abonnement Unibet Coolblue
pi_183488827
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 07:52 schreef cempexo het volgende:


"Domein 2, doel 3: Moedig de migratie aan en mobiliteit tussen Europa en Noord, West en Centraal Afrika".


In de 2e Marrakesh verklaring (het VN-Migratiepact) wordt het recht op basisvoorzieningen geregeld voor deze migranten. In de 1e verklaring van Marrakesh lezen we: "Stimuleer een gebalanceerd verhaal over migratie en benadruk de positieve bijdrage van migranten aan de maatschappij".

In de 2e verklaring van Marrakesh lezen we de uitwerking en aanvulling die nog een stap verder gaat: "Stimuleer onafhankelijke, objectieve en kwalitatief hoogwaardige verslaggeving door onder meer media organisaties en de mensen die daar werkzaam zijn gevoelig te maken voor en op te leiden in migratie gerelateerde onderwerpen, en stop daarbij de publieke geldstromen naar media organisaties die zich wat voor manier dan ook discriminerend opstellen t.o.v. migranten.
Kun je exacte quotes geven, want ik kan dat nergens vinden en het zou me verbazen als dat in de verklaring zou staan.

Dit is de "final draft": https://refugeesmigrants.(...)11_final_draft_0.pdf

Er worden dingen afgesproken als:
- beslissingen baseren op 'evidence based' informatie
- maatregelen nemen tegen mensensmokkelarij
- de factoren die reden zijn voor migratie wegnemen

In het kort dit:
quote:
Objectives for Safe, Orderly and Regular Migration
(1) Collect and utilize accurate and disaggregated data as a basis for evidence-based policies
(2) Minimize the adverse drivers and structural factors that compel people to leave their country of origin
(3) Provide accurate and timely information at all stages of migration
(4) Ensure that all migrants have proof of legal identity and adequate documentation
(5) Enhance availability and flexibility of pathways for regular migration
(6) Facilitate fair and ethical recruitment and safeguard conditions that ensure decent work
(7) Address and reduce vulnerabilities in migration
(8) Save lives and establish coordinated international efforts on missing migrants
(9) Strengthen the transnational response to smuggling of migrants
(10) Prevent, combat and eradicate trafficking in persons in the context of international migration
(11) Manage borders in an integrated, secure and coordinated manner
(12) Strengthen certainty and predictability in migration procedures for appropriate screening, assessment and referral
(13) Use migration detention only as a measure of last resort and work towards alternatives
(14) Enhance consular protection, assistance and cooperation throughout the migration cycle
(15) Provide access to basic services for migrants
(16) Empower migrants and societies to realize full inclusion and social cohesion
(17) Eliminate all forms of discrimination and promote evidence-based public discourse to shape perceptions of migration
(18) Invest in skills development and facilitate mutual recognition of skills, qualifications and competences
(19) Create conditions for migrants and diasporas to fully contribute to sustainable development in all countries
(20) Promote faster, safer and cheaper transfer of remittances and foster financial inclusion of migrants
(21) Cooperate in facilitating safe and dignified return and readmission, as well as sustainable reintegration
(22) Establish mechanisms for the portability of social security entitlements and earned benefits
(23) Strengthen international cooperation and global partnerships for safe, orderly and regular migration


[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 08:16:47 ]
pi_183488836
Hoe hoog is die uitkering lan
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183489069
Leuke lijst. Maar het is weer zo eenzijdig als de pest.
De gelukszoekers en criminelen die hierheen komen misdragen zich en zijn zeker niet van plan om zich hier nuttig te maken. Er zal vooral geprofiteerd worden ten koste van de mensen die belasting betalen.
Bij die mensen moet ook de beslissing liggen of we dit wel willen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_183489210
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kun je exacte quotes geven, want ik kan dat nergens vinden en het zou me verbazen als dat in de verklaring zou staan.

Dit is de "final draft": https://refugeesmigrants.(...)11_final_draft_0.pdf

Er worden dingen afgesproken als:
- beslissingen baseren op 'evidence based' informatie
- maatregelen nemen tegen mensensmokkelarij
- de factoren die reden zijn voor migratie wegnemen

In het kort dit:

[..]

Ik kan je niet verder helpen dan deze info
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 2 december 2018 @ 09:59:00 #130
456432 Kamina
Tenacious!
pi_183489395
Zoals FvD hier te werk gaat is een smet voor de Nederlandse democratie. :{w
1 + 1 = blauw
pi_183489433
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 09:27 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik kan je niet verder helpen dan deze info
Als je geen bron hebt heb je het dus zelf verzonnen?

Je beweringen zijn onwaar. Wat jij stelt dat in het verdrag staat, staat er niet in.
pi_183489455
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 10:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je geen bron hebt heb je het dus zelf verzonnen?

Je beweringen zijn onwaar. Wat jij stelt dat in het verdrag staat, staat er niet in.
Ik heb geen moeite met je approach.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 2 december 2018 @ 10:12:42 #133
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183489510
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Christus :') Zou dat nou op zn autocue staan, of zou het zn eigen tekst zijn. Het eerste zou ik nog verontrustender vnden.
Het staat op een inlegvel
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183489839
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 10:06 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met je approach.
Hou je manipulatieve onzin dan voor je.
pi_183489848
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hou je manipulatieve onzin dan voor je.
Met die opvatting heb ik wel moeite.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 2 december 2018 @ 10:43:03 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183489869
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2018 09:59 schreef Kamina het volgende:
Zoals FvD hier te werk gaat is een smet voor de Nederlandse democratie. :{w
Waarom?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183489938
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kun je exacte quotes geven, want ik kan dat nergens vinden en het zou me verbazen als dat in de verklaring zou staan.

Dit is de "final draft": https://refugeesmigrants.(...)11_final_draft_0.pdf

Er worden dingen afgesproken als:
- beslissingen baseren op 'evidence based' informatie
- maatregelen nemen tegen mensensmokkelarij
- de factoren die reden zijn voor migratie wegnemen

In het kort dit:

[..]

Rutte gaf toch aan dat landen van herkomst minder moeilijk zouden doen rondom het terugnemen van migranten. Dat speerpunt is weg gevallen?
pi_183490509
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kun je exacte quotes geven, want ik kan dat nergens vinden en het zou me verbazen als dat in de verklaring zou staan.

Dit is de "final draft": https://refugeesmigrants.(...)11_final_draft_0.pdf
Op zich staan die quotes daar toch gewoon in?

quote:
Objective 3: Promote regular migration and mobility, especially of young people and women,
between Europe and North, West and Central Africa, and within these regions
quote:
the partners will undertake efforts to combat these phenomena, and to promote a balanced
narrative on migration and diasporas, based on facts and highlighting their positive
contribution to the development of societies in countries of origin, transit and destination;
quote:
17.33 To realize this commitment, we will draw from the following actions:

c) Promote independent, objective and quality reporting of media outlets, including internetbased
information, including by sensitizing and educating media professionals on
migration-related issues and terminology, investing in ethical reporting standards and
advertising, and stopping allocation of public funding or material support to media outlets
that systematically promote intolerance, xenophobia, racism and other forms of
discrimination towards migrants, in full respect for the freedom of the media
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183490553
Die handtekeningen zijn grotendeels nep. Heb zelf even ondertekend als Bassie & Adriaan en als Prinses Beatrix om te kijken of die geaccepteerd zouden worden. Was helemaal geen enkel punt. :')

Deel het uiteindelijke aantal maar door 5, dan kom je in de buurt van het aantal mensen dat daadwerkelijk ondertekend heeft.
pi_183490637
quote:
5s.gif Op zondag 2 december 2018 11:27 schreef nostra het volgende:

[..]

Op zich staan die quotes daar toch gewoon in?

[..]


[..]


[..]

Nou nee. Cempexo verbuigt de tekst enigzins en laat belangrijke details gewoon weg. Van bijvoorbeeld dit:
quote:
Objective 3: Promote regular migration and mobility, especially of young people and women,
between Europe and North, West and Central Africa, and within these regions

Maakt cempexo dit:
quote:
Moedig de migratie aan en mobiliteit tussen Europa en Noord, West en Centraal Afrika".
En mbt het punt over de media laat hij deze belangrijke zin weg:
quote:
... in full respect for the freedom of the media


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 11:37:43 ]
pi_183490673
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou nee. Cempexo verbuigt de tekst enigzins en laat belangrijke details gewoon weg. Van bijvoorbeeld dit:

[..]

Maakt cempexo dit:

[..]

