abonnement Unibet Coolblue
pi_183487474
Dit hele bericht is onzin, Peru heeft al op voorhand aangegeven nooit mee te zullen werken aan het overbrengen van gevangenen die een Peruaans staatsburger om het leven hebben gebracht.

John vd Heuvel werkt op een vage manier samen met Joran en zijn ma, en dit is een verkapte poging om 50.000 los te weken bij sympathisanten, want hij zal nooit gebruik kunnen maken van dit verdrag.
pi_183487495
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:19 schreef Physsic het volgende:

Ik vraag me af of (en op welke gronden dan) Nederland dat verzoek kan weigeren.
Peru zal het weigeren, dat is de gunstverlenende partij in deze niet NL.
  zondag 2 december 2018 @ 07:37:06 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183488794
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 01:39 schreef Za het volgende:
Dit hele bericht is onzin, Peru heeft al op voorhand aangegeven nooit mee te zullen werken aan het overbrengen van gevangenen die een Peruaans staatsburger om het leven hebben gebracht.

John vd Heuvel werkt op een vage manier samen met Joran en zijn ma, en dit is een verkapte poging om 50.000 los te weken bij sympathisanten, want hij zal nooit gebruik kunnen maken van dit verdrag.
Juist het is een strafzaak die Peru aangaat en dus niet in Nederland kan worden uit gezeten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183491885
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 01:39 schreef Za het volgende:
Dit hele bericht is onzin, Peru heeft al op voorhand aangegeven nooit mee te zullen werken aan het overbrengen van gevangenen die een Peruaans staatsburger om het leven hebben gebracht.

John vd Heuvel werkt op een vage manier samen met Joran en zijn ma, en dit is een verkapte poging om 50.000 los te weken bij sympathisanten, want hij zal nooit gebruik kunnen maken van dit verdrag.
Waarom probeert John van de Heuvel hem te helpen? Het standpunt van Peru is begrijpelijk. Hij heeft een Peruaans staatsburger om het leven gebracht.

Die vader van dat vermoorde meisje is een invloedrijke Peruaan. Die zal er volgens mij ook niet mee instemmen.
pi_183492062
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:39 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom probeert John van de Heuvel hem te helpen? Het standpunt van Peru is begrijpelijk. Hij heeft een Peruaans staatsburger om het leven gebracht.

Die vader van dat vermoorde meisje is een invloedrijke Peruaan. Die zal er volgens mij ook niet mee instemmen.
Ja, dat helpen van John snap ik ook niet helemaal! Volgens mij heeft Joran John ook eens voor een dichte deur laten staan? (Wel een afspraak, toch geen afspraak, wel filmen en toch weer geen toestemming tot filmen...)
  zondag 2 december 2018 @ 13:39:46 #56
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183493095
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:39 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom probeert John van de Heuvel hem te helpen? Het standpunt van Peru is begrijpelijk. Hij heeft een Peruaans staatsburger om het leven gebracht.

Die vader van dat vermoorde meisje is een invloedrijke Peruaan. Die zal er volgens mij ook niet mee instemmen.
juist , de vader van Stephanie Flores zal alles doem om hem in Peru te houden, al moet ie er alle rechters voor omkopen , die hoopt dat ie in Peru loskomt, en dan is Joran nog lang niet klaar

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 02-12-2018 13:53:51 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 december 2018 @ 14:32:49 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183493970
Als de media gewoon eens stopt aandacht aan hem te besteden
  zondag 2 december 2018 @ 14:34:13 #58
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183493999
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 14:32 schreef Hexagon het volgende:
Als de media gewoon eens stopt aandacht aan hem te besteden
ach je wilt toch graag weten hoe ellendig het met hem afloopt, kan mij niet rot genoeg met hem gaan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')