abonnement Unibet Coolblue
pi_183492743
Hoi vrienden

Ik heb mijn oog laten vallen op deze led-kaarsjes met remote control.
https://www.aliexpress.co(...)ed-8c1b-280c05bf804b

Maar wat als je kaarsjes hebt die defect zijn? Kan ik dan ook nieuwe kaarsjes toevoegen? Weglaten, ...?
Hoe zit dat, iemand ervaring mee?
Cindy De Vuyst
  zondag 2 december 2018 @ 13:32:30 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183492960
Ik heb kaarsjes die op afstand bedienbaar zijn. Afstand is wel gelimiteerd. Zit een sensor in die er voor zorgt dat het kaarsje uit gaat op luchtdruk. Range van maximaal 40cm.

Aanzetten doen je met een hervulbare afstandsbediening die grote hoeveelheden infraroodstraling afgeeft. Maar al die bedieningsmechanismen zijn toe te passen op alle kaarsjes ongeacht welk merk.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_183494169
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 13:32 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb kaarsjes die op afstand bedienbaar zijn. Afstand is wel gelimiteerd. Zit een sensor in die er voor zorgt dat het kaarsje uit gaat op luchtdruk. Range van maximaal 40cm.

Aanzetten doen je met een hervulbare afstandsbediening die grote hoeveelheden infraroodstraling afgeeft. Maar al die bedieningsmechanismen zijn toe te passen op alle kaarsjes ongeacht welk merk.
Zou zoiets van Aliexpress dan goed zijn? Dus ik kan ze ook aanvullen met van die kaarsjes uit Nederland (Action ofzo)?
Cindy De Vuyst
  zondag 2 december 2018 @ 14:50:03 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183494349
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:22 schreef einzeinz het volgende:

Maar wat als je kaarsjes hebt die defect zijn? Kan ik dan ook nieuwe kaarsjes toevoegen? Weglaten, ...?
Hoe zit dat, iemand ervaring mee?
Ik heb er eentje.. uit een 1 cent deal van jaren geleden..
Dat spul is alleen leuk als je het in een matglazen glaasje zet.. anders zijn het gewoon ledjes die je te duidelijk ziet knipperen..

Bij de mijne zat dan ook een glaasje.. (van plastic uiteraard :7 )
pi_183496764
Echte kaarzen zijn pas mooi.
pi_183497955
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 16:24 schreef quirina het volgende:
Echte kaarzen zijn pas mooi.
Klopt, maar ik brand ze elke avond. Dus om de 2 dagen moet ik een nieuwe instoppen. Kostprijs voor een echte kaars is hoger dan die van Aliexpress.

M'n moeder deed een jaar met zo ééntje van Action, ze brandde het wekelijks eens.
Ze had er 3 voor ¤6 ofzo.
Cindy De Vuyst
pi_183521612
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 13:32 schreef SpecialK het volgende:
Zit een sensor in die er voor zorgt dat het kaarsje uit gaat op luchtdruk..
Met luchtdruk. Hoe werkt dat dan? Kun je dat op één of andere manier zelf nabootsen?
Cindy De Vuyst
pi_183653044
Heb die kaarsjes dus kunnen testen, ze zijn NIET compatibel. Volgens mij zit er ook in die led-kaarsjes een ontvanger waarmee de remote communiceert
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')