abonnement Unibet Coolblue
pi_183493811
Verklaring VPRO OVT

quote:
De redactie van OVT wil graag terugkomen op het voorval met onze zeer gewaardeerde columnist Philip Freriks in de uitzending van 2 december. Zoals u heeft kunnen horen, leefden wij in de veronderstelling dat dit de laatste column van Philip Freriks zou zijn. Dat berust op een ernstige miscommunicatie waarvoor wij verantwoordelijk zijn. Wij bieden Philip Freriks daar onze welgemeende excuses voor aan. De VPRO-hoofdredactie heeft dat inmiddels ook gedaan. Want laten wij heel duidelijk zijn: de redactie van OVT en de VPRO wil niets liever dan Philip Freriks behouden als columnist. Philip Freriks kan als geen ander de grote en kleine historische gebeurtenissen in zijn columns verenigen en de geschiedenis terugbrengen tot de menselijke maat.
pi_183493872
Haha, goud _O- .

Naja, dankzij deze blunder volgende keer waarschijnlijk wel meer dan 3 luisteraars.
pi_183493913
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 14:26 schreef Mugger2.0 het volgende:
Haha, goud _O- .

Naja, dankzij deze blunder volgende keer waarschijnlijk wel meer dan 3 luisteraars.
Nou ja, ik vond O.V.T. de laatste tijd ook steeds minder worden. Maar de colums op zich kon ik nog wel waarderen.
Ik vind Jos Palm een irritante presentator. Een nog grotere hakkelaar dan Philip Freriks, maar een groter minpunt bij hem is dat hij zijn gasten altijd nodeloos onderbreekt.
pi_183494491
Dit kan geen fout zijn. Ik zou zelf vertrekken na zo'n incident.
pi_183494669
In Frankrijk wonen en niet daar gaan werken, onbegrijpelijk. Goed dat dit radioprogramma hem een handje helpt.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 2 december 2018 @ 15:06:40 #56
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183494854
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 2 december 2018 @ 15:33:17 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183495449
Wow wat een kutstreek, VPRO mag een regen aan opzeggingen krijgen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183495527
Shit gemist. Luister ik een keertje niet.
Wel erg onbeschoft. Maar er lopen meer rare lui rond bij OVT zoals die mevr. Citroen die altijd iedereen in de rede valt met haar klaagstem. Als die presenteert haak ik meestal af. Ik vind het een griezelwijf.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 2 december 2018 @ 15:38:32 #59
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_183495562
Wel een uiterst merkwaardig misverstand. Erg vreemd dat dit ontslag en de aankondiging daarvan niet gewoon al voor de uitzending ter sprake is gekomen. Niet erg geloofwaardig IMO.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 december 2018 @ 15:40:46 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183495627
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 15:42:14 #61
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_183495662
quote:
:D
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_183495902
quote:
die dekselse philip
  zondag 2 december 2018 @ 16:16:09 #63
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183496510
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:17 schreef Fok-it het volgende:
De mensen die Philip Freriks ook niet kennen.. man man man :')
Zie je precies wie hart van Nederland kijken voor hun nieuws :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 2 december 2018 @ 16:30:19 #64
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_183496926
facking lullig dat er op aannames word gesuggereerd dat Philip het zelf al niet meer zag zitten. lekkere goedkope manier om iemand er uit te trappen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_183497042
Jezus, wat een gênant!
Eens kijken
pi_183497165
Meest ongemakkelijke radiofragment sinds die ''grap'' met een stripper bij G. Beelen.
pi_183497637
https://www.telegraaf.nl/(...)e-op-radio-afgedankt

Ai ai ai...

Ik vind die reactie van de presentatoren ook niet zo empathisch. Als het mij zou overkomen dat ik iemand z'n ontslag geef terwijl hij van niets weet, dan zou ik reageren met 'Oh echt!? Oh, wat slordig van ons. Sorry, als ik dit geweten had, had ik dit nooit zo gedaan. Mijn excuses. Nee, dit kan echt niet. Nou, sorry, hier moeten we het straks nog maar even over hebben, want dit kan zo niet.' Oid.

Maar niet wat zij zeggen: 'Als dit het geval is, dan bieden we onze excuses aan.' Jaja, geloof je niet dat Philip van niets weet? Dan is dat nog een extra trap na. Ik snap wel dat die vent in z'n wiek geschoten is.
Somebody that I used to know
pi_183497727
Net het echte leven, de radio
pi_183497763
quote:
Ik vind dit zo'n rare verklaring. Alsof er een zinnetje, een conclusie ontbreekt. Wat staat er nou daadwerkelijk?
Somebody that I used to know
pi_183497801
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 14:29 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Nou ja, ik vond O.V.T. de laatste tijd ook steeds minder worden. Maar de colums op zich kon ik nog wel waarderen.
Ik vind Jos Palm een irritante presentator. Een nog grotere hakkelaar dan Philip Freriks, maar een groter minpunt bij hem is dat hij zijn gasten altijd nodeloos onderbreekt.
Ik vind OVT ook een stuk minder. Ik dacht eerst dat het aan mij lag. Met publiek erbij vind ik zelf drie keer niks. Het spoor terug had 20 jaar geleden ook veel meer kwaliteit.

Ik vind dit met Philip Freriks een enorme blunder.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183497845
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 17:10 schreef Postbus100 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-op-radio-afgedankt

Ai ai ai...

Ik vind die reactie van de presentatoren ook niet zo empathisch. Als het mij zou overkomen dat ik iemand z'n ontslag geef terwijl hij van niets weet, dan zou ik reageren met 'Oh echt!? Oh, wat slordig van ons. Sorry, als ik dit geweten had, had ik dit nooit zo gedaan. Mijn excuses. Nee, dit kan echt niet. Nou, sorry, hier moeten we het straks nog maar even over hebben, want dit kan zo niet.' Oid.

Maar niet wat zij zeggen: 'Als dit het geval is, dan bieden we onze excuses aan.' Jaja, geloof je niet dat Philip van niets weet? Dan is dat nog een extra trap na. Ik snap wel dat die vent in z'n wiek geschoten is.
Die presentatoren worden natuurlijk ook verrast. Waarschijnlijk van de eindredacteur gehoord dat hij ging stoppen, een mooi afscheidswoordje in elkaar geknutseld en dan krijg je dit. Dan kun je natuurlijk met de bek vol tanden komen te staan en lijkt het me onzin om alle woorden op de weegschaal te leggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183497860
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:44 schreef wollah het volgende:
Wie?
Dit is bijna nog erger dan de reden van dit topic.
pi_183497890
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die presentatoren worden natuurlijk ook verrast. Waarschijnlijk van de eindredacteur gehoord dat hij ging stoppen, een mooi afscheidswoordje in elkaar geknutseld en dan krijg je dit. Dan kun je natuurlijk met de bek vol tanden komen te staan en lijkt het me onzin om alle woorden op de weegschaal te leggen.
Dat heb ik erin meegewogen, en juist daarom vind ik hun reactie ergens nog zo bedachtzaam en voorzichtig. Veilig. Alsof ze geen kant durven te kiezen.
Somebody that I used to know
pi_183497898
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 17:23 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Dit is bijna nog erger dan de reden van dit topic.
Achja, dat is ook gewoon een beetje users bashen en stoer lopen doen.
Somebody that I used to know
  zondag 2 december 2018 @ 17:32:38 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183498021
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die presentatoren worden natuurlijk ook verrast. Waarschijnlijk van de eindredacteur gehoord dat hij ging stoppen, een mooi afscheidswoordje in elkaar geknutseld en dan krijg je dit. Dan kun je natuurlijk met de bek vol tanden komen te staan en lijkt het me onzin om alle woorden op de weegschaal te leggen.
Als je collega vertrekt of vertrokken wordt bespreek je dat niet live op de radio of tv als dat nog niet officieel is aangekondigd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')