abonnement Unibet Coolblue
pi_183433514
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wel een leuke chick ontmoet vandaag, hoop ik binnenkort weer te spreken op een of andere wijze, ze zit op facebook en linkedin, dus hoop zo contact te vinden, had eigenlijk nr moeten vragen, maar is niet de setting ervoor denk ik
bij pakhuis?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2018 @ 04:48:16 #102
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_183433515
_O_ ^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_183433516
naatje de hosselaar
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2018 @ 04:49:01 #104
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_183433517
_O_ _O-
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_183433518
hoi mark
pi_183433519
quote:
9s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:44 schreef devzero het volgende:

[..]

Zover ik weet zijn alleen aloa en sig0000 in de 50+, dus weinig points of refence in deze reeks.
Mja, ik ben begin 40 en ook de echt #fittepeople in mijn crew (check me die slang usen op mijn leeftijd, ben ik niet hip? : :7 :') ) hebben vetophopingen bij de buik die er 20 jaar geleden niet waren. Mijn zus heeft het sinds ze een jaar of wat geleden helemaal sportgirl is geworden niet meer maar die zuipt nogal, dus volgens mij is die sowieso een vrij ernstig tekort aan alles aan het ontwikkelen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433521
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mja, ik ben begin 40 en ook de echt #fittepeople in mijn crew (check me die slang usen op mijn leeftijd, ben ik niet hip? : :7 :') ) hebben vetophopingen bij de buik die er 20 jaar geleden niet waren. Mijn zus heeft het sinds ze een jaar of wat geleden helemaal sportgirl is geworden niet meer maar die zuipt nogal, dus volgens mij is die sowieso een vrij ernstig tekort aan alles aan het ontwikkelen :')
Ik heb dat ook een beetje ja, dat ik de afgelopen 5-10 jaren wat actiever ben gaan worden :D Niet dat ik helemaal gestopt ben met vette hap of zo, maar wel minder.
pi_183433522
Vorige week een 10k in 51 minuten gerend, niet echt snel maar toch nog respectabel :D
pi_183433524
quote:
9s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:53 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een beetje ja, dat ik de afgelopen 5-10 jaren wat actiever ben gaan worden :D Niet dat ik helemaal gestopt ben met vette hap of zo, maar wel minder.
Maat van me, die altijd echt slank was en vroeger elke dag buiten zijn normale voeding nog een zak chips weg tikte op de bank 's avonds moet tegenwoordig ook echt op letten. Anders krijgt hij op zijn voor de rest slanke lijf ook gewoon een (heel klein) buikje. En dat kan hij niet handelen dus die is nu ook zijn calorieën min of meer aan het tellen. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433526
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maat van me, die altijd echt slank was en vroeger elke dag buiten zijn normale voeding nog een zak chips weg tikte op de bank 's avonds moet tegenwoordig ook echt op letten. Anders krijgt hij op zijn voor de rest slanke lijf ook gewoon een (heel klein) buikje. En dat kan hij niet handelen dus die is nu ook zijn calorieën min of meer aan het tellen. :+
Calorieën tellen ga ik dus nooit doen, dan kun je nergens meer van genieten. Dan maar een buikje.
pi_183433530
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:59 schreef devzero het volgende:

[..]

Calorieën tellen ga ik dus nooit doen, dan kun je nergens meer van genieten. Dan maar een buikje.
Ik kan wel wat minder genieten wat dat betreft :') .

Maar zodra je boven de 30 komt gaat gewoon je stofwisseling wat anders werken, hormoonhuishouding gaat wat anders, spier/vet-verhouding gaat wat meer richting vet. Tenzij je gezegend bent met extreem goede genen op dat gebied of er echt heel erg op let en aan werkt is een beetje extra isolatie onvermijdelijk.

Wat allemaal geen excuus is om uit te dijen als een olifant natuurlijk. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 05:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kan wel wat minder genieten wat dat betreft :') .

Maar zodra je boven de 30 komt gaat gewoon je stofwisseling wat anders werken, hormoonhuishouding gaat wat anders, spier/vet-verhouding gaat wat meer richting vet. Tenzij je gezegend bent met extreem goede genen op dat gebied of er echt heel erg op let en aan werkt is een beetje extra isolatie onvermijdelijk.

Wat allemaal geen excuus is om uit te dijen als een olifant natuurlijk. :@
Ik zit in het zelfde bootje als jij hoor ;) En ja ik let er wel op, maar ik ga geen calorieën tellen.
pi_183433532
Beetje vet is niet erg, mensen die dat hebben zijn niet minder gezond dan hele slanke mensen. Zeker als ze regelmatig bewegen en gevarieerd eten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2018 @ 05:07:22 #114
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_183433533
_O_
quote:
6s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:49 schreef devzero het volgende:
hoi mark
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_183433535
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 05:06 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik zit in het zelfde bootje als jij hoor ;) En ja ik let er wel op, maar ik ga geen calorieën tellen.
Mja, ik ben gewoon echt te vet en dat kan ik ook echt niet afschuiven op aanleg en ouder worden. Ja, ik heb wat aanleg en ja, ik word ouder maar niet 25 kilo teveel aanleg en ouder zeg maar :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433536
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 05:07 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje vet is niet erg, mensen die dat hebben zijn niet minder gezond dan hele slanke mensen. Zeker als ze regelmatig bewegen en gevarieerd eten
Mijn ex had geen vet en die was bijna altijd wel ziek,
pi_183433539
ONZ / [Achtste ronde]Het dodetopicspel #1541 Bolke&Bolke

Godverdomme, ik zit allemaal B&B origins te lezen en ik lach me soms echt de tyfus. _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 05:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ONZ / [Achtste ronde]Het dodetopicspel #1541 Bolke&Bolke

Godverdomme, ik zit allemaal B&B origins te lezen en ik lach me soms echt de tyfus. _O-
De geboorte van een top duo _O_ Begrijp nog niet waarom haags iets tegen ze heeft :D
pi_183433542
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 05:13 schreef devzero het volgende:

[..]

De geboorte van een top duo _O_ Begrijp nog niet waarom haags iets tegen ze heeft :D
Niet alleen haags. :P

Sommige mensen kunnen dat soort blije shit gewoon niet waarderen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433545
Gelukkig kon top-optimist en moordwijf Limoentje het wel waarderen _O_
pi_183433546
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 05:20 schreef devzero het volgende:
Gelukkig kon top-optimist en moordwijf Limoentje het wel waarderen _O_
Moentjuh, moeder der Bolkes, brongster van belk, Queen of Bolk, tarantula-hair-styliste en nog een zooi titels die ik vergeet. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 05:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Moentjuh, moeder der Bolkes, brongster van belk, Queen of Bolk, tarantula-hair-styliste en nog een zooi titels die ik vergeet. _O_
Ze zal dat nu vast wel kunnen waarderen. Hopelijk is ze volgende week dinsdag weer terug.
pi_183433551
Ja, Moentjuh heeft wel een beetje vrolijke feestdagen verdiend.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433552
Tijd voor een nieuwjaarsmeet :D
pi_183433553
Heb het wel met mistig over een kookworkshop gehad. Daar bestaat wel enige belangstelling voor. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')