abonnement Unibet Coolblue
pi_183449154
Hoi, ik heb een lelijke tussenmuur op zolder (grote blokken en bakstenen door elkaar), deze wil ik een beetje gaan opknappen. Zolder dient voornamelijk als berging, maar moet wel netjes zijn.

Wat voor goedkope opties heb ik nog meer naast gewoon wit texen? Ben best bereid iets ermee te doen waar ik geen ervaring mee heb, kom er toch niet dagelijks.
pi_183449346
Stucen. Als het toch op zolder is en niet perfect hoeft te zijn is dat een mooi oefenobject.
Prrrrr
pi_183453240
Ik neem maar even aan dat het geen dragende muur is, maar stucen van een muur van verschillende stenen zou ik niet meteen doen. Dat heeft de vorige eigenaar bij mij ook gedaan maar dat blijft jaren werken, en krijg je een barst in je muur.

3 opties:
-bestaande muur vervangen door nieuwe blokken en stucen of witten (afhankelijk hoe strak het moet zijn)
-bestaande muur slopen en vervangen door gipsplaten wandje(metalen studs met evt isolatie er tussen)
-bestaande muur voorzien van houten rachels en gipsplaten erop schroeven. Deze gewoon witten, of stucen (ook weer afhankelijk hoe mooi het moet zijn)
pi_183472195
Gewoon gipsplaten tegenaan lijmen als t muurtje enigszins vlak is. Naden en gaten vlak smeren en witten. Net alsof je het wandje hebt laten stucen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')