abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183554755
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
Abortus is de keus van de n direct tegen de ander. De keus voor de een betekent het doodsvonnis voor de ander. Bijna 31 duizend doden kost dit elk jaar en dat alleen in Nederland. Jaar op jaar. Dit is de grootste humanitaire ramp wereldwijd. Voor ons als beschaving is dit een van de tekenen van ons faillissement. In plaats van ons te bekommeren om de meest kwetsbaren worden deze in de schoot gedood. En als ik er een moreel oordeel aan mag toevoegen indien je hier een voorstander voor bent ben je geen knip voor de neus waard. Je staat aan de verkeerde kant en ooit wordt er afgerekend met deze wandaden en diens uitvoerders.
Dat lijkt me niet noodzakelijk immoreel als je op goede gronden de foetus niet beschouwt als een persoon en dus ook niet als iemand die vermoord kan worden.
pi_183555151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
Abortus is de keus van de n direct tegen de ander. De keus voor de een betekent het doodsvonnis voor de ander. Bijna 31 duizend doden kost dit elk jaar en dat alleen in Nederland. Jaar op jaar. Dit is de grootste humanitaire ramp wereldwijd. Voor ons als beschaving is dit een van de tekenen van ons faillissement. In plaats van ons te bekommeren om de meest kwetsbaren worden deze in de schoot gedood. En als ik er een moreel oordeel aan mag toevoegen indien je hier een voorstander voor bent ben je geen knip voor de neus waard. Je staat aan de verkeerde kant en ooit wordt er afgerekend met deze wandaden en diens uitvoerders.
Nee, mensen dwingen de zwangerschap af te maken en allerlei ongewenste kinderen op de wereld zetten, daar wordt het hier beter van.
Op woensdag 7 februari 2018 11:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de denkbeelden van die Taylor best meevallen.
pi_183555577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:35 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

De jongste kinderen die zijn geboren en het overleefd hebben waren na nog geen 22 weken. Voor degene die het inderdaad wegzetten als een bult cellen hoe kunnen die de 24 weken blijven rechtvaardigen?
Who cares?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')