Ik gaf vorige week al kritiek op Anouk, ik snap haar zo vaak niet als jury.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:12 schreef Greys het volgende:
Dat Anouk hier wel voor draait en niet voor die dame in het zwart waar niemand voor drukte snap ik niets van.
Heb dit seizoen nog niet veel gezien van The Voice en vind haar normaal heel goed te volgen als coach juist maar deze snapte ik even niet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik gaf vorige week al kritiek op Anouk, ik snap haar zo vaak niet als jury.
Ik snap haar heel vaak niet. Ik vond vorige week bijvoorbeeld dat ze veel te veel haar eigen smaak laat doorschemeren. Terwijl het zou moeten gaan om De Stem. Niet om een voorkeur.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb dit seizoen nog niet veel gezien van The Voice en vind haar normaal heel goed te volgen als coach juist maar deze snapte ik even niet.
Ja kloptquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. En zo snappen we elkaar soms ook niet.
Scheiding van jury en staat!quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar ik vind wel dat een jurylid eigenlijk hetzelfde zou moeten zijn als een rechter. Onbevooroordeeld.
(Niet dat alle rechters dat zijn, maar dat zou ik wel gewenst vinden en datzelfde geldt voor juryleden in een show als dit)
Wow toen konden ze echt niemand vinden?quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:24 schreef Greys het volgende:
Wtf die met die hont en geitenstem zat gewoon in De Beste Zangers?
Nu snap ik waar de burnout vandaan komt, naast Jan Smit zitten moet dodelijk vermoeiend zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:24 schreef Greys het volgende:
Wtf die met die hont en geitenstem zat gewoon in De Beste Zangers?
Zo zit je in De Beste Zangers en zo ga je niet eens door bij The Voicequote:Op vrijdag 30 november 2018 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow toen konden ze echt niemand vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |