abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211136623
Oh nice, ik wist niet dat er een topic voor bestond. Rij meestal op vrijdagavond een ritje, met alle dlc's en de voltallige MOD van Promods, inclusief The Great Steppe & Middle-East.

Ik wacht even tot Promods up-to-date is voordat ik de dlc West Balkans koop.
  Moderator / Redactie FP maandag 30 oktober 2023 @ 14:47:33 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211136908
Humor, ik zat er eerder vandaag nog aan te denken om m'n stuurtje weer eens aan te sluiten voor een ritje :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 30 oktober 2023 @ 20:43:28 #153
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_211140312
twitter

De West Balkans DLC is inmiddels uit en de rebuilds van oa. Duitsland en Oostenrijk vorderen ook gestaag. Hopelijk gevolgd door de Benelux rebuilds. Want zelfs met ProMods is het pijnlijk duidelijk hoe verouderd de originele release maps zijn.

En de aanstaande 1.49 update gaat HDR Skyboxes, de Maan, nieuwe weerseffecten én tweedehands truckdealers krijgen. _O_
Volgende vrachtwagen die toegevoegd gaat worden: DAF XD

pi_211141146
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De West Balkans DLC is inmiddels uit en de rebuilds van oa. Duitsland en Oostenrijk vorderen ook gestaag. Hopelijk gevolgd door de Benelux rebuilds. Want zelfs met ProMods is het pijnlijk duidelijk hoe verouderd de originele release maps zijn.

En de aanstaande 1.49 update gaat HDR Skyboxes, de Maan, nieuwe weerseffecten én tweedehands truckdealers krijgen. _O_
Volgende vrachtwagen die toegevoegd gaat worden: DAF XD

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Erg mooi al die DLC's gecombineerd met pro mods _O_
blablablabla
pi_211143845
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 22:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Erg mooi al die DLC's gecombineerd met pro mods _O_
En zó groot geworden inmiddels.

Leukste plek om te rijden vind ik het noorden van Scandinavië. Geen idee of dit van Promods is overigens. Er zou eigenlijk een functie in de map moeten komen om mods in en uit te schakelen, of zo.

Ik hoop dat ze een keer wat realistischer verkeer maken. Geen files, want dat lijkt me vreselijk, maar dat je niet meer in één of ander afgelegen Roemeens dorp om twee uur 's nachts in een traffic frenzy terechtkomt. _O-
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:45:57 #156
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_211145003
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:45 schreef DjVero het volgende:

[..]
En zó groot geworden inmiddels.

Leukste plek om te rijden vind ik het noorden van Scandinavië. Geen idee of dit van Promods is overigens. Er zou eigenlijk een functie in de map moeten komen om mods in en uit te schakelen, of zo.

Ik hoop dat ze een keer wat realistischer verkeer maken. Geen files, want dat lijkt me vreselijk, maar dat je niet meer in één of ander afgelegen Roemeens dorp om twee uur 's nachts in een traffic frenzy terechtkomt. _O-
Al sinds jaar en dag een must have mod hier:
Real Traffic Density ETS2

Maar dat zou best in de basis game mogen zitten inderdaad.
pi_212031672
druk bezig met het winter event leuk gedaan maar ze zijn wel simpler dan voorgaande jaren:kortere ritjes en kan daardoor nu in een halve avond 6 ritten doen
  Moderator / Redactie FP zondag 14 januari 2024 @ 22:23:51 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_212032748
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2024 20:46 schreef mschol het volgende:
druk bezig met het winter event leuk gedaan maar ze zijn wel simpler dan voorgaande jaren:kortere ritjes en kan daardoor nu in een halve avond 6 ritten doen
Restecp dat je nog steeds aan het rijden bent _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_212032759
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Restecp dat je nog steeds aan het rijden bent _O_
ik pak de events op, in zowel ATS als ETS2, dus kom regelmatig terug
verder rijdt ik momenteel niet zo heel veel
pi_214113638
weer opgepakt ivm zwitserland trade connections en nebraska dlc

in euro truck2:
van ooit een 100% map exploration nu alweer teruggezakt naar 61% met nog maar 3 landen 100% verkend -O-
zwitserland hebben ze helemaal opnieuw gedaan volgens mij, want die staat op 2% verkend

ik moet maar weer eens flink aan de bak gaan
pi_214116976
Ik ben overgestapt op Snowrunner. Lijkt een beetje op ETS2/ATS maar dan met meer modder, sneeuw, blubber, en frustratie. (Maar op een goede manier).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_214124441
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:02 schreef DX11 het volgende:
Ik ben overgestapt op Snowrunner. Lijkt een beetje op ETS2/ATS maar dan met meer modder, sneeuw, blubber, en frustratie. (Maar op een goede manier).
ik heb Spintires aantal jaren terug wel eens gespeeld, dat was veels te frustrerend :')
pi_214125223
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 23:31 schreef mschol het volgende:

[..]
ik heb Spintires aantal jaren terug wel eens gespeeld, dat was veels te frustrerend :')
Snowrunner is gelukkig wel minder frustrerend dan dat, en een stuk leuker. Het is nu echt een spel ipv een simulatie.

Voorbeeld:

Het is echt gruwelijk verslavend, nog veel meer dan ETS/ATS.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_214266862
Hoe kun je die automatische mini-updates uitzetten? Ik heb hem al op 1.50.x staan bij bèta, maar hij heeft hem geüpdate van 1.50.2 naar 1.50.3 waardoor ik een levering kwijt ben. Ook nog eens een zeldzame grrrr.....

Hoe had ik dat uit kunnen zetten?

[ Bericht 0% gewijzigd door DjVero op 12-07-2024 22:25:07 ]
pi_214267297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:08 schreef DjVero het volgende:
Hoe kun je die automatische mini-updates uitzetten? Ik heb hem al op 1.50.x staan bij bèta, maar hij heeft hem geüpdate van 1.50.2 naar 1.50.3 waardoor ik een levering kwijt ben. Ook nog eens een zeldzame grrrr.....

wat voor vracht?

en zitten we nu niet op 1.50? dan is het logisch dat hij nog update en had je 1.49 moeten selecteren denk ik?
pi_214267607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:52 schreef mschol het volgende:

[..]
wat voor vracht?

en zitten we nu niet op 1.50? dan is het logisch dat hij nog update en had je 1.49 moeten selecteren denk ik?
Ja, zo'n missie dat je van Kaliningrad naar 5 andere Russische steden vracht moet brengen ("exclave-tranpsort" heet 'ie, geloof ik). Ik had al máááánden geen opdracht meer gekregen (moet er nog 2) en vorige week stond 'ie weer een keer in de lijst. ;) Ik was halverwege ongeveer. Tot deze update...

En 1.50 heb ik, vanwege de nieuwste promods.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 10:36:56 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_214270446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:08 schreef DjVero het volgende:

Je kan updates helaas niet uitzetten in Steam.
Wel kan je een rollback doen naar een eerdere versie; Rechtermuisknop op de Game Titel > Eigenschappen > Bèta's > Dropdown menu bij '"Bètadeelnema" selecteer daar je versie.
Er staat een 1.50.x for incompatible mods tussen. Wellicht lost dat iets op?

edit: never mind, je zat al op de 1.50.x bèta :z
pi_214274840
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 10:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Je kan updates helaas niet uitzetten in Steam.
Wel kan je een rollback doen naar een eerdere versie; Rechtermuisknop op de Game Titel > Eigenschappen > Bèta's > Dropdown menu bij '"Bètadeelnema" selecteer daar je versie.
Er staat een 1.50.x for incompatible mods tussen. Wellicht lost dat iets op?

[ afbeelding ]

edit: never mind, je zat al op de 1.50.x bèta :z
Het gaat dus om de updates van ".x". Volgens Google kun je die dus niet uitzetten, tenzij je Steam in offline-modus opstart.
  Lieve Belg zondag 3 november 2024 @ 22:06:15 #169
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_215468715
Ik ben de laatste weken terug wat aan het rijden. Deze keer in ATS wat ik al enkele jaren staan had. Alle DLC uitgezet, en wil staat per staat toevoegen om eens een complete map te hebben.

Best nog wel tof om 's avonds op de steam deck nog paar ritjes te doen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_215527557
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2024 22:06 schreef Jump het volgende:
Ik ben de laatste weken terug wat aan het rijden. Deze keer in ATS wat ik al enkele jaren staan had. Alle DLC uitgezet, en wil staat per staat toevoegen om eens een complete map te hebben.

Best nog wel tof om 's avonds op de steam deck nog paar ritjes te doen.
rijd dat een beetje chill op de steam deck?
pi_215529855
Al jaren rij ik met ETS2, ATS iets minder

Truck (Penoza) is een paid-mod van Platinum Design Truck, heb ook de Weeda Black List van PDT
https://www.facebook.com/PlatinumDesignTruck

Trailer is via steam workshop te krijgen
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3289725842

Weeda skin op de trailer heb ik zelf in elkaar gefrutseld

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 7% gewijzigd door Kickstart op 09-11-2024 14:16:20 ]
  Lieve Belg maandag 11 november 2024 @ 17:05:25 #172
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_215551092
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 06:58 schreef mschol het volgende:

[..]
rijd dat een beetje chill op de steam deck?
Dat valt mee. Sowieso zijn veel zaken wat moeilijker omdat je met toetsencombinaties moet gaan werken. Op de pc speel ik meestal met toetsenbord en muis, ook niet ideaal, maar vooral het rond kijken gaat daar vlotter.

Qua graphics is het geen full HD. En valt het zicht ook sneller weg. Er moeten ergens beperkingen zitten.

Maar voor af en toe een ritje is dat allemaal goed te doen. Maar een rit van 2 echte uren voor WoT zou ik niet doen.

Zeker niet omdat mijn kat er altijd tussen komt...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')