abonnement Unibet Coolblue
pi_183411872
Lieve mensen, ik zoek raad

Ik speel in een band, wij maken muziek van een specifiek genre (ik hou het graag oppvervlakkig tbv tvp).

Ondanks de magische sfeer ontbreekt er voor mij op andere gebieden raakvlakken.
Het genre is niet het genre waar ik van uit mijn dak ga, De inbreng, inzet,voorbereiding en zelfs kwaliteit van overige bandleden vind ik vaak te gebrekkig, terwijl de complexiteit van bepaalde nummers voor mij toeneemt. Daarbij heb ik net als vroeger altijd weer willen spelen in een band die zijn eigen nummers maakt en waarbij geen rigide koers wordt uitgestippeld.

Gezegd moet worden is dat de faciliteiten onuitputtelijk lijken. Er wordt geoefend op een bijzondere locatie waarbij gratis drank wordt geschonken en geen repetitiekosten betaald hoeven worden. Waarbij wel geldt dat de bandleider bepalend is in de nummers die gespeeld worden.

Van de ene kant kan je dus spreken over "te mooi om waar te zijn".
Maar aan de andere kant de twijfel of dit nu wel de band is waar ik op langere termijn gelukkig van wordt.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen, wat ik met deze dubbele gedachte aanmoet?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Chakotay- op 27-11-2018 23:20:24 ]
pi_183411958
Ik zou als ik jou was een solocarriere ambieeren.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 00:15:38 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183412860
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik zou als ik jou was een solocarriere ambieeren.
of een youtube kanaal
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183412865
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 00:15 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

of een youtube kanaal
Met toetsenbordmuziek bijvoorbeeld.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183414685
Welk(e) instrument(en) speel je?

Als je een goede drummer of een goede zanger bent heb je de bands voor het uitkiezen. Matige gitaristen zijn er weer veel te veel van. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 11:22:36 #6
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_183416555
Is er een band waar je op lange termijn wel gelukkig van wordt? Hoe zou je daar kunnen komen?
Als je nu nog wel gelukkig band bij de band waarin je speelt kom je er vanzelf achter of dat in de toekomst ook nog is?
pi_183466517
Tjah, gewoon aanpakken zoals elk ander beroep toch? Je blijft ergens zolang je er kan leren of op een andere manier voordeel van hebt. Heb je dat genoeg gedaan dan ga je ergens anders werken voor meer loon en/of meer plezier en/of betere secundaire arbeidsvoorwaarden etc etc. Jij bent nog blij genoeg met gratis drankjes om het te vermelden dus zou denken dat je eerst nog wel op je plaats zit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')