abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183418885
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wtf. Lekker onbeschoft. Om iets wat je als outfit had uitgekozen?
Achtergrondinformatie is inderdaad misschien handig. Het ging om een spijkerbroek die een collega van haar voor mij had gepakt. Verkoop1 zei dat ik eigenlijk een maat kleiner moest hebben, maar ik zei dat ik het niet fijn vond als een broek heel strak zit. Daarop keek verkoop2 me aan, naar de broek en begon te lachen :W
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_183419065
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:56 schreef mjan het volgende:

[..]

Achtergrondinformatie is inderdaad misschien handig. Het ging om een spijkerbroek die een collega van haar voor mij had gepakt. Verkoop1 zei dat ik eigenlijk een maat kleiner moest hebben, maar ik zei dat ik het niet fijn vond als een broek heel strak zit. Daarop keek verkoop2 me aan, naar de broek en begon te lachen :W
Nou ja zeg! :o o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 28 november 2018 @ 14:15:46 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183419119
Nou Ja mjan!
Wat ontzettend lomp!
Namen willen we! Pek en veren!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183419135
wtf Mjan. :{

Ik krijg net een berichtje van de huurster in dat appartement. Dr huisbaas heeft d'r gemaild dat hij 'nog geen geschikte kandidaat heeft'
waarmee ie dus zegt ons niet geschikt te vinden, maar geen uitleg. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183419215
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:16 schreef Lonaa het volgende:
wtf Mjan. :{

Ik krijg net een berichtje van de huurster in dat appartement. Dr huisbaas heeft d'r gemaild dat hij 'nog geen geschikte kandidaat heeft'
waarmee ie dus zegt ons niet geschikt te vinden, maar geen uitleg. :{
wat een kut bericht.... en de manier waarop is echt niet tof! Doe zoiets ff lekker persoonlijk zeg, wat een eikel
pi_183419253
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:16 schreef Lonaa het volgende:
wtf Mjan. :{

Ik krijg net een berichtje van de huurster in dat appartement. Dr huisbaas heeft d'r gemaild dat hij 'nog geen geschikte kandidaat heeft'
waarmee ie dus zegt ons niet geschikt te vinden, maar geen uitleg. :{
Niet fijn. Ga je nog navragen bij de verhuurder waarom jullie geen geschikte kandidaten zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183419259
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:16 schreef Lonaa het volgende:
wtf Mjan. :{

Ik krijg net een berichtje van de huurster in dat appartement. Dr huisbaas heeft d'r gemaild dat hij 'nog geen geschikte kandidaat heeft'
waarmee ie dus zegt ons niet geschikt te vinden, maar geen uitleg. :{
Het was haast alsof ik weer even terug was op de basisschool :+

Klote van het huis zeg :{ Kun je zelf nog contact opnemen met de huisbaas voor uitleg? Beetje de vraag of je er überhaupt nog iets mee opschiet natuurlijk.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_183419441
Ik geef m de rest van de dag nog om mij te bellen. Doet ie dat niet dan zoek ik morgen contact. Telefoonnummer krijg ik wel losgepeuterd en desnoods ga ik naar zn winkel.

Ze zei zelf dat ze ook nog wel even wil navragen waarom hij ons niet geschikt vindt, maar ja, ik wil dat ook wel weten en ik wil dat graag van hem horen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183419453
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

wat een kut bericht.... en de manier waarop is echt niet tof! Doe zoiets ff lekker persoonlijk zeg, wat een eikel
Ik vind het aangenaam dat jouw reactie precies hetzelfde (en net zo opvliegend :') ) als die van mij is. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183419507
ik zou het een heel logische reactie vinden, ik zou het van iemand zelf willen horen voordat ie er het met een ander over heeft, onbeschoft in mijn ogen
pi_183419528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:35 schreef liedetector het volgende:
ik zou het een heel logische reactie vinden, ik zou het van iemand zelf willen horen voordat ie er het met een ander over heeft, onbeschoft in mijn ogen
.Ja, ik ben het met je eens hoor, volledig. Ik vind het ook een vorm van gebrek aan ruggegraat ofzo. Daar hou ik niet zo van. Grow some balls and tell it to my face.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183419589
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

.Ja, ik ben het met je eens hoor, volledig. Ik vind het ook een vorm van gebrek aan ruggegraat ofzo. Daar hou ik niet zo van. Grow some balls and tell it to my face.
Heeft die woningbaas jullie wel echt meegenomen in de beoordeling? Want het liep vooral via de bewoonster toch?
pi_183419669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heeft die woningbaas jullie wel echt meegenomen in de beoordeling? Want het liep vooral via de bewoonster toch?
De bewoonster mocht een kandidaat uitzoeken, was zijn eerste mededeling.
Dat ging naar 'uitzoeken en aan mij voordragen'
naar 'uitzoeken, aan mij voordragen en oh ja ik heb zelf ook actief mensen gezocht'

We zijn voorgedragen, hebben gesprek met hem gehad en toen gaf ie aan dat ie nog wat afspraken had staan met gegadigden. Dat had ie de bewoonster ook niet verteld. En dat ie ons daarna zou bellen. In principe 'voor het weekend' (afgelopen weekend).
Ik heb toen vrijdag contact gehad met de bewoonster, maar niet omdat zij ons tussenpersoon/doorgeefluik is, zeg maar.

Hij kan gewoon het fatsoen hebben me te bellen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183419700
Als hij eigenlijk al gebeld zou moeten hebben, zou ik gewoon lekker nu al bellen. Puur om te vragen of hij al iets weet. Dan loop je er niet nog een hele dag mee.
pi_183419747
Hoe kun je zeker weten of chocolade "hard" stolt na verwarmen? Is er een manier om dat te bevorderen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183419786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:50 schreef fietsie het volgende:
Hoe kun je zeker weten of chocolade "hard" stolt na verwarmen? Is er een manier om dat te bevorderen?
Tempereren.
pi_183419855
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tempereren.
Zo?

quote:
'Ent'-methode

Als je geen marmeren plaat hebt, kun je chocolade ook tempereren in de pan. Dit gaat als volgt: smelt twee derde van de chocolade au bain-marie. Zodra de chocolade is gesmolten, haal je de pan van het vuur en voeg je een derde stukjes ongesmolten chocolade toe. Nu moet je de chocolade stevig doorroeren met een spatel. Blijf de chocolade roeren totdat alle stukjes zijn gesmolten, je voelt dat de chocolade dikker en glanzender wordt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183419990
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

.Ja, ik ben het met je eens hoor, volledig. Ik vind het ook een vorm van gebrek aan ruggegraat ofzo. Daar hou ik niet zo van. Grow some balls and tell it to my face.
Eensch 😳
@ huisbaas & oogdruppels...

Hebben jullie nog opties in de pocket?
pi_183420026
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:55 schreef fietsie het volgende:
Zo?
Dat is wel de makkelijkste manier. Maar het draait volgens mij vooral om de temperatuur, en het dus snel afkoelen van de chocolade. Maar ik weet de exacte temperatuur die je wil hebben niet.
  woensdag 28 november 2018 @ 15:10:25 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183420135
Het is dat je dringend weg wil.. maar zo'n vent zou ik eigenlijk ook niet als huisbaas willen eigenlijk....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 28 november 2018 @ 15:11:33 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183420158
Vreemde gang van zaken, Lonaa. Hopelijk krijg je nog verdere uitleg.

Ik was met het otootje naar de garage, want er brandde opeen een lampje en de boordcomputer gaf aan 'emissie-storing'. Geen idee wat dat is.
Maar bij de garage ging er wel anderhalve liter olie bij (gratis) en uiteindelijk ging dat emissiewaarschuwingslampje ook weer uit.
Al ie binnenkort weer gaat branden moet ik afspraak voor diagnose gaan maken, zeiden ze.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183420300
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:10 schreef Barreltje het volgende:
Het is dat je dringend weg wil.. maar zo'n vent zou ik eigenlijk ook niet als huisbaas willen eigenlijk....
Ik dacht ook al in de lijn van 'klinkt niet als een heel geschikte huisbaas', maar ja, je wilt heel graag ergens anders wonen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183420356
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:10 schreef Barreltje het volgende:
Het is dat je dringend weg wil.. maar zo'n vent zou ik eigenlijk ook niet als huisbaas willen eigenlijk....
Dit is eigenlijk ook wel hoe wij er nu instaan.

Nou ja, vanavond bemiddelingsgesprek, eens kijken wat daar uit komt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183420402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht ook al in de lijn van 'klinkt niet als een heel geschikte huisbaas', maar ja, je wilt heel graag ergens anders wonen :X
wb overlast is het de afgelopen anderhalve week een heel stuk beter. It's something.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183420471
HonT heeft iets geks.

Banaan = leef. Dat is al jaren zo. Alleen al het geluid van een banaan die je van de tros afscheurd of openmaakt (of ze het nou kan zien of niet) is voldoende voor instant alertheid en omg omg omg ik ga met mn grote vleermuisoren voor je zitten lief kijken.
Bij geen enkel andere vorm van eten is het zo erg, ondanks dat alle hondenkoekjes, aardbei, mandarijn, appel, ananas en weet ik veel wat voor fruit nog meer ook fantastisch is.

Vorige week wilde ze geen banaan. Ok, vreemd. Ik heb het opgeschreven als 'symptoom' voor de DA. 2 dagen daarna hetzelfde.
Maar inmiddels, gezond en wel, wil ze nog steeds niet.
Wel geintresseerd (wel minder heftig dan eerst) en dan hou je d'r een stukje voor en dan: :N

Ik snap d'r niks van. :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')