Wat cempexo zegt klopt dan ook gewoon.
Promotie van reguliere migratie en mobiliteit... tussen Europa, Noord-, West- en Centraal-Afrika en in de regio's zelf.

Promotie en aanmoedigen ligt op z'n minst dicht bij elkaar. Dat het gaat om Europa en verschillende delen van Afrika is duidelijk.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183490767
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou nee. Cempexo verbuigt de tekst enigzins en laat belangrijke details gewoon weg. Van bijvoorbeeld dit:

Maakt cempexo dit:
Mèh, da's ook wel een beetje semantisch zout op slakken leggen; dat zijn nu ook weer geen nuanceringen die de kern van de boodschap wezenlijk veranderen. Verder doet cempexo niet zoveel zelf (zoals gebruikelijk), het is gewoon een c/p van GS.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 11:57:23 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183491026
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:36 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat cempexo zegt klopt dan ook gewoon.
Promotie van reguliere migratie en mobiliteit... tussen Europa, Noord-, West- en Centraal-Afrika en in de regio's zelf.

Promotie en aanmoedigen ligt op z'n minst dicht bij elkaar. Dat het gaat om Europa en verschillende delen van Afrika is duidelijk.
de reguliere migratie is ook niet hetgaan waar we nu zo'n last van hebben lijkt me

voor mijn gevoel missen er in al die 'vertalingen' idd net dit soort cruciale stukjes om het allemaal erger te doen lijken als het daadwerkelijk is terwijl dat niet nodig zou moeten zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 2 december 2018 @ 12:15:59 #144
456432 Kamina
Tenacious!
pi_183491374
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom?
Daarom.
1 + 1 = blauw
pi_183491378
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

de reguliere migratie is ook niet hetgaan waar we nu zo'n last van hebben lijkt me

voor mijn gevoel missen er in al die 'vertalingen' idd net dit soort cruciale stukjes om het allemaal erger te doen lijken als het daadwerkelijk is terwijl dat niet nodig zou moeten zijn
Wie bedoel je met we? De onderklasse heeft zeker wel last van hedendaagse migratie. Zeker op langere termijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 13:21:22 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183492726
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 12:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Wie bedoel je met we? De onderklasse heeft zeker wel last van hedendaagse migratie. Zeker op langere termijn.
denk eerder middenklasse maar dat doet er niet echt toe

die hebben vooral last van de ongecontroleerde irreguliere migratie, bootvluchtelingen, mensen zonder paspoort, mensensmokkel, uitgeprocedeerden die over straat blijven zwerven en dat soort dingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183493629
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk eerder middenklasse maar dat doet er niet echt toe

die hebben vooral last van de ongecontroleerde irreguliere migratie, bootvluchtelingen, mensen zonder paspoort, mensensmokkel, uitgeprocedeerden die over straat blijven zwerven en dat soort dingen
De onderklasse heeft er last van omdat de sociale voorzieningen worden uitgehold. De meeste migranten van afgelopen jaren zitten namelijk in de onderklasse, maken aanspraak op dezelfde ongeschoolde banen en putten uit dezelfde sociale voorzieningen als bijstand, sociale huurwoningen etc. De verzorgingsstaat en de laaggeschoolde migratie die we de afgelopen 4 jaar gehad hebben gaan niet samen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_183493687
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 14:10 schreef habitue het volgende:
ongeschoolde banen
Belangrijk hierbij is de ondermijning van de verworven arbeidsrechten. In de praktijk meermaals meegemaakt dat niemand van de werknemers de taal spreekt, laat staan zijn rechten kent en de werkgever daar gretig misbruik van maakt. De macht die multinationals in de 2e en 3e wereldlanden bezitten: dát willen ze importeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 14:15:53 ]
  maandag 3 december 2018 @ 09:32:54 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183509296
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2018 09:59 schreef Kamina het volgende:
Zoals FvD hier te werk gaat is een smet voor de Nederlandse democratie. :{w
Verteld eens meid
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 3 december 2018 @ 09:42:21 #150
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183509410
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Die handtekeningen zijn grotendeels nep. Heb zelf even ondertekend als Bassie & Adriaan en als Prinses Beatrix om te kijken of die geaccepteerd zouden worden. Was helemaal geen enkel punt. :')

Deel het uiteindelijke aantal maar door 5, dan kom je in de buurt van het aantal mensen dat daadwerkelijk ondertekend heeft.
Ik heb ondertekend met De Baron.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')