Ik zie het regelmatig in het stadion dat mannen "the missus" meenemen, maar vraag me af waarom. Vrijwel altijd zie je ze totaal niet geďnteresseerd zijn (met als toppunt dat ik een vrouw achter me eens heb zien slapen tijdens de wedstrijd). Waarom neem je d'r dan mee??? Waarom gaat ze uberhaupt mee??
Ik heb het zelf ook een maal gewaagd, met een vriendin van me naar Ajax. Het enige wat ze leuk vond was geloof ik toen Dani zich vlak voor tijd ging warmlopen . Dat doe ik dus nooit meer
.
En volgens mij is dit bij wel meer vrouwen zo. Dat ze er zitten zonder duidelijke reden (of om hun man in de gaten te houden ofzo). Ik bedoel dus niet de voetbalminded vriendinnen (bless you als je die hebt), maar echt die schapen die mee hobbelen met manlief en zich vervolgens 90 minuten lang vervelen.
Waarom?
excuses als dit een warrige post is, er knalt nog vuurwerk in mijn hoofd
[Dit bericht is gewijzigd door Esk op 01-01-2003 22:12]
quote:Maar die zal dan ook niet liggen te pitten in het stadion.
Op woensdag 1 januari 2003 22:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb mijn vrouw bij sparta leren kennen, en we gaan nog steeds elke wedstrijd.
quote:nee, die is denk ik nog fanatieker dan ik.
Op woensdag 1 januari 2003 22:12 schreef keeper het volgende:[..]
Maar die zal dan ook niet liggen te pitten in het stadion.
quote:Ah, dus jullie delen lief en leed met elkaar... Hulde, hoor!
Op woensdag 1 januari 2003 22:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb mijn vrouw bij sparta leren kennen, en we gaan nog steeds elke wedstrijd.
Sorry, ik kon het niet laten...
quote:maar ze hebben er wel een versterking bij gekregen na de winterstop, in de persoon van brutil hose ( die is na zijn vertrek bij ajax2 nergens meer geslaagd in het betaalde voetbal )
Op woensdag 1 januari 2003 22:20 schreef motown het volgende:[..]
Ah, dus jullie delen lief en leed met elkaar... Hulde, hoor!
Sorry, ik kon het niet laten...
quote:Hmmm... Dat klinkt niet bepaald optimistisch...
Op woensdag 1 januari 2003 22:22 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
maar ze hebben er wel een versterking bij gekregen na de winterstop, in de persoon van brutil hose ( die is na zijn vertrek bij ajax2 nergens meer geslaagd in het betaalde voetbal )
quote:Nee, maar ik heb nog nooit een fanatieke vrouw in het stadion gezien met naast haar een verveelde of slapende man.
Op woensdag 1 januari 2003 22:16 schreef sweek het volgende:
Kun je niet beter over partner praten... of zijn voetbalfans nog altijd bij voorbaat mannelijk?
quote:Ik kom er nooit, maar ergens moet er wel zo iemand zijn denk ik.
Op woensdag 1 januari 2003 22:27 schreef keeper het volgende:[..]
Nee, maar ik heb nog nooit een fanatieke vrouw in het stadion gezien met naast haar een verveelde of slapende man.
Andersom regelmatig.
quote:Als Het Nederlands Elftal speelt anders wel, hoor. Dan zie je op TV altijd de vrouwen evengoed met de oranje petjes en vlaggetjes meespringen, aanmoedigen, etc.
Op woensdag 1 januari 2003 22:28 schreef sweek het volgende:[..]
Ik kom er nooit, maar ergens moet er wel zo iemand zijn denk ik.
quote:Mja, zo kun je overal wel rekening mee gaan houden, Sweek
Op woensdag 1 januari 2003 22:28 schreef sweek het volgende:[..]
Ik kom er nooit, maar ergens moet er wel zo iemand zijn denk ik.
quote:Ik had het over voetbalpubliek, dus graag het Nederlands Elftal even uitsluiten in deze discussie
Op woensdag 1 januari 2003 22:44 schreef motown het volgende:
Als Het Nederlands Elftal speelt anders wel, hoor. Dan zie je op TV altijd de vrouwen evengoed met de oranje petjes en vlaggetjes meespringen, aanmoedigen, etc.
quote:Ja, er komt nou vast even een man naar het voetbalforum om te zeggen dat ie het zo'n kutsport is en dat ie er van in slaap valt.
Op woensdag 1 januari 2003 23:09 schreef LoekB het volgende:[..]
Mja, zo kun je overal wel rekening mee gaan houden, Sweek
. Ik denk dat Keeper gelijk heeft : een man die met z'n vriendin/vrouw meegaat naar een wedstrijd om zich daar te vervelen komt zelden voor. En als er hier een man zit waarbij dat wél het geval is, dan kan die dat toch melden?
quote:Stoer.
Op donderdag 2 januari 2003 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, er komt nou vast even een man naar het voetbalforum om te zeggen dat ie het zo'n kutsport is en dat ie er van in slaap valt.
Jij doet dat gewoon.
quote:same here
Op woensdag 1 januari 2003 22:28 schreef Merina het volgende:
Ik ben gek op voetbal en mag dan ook graag naar een wedstrijd gaan.
geen reden om der niet mee te nemen dus.
Tis alleen op de omloop van zuid nog wel es lastig, zijn geen mooie vrouwen gewend daar.....gelukkig is m'n moppie niet op der bekkie gevallen dus ze druipen meestel snel af
quote:Waar zie je me voor aan. Ik ga nooit naar voetbal. Ja, ooit 1x naar RKC-Zwolle geweest voor de nacompetitie. En ik was voor Zwolle natuurlijk maar alle andere mensen niet. En RKC won.
Op donderdag 2 januari 2003 01:51 schreef keeper het volgende:[..]
Stoer.
Jij doet dat gewoon.
Waarom moet iedereen dan altijd zo omkijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |