geblindeerd bent door je liefde voor despoot Poetin
Dat is ook zo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 10 maart 2019 @ 15:01:20 #221
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185519350
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Dat is ook zo.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Horrible Cunt!
pi_185529180
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:45 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Wat een pertinente onzin lul je hier nou. Continu doe je alsof Rusland onschuldig is aan het hele gedoe in Oekraïne. Je doet alsof ze slachtoffer zijn van de westerse politiek. Hou nou eens op! Rusland is een mega manipulator pur sang. Bijna iedereen weet dat, behalve een selecte groep Rusland/ Poetinfans waar jij toe behoort. Deze fans geloven in de slachtofferrol die Poetin/Rusland zich aan meet. Dan heb je echt een gigantische plank voor je kop. Net zo'n grote plank als dat het westen had, toen ze toenadering zochten met Oekraïne en Georgië. Meerdere adviseurs in het westen raadden het af om dit te doen, maar de leiders negeerden het. Maar het feit is, dat het westen niks illegaals heeft gedaan. Over de moraliteit kun je twisten. Rusland daarentegen heeft de Krim geannexeerd en door middel van een hybride oorlog controle over een deel van de Donbass verkregen. Allemaal illegaal volgens de internationale wet. Dus je kunt lullen wat je wilt. Rusland is verre van onschuldig en heeft zich schuldig gemaakt aan veel strafbare en dubieuze zaken en is de hoofdrolspeler in deze saga. En dat wil je maar niet inzien omdatje geblindeerd bent door je liefde voor despoot Poetin
De Krim is niet geannexeerd en Rusland is gevraagd door proRussische Oekraïners om hen te ondersteunen daar de EU/VS een roekeloze coupe hebben gesteund en opgezet die ontaard is in een burgeroorlog. En we weten waarom MH17 uit de lucht geknalt is.Door oorlogsgeweld. Tijd om de hand in eigen boezem te steken
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_185529216
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:50 schreef ZOA het volgende:
[..]

De Krim is niet geannexeerd en Rusland is gevraagd door proRussische Oekraïners om hen te ondersteunen daar de EU/VS een Roekeloze coupe hebben gesteund en opgezet die ontaard is in een burgeroorlog. En we weten waarom MH17 uit de lucht geknalt is.Door oorlogsgeweld. Tijd om de hand in eigen boezem te steken
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 10 maart 2019 @ 21:53:00 #224
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185529265
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 07:24 schreef ZOA het volgende:
[..]

En dat als bewijs en feit aanvoeren... hoe diep kun je zinken?
Hou toch op met jezelf zo te kakken te zetten kerel :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_185529432
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]

Hou toch op met jezelf zo te kakken te zetten kerel :')
Erger jij je er aan dan? Kom eens met iets zinnigs i.p.v schertsvertoningen ald een JIT rapport en Bellingcat
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 10 maart 2019 @ 22:05:01 #226
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185529720
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:58 schreef ZOA het volgende:
[..]

Erger jij je er aan dan? Kom eens met iets zinnigs i.p.v schertsvertoningen ald een JIT rapport en Bellingcat
Als je simpelweg bronnen af doet als schertsvertoningen omdat ze niet in je straatje passen ben je geen discussiepartner.

Schitterend dat je vindt dat ik met iets zinnigs moet komen(wat ik en anderen vervolgens doen) en dan kom jij met ''kun je nog lager zinken?''

Tabee hoor. :W
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 12 maart 2019 @ 01:50:28 #227
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185554589
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:50 schreef ZOA het volgende:
[..]

De Krim is niet geannexeerd
Volgens de regels wel.
quote:
en Rusland is gevraagd door proRussische Oekraïners om hen te ondersteunen
nee! Rusland heeft een opstand gecreeerd en heeft reguliere troepen de grens overgestuurd en artillerie bombardementen uitgevoerd vanaf Russisch grondgebied.
quote:
daar de EU/VS een roekeloze coupe hebben gesteund en opgezet die ontaard is in een burgeroorlog.
Wederom nee.Geen burgeroorlog, maar een destabiliserend conflict met Rusland.
quote:
En we weten waarom MH17 uit de lucht geknalt is.Door oorlogsgeweld. Tijd om de hand in eigen boezem te steken
Ja Rusland moet een hand in eigen boezem steken, dat ze per ongeluk een passagier vliegtuig hebben neergeschoten met wapentuig en personeel die zij geleverd hebben om hun verliezende oorlog om te keren.
Horrible Cunt!
pi_185560688
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 01:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Volgens de regels wel.[..]

nee! Rusland heeft een opstand gecreeerd en heeft reguliere troepen de grens overgestuurd en artillerie bombardementen uitgevoerd vanaf Russisch grondgebied.[..]

Wederom nee.Geen burgeroorlog, maar een destabiliserend conflict met Rusland.[..]

Ja Rusland moet een hand in eigen boezem steken, dat ze per ongeluk een passagier vliegtuig hebben neergeschoten met wapentuig en personeel die zij geleverd hebben om hun verliezende oorlog om te keren.
Heel deze Krim wel of niet geannexeerd discussie duurt al 4 jaar en is totaal onzinnig. Krim is fait acompli en niemand die een oorlog gaat starten om het terug af te pakken.

Rusland zal UA destabiliseren totdat het haar doelen heeft bereikt. Economie UA is op niveau van Albanie in 1992. En RU zal wachten tot bevolking de economische malaise zat is en een meer Russisch gezind regering kiest.

Ukraine is nooit een natiestaat geworden door overheersing Hapsburgse en Russische rijk. Daarna kwam Sovjet Unie, waardoor nationbuilding nooit heeft plaatsgevonden laat staan een traditie van zelfbestuur en soevereiniteit. Ze zijn verdeeld in Russisch en Oekraiens sprekenden, hebben 3 verschillende orthodoxe stromingen. Hebben een oligargische staatsbestel en falende economie sinds 1991, staatsapparaat is uitgehold. Ua is een failed state at best.

Daarnaast hebben lieden zoals Viktor Bout en consorten alle wapens (schatting 40mld) die ze hadden verkocht, wat er is overgebleven werkt vaak niet. In een grootschalig conflict met RU zal deze binnen 3 dagen volledige luchtoverwicht krijgen, na 5 dagen alle communicatielijnen vernietigd hebben. Wat er overblijft van politie en legerapparaat zal een zooi ongeregeld worden (meer dan zelfs nu). Als UA dan de pensioenen en staatsapparaat niet kan financieren zal er hel uitbreken.
pi_185594388
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 01:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Volgens de regels wel.[..]

nee! Rusland heeft een opstand gecreeerd en heeft reguliere troepen de grens overgestuurd en artillerie bombardementen uitgevoerd vanaf Russisch grondgebied.[..]

Wederom nee.Geen burgeroorlog, maar een destabiliserend conflict met Rusland.[..]

Ja Rusland moet een hand in eigen boezem steken, dat ze per ongeluk een passagier vliegtuig hebben neergeschoten met wapentuig en personeel die zij geleverd hebben om hun verliezende oorlog om te keren.
Volgens welke regels en van wie wel?Er is geen discussie.Krim is Russisch.

Oekrainers uit een aantal westelijke provincies samen met EU/VS CIA etc hebben een opstand gecreeerd die overgegaan is in een burgeroorlog oftewel Oekrainers die aansluiting bij EU zochten en Russisch gezinde Oekrainers.Dit is gedocumenteerd.

Krim heeft zich aangesloten bij Rusland. 2 Oekrainse provincies hebben zich onafhankelijk verklaard.Waar is Rusland in dit conflict een verliezende partij geweest?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:18:47 #230
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185595225
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:46 schreef ZOA het volgende:
[..]

Volgens welke regels en van wie wel?Er is geen discussie.Krim is Russisch.
Of het nou historisch bij Rusland hoort interesseert geen fuck. Het was op dat moment een onderdeel van de soevereine staat Oekraïne. Rusland heeft de Krim daarna overgenomen via een zeer dubieuze manier. Maar hoe of wat boeit ook niet. Volgense de taalregels is dat gewoonweg een annexatie. Of iemand het positief of negatief opvat is irrelevant. Het is een annexatie. En voordat jij gaat zeggen, dat er niks mis was met deze annexatie, zal ik even dit zeggen. Als een westers land zoiets zou flikken schreeuw jij en je russische vriendjes moord en brand

quote:
Oekrainers uit een aantal westelijke provincies samen met EU/VS CIA etc hebben een opstand gecreeerd die overgegaan is in een burgeroorlog oftewel Oekrainers die aansluiting bij EU zochten en Russisch gezinde Oekrainers.Dit is gedocumenteerd.
Laat die documentatie eens zien. Want ik geloof je natuurlijk niet op je woord. Want jouw woord betekent niks.
quote:
Krim heeft zich aangesloten bij Rusland. 2 Oekrainse provincies hebben zich onafhankelijk verklaard.Waar is Rusland in dit conflict een verliezende partij geweest?
Oeh een gevoelige snaar geraakt! Rusland en hun Oost Oekraïnse vriendjes waren gewoonweg de oorlog in het oosten aan het verliezen, totdat Rusland zoveel troepen en materiaal de grens over stuurden, dat Oekraïne met hun zwaar gehavende leger niks tegen kon doen. Denk maar aan Debaltseve.
Horrible Cunt!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 21:23:00 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185595328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:18 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Of het nou historisch bij Rusland hoort interesseert geen fuck. Het was op dat moment een onderdeel van de soevereine staat Oekraïne. Rusland heeft de Krim daarna overgenomen via een zeer dubieuze manier. Maar hoe of wat boeit ook niet. Volgense de taalregels is dat gewoonweg een annexatie. Of iemand het positief of negatief opvat is irrelevant. Het is een annexatie. En voordat jij gaat zeggen, dat er niks mis was met deze annexatie, zal ik even dit zeggen. Als een westers land zoiets zou flikken schreeuw jij en je russische vriendjes moord en brand[..]

Laat die documentatie eens zien. Want ik geloof je natuurlijk niet op je woord. Want jouw woord betekent niks.[..]

Oeh een gevoelige snaar geraakt! Rusland en hun Oost Oekraïnse vriendjes waren gewoonweg de oorlog in het oosten aan het verliezen, totdat Rusland zoveel troepen en materiaal de grens over stuurden, dat Oekraïne met hun zwaar gehavende leger niks tegen kon doen. Denk maar aan Debaltseve.
Staatsgreep door de EU ben je vergeten zeker?

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:39:34 #232
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185595882
-Knip- Foutje
Horrible Cunt!
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:40:35 #233
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185595918
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Staatsgreep door de EU ben je vergeten zeker?


[ afbeelding ]
Een paar politici die op een tribune een speech afvuren een staatsgreep noemen is een overdrijving die een belachelijke niveau haalt.
Horrible Cunt!
pi_185596364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef tong_poh het volgende:
[..]

Een paar politici die op een tribune een speech afvuren een staatsgreep noemen is een overdrijving die een belachelijke niveau haalt.
Idd was het een belachelijke vertoning van een belachelijk nivo en idd was het een staatsgreep die een burgeroorlog veroorzaakte
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 13 maart 2019 @ 22:15:32 #235
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185596940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:54 schreef ZOA het volgende:
[..]

Idd was het een belachelijke vertoning van een belachelijk nivo en idd was het een staatsgreep die een burgeroorlog veroorzaakte
:D :D
Horrible Cunt!
pi_185600667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]

:D :D
Het vervolg was ook van een bedenkelijk nivo.Het zwaar gehavende leger was meer een zwaar verdeelt leger gecombineert met privelegertjes.De EU en VS moesten alle zeilen bijzetten om nog niet meer provincies te verliezen door op invloedrijke posten westelijk gezinde mensen te plaatsen.Driekwart van de ministers kwamen uit bijvoorbeeld Letland, Georgie ,VS en moesten de dag voor beediging nog genaturaliseert worden.Dit lijkt toch echt op annexatie van Oekraine door EU/VS.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  donderdag 14 maart 2019 @ 13:01:31 #237
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_185605771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 05:39 schreef ZOA het volgende:
[..]

Het vervolg was ook van een bedenkelijk nivo.Het zwaar gehavende leger was meer een zwaar verdeelt leger gecombineert met privelegertjes.De EU en VS moesten alle zeilen bijzetten om nog niet meer provincies te verliezen door op invloedrijke posten westelijk gezinde mensen te plaatsen.Driekwart van de ministers kwamen uit bijvoorbeeld Letland, Georgie ,VS en moesten de dag voor beediging nog genaturaliseert worden.Dit lijkt toch echt op annexatie van Oekraine door EU/VS.
Driekwart?! Zeg maar gerust 3. Wederom een grove overdrijving. Waarvan die uit de VS een dochter is van 2 Oekraïners en werkt al sinds de jaren 90 in Oekraïne.

Dit lijkt op een annexatie, zeg je? Je maakt jezelf zo belachelijk hier op dit forum, dat het niet eens meer grappig is. Ik denk, dat jij de betekenis van annexatie nog eens moet opzoeken.

Edit: ik heb het eventjes opgezocht. Momenteel is er zover ik kan zien maar 1 persoon minister die in het buitenland is geboren. Dus leugens van jouw kant. Voor iemand die zoveel meningen heeft, weet je wel verdomd weinig.

[ Bericht 9% gewijzigd door tong_poh op 14-03-2019 13:29:59 ]
Horrible Cunt!
pi_185678002
Ik heb de perfecte oplossing voor toekomstige conflicten en spanningen omtrent de Oekraïne/Rusland.

Rusland is een fijn land maar ook de Oekraïne. Waarom kunnen we niet de oosterse helft gewoon weggeven aan Rusland, en de westerse helft gaat naar de EU en wordt zo een volwaardig, compleet westers land,waar wij aan de touwtjes trekken. Gelijk is het conflict opgelost en Rusland zal zich geen illusies maken over grensoverschrijdingen want dat betekent direct oorlog met ons.

Deze oplossing is waarschijnlijk veel beter dan de zogenaamde bufferstaten of satellietstaten die op zich niet voldoende sterk zijn om zich aan de Russische invloedssfeer te onttrekken. Met ons daar,en we zullen dan ook een flinke eigen legermacht in de westerse helft stationeren, zal dit de Russen niet lukken en zullen ze netjes in het eigen land blijven.

Bovendien zullen de Russen geen bezwaar tegen deze oplossing hebben, want ze krijgen alleen maar land bij. Wij ook trouwens. En de Oekraïne zal ook niet klagen, want ze voelt zich nu veilig met ons daar en de rechterhelft was ook alleen maar een gevaarlijke en onstabiele marionet van de Russen.

Iedereen is winnaar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 17 maart 2019 @ 20:26:47 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185678243
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:16 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik heb de perfecte oplossing voor toekomstige conflicten en spanningen omtrent de Oekraïne/Rusland.

Rusland is een fijn land maar ook de Oekraïne. Waarom kunnen we niet de oosterse helft gewoon weggeven aan Rusland, en de westerse helft gaat naar de EU en wordt zo een volwaardig, compleet westers land,waar wij aan de touwtjes trekken. Gelijk is het conflict opgelost en Rusland zal zich geen illusies maken over grensoverschrijdingen want dat betekent direct oorlog met ons.

Deze oplossing is waarschijnlijk veel beter dan de zogenaamde bufferstaten of satellietstaten die op zich niet voldoende sterk zijn om zich aan de Russische invloedssfeer te onttrekken. Met ons daar,en we zullen dan ook een flinke eigen legermacht in de westerse helft stationeren, zal dit de Russen niet lukken en zullen ze netjes in het eigen land blijven.

Bovendien zullen de Russen geen bezwaar tegen deze oplossing hebben, want ze krijgen alleen maar land bij. Wij ook trouwens. En de Oekraïne zal ook niet klagen, want ze voelt zich nu veilig met ons daar en de rechterhelft was ook alleen maar een gevaarlijke en onstabiele marionet van de Russen.

Iedereen is winnaar.
En wat doen we met Volksrepubliek Donetsk?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185678377
quote:
6s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En wat doen we met Volksrepubliek Donetsk?
quote:
Donetsk (Oekraïens: Донецьк, [doˈnɛt͡sʲk]; Russisch: Донецк, [dɐˈnʲet͡sk]) is een stad in het oosten van Oekraïne,...
Aangezien die in het oosten des lands ligt, gaat die in Rusland op. De grenzen zijn niet arbitrair. Zal weinig wegnemen of toevoegen verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')