Genot, hopelijk ook net zoals in ProMods met de mogelijkheid om naar wat kustplaatsen in Noord-Afrika te kunnen gaan.quote:
ik ben niet verbaasdquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die kerststerren gaan best aardig al.
Ik was het eigenlijk wel toen ik het zagquote:
morgen ofzo eens beginnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk wel toen ik het zagBen nu bezig met mijn 3de kerstcadeau's.
En al begonnen? Ik zit nu op 4/12 kerstbezorgingen.quote:
nope, gewerkt en savond heel vroeg m'n bed opgezochtquote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En al begonnen? Ik zit nu op 4/12 kerstbezorgingen.
Wel zo leuk om met kerst, cadeautjes rond te brengen.quote:Op zondag 22 december 2019 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, gewerkt en savond heel vroeg m'n bed opgezocht![]()
misschien vandaag, anders met kerst
leuker is als ze hier langskomenquote:Op zondag 22 december 2019 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel zo leuk om met kerst, cadeautjes rond te brengen.![]()
Dat zou wel leuk zijn inderdaad.quote:
quote:
die heb ik ook gekocht, via 1 van de gepersonaliseerde bundels, scheelde weer een euro of 2 ofzoquote:Op donderdag 26 december 2019 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gisteren mijn tocht van Parma naar Tempere afgerond. Nu nog even een paar ritjes met cadeaus rondbrengen en intussen ook de dlc van Road to the black sea gekocht.
Ik heb 'm ook in een bundel gekocht Black Sea bundel. Samen met de paint job dlcs van die landen. Niet dat me die iets interesseren, maar die bundel was goedkoper dan enkel de RttBS dlc.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik ook gekocht, via 1 van de gepersonaliseerde bundels, scheelde weer een euro of 2 ofzo
nog 6 ritjes, van het weekend even afmaken
Als je van Scania, realisme, en goede graphics houdt kan je in ieder geval mijn lijstje overnemen en dan kan je even vooruit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat eens te kijken naar de mods die er zijn, maar ik vond dat er wel erg veel is, dat ik door het bomen het bos niet meer zie. Gebruiken jullie mods en welke vinden jullie dat echt een toegevoegde waarde zijn?
Deze man.quote:
Goed bezig. Ik zit op 8 van de 12. Ik las wrl net op fb dat de 1000 sterren zijn gehaald.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:57 schreef mschol het volgende:
en klaar met de persoonlijke doelen voor het kerst event 2019-2020
ja, ze zijn hard gegaan, krap een week onderweg (nog 3 te gaan) en er zijn al 1 mil ritjes gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik zit op 8 van de 12. Ik las wrl net op fb dat de 1000 sterren zijn gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |