abonnement Unibet Coolblue
pi_183422500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zeker. Het lijkt daar de goede kant op te gaan.
Hoe lang woon je daar al?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2018 @ 17:33:30 #102
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_183422508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hoop activiteit op dat gebied in Enschede. De grond wordt in Brabant kennelijk te heet onder de voeten van de telers.
Men wijkt ook uit naar België.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_183422541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:32 schreef FANN het volgende:

[..]

nou hier eigenlijk ook wel :Y
Noord is zeker door de metro lijn een gewilde buurt geworden, Mensen zijn wat zuiniger op de leef omstandigheden. En letten wat meer op dingen als zwerf vuil.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183422624
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe lang woon je daar al?
Ik woon bijna 14 jaar in Oost. Indische Buurt en de Javastraat was toen nog een achenebbisj buurt met veel belwinkels en allemaal dezelfde groentewinkels en rotzooizaken. Inmiddels is dat een stuk gevarieerder. Uiteraard klagen daar ook weer mensen over. Veryupping, gentrificatie, hipsters ... in Amsterdam is het nooit goed. Gelukkig maar anders viel er niets meer te zeiken.
pi_183422655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Noord is zeker door de metro lijn een gewilde buurt geworden, Mensen zijn wat zuiniger op de leef omstandigheden. En letten wat meer op dingen als zwerf vuil.
Van der Pekbuurt is ook flink opgeknapt.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2018 @ 17:44:14 #106
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_183422688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Noord is zeker door de metro lijn een gewilde buurt geworden, Mensen zijn wat zuiniger op de leef omstandigheden. En letten wat meer op dingen als zwerf vuil.
Het is eigenlijk idioot dat mensen vanuit zichzelf niet wat netter zijn in hun eigen maar ook andermans leefomgeving.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_183422703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik woon bijna 14 jaar in Oost. Indische Buurt en de Javastraat was toen nog een achenebbisj buurt met veel belwinkels en allemaal dezelfde groentewinkels en rotzooizaken. Inmiddels is dat een stuk gevarieerder. Uiteraard klagen daar ook weer mensen over. Veryupping, gentrificatie, hipsters ... in Amsterdam is het nooit goed. Gelukkig maar anders viel er niets meer te zeiken.
Oh niet eens zo lang, maar het gaat hard en kan je wel klagen over yuppen maar het maakt de buurt wel wat aangenamer. Ik heb het hier in de buurt dertig jaar aangekeken. Oud West was destijds niet echt joepi maar nu is het qua winkels en horeca (JP Heyestraat, kinkerstraat) compleet anders
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183422722
quote:
15s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het is eigenlijk idioot dat mensen vanuit zichzelf niet wat netter zijn in hun eigen maar ook andermans leefomgeving.
Ik zie tegenwoordig steeds vaker mensen die rommel oppakken van straat om verderop in een afvalbak te gooien. Veel voorbijgangers vinden dat raar.
pi_183422731
Leuk Scrut ik wil die stukken wel lezen dan ^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_183422737
quote:
15s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het is eigenlijk idioot dat mensen vanuit zichzelf niet wat netter zijn in hun eigen maar ook andermans leefomgeving.
Het zijn meestal sociale huurwoningen waar ik kom. Dat is soms echt een drama
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183422742
Kat is weer thuis 12 tanden en kiezen armer, en hij zwalkt door het huis nu :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_183422761
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh niet eens zo lang, maar het gaat hard en kan je wel klagen over yuppen maar het maakt de buurt wel wat aangenamer. Ik heb het hier in de buurt dertig jaar aangekeken. Oud West was destijds niet echt joepi maar nu is het qua winkels en horeca (JP Heyestraat, kinkerstraat) compleet anders
Ja, het aanbod is veel breder geworden. Ik wil ook niet naar een hipsterkroeg of restaurant maar dat hoeft ook niet, er is meer keuze.
pi_183422780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Kat is weer thuis 12 tanden en kiezen armer, en hij zwalkt door het huis nu :D
Ah, waarom moesten de tanden en kiezen eruit? ;(
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2018 @ 17:49:39 #114
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_183422783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh niet eens zo lang, maar het gaat hard en kan je wel klagen over yuppen maar het maakt de buurt wel wat aangenamer. Ik heb het hier in de buurt dertig jaar aangekeken. Oud West was destijds niet echt joepi maar nu is het qua winkels en horeca (JP Heyestraat, kinkerstraat) compleet anders
30 jaar geleden was het appartementencomplex waar ik nu woon een compleet junken en hoeren paradijs, ik woonde er toen niet.
Inmiddels is het jaren geleden (voor ik er woonde) aangepakt en zelfs de naam veranderd en nu is het acceptabel, maar het gevaar voor afglijden blijft op de loer liggen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_183422791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zie tegenwoordig steeds vaker mensen die rommel oppakken van straat om verderop in een afvalbak te gooien. Veel voorbijgangers vinden dat raar.
Ja mensen doen dat. Ik ruim ook wel eens wat op maar als andere denken je hond te laten schijten op je net vrolijk opgeknapt tuintje word ik wel eens boos
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183422795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Ah, waarom moesten de tanden en kiezen eruit? ;(
Dode zenuwen en 2 stonden dwars en dat voor een hard voer eter, maar zijn moeder had ook een slecht gebit zei de fokker
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_183422811
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk Scrut ik wil die stukken wel lezen dan ^O^
Ik moet me eerst nog flink inlezen maar las al dat beroepsdemonstrante Saar Boerlage, die was destijds oa ook fel tegen op een eventuele Olympische Spelen in Amsterdam, nu een fervent tegenstander is van hoogbouw die hier gepland is. Las net een ingezonden stuk van haar wat kant nog wal raakt. Dat wordt leuk.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2018 @ 17:51:40 #118
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_183422817
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zie tegenwoordig steeds vaker mensen die rommel oppakken van straat om verderop in een afvalbak te gooien. Veel voorbijgangers vinden dat raar.
Ik vind dat netjes, niet dat ik zelf snel zo ver zou gaan, maar ik zal (buiten mijn peuk :7 ) nooit rotzooi op straat gooien.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_183422826
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Kat is weer thuis 12 tanden en kiezen armer, en hij zwalkt door het huis nu :D
;(
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2018 @ 17:52:34 #120
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_183422829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Het zijn meestal sociale huurwoningen waar ik kom. Dat is soms echt een drama
Dat zijn dit ook, voor mij geen reden om je te misdragen, maar goed, hier zitten er ook soms nog rotte appels tussen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_183422830
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik moet me eerst nog flink inlezen maar las al dat beroepsdemonstrante Saar Boerlage, die was destijds oa ook fel tegen op een eventuele Olympische Spelen in Amsterdam, nu een fervent tegenstander is van hoogbouw die hier gepland is. Las net een ingezonden stuk van haar wat kant nog wal raakt. Dat wordt leuk.
Saar Boerlage _O- Zo noemde ik een vriendin
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2018 @ 17:52:48 #122
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_183422836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Kat is weer thuis 12 tanden en kiezen armer, en hij zwalkt door het huis nu :D
Beterschap.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  woensdag 28 november 2018 @ 17:53:05 #123
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_183422840
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik vind dat netjes, niet dat ik zelf snel zo ver zou gaan, maar ik zal (buiten mijn peuk :7 ) nooit rotzooi op straat gooien.
Ik vind het ook asociaal om rotzooi op straat te gooien.
pi_183422848
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik vind dat netjes, niet dat ik zelf snel zo ver zou gaan, maar ik zal (buiten mijn peuk :7 ) nooit rotzooi op straat gooien.
Blikjes en flesjes pak ik soms wel op, maar alleen als ik een afvalbak in de buurt zie staan.
pi_183422854
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Saar Boerlage _O- Zo noemde ik een vriendin
Ook een lastige tante?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')