REEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
FUCKING TRAFFICMANAGEMENT! RAAAAAAAAAAAAH!!!!
Het leukste aan het hele spel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
FUCKING TRAFFICMANAGEMENT! RAAAAAAAAAAAAH!!!!
FUNKYYYYYYYYYYYYYquote:
Ziedend?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
FUCKING TRAFFICMANAGEMENT! RAAAAAAAAAAAAH!!!!
quote:
Woestquote:
Ik reken er niet op. Het lijkt er sowieso op dat de makers weinig anders doen dan nieuwe content maken en die dan verkopen als DLCquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:31 schreef ACT-F het volgende:
Komt er nog een nieuwe versie die wat meer voertuigen en citizen untis ondersteunt? Ik zit al heel lang tegen de limieten van het spel aan
Ik hoop toch echt dat ze de engine ook een keer aanpassen. Het is inmiddels weer een tijd geleden. Met dat budget heb ik nooit gemerkt. Toch genoeg geldquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik reken er niet op. Het lijkt er sowieso op dat de makers weinig anders doen dan nieuwe content maken en die dan verkopen als DLC
Ik ben net achter een imo vrij achterlijk mechanisme gekomen.
Ondanks dat ik constant bezig was met scherp op mijn uitgaven letten en mijn stad vrijwel overal tegen de max level buildings aan zit (wat de hoogste inkomsten geeft) daalde mijn netto-inkomen steeds. Dus ik aan het googlen. Kom ik een paar threads tegen die spreken over "more money in treasury = less tax income".
Huh, dat zou wel eens op toepassing van mijn stad kunnen zijn dan, met 30+ miljoen in kas. Maar eigenlijk geloofde ik het niet, dat zou toch een belachelijk mechanisme zijn? Dus eventjes een test gedaan:
Met de landscaping tool in korte tijd 30 miljoen er doorheen gebrast. En wat schetst mijn verbazing: mijn nettoinkomen is compleet geëxplodeerd. Ik ging van 7-ish K naar 87K and still rising
Apart mechanic
Prachtig die detailsquote:Op zondag 7 juli 2019 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
Mini schopje omhoog. Tijd voor een mooi plaatje.
[ afbeelding ]
Ik zou er niet op rekenen. Zo lijken ze gewoon niet te werken. Helaas. Wat hoe tof de game ook is, er valt echt HEUL VEUL véél beter te balancen en aan te passen.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze de engine ook een keer aanpassen. Het is inmiddels weer een tijd geleden.
Zolang je maar niet te veel geld in kas houdt heb je er ook geen 'last' van. Ik ben er ook alleen maar achter gekomen omdat ondanks mijn strakke hand op de knip het net income maar bleef dalen, in een prima draaiende stad. En daar ging ik dus op googlen. En na die test ben ik ervan overtuigd dat het allemaal wel kloptquote:Met dat budget heb ik nooit gemerkt. Toch genoeg geld
87k income? nicequote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik reken er niet op. Het lijkt er sowieso op dat de makers weinig anders doen dan nieuwe content maken en die dan verkopen als DLC
Ik ben net achter een imo vrij achterlijk mechanisme gekomen.
Ondanks dat ik constant bezig was met scherp op mijn uitgaven letten en mijn stad vrijwel overal tegen de max level buildings aan zit (wat de hoogste inkomsten geeft) daalde mijn netto-inkomen steeds. Dus ik aan het googlen. Kom ik een paar threads tegen die spreken over "more money in treasury = less tax income".
Huh, dat zou wel eens op toepassing van mijn stad kunnen zijn dan, met 30+ miljoen in kas. Maar eigenlijk geloofde ik het niet, dat zou toch een belachelijk mechanisme zijn? Dus eventjes een test gedaan:
Met de landscaping tool in korte tijd 30 miljoen er doorheen gebrast. En wat schetst mijn verbazing: mijn nettoinkomen is compleet geëxplodeerd. Ik ging van 7-ish K naar 87K and still rising
Apart mechanic
doet die nog wat leuks?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Metro Overhaul Mod 9.0 update is uit
-Quad Tracks: Now you can build a 4 track solution (two way only)quote:
klinkt super tof, in de praktijk bak ik er niks vanquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
-Quad Tracks: Now you can build a 4 track solution (two way only)
-Above ground station converter allows you to change an entire station or individual tracks between Train and Metro tracks. For metro, allows tracks to be set as Modern or Classic.
-Added an assortment of pillars including Wide, Wide Median, Narrow, and Narrow Median.
-All new UI
-All new Stations proudly presented by BadPeanut
-Over road friendly option allows for easy dragging of MOM tracks over roads
-Express Stations are 4 track stations with platforms on the outer 2 tracks
-Dual Island Stations are 4 track stations with 2 island platforms servicing all 4 tracks.
-Added lighting to underground stations.
-Removed Prefab Hook dependency
-Fixed multiple issues surrounding first time city loads with the mod installed
-Moved Track Size buttons as selectors in the Metro Tabstrip
-Update track costs
-Various other miscellaneous bug fixes
Moet er zelf nog mee beginnen maar voor de infrastructuurnerds is dit wel
Ik zit rond de 110 miljoen met lichte stijging Ik heb vanaf het begin nooit een geldcheat gebuikt.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zolang je maar niet te veel geld in kas houdt heb je er ook geen 'last' van. Ik ben er ook alleen maar achter gekomen omdat ondanks mijn strakke hand op de knip het net income maar bleef dalen, in een prima draaiende stad. En daar ging ik dus op googlen. En na die test ben ik ervan overtuigd dat het allemaal wel klopt
Ik ben na de test verder gaan spelen met de stad waar ik het bij ontdekte. Met 30 miljoen op de bank. De taxes naar 1% gedaan waardoor er een huge tekort ontstond. Dat tekort zag je echter steeds kleiner worden naarmate er minder geld in kas kwam. Ik zat al weer tegen break even aan, met taxes van 1% dus
Ik zit nu in een nieuwe stad tussen de 0-3K netto income, met een kas van 10 miljoen en de residential taxes op 1%.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zit rond de 110 miljoen met lichte stijging Ik heb vanaf het begin nooit een geldcheat gebuikt.
hier doet hij dat regelmatig, ik doe zeker iets wat het niet leuk vindquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit nu in een nieuwe stad tussen de 0-3K netto income, met een kas van 10 miljoen en de residential taxes op 1%.
Het lijkt er echt op dat het spel de inkomsten gewoon zo aanpast dat je vrijwel onmogelijk géén geld kan verdienen.
Serieus? Dat je ook echt in de problemen komt met een stad waar de boel eerst lekker liep?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hier doet hij dat regelmatig, ik doe zeker iets wat het niet leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |