Erg mooi al die DLC's gecombineerd met pro modsquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De West Balkans DLC is inmiddels uit en de rebuilds van oa. Duitsland en Oostenrijk vorderen ook gestaag. Hopelijk gevolgd door de Benelux rebuilds. Want zelfs met ProMods is het pijnlijk duidelijk hoe verouderd de originele release maps zijn.
En de aanstaande 1.49 update gaat HDR Skyboxes, de Maan, nieuwe weerseffecten én tweedehands truckdealers krijgen.
Volgende vrachtwagen die toegevoegd gaat worden: DAF XD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zó groot geworden inmiddels.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg mooi al die DLC's gecombineerd met pro mods
Al sinds jaar en dag een must have mod hier:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:45 schreef DjVero het volgende:
[..]
En zó groot geworden inmiddels.
Leukste plek om te rijden vind ik het noorden van Scandinavië. Geen idee of dit van Promods is overigens. Er zou eigenlijk een functie in de map moeten komen om mods in en uit te schakelen, of zo.
Ik hoop dat ze een keer wat realistischer verkeer maken. Geen files, want dat lijkt me vreselijk, maar dat je niet meer in één of ander afgelegen Roemeens dorp om twee uur 's nachts in een traffic frenzy terechtkomt.
Restecp dat je nog steeds aan het rijden bentquote:Op zondag 14 januari 2024 20:46 schreef mschol het volgende:
druk bezig met het winter event leuk gedaan maar ze zijn wel simpler dan voorgaande jaren:kortere ritjes en kan daardoor nu in een halve avond 6 ritten doen
ik pak de events op, in zowel ATS als ETS2, dus kom regelmatig terugquote:Op zondag 14 januari 2024 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Restecp dat je nog steeds aan het rijden bent
ik heb Spintires aantal jaren terug wel eens gespeeld, dat was veels te frustrerendquote:Op maandag 1 juli 2024 16:02 schreef DX11 het volgende:
Ik ben overgestapt op Snowrunner. Lijkt een beetje op ETS2/ATS maar dan met meer modder, sneeuw, blubber, en frustratie. (Maar op een goede manier).
Snowrunner is gelukkig wel minder frustrerend dan dat, en een stuk leuker. Het is nu echt een spel ipv een simulatie.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb Spintires aantal jaren terug wel eens gespeeld, dat was veels te frustrerend
wat voor vracht?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:08 schreef DjVero het volgende:
Hoe kun je die automatische mini-updates uitzetten? Ik heb hem al op 1.50.x staan bij bèta, maar hij heeft hem geüpdate van 1.50.2 naar 1.50.3 waardoor ik een levering kwijt ben. Ook nog eens een zeldzame grrrr.....
Hoe had ik dat uit kunnen zetten?
Ja, zo'n missie dat je van Kaliningrad naar 5 andere Russische steden vracht moet brengen ("exclave-tranpsort" heet 'ie, geloof ik). Ik had al máááánden geen opdracht meer gekregen (moet er nog 2) en vorige week stond 'ie weer een keer in de lijst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor vracht?
en zitten we nu niet op 1.50? dan is het logisch dat hij nog update en had je 1.49 moeten selecteren denk ik?
Je kan updates helaas niet uitzetten in Steam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:08 schreef DjVero het volgende:
Hoe kun je die automatische mini-updates uitzetten? Ik heb hem al op 1.50.x staan bij bèta, maar hij heeft hem geüpdate van 1.50.2 naar 1.50.3 waardoor ik een levering kwijt ben. Ook nog eens een zeldzame grrrr.....
Hoe had ik dat uit kunnen zetten?
Het gaat dus om de updates van ".x". Volgens Google kun je die dus niet uitzetten, tenzij je Steam in offline-modus opstart.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je kan updates helaas niet uitzetten in Steam.
Wel kan je een rollback doen naar een eerdere versie; Rechtermuisknop op de Game Titel > Eigenschappen > Bèta's > Dropdown menu bij '"Bètadeelnema" selecteer daar je versie.
Er staat een 1.50.x for incompatible mods tussen. Wellicht lost dat iets op?
[ afbeelding ]
edit: never mind, je zat al op de 1.50.x bèta![]()
rijd dat een beetje chill op de steam deck?quote:Op zondag 3 november 2024 22:06 schreef Jump het volgende:
Ik ben de laatste weken terug wat aan het rijden. Deze keer in ATS wat ik al enkele jaren staan had. Alle DLC uitgezet, en wil staat per staat toevoegen om eens een complete map te hebben.
Best nog wel tof om 's avonds op de steam deck nog paar ritjes te doen.
Dat valt mee. Sowieso zijn veel zaken wat moeilijker omdat je met toetsencombinaties moet gaan werken. Op de pc speel ik meestal met toetsenbord en muis, ook niet ideaal, maar vooral het rond kijken gaat daar vlotter.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:58 schreef mschol het volgende:
[..]
rijd dat een beetje chill op de steam deck?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |