quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Oh nee melding van mijn magnetron...
quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Jullie zijn net de moeders hier, mijn moeder heeft ook altijd alles zegt Merel tegen de heksen
Zwarte Pieten komen zondag pas toch?quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:19 schreef Bramenstruik het volgende:
zou het vliegtuig uit Afrika vertraging hebben?
Goeie.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:19 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:19 schreef Bramenstruik het volgende:
o goed idee! Zo sla je een paar vliegen in een klapquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:20 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Zwarte Pieten komen zondag pas toch?
Pieten komen uit spanje ja.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:20 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Zwarte Pieten komen zondag pas toch?
ze komen met de Bootquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze hebben daar nog niets gedaan aan de akoestiek. En de isolatie moeten ze er ook bij denken blijkbaar.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:22 schreef Dotteke het volgende:
O nee, ze gaan in die kut silo vergaderen met dat galm geluid
Daar ga ik maar niet op inquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:23 schreef Yurtovic het volgende:
[..]Daar zaten ook moorkoppen en negerzoenen vroeger
ow..... sollyquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde meer Zuid-Afrika, de PeggySuestal
Het is niet aan te horen die geluid,quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog niets gedaan aan de akoestiek. En de isolatie moeten ze er ook bij denken blijkbaar.
Ongeschikt en het boeit ze ook niet (er zit niemand). zelfs de regie heeft gewoon wat cameras vastgeschroefd wat dom meetrilt bij opengaan van de deuren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog niets gedaan aan de akoestiek. En de isolatie moeten ze er ook bij denken blijkbaar.
undercover actie amnesty, check mensenrechten talpa figurantenquote:Dat is toch belachelijk dat zulke organisaties mee willen werken met een pest programma, die neem je dan toch ook niet meer serieus?
vergeet nooit dat verhaaltje van dr, logeren bij een vent, en weten dat het niet kosjer was,maar geen woord hoor, vreten slapen, helemaal geweldigquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Giertan
de wand vol plakken met
mensen .. plaatjes .. die voor mensen
hart en ziel geven .. vechten
Presentatie Vrek Plantiga
alles voor het oog
ze MOET!!!!!!.. met dr bakkes belangrijk doen
.. < gaat dat gezwma niet uit tikken
over een half uurtje gaat ze beginnen
quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:28 schreef IkFok het volgende:
Hiske vraagt of ze even een meeeter mag uitknijpen bij Christel
Spraytan komt ook nog.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Shelly: Oh dat wou ik ook nog even rondvragen.
Wil jij je tanden laten bleken
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden
ow.. niet mee gekregenquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vergeet nooit dat verhaaltje van dr, logeren bij een vent, en weten dat het niet kosjer was,maar geen woord hoor, vreten slapen, helemaal geweldig
Woensdag botox.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
Het wordt toch steeds ongeloofwaardiger. Acteerlessen, tanden bleken, nieuwe kleding, nieuwe schoenen
Gaat nergens meer over ditquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
Het wordt toch steeds ongeloofwaardiger. Acteerlessen, tanden bleken, nieuwe kleding, nieuwe schoenen
ergens, mss Nepal, dat weet ik niet meer, eten drinken feesten idd, kindertehuis, later bleek dat het niet ok was, Hops wist van nietsquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow.. niet mee gekregen
wat dan ??
of bedoel je dat feest
random neocke.. coke..drank tof feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |