abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 december 2018 @ 21:24:06 #26
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183522377
Gaat Timothy bij Merel slapen?
Timothy heeft zijn matras al neergelegd.

Merel zit in haar huisje en Timothy loopt binnen. "Goedemiddag", zegt Timothy vrolijk. Hij legt uit dat de musketiers momenteel bezig zijn met een grote verhuizing en hij vertelt dat Lotus en Franny nu een week in de Mongoolse tent gaan logeren. "Voor mij is dat echter net iets te druk, dus het leek me leuk om jou deze dagen gezelschap te houden", zegt Timothy. Merel schudt haar hoofd. "Er komt hier geen vent in", zegt ze. Merel legt uit dat één van de dames welkom is, maar dat haar vriend het niet fijn vindt als er een mannelijke Utopiaan komt logeren. "Jammer", zegt Timothy. Hij vertelt dat hij het toch wil en dat hij gewoon met zijn matras in het huisje kan komen liggen. "Tot vanavond", eindigt hij het gesprek. Dit valt Merel in het verkeerde keelgat. "Je kunt de afspraak die ik thuis heb gemaakt ook gewoon respecteren", zegt ze. "Ik wil het niet."
Even later loopt Timothy Joaquin en Franny tegen het lijf. "Ik ga het gewoon doen", zegt hij met een brede glimlach. "Zo'n baas, jongen", zegt Joaquin. De mannen besluiten direct om het matras te verplaatsen. "Veel plezier", zegt Franny.

Merel heeft al een oplossing gevonden.
Zojuist is het nieuws dat Timothy zijn matras in het Limburgse huisje heeft gelegd ook bij Merel aangekomen. "Erik, kan ik jou heel even lenen?", begint de diva. Merel vertelt dat ze een leuke opdracht voor hem heeft. "Timothy respecteert niet dat ik niet wil dat hij bij mij komt slapen, dus ik wil graag een wand in het huisje." Erik knikt en vertelt dat hij best een scherm tussen de bedden kan zetten. "Prima", zegt Merel. "Dan maken we er gewoon twee kamers van. Opgelost." Wat zal Timothy ervan vinden? Hoe zal dit aflopen?

Bron, de Utopia Krant
  dinsdag 4 december 2018 @ 07:20:35 #27
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183527045
En ModePopje Merel, die zelf bárst van de nieuwe spullen heeft een briljant idee, nog nooit eerder vertoond in Versie 1 copietje weer Utopia..
Ouwe kleren inzamelen voor armen die het minder hebben.. en geloof me, die zijn tot op de draad oud :{
En juist van dit type geldverspillers is het een meest beschamende vertoning om zo van je rotzooi af te komen }:|



Merel heeft een idee voor de feestdagen.

De feestdagen komen eraan en dat heeft Merel op een idee gebracht. "Er zijn mensen die het slecht hebben met Kerst en daar wil ik mij voor inzetten", legt de vrouwelijke Utopiaan uit. "Dus ik heb hier de Christmas kleding box." Trots laat ze de doos zien. Merel vertelt dat iedereen er kleren in kan doen, die ze niet meer dragen of die te klein te zijn. "Doe het alsjeblief in deze box en dan zorg ik ervoor dat mensen die het minder hebben met kerst onze kleding ontvangen", vertelt ze. Gerrit en Shelley zijn positief over het idee. "Goed initiatief", reageert Gerrit na de uitleg. Shelley stopt meteen één van haar kledingstukken in de doos. "Dankjewel Shell", zegt Merel vrolijk. Ze brengt de box naar de caravan, zodat iedereen er iets in kan doen. Zal de box snel gevuld zijn?

Bron de Utopia Krant
pi_183534417
Lieve allemaal,

Vandaag is 4 december 2018......
Morgenavond zal onze mascotte Vlinder Billy Marjet Bakker vechten voor een finale plek in het fantastische RTL5-programma Boxing Stars. Op Sinterklaasavond zal onze GODIN vechten voor haar RLS-status. Eventueel wordt zij wel een echte gezellige eerlijke BN’er. Zet hem op Bil, voor ons ben jij al de winnares van dat wanstaltige programma.

Maar u kwam niet voor Billy.....
Vandaag is echt 4 december 2018 inderdaad.....
U kwam massaal voor de camping editie van Utopia -O-
We mogen al meer dan zes maanden genieten van blubber, kankeraars, heksen, zure dozen, spermakutten, waggelaars, niksnutten, een lelijke caravan met een stink-vegan, houten huisjes, een Mongoolse tent, een koude iglo als wachtruimte en een galmende silo voor onverstaanbare gesprekken.......

Wie wonen daar ook alweer of zullen we eerst beginnen met de ex-bewoners........

Silvio is terug naar het kamp gegaan en niemand heeft ooit meer iets van hem vernomen. Hij zat slechts in één of twee afleveringen........

Manon is terug naar de stal, soms gaat ze naar haar vriendin Sanne om zich in de bewoonbare wereld te begeven....

Sanne onze lieve beroepssteuker kon niet meer tegen al het gesteuk. Gelukkig kunnen we nog van haar post genieten.

Sjohn mot bauwuh en hij hep vlees nodahg, haai kende zaain mijssie nie meer missuh en haai is daarom naar huis gegaan....Haai hep leuke kissies en een miet en qriet. Gelukkig is Delft aan de andere kant van de snelweg..... Mmmmm lekker biefstuk :9~

Jeffry of Jeffrey of Insomnia Cheffie is naar huis, hij voelde zich in Utopia niet meer thuis...cringe.......
Een biertje en een kruidenbitter konden er wel in en in slapen had hij geen zin in......
Rijmt niet helemaal maar ik stotter niet en ik heb geen alcoholprobleem O~)
Op naar Akkrum en tot nooit meer ziens!

Jessie onze favoriete Westlandse Romy fan, lopen en aardig doen gingen niet altijd even gemakkelijk.
Roddelen en de mama spelen van Cheffie
Cheffie en Mama zijn heel gelukkig, wij wensen jullie een mooie toekomst samen!

Fuck aspirant-bewoners >:)

Nog een paar mooie woorden voor de echte sterren van deze show......

Maaikie
Een echte leider in slaplullen en televisie maken, pak Lotus maar gewoon....

Chrissie
Kippie moet kippie even tsjoekie wat lakkie minder kippie met kippie Hiske omgaan kippie.....

Brandon
...................
Tijd voor speciale batterijen, dit gaat hem niet worden. We hebben weinig trek in stilstaande beelden.

Adriaan
De plantenkiller en stotterpsychopaat. WERKEN NU! ZE DDDDDDDDUHDUHDUHDOEN NIKS! Ik krijg er spontaan ADHD van.......

Hiske
Geen zin in, ik laat iemand anders wel een stukje over je schrijven waarom je Utopia moet verlaten
Duivel van Utopia, geniet van een ieders verdriet.........

Gerrit
Doe iets! Seks is niet werken of je wilt iets in de prostitutie gaan doen. Oh wacht dat is Utopia natuurlijk al.

Timo
Eindelijk zij kruid verschoten en dat was het BROEDEUWR!!!

Shel
Lieve Sheil, praten met een vrouw is niet vreemdgaan of flirten.

Brenda
Zuurheid is ontstaan in Brenda, visitie mag lekker wachten in een kouden iglo tijdens het ketsen. Zuur!

Joa
Brabant is trots op deze New Kid, poedertjes, shakies, patat (het is geen friet :9) en burgers Vette SchijndelGOD!

Merel
Onze roddelpanter heeft de rol overgenomen van Sanne. Zet hem op en graai wat geld uit de pot!

Lotus
Onze UkeleGODIN en favoriete Utopiaan omdat ze gewoon zo leuk is. Je single is prachtig en we willen spontaan meer van je. Tijd voor een leuke borrel met Lotus, ik heb geen interesse......... Pak Maaik dan maar!

Erik
Gelukkig gaat het steeds beter met je! Zet hem op en maak Hissie gek!

Frennie
Er zit wat plakkerigs op je kin en bij je kont....

Batsignal gaat af, ik moet gaan......
Grrr grrrr,

DKUp

PS: Vlinder gaat winnen :B!

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 05-12-2018 10:29:24 ]
SOONY
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:35:50 #29
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183539629
_O_ ^O^
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:36:05 #30
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183539633
Een gloednieuwe ukelele voor Lotus, ze is er dolblij mee.
Lotus is druk aan het werk, als er opeens een groot pakket voor haar binnenkomt. De vrouwelijke Utopiaan rent direct naar de brievenbus en met een grote glimlach neemt ze het pakket mee naar de caravan. Niet veel later heeft Lotus de doos geopend en trots haalt ze er een gloednieuwe ukelele uit. "Is Sinterklaas nog even langs geweest?", grapt ze. De vrouwelijke Utopiaan haalt meteen haar stemapparaat, waarmee ze de klank van de ukelele afstemt. Even later klinkt de eerste muziek uit het nieuwe instrument. De avond van Lotus lijkt niet meer stuk te kunnen.

Bron: de Utopia Krant.
pi_183546085
BREAKING: Vanavond het gevecht van Billy op RTL 5. Boxing Stars begint om 20:30, hoe laat onze ster komt? Geen idee! Er zijn ook andere gevechten!

1 Vrouwen Saar Koningsberger vs Billy Bakker
2 Mannen lichtgewicht Michael Boogerd vs Dan Karaty
3 Mannen zwaargewicht Taeke Taekema vs Joey Spaan
SOONY
  woensdag 5 december 2018 @ 15:20:30 #32
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183550613
Ongeloofelijk ShowKut.. roep iedereen naar de Silo voor een "Spoedje"
Begint daar een vreselijk dramatisch verhaal over niet lekker voelen, en last van "terugval" te hebben waar ze niet meer heen terug wil.. Lootje suggeeert een vreselijk verleden , net als dat Ex-Utopiakutje Speenvarken Sanne..
DramaKut heeft het publiek vast in haar greep
iedereen denkt Tering Die gaat Weg *O*

Maar neehoor, lachend gaat het roepen dat ze nog hééllang doorgaat met lollig doen }:|

Febo , bedankt voor deze doorgewinterde TrolleKop



Lotus roept de groep bij elkaar in de silo.
Wanneer de Utopianen allemaal samen zijn in de silo neemt Lotus het woord. "Dank je wel dat jullie zo snel konden komen. Ik wil een mededeling doen: ik voel me de afgelopen dagen echt verschrikkelijk..." Ze vertelt dat de onenigheden van gisteren hier nog een schepje bovenop hebben gedaan. "Dus heb ik besloten om...", Lotus bouwt de spanning op en laat een kleine pauze vallen. Shelley houdt haar adem in tot Lotus haar zin afmaakt. "...het avontuur weer positief verder te zetten", zegt Lotus opgewekt. Shelley slaakt een zucht van opluchting, "ik schrok me dood". Lotus vertelt dat ze er weer tegenaan zal gaan, maar dat ze daar wel de hulp van de andere inwoners bij nodig heeft. "Leer elkaars grenzen kennen en houd daar rekening mee", wil Lotus hen nog even meegeven. Zijn er nog andere mensen die ergens mee zitten? Wordt vervolgd...


Bron De Utopia Krant
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 18:09:25 #33
388664 crew  Dotteke
pi_183553573
Zijn de berichten van de Utopia krant nu hersenspinsels?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 5 december 2018 @ 18:20:59 #34
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183553813
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:09 schreef Dotteke het volgende:

Zijn de berichten van de Utopia krant nu hersenspinsels?
Geloof jij de Utopiakrant berichten? Ik niet helemaal. Met het eventuele comment van 5thencounter geloof ik het wel.
Mocht jij de facebookberichten kunnen vinden van de anonieme schrijver en plaatser FreshFruit42, dan zou ik daar heel blij mee zijn.

Ik kan eventueel deze TopicTitel wel laten veranderen, dan is het misschien een minder vaag topic en wat duidelijker.
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 18:23:36 #35
388664 crew  Dotteke
pi_183553867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Geloof jij de Utopiakrant berichten? Ik niet helemaal. Met het eventuele comment van 5thencounter geloof ik het wel.
Mocht jij de facebookberichten kunnen vinden van de anonieme schrijver en plaatser FreshFruit42, dan zou ik daar heel blij mee zijn.

Ik kan eventueel deze TopicTitel wel laten veranderen, dan is het misschien een minder vaag topic en wat duidelijker.
Nee ik weet het niet , maar op berichten uit die krant zit ik eerlijk gezegd ook niet te wachten hier
Maar goed ieder zijn ding
Mensen die die berichten willen lezen kunnen daar gaan lezen naar mijn idee
Ik vond die berichten die FF plaatste wel geschrikt voor deze topic, waar is FF gebleven met die berichtjes?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 5 december 2018 @ 18:25:15 #36
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183553909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee ik weet het niet , maar op berichten uit die krant zit ik eerlijk gezegd ook niet te wachten hier
Maar goed ieder zijn ding
Mensen die die berichten willen lezen kunnen daar gaan lezen naar mijn idee
Ik vond die berichten die FF plaatste wel geschrikt voor deze topic, waar is FF gebleven met die berichtjes?
Ik heb FreshFruit geschreven en ook dit linkje van dit topic.
  woensdag 5 december 2018 @ 18:51:20 #37
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183554359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Zijn de berichten van de Utopia krant nu hersenspinsels?
Van hun redactie ja , de ½ is BS en de andere ½ is wishfull thinking _O-

Ik zet er alleen even een "alternatieve waarheid" bij ;)

En waarom niet hier , de meeste Fok bezoekers weten niet eens wat Utopia is als ze hier kijken
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 18:54:26 #38
388664 crew  Dotteke
pi_183554425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:51 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Van hun redactie ja , de ½ is BS en de andere ½ is wishfull thinking _O-

Ik zet re alleen even bij "alternatieve waarheid" bij ;)

En waarom niet hier , de meeste Fok bezoekers weten niet eens wat Utopia is als ze hier kijken
Dan weten ze ook niet of het wel of niet klopt :P en boeien die artikelen ze ook niet.

Het is mijn mening he, wat iedereen er mee doet moet die ook zelf weten, maar er staat hier hersenspinsel en dan kom ik lezen zie ik gewoon de utopia krant artikelen hier staan
En sommige die er dan nog wat leuks bij maken/schrijven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 5 december 2018 @ 19:02:22 #39
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183554553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dan weten ze ook niet of het wel of niet klopt :P en boeien die artikelen ze ook niet.

Het is mijn mening he, wat iedereen er mee doet moet die ook zelf weten, maar er staat hier hersenspinsel en dan kom ik lezen zie ik gewoon de utopia krant artikelen hier staan
En sommige die er dan nog wat leuks bij maken/schrijven.
Bij deze dan..ga er maar van uit dat het een test op levensvatbaarheid is.. de SC sucks, in de COS mag nix, ladingen Oud-uto;s waar niemand een zak aan heeft, streamverslagen van iemand uit FaceBook zijn best leuk maar ook van iemand anders.. en zo voort

[ Bericht 0% gewijzigd door 5thencounter op 05-12-2018 19:24:24 ]
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 19:26:33 #40
388664 crew  Dotteke
pi_183554993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Bij deze dan..ga er maar van uit dat het een test op levensvatbaarheid is.. de SC sucks, in de COS mag nix, ladingen Oud-uto;s waar niemand een zak aan heeft, streamverslagen van iemand uit BF zijn best leuk maar ook van iemand anders.. en zo voort
Ja het is niet meer wat het geweest is helaas. Sv zijn er niet meer de cos is vaak niets. Die oud utopianen ben ik ook spuugzat de sc kom ik amper.
En nu wordt er van de hersenspinsel topic een utopiakrantsrtikel topic gemaakt _O- _O-
En zit ik het te verknallen met off-topic bullshit solly
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 5 december 2018 @ 19:31:51 #41
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183555103
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja het is niet meer wat het geweest is helaas. Sv zijn er niet meer de cos is vaak niets. Die oud utopianen ben ik ook spuugzat de sc kom ik amper.
En nu wordt er van de hersenspinsel topic een utopiakrantsrtikel topic gemaakt _O- _O-
En zit ik het te verknallen met off-topic bullshit solly
Geeft nix, je kan hier tenminste wél offtopic neerzetten wat je van dat zooitje vind, zonder Modvegers ;)
pi_183555164
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Geeft nix, je kan hier tenminste wél offtopic neerzetten wat je van dat zooitje vind, zonder Modvegers ;)
>:)
SOONY
  maandag 10 december 2018 @ 18:10:26 #43
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183645808
En er komt een auto het terrein op rijden.. geen hónd weet wat ze komen doen..

Het blijkt een BedelTruc

Die Dooie Duracell vraagt of de UTO-Sukkels iets kunnen betekenen, maar TimoTeef weet ineens wat.. jaja TimoTeef die weet wat...

Bankjes schenken , met daaraan een donatie gekoppeld, die "Demense" dan kope kenne

De Stichting BS-Voor-Vergeten-Kinderen is heel blij ;(

Ik ben al blij wanneer die vreselijke TV-Emochantage mmv die verspillende egotrippende viespueken daar een keer stopt }:|



Timothy komt een idee voor stichting Het Vergeten Kind.

Halverwege de middag rijdt er een grote bus het terrein op van stichting Het Vergeten Kind. De Utopianen lopen meteen naar de poort en iedereen stelt zich voor. “Leuk dat jullie er zijn”, zegt Brenda vrolijk. Niet veel later vertrekt de groep richting de silo en Hiske roept ondertussen overige inwoners naar de silo. Onder het genot van een gebakje, praten de Utopianen met de medewerkers over de kerscampagne van de stichting. Brandon vraagt of de Utopianen iets voor Het Vergeten Kind kan doen, maar de medewerkers vinden het al heel fijn om de Utopianen over hun werk te kunnen vertellen. “Ik vind het echt bijzonder dat je je inzet voor een ander”, reageert Hiske na het verhaal van de medewerkers. “Echt respect”, vult Brandon aan.

Timothy bedenkt opeens een idee. Hij stelt voor om een van de bankjes aan stichting Het Vergeten Kind te schenken. Op dit bankje kunnen bezoekers van evenementen hun naam schrijven, met daaraan een donatie gekoppeld. De medewerkers van de stichting zijn erg blij met het spontane initiatief. “Superlief”, zegt een van hen en er wordt hard geklapt. Zal het initiatief van Timothy een succes worden?
  woensdag 12 december 2018 @ 19:52:25 #44
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183687913
Ohhww.. lees nou es toch.. de Zwanger BS komt weer uit de kast.. met succes al toegepast door Huishoer Marjet Bakker in Versie 1 , nu maar weer van stal gehaald door Toeterix... één neukbeurt door Sandertje tijdens een bezoek, en húp 3 weken later het ZwangerschapstestTVmomentje ( de 12x Woordwaarde zijn voor mij.. }:| )

Het kopiëren van Versie 1 gaat onverminderd door.... wat ontbreekt is nog die keiharde EmoTV een Live-Miskraam incl begravenisje.. dát topt álles ^O^

En Huishoertje Dellie wil zelfs even meeliften... "Die andere test gebruiken" wat een dom wijf.. ze neukt al máánden met GG _O-



De vrouwelijke Utopiaan blijkt een test te willen doen.

Merel en Brenda lopen over het terrein en de diva slaakt een zucht. "Wel jammer dat we geen Utopia-baby krijgen", zegt ze voorzichtig. Brenda haalt haar schouders op. "Ik weet het niet", zegt ze. "Shelley vroeg of ze de andere test mocht gebruiken." De kapster legt uit dat de vrouwelijke Utopiaan zwaar over tijd is en dat ze zich grote zorgen maakt over een eventuele zwangerschap. "Dat vind ik fantastisch", antwoordt Merel. "Dat zou wat zijn..."

Bron Utopia Krant

[ Bericht 7% gewijzigd door 5thencounter op 12-12-2018 20:06:52 ]
  zondag 1 december 2019 @ 10:33:35 #45
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_190211015
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:28 schreef Bella35j het volgende:
Hebben jullie weer zin in een hersenspinsel? Zo niet, scroll dan snel door 😉. En excuses maar het is weer lang van stof 🙈

Gerrit, ja hij lijkt ineens enorm populair. Het is ongekend hoe dit in 2 weken is omgeslagen. Gerrit de knuffelbeer en Jessie het grootste monster dat de wereld ooit gekend heeft. Ja zo lijkt het wel op social media.

Ik vind ze beiden even schuldig aan deze situatie, maar ik wil graag eens bakkeleien over Gerrit.

Dus doe je mee, ga dan niet zonder inhoud roepen ‘ja maar jessie dit jessie dat’ en ajb laten we niet gaan schelden...Daar gaat dit even niet om...

Mijn zienswijze Gerrit,

1. Vele maanden dikke maatjes. 2 weken geleden begon Gerrit met elk mogelijk moment zijn maatje negatief te belichten in gesprek met Hiske en Mariska. Geen enkel gesprek had eigenlijk een ander onderwerp. Op deze manier zijn Hiske en Mariska ongemerkt beinvloed door Gerrits mening en tegelijk kon hij ook de kijker beinvloeden

2. Tot alle gevaarlijke spelers (die op Gerrit wilden stemmen) weg waren gespeeld door het drietal, was alles koek en ei. Andrea was de laatste gevaarlijke speler voor Gerrit. Hierna veranderde hij van stemtactiek en maakte zich los van zijn maatjes.

3. Nu is er voor het eerst echt mot tussen de twee, ook grotendeels te wijten aan het gestook van bezoekers bij de laatste twee evenementen. Hun wantrouwen naar elkaar heeft een hoogte punt bereikt en de bom is gebarsten. Direct besloot Gerrit dat zijn maatje dan ook maar weg moet ( ondanks de nooit stem belofte ) en is bezig stemmen te schrapen. Hij heeft er sowieso 6 al bij elkaar, maar is op zoek naar meer..
Dit vind ik wel een beetje apart, want Shelley schold Gerrit wel elke dag zo wat uit (kneus, kwal, etc). Een gesprek was er niet te voeren en ze had geen goed woord voor hem over. Al enkele maanden niet. Waarom hield hij tot twee keer toe wel Shelley in de finale, maar bij de eerste problemen met zijn maatje stemt hij er wel gelijk negatief op en bewerkt ook de anderen om op diegene te stemmen. Mijn inziens, omdat dit hele gedoe bij zijn spel hoort om de ooit zo populaire inwoner uit de finale te halen.

Dus omdat hij Shelley wel wilde houden ondanks de slechte verstandshouding, en zijn ex maatje niet. Daarnaast omdat hij van tactiek veranderde zodra alle risico’s voor hem weg waren gestemd, en omdat hij onlangs Brandon probeerde achter hem te krijgen en daarvoor loog. Hij zei tegen Brandon dat hij hem in de finale wilt hebben maar dat zijn maatje dat niet wilde. Terwijl dat precies andersom was. Gerrit wilde Brandon al na het vertrek van Jens, op de bank hebben. Dat heeft ie zelfs nog benoemd toen hij aangaf dat ze niet naar zijn stem voorkeuren luisterden.

Voor mij zijn het deze punten, waardoor ik het zie als een spel die hij speelt om iedereen anders te laten denken en zelf populairder te worden bij het publiek. Waarin hij goed is geslaagd 👍🏻

Kan niet anders zeggen dan, slim gespeeld. De winst levert het hem denk ik niet op. Die is voor
Brandon of Hiske vermoed ik.

Dit heb ik gekopieerd maar wat goed en waar geschreven.

  zondag 1 december 2019 @ 15:17:54 #46
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_190215129
Bedankt Carmen. En FreshFruit voor het plaatsen.

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:47 schreef FreshFruit het volgende:

Credits voor Carmen.
  dinsdag 3 december 2019 @ 23:29:29 #47
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_190258148
Bedankt Piet de Cock voor het schrijven en FreshFruit voor het plaatsen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 23:06 schreef FreshFruit het volgende:


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')