abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183459503
registreer om deze reclame te verbergen
phil-collins-tour-2019.jpg?zoom=1.3224999725818633&resize=758%2C466&ssl=1

Nog meer mensen hier die naar het optreden van Phil Collins gaan donderdag 20 juni 2019 in het Goffertpark in Nijmegen?

_O_
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183466536
Twijfel nog, want het is Phil Collins, maar hij had moeten stoppen na de Genesis tour in 2007.

- Stem is veel zwakker
- Kan niet meer lopen zonder stok
- Zit het hele optreden
- Kan niet meer drummen

Dus wat hou je dan over? Je kijkt naar iemand die vroeger waanzinnig veel stage presence had, een enorm goede drummer en entertainer was, die nu op een stoel zit omdat 'ie het fysiek niet meer kan.

En tussen de 88 en 122 euro voor een kaartje vind ik voor The Rolling Stones wel te doen omdat die gasten het echt nog kunnen waarmaken, voor Springsteen vind ik het ook waard, omdat die gast 3-4 uur speelt.. Maar ik vind het Phil niet waard.. Voor de helft had ik er best heen gewild, maar niet voor zo'n klap geld.. Hoe goed Phil Collins ook nog is en hoe groot hij als artiest nog is..
Nee beter he
pi_183466608
Ik vind Collins zijn muziek echt geweldig. Maar ken in mijn omgeving niet echt mensen die daar ook heen zouden gaan.
pi_183466910
Ik heb tickets!! Ik ga er heen!
Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mannen die niet huilen bij de Lion King zijn geen mannen
pi_183466953
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb tickets!! Ik ga er heen!
Geniet er van! :D
Nee beter he
pi_183467457
Ik ga er dus ook heen. Heb 3 kaarten weten te bemachtigen van bijna 90 euro per stuk.

Was bang dat het in No time zou zijn uitverkocht, maar de goedkoopste kaarten zijn volgens mij nog lang niet uitverkocht (misschien is dat veelzeggend?) :')

Ik was niet zo te spreken over zijn performance in zijn Not dead yet tour in 2017, toen was zijn stem ook niet meer zo goed, en zijn bereik veel minder.

De optredens die ik op YouTube heb gezien van de afgelopen maanden (recente optredens) zijn alweer stukken beter qua zang, daardoor durf ik het wel aan.

Wel jammer dat hij tegenwoordig het hele optreden zit en niet meer drumt, dat haalt toch een stuk dynamiek weg, maar desondanks ben ik toch dusdanig grote Phil fan dat ik dit concert niet kon weerstaan en waarschijnlijk toch wel zal genieten van iedere noot en iedere minuut. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183473934
Het is wel pijnlijk om te zien hoe hij er nu aan toe is. Met die wandelstok en amper nog kunnen lopen/staan, laat staan drummen. Blijft wel een held _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183532198
Concert is trouwens nog steeds niet uitverkocht. Verkoop is al 5 dagen bezig.

Meestal zijn dergelijk grote namen binnen No-time uitverkocht. Soms al binnen 10 minuten.
pi_183532432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Concert is trouwens nog steeds niet uitverkocht. Verkoop is al 5 dagen bezig.

Meestal zijn dergelijk grote namen binnen No-time uitverkocht. Soms al binnen 10 minuten.
Ja, maar het verschil is hier dat A, het in het goffertpark ( :') ) is, dit komt veel beter tot z'n recht in een zaal.
En B, met alle respect, maar Phil Collins is gewoon echt een oude man geworden. Kan amper lopen door dat 'ie geen gevoel meer heeft in z'n voet, kan niet meer drummen door ditzelfde n bijkomend probleem met z'n handen, heeft qua kracht heel veel ingeboet.

Stones zijn 10+ jaar ouder en verkopen met gemak alles uit na 1-2 dagen, waarom? Omdat die nog zeer energiek zijn, en echt nog een show neer zetten en geen kwaaltjes hebben, oke.. Keith heeft Artritis maar hij staat er nog wel en schopt nog steeds kont :D

Mensen gaan niet meer naar een concert toe puur om iemand te zien heb ik het idee :')
Nee beter he
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')