abonnement Unibet Coolblue
pi_183427007
Hallo allemaal,

Zoals elke jaar trekken wij moet onze vriendengroep lootjes voor sinterklaas. Dit jaar moet ik surprise maken voor een verloskunde student. Ik heb geen idee wat ik moet maken. Wie kan mij helpen met een idee?

Ben benieuwd naar jullie ideeën!

Rick
pi_183427176
Minilot had volgens mij ooit iets met een bloederige baby!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_183433431
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183433440
quote:
:D Geniaal!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_183442098
Dat ziet er wel heel leuk uit, maar ik denk dat dat een beetje te moeilijk gaat worden! Ik ben niet zo’n heel creatief mens! Hebben jullie misschien ook nog een wat simpeler idee?
  donderdag 29 november 2018 @ 17:09:29 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_183442138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:07 schreef Rick98 het volgende:
Dat ziet er wel heel leuk uit, maar ik denk dat dat een beetje te moeilijk gaat worden! Ik ben niet zo’n heel creatief mens! Hebben jullie misschien ook nog een wat simpeler idee?
Oh, je bent niet zo creatief... In dat geval...
Een grabbelton met stroop en zaagsel, altijd een succes :') .
pi_183442360
Ik wil wel graag iets maken wat met verloskunde te maken heeft
pi_183495823
quote:
_O-
  zondag 2 december 2018 @ 16:09:03 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183496329
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:07 schreef Rick98 het volgende:
Dat ziet er wel heel leuk uit, maar ik denk dat dat een beetje te moeilijk gaat worden! Ik ben niet zo’n heel creatief mens! Hebben jullie misschien ook nog een wat simpeler idee?
Dit is echt niet zo moeilijk hoor. Kant en klaar taart/cake kopen. Pop er in. Slagroom een kleurtje geven. Opspuiten. Rode snoepjes erbij. Klaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183496380
probeer ergens een moederkoek op de kop te tikken
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_183496890
Ik heb een keer van lichtroze stof een bal genaaid. Dat moest dan een zwangere buik voorstellen. Een soort gat erin gemaakt met rood garen omgestikt en er met een zwarte stift schaamhaar bij getekend. De 'buik' gevuld met watten die rood geverfd waren. Cadeaus erin gestopt en bij het gedicht een latex handschoen gedaan.

Het was niet erg charmant :P maar de ontvanger vond het erg geinig (een 18-jarige die verloskunde wilde gaan studeren)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183496968
quote:
:o
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183552178
Thx voor de tips, zag er allemaal leuk oud, maar change of plans. Ik heb niet zo heel veel tijd meer om de surprise te maken. Dus nu wil ik sushi gaan maken. Ik zat te denken om dan de rijst van piepschuim te maken en dat weer aan elkaar te plakken met haarlak. Weten jullie een goede manier om piepschuim te verkruimelen? Weten jullie ook iets op de binnenkant van de sushi mee te maken (komkommer, tonijn, zalm)?

thx alvast
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')