abonnement Unibet Coolblue
pi_183506686
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef Freak188 het volgende:
Gove zat vanochtend op de BBC te blaten dat niet de EU maar het VK alle troeven in handen heeft. Zelfs de backstop deal met N-Ierland is volledig in het voordeel van de Britten. Best vermakelijk die volslagen wereldvreemdheid.
En straks janken dat het allemaal zo oneerlijk is als het allemaal wat tegenvalt en dat de EU helemaal niet lief is voor het VK. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183507901
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En straks janken dat het allemaal zo oneerlijk is als het allemaal wat tegenvalt en dat de EU helemaal niet lief is voor het VK. ;(
Als men dat al weet begrijp ik wel dat het VK ook niet lief gaat zijn richting de EU!
pi_183508074
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 02:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als men dat al weet begrijp ik wel dat het VK ook niet lief gaat zijn richting de EU!
Dat zijn ze vanaf het begin van de Brexitellende dan ook al nooit geweest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183508953
Stephen Fry diet ook een duit in t zakje

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 09:34:15 #155
54278 crew  Tijger_m
42
pi_183509313
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 23:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja, maar alleen maar door hun eigen sociale wetgeving.
14miljoen mensen onder de armoede grens in de UK
Maar dat is uiteraard de schuld van de EU. Tja...dan vraag je om narigheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_183509806
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar dat is uiteraard de schuld van de EU. Tja...dan vraag je om narigheid.
Begrijp ik niet, de EU brengt/bracht toch welvaart?
pi_183509816
Tja dan vind ik het niet raar 14 miljoen dat is nogal wat op de 65 miljoen, Engeland alleen rond de 54 miljoen.
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 10:31:54 #158
236264 crew  capricia
pi_183509897
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Begrijp ik niet, de EU brengt/bracht toch welvaart?
Kun je nagaan hoe het was voordat ze bij de EU zaten. Toen ze gigantische leningen bij het IMF nodig hadden. De grootste lening ooit bij het IMF.
De pond werd zelfs terug getrokken uit de internationale valutahandel.
Lening na lening hadden de Britten nodig. Soort Griekenland.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 03-12-2018 10:37:12 ]
Definitely not CIA
pi_183509919
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe het was voordat ze bij de EU zaten. Toen ze gigantische leningen bij het IMF nodig hadden.
Ik heb er nog niks over gelezen, misschien komt dat nog, echter dan is een vonkje voldoende als het zo gesteld is. Dan vind ik het niet raar.

En dan erbij iemand wat al daar geweest is, kunnen die het niet wel?

Echter die welke overblijven wat er nog nooit waren of die het kunnen?
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 10:41:13 #160
236264 crew  capricia
pi_183510021
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb er nog niks over gelezen, misschien komt dat nog, echter dan is een vonkje voldoende als het zo gesteld is. Dan vind ik het niet raar.

En dan erbij iemand wat al daar geweest is, kunnen die het niet wel?

Echter die welke overblijven wat er nog nooit waren of die het kunnen?
Hier een paar van de financiers van een van die leningen:

“Londen kan 2,56 miljard SDR''s lenen en wel van Japan 555 miljoen, van de Bondsrepubliek 785 miljoen, van België 45 miljoen, van Canada 55 miljoen, van Frankrijk 50 miljoen, van Nederland 105 miljoen, van Zweden 20 miljoen en van de VS 945 miljoen. Daarenboven stelt de Zwitserse bank 300 miljoen SDR''s ter beschikking en de overige 500 miljoen zullen door Groot-Brittannië zelf worden gefinancierd uit het eigen tegoed bij het IMF.”
https://www.digibron.nl/s(...)ng-aan-engeland-goed

Zie je overeenkomsten met Griekenland al?
Definitely not CIA
pi_183510028
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:31 schreef capricia het volgende:
Soort Griekenland.
En ook dat is bij de EU, gelukkig maar he.

Of de bevolking het daarmee eens is echter?
pi_183510041
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:41 schreef capricia het volgende:
Zie je overeenkomsten met Griekenland al?
Maar zeker dat, echter waar zat dat probleem voor de EU?
pi_183510218
Daarbij komende geloof ik niet dat de EU het met minder gaat doen, dat/die zetels gaan gewoon verdeeld worden, gelijk als ik dat ik 10 man minder personeel in dienst heb en ik houd dezelfde top!

Maar dat is een compleet ander verhaal.
  maandag 3 december 2018 @ 11:24:09 #164
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_183510611
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:54 schreef john2406 het volgende:
Daarbij komende geloof ik niet dat de EU het met minder gaat doen, dat/die zetels gaan gewoon verdeeld worden, gelijk als ik dat ik 10 man minder personeel in dienst heb en ik houd dezelfde top!

Maar dat is een compleet ander verhaal.
Parlement wordt enigszins ingekrompen met 46 plaatsen. De andere 27 plaatsen die de Britten hadden zijn al herverdeeld.
pi_183512430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Denk dat de overige 27 landen wel vrij onverdeeld op remain zouden stemmen ja.
Ik zou daar niet zo zeker over zijn. Ik denk dat je heel veel proteststemmen gaat krijgen van mensen die de implicaties van vertrek uit de EU helemaal niet kunnen overzien, maar die gewoon de regering een streek willen leveren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183512667
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:52 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Dit levert dus gigantische investeringsmogelijkheden op.
Duh, Brexit is disaster kapitalisme op land schaal. Denk je echt dat die leading brexiters het doen voor soevereiniteit?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 13:41:21 #167
236264 crew  capricia
pi_183513298
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Duh, Brexit is disaster kapitalisme op land schaal. Denk je echt dat die leading brexiters het doen voor soevereiniteit?
Ik denk dat er sws nog wel een onderzoek mag komen naar de aanstichters van deze kapitaalvernietiging. Dat er een bepaalde rijke groep is die garen spint bij een (het liefst zo hard mogelijke) Brexit, is wel duidelijk. Maar welke krachten en belangen er nog meer allemaal achter zitten, Rusland, Leave.eu (die inmiddels van facebook verwijderd is), Arron Banks, Farage etc, mag wel eens onderzocht worden.
Want dit is een grote uitverkoop van rechten en belangen van gewone burgers.
Ook de rol van de media, die de meest uiteenlopende onzin verkondigt. Het gelieg van bepaalde top figuren (Bo Jo). Het gebrek aan een open discussie over de waardengemeenschap die de EU ook is. Het gebrek aan discussie over welke toekomst ze willen.

Zo kan ik nog wel even door gaan.
Definitely not CIA
pi_183515471
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat er sws nog wel een onderzoek mag komen naar de aanstichters van deze kapitaalvernietiging. Dat er een bepaalde rijke groep is die garen spint bij een (het liefst zo hard mogelijke) Brexit, is wel duidelijk. Maar welke krachten en belangen er nog meer allemaal achter zitten, Rusland, Leave.eu (die inmiddels van facebook verwijderd is), Arron Banks, Farage etc, mag wel eens onderzocht worden.
Want dit is een grote uitverkoop van rechten en belangen van gewone burgers.
Ook de rol van de media, die de meest uiteenlopende onzin verkondigt. Het gelieg van bepaalde top figuren (Bo Jo). Het gebrek aan een open discussie over de waardengemeenschap die de EU ook is. Het gebrek aan discussie over welke toekomst ze willen.

Zo kan ik nog wel even door gaan.
Rupert Murdoch die achter enkele van die kranten zit heeft al eens heel duidelijk verteld waarom hij een hekel heeft aan de EU. Als hij belt naar no10 dan heeft hij 's middags al een afspraak en wordt er naar hem geluisterd. In Brussel gaat dat niet op, dus het is begrijpelijk dat hij tegen de EU is.

Deze quote dus:
quote:
I once asked Rupert Murdoch why he was so opposed to the European Union. 'That's easy,' he replied. 'When I go into Downing Street they do what I say; when I go to Brussels they take no notice.'
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183515561
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Rupert Murdoch die achter enkele van die kranten zit heeft al eens heel duidelijk verteld waarom hij een hekel heeft aan de EU. Als hij belt naar no10 dan heeft hij 's middags al een afspraak en wordt er naar hem geluisterd. In Brussel gaat dat niet op, dus het is begrijpelijk dat hij tegen de EU is.

Deze quote dus:

[..]

Grote Amerikaanse bedrijven vinden de EU ook maar een vervelende cock blocker.
pi_183515666
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Grote Amerikaanse bedrijven vinden de EU ook maar een vervelende cock blocker.
Is dat erg? Milieu wetgeving, arbeidsomstandigheden, etc etc. Ik snap dat Corporate America daar niet zoveel mee heeft. Murdoch hetzelfde die denkt allleen maar aan eigen gewin. Doorgeschoten kapitalisme. Gelukkig kan de EU (nog) een vuist maken.
pi_183515741
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:58 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Is dat erg? Milieu wetgeving, arbeidsomstandigheden, etc etc. Ik snap dat Corporate America daar niet zoveel mee heeft. Murdoch hetzelfde die denkt allleen maar aan eigen gewin. Doorgeschoten kapitalisme. Gelukkig kan de EU (nog) een vuist maken.
Nee dat is niet erg. Het is gelukkig één van de weinige organisaties waar Facebook en Microsoft boetes aan moeten betalen.
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 22:56:55 #172
236264 crew  capricia
pi_183524449
Constitutionele crisis onderweg:
BREAKING NEWS: Mr Speaker has decided to give precedence to a motion of contempt against the Government TOMORROW for failure to comply with publishing the full and final legal advice from the Attorney General to the Cabinet on the Brexit deal.

Dit wordt morgen eerst besproken vóór het brexit debat.
Kan potentieel groot worden. De zwaarste consequentie kan zijn dat de Tory’s uit het parlement verwijderd worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door capricia op 03-12-2018 23:39:08 ]
Definitely not CIA
pi_183526694
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Brexit means brexit.. toch?

Eventueel de stem van een volk opzij zetten en andere opties bespreken (zelfs remain) om een slechte beslissing te rekken noem je democratisch in je eigen wereld van de directe democratie. :')

Welke klap van de molen heb jij gehad?
Het is geen klap van de molen. Het is 100% logisch wat ik beweerde. Het probleem is dat jij alles vanuit de EU ziet. Jij ziet de EU als onze staat, Brussel als onze hoofdstad en Juncker als onze staatshoofd. Ik bekijk altijd alles vanuit het Koninkrijk der Nederlanden. Oke, ik overdrijf misschien een beetje maar het zit toch wel dichtbij de waarheid. Anders had je me wel begrepen.

Het is heel simpel. De relatie tussen Nederland en het VK gaat veranderen, misschien wel heel extreem. Nogmaals, ik bekijk het puur vanuit Nederland.

Dan heb je aan de ene kant:

Nederland:
-Welk soort Brexit de Nederlandse burger wil, wordt nog geeneens gevraagd laat staan dat er rekening mee gehouden wordt.
-Deze regering schaart zich blind achter elk door Brussel bereikte/veroorzaakte onderhandelingsresultaat

VK:
- ........ (dat hoef ik niet te vertellen).

Ja, het ziet er chaotisch uit in het VK, het is chaotisch, politici zeggen daar ook dingen die ze niet menen. Sterker nog, de situatie in het VK is een praktijkvoorbeeld waarom mensen zo'n hekel aan politici gekregen hebben. Maar zelfs onder deze omstandigheden is het VK 1000% democratischer dan Nederland. Dat is juist het trieste, zelfs met deze chaos in het VK is het VK 1000% democratischer dan Nederland want het VK kan wel zelfstandig bepalen welke relatie ze met Nederland willen hebben terwijl Nederland overgeleverd is aan de goden. .
pi_183526946
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:56 schreef capricia het volgende:
Constitutionele crisis onderweg:
BREAKING NEWS: Mr Speaker has decided to give precedence to a motion of contempt against the Government TOMORROW for failure to comply with publishing the full and final legal advice from the Attorney General to the Cabinet on the Brexit deal.

Dit wordt morgen eerst besproken vóór het brexit debat.
Kan potentieel groot worden. De zwaarste consequentie kan zijn dat de Tory’s uit het parlement verwijderd worden.
Heb je daar dan niet op zijn minst een meerderheid voor nodig? Ik weet niet hoe het daar werkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door trein2000 op 04-12-2018 11:45:39 (Aanvullende richtlijnen punt 1) ]
pi_183527011
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:56 schreef capricia het volgende:
Constitutionele crisis onderweg:
BREAKING NEWS: Mr Speaker has decided to give precedence to a motion of contempt against the Government TOMORROW for failure to comply with publishing the full and final legal advice from the Attorney General to the Cabinet on the Brexit deal.

Dit wordt morgen eerst besproken vóór het brexit debat.
Kan potentieel groot worden. De zwaarste consequentie kan zijn dat de Tory’s uit het parlement verwijderd worden.
Alleen de minister in kwestie toch?
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 07:27:22 #176
236264 crew  capricia
pi_183527088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:10 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Alleen de minister in kwestie toch?
Dat weet ik eigenlijk niet. Ben te onbekend daarmee. Maar wat een poppenkast hè.

Ik weet wel dat in de UK het parlement soeverein is.
Definitely not CIA
  dinsdag 4 december 2018 @ 07:30:28 #177
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183527108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Heb je daar dan niet op zijn minst een meerderheid voor nodig? Ik weet niet hoe het daar werkt.
Godver. Volg het nieuws man. In het VK is een en al door iedereen voorgelogen over het referendum. Misschien dat je je nog die rode bus met 350 miljoen naar de NHS kan herinneren. Na het referendum hebben de Tories continu onderzoeken niet openbaar gemaakt, om de hete brei gedraaid en onder andere daardoor chaos gecreëerd.

[ Bericht 15% gewijzigd door trein2000 op 04-12-2018 11:46:35 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_183527138
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:10 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Alleen de minister in kwestie toch?
How does the process work?
If Labour believes the government has been in contempt over the legal advice it must make a formal complaint about the minister or ministers deemed responsible, which would then be considered by Bercow.

If Bercow then said there was a case to answer, he could permit a motion from the complainant to have the case referred to the Commons committee of privileges, a cross-party group of MPs. It would be up to the committee to formally investigate any alleged contempt, and to produce a report containing a conclusion and, if needed, a recommended punishment, which would have to be approved by the Commons.
https://www.theguardian.c(...)parliament-explainer

Hieruit begrijp ik dat het alleen tegen een minister gericht kan zijn waarna een commissie bestaande uit leden van meerdere partijen er een oordeel over velt wat vervolgens een meerderheid van de kamer nodig heeft om die minister te verwijderen mocht die commissie een negatief advies uitbrengen over die minister.
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 07:43:54 #179
236264 crew  capricia
pi_183527222
De betreffende minister zou dan May zijn?
Definitely not CIA
pi_183527241
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Godver. Volg het nieuws man. In het VK is een en al door iedereen voorgelogen over het referendum. Misschien dat je je nog die rode bus met 350 miljoen naar de NHS kan herinneren. Na het referendum hebben de Tories continu onderzoeken niet openbaar gemaakt, om de hete brei gedraaid en onder andere daardoor chaos gecreëerd.
Iemand beweert dat de gehele conservative party verwijderd kan worden. Waarom reageer je niet op hem? Sorry hoor dat ik mijn twijfels daarover had en dat ik op zoek ging naar bronnen. ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door trein2000 op 04-12-2018 11:47:27 ]
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 07:49:37 #181
236264 crew  capricia
pi_183527283
In elk geval kan het leiden tot een minister die niet mee stemmen kan op de WA op 11 december.

Vandaag het debat. Plus de start van de Brexit debatten.
Definitely not CIA
pi_183527598
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:43 schreef capricia het volgende:
De betreffende minister zou dan May zijn?
David Lidington of Geoffrey Cox

https://www.theguardian.c(...)it-legal-advice-deal
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 09:25:39 #183
236264 crew  capricia
pi_183528133
“EU court advocate general rules that UK CAN unilaterally revoke article 50 - in other words, in theory, we could just say - stop the Brexit bus, we want to get off (long running case and european Advocate General has just released ruling)”
https://twitter.com/bbclaurak/status/1069868636368715776?s=21

En dit is de argumentatie:
“ECJ statement: withdrawal from an international treaty, which is the reverse of a treaty-making power, is by definition a unilateral act of a State party and a manifestation of its sovereignty.”

Denk dat er veel mensen blij mee zijn. Dit is de ‘verlaat de gevangenis zonder te betalen’-kaart. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door capricia op 04-12-2018 09:53:02 ]
Definitely not CIA
pi_183528380
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:25 schreef capricia het volgende:
“EU court advocate general rules that UK CAN unilaterally revoke article 50 - in other words, in theory, we could just say - stop the Brexit bus, we want to get off (long running case and european Advocate General has just released ruling)”
https://twitter.com/bbclaurak/status/1069868636368715776?s=21

En dit is de argumentatie:
“ECJ statement: withdrawal from an international treaty, which is the reverse of a treaty-making power, is by definition a unilateral act of a State party and a manifestation of its sovereignty.”

Denk dat er veel mensen blij mee zijn.
Aan de andere kant van het kanaal ja, hier in Brussel zal men wel al aan het uitzoeken zijn hoe ze dat in de toekomst kunnen voorkomen. Die hebben natuurlijk ook geen zin in dat een uittredende lidstaat de onderhandelingen tot in het oneindige op kan rekken door het in te trekken en een dag later nieuw uittredingsverzoek in te dienen.
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 09:52:22 #185
236264 crew  capricia
pi_183528396
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:50 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Aan de andere kant van het kanaal ja, hier in Brussel zal men wel al aan het uitzoeken zijn hoe ze dat in de toekomst kunnen voorkomen. Die hebben natuurlijk ook geen zin in dat een uittredende lidstaat de onderhandelingen tot in het oneindige op kan rekken door het in te trekken en een dag later nieuw uittredingsverzoek in te dienen.
Men zal tzt dat artikel 50 wel aanvullen. Heeft ook niet zoveel haast nu. De meeste landen zijn zich kapot geschrokken en de steun voor de EU is erg groot op dit moment.

Overigen is dit ook nog geen officiële uitspraak.
Definitely not CIA
pi_183528415
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:52 schreef capricia het volgende:
Men zal tzt dat artikel 50 wel aanvullen.
Mits goedgekeurd door alle lidstaten.
pi_183528424
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:52 schreef capricia het volgende:
De meeste landen zijn zich kapot geschrokken en de steun voor de EU is erg groot op dit moment.
Wat noem jij de meeste de belangrijkste of ook de kleintjes?
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 09:56:10 #188
236264 crew  capricia
pi_183528436
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:53 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mits goedgekeurd door alle lidstaten.
Volgens mij met ruime meerderheid (65%) van het Europees parlement. Je weet wel.. waar we in mei met zijn allen democratisch voor kunnen stemmen.
Definitely not CIA
pi_183528458
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij met ruime meerderheid (65%) van het Europees parlement. Je weet wel.. waar we in mei met zijn allen democratisch voor kunnen stemmen.
Okay dat kan dus omslaan als een blad aan de boom als ze merken dat het opeens niet zo schrikken was!
Als dat blijkt is het een heel ander verhaal, vertel het mij maar doet men het VK te kort doet men Nederland te kort, straffen met harde hand dan straft men ook Nederland. Vertel het mij maar welke weg te gaan?
Ik vind het wel amusant.
pi_183528467
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij met ruime meerderheid (65%) van het Europees parlement. Je weet wel.. waar we in mei met zijn allen democratisch voor kunnen stemmen.
Ook de lidstaten, het gaat immers om een verdragswijziging.
pi_183528480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ook de lidstaten, het gaat immers om een verdragswijziging.
Oei ik had niet goed gelezen jij zit meer bij de waarheid vermoed ik.

Dacht even dat het over het Brexit ging, dat antwoord, half gelezen maar weer eens van mij.
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 10:00:36 #192
236264 crew  capricia
pi_183528488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Okay dat kan dus omslaan als een blad aan de boom als ze merken dat het opeens niet zo schrikken was!
Als dat blijkt is het een heel ander verhaal, vertel het mij maar doet men het VK te kort doet men Nederland te kort, straffen met harde hand dan straft men ook Nederland. Vertel het mij maar welke weg te gaan?
Ik vind het wel amusant.
Straffen? Wat bedoel je John?
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 10:01:11 #193
236264 crew  capricia
pi_183528495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ook de lidstaten, het gaat immers om een verdragswijziging.
Ah. Okay! :D
Definitely not CIA
pi_183528502
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Straffen? Wat bedoel je John?
Ik dacht even Brexit ik had maar half gelezen.

Straffen een voorbeeld stellen om andere die evt een exit willen een voorbeeld te stellen!
pi_183528639
Beiden hebben dus, hoe heet het een flush in handen, hoop dat May zich ervan bewust is, en het VK niet verkoopt voor een appel en een ei!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2018 10:18:42 ]
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 10:39:19 #196
236264 crew  capricia
pi_183528859
Dat ze artikel 50 zelfstandig in kunnen trekken, maakt dat de kans op een No-Deal kleiner wordt.
Definitely not CIA
pi_183528945
Klopt, maar voor de kans op een voor hen gunstigere deal wordt er ook niet groter voor. De EU kan immers nog altijd de Britten voor het blok zetten met de mededeling "Deze deal, geen deal of een geen Brexit. Kies maar wat je wilt".
pi_183529011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:46 schreef Tocadisco het volgende:
Klopt, maar voor de kans op een voor hen gunstigere deal wordt er ook niet groter voor. De EU kan immers nog altijd de Britten voor het blok zetten met de mededeling "Deze deal, geen deal of een geen Brexit. Kies maar wat je wilt".
Hard Brexit niet? lijkt mij toch wel zeer sterk dat het niet zou kunnen echter dan heeft de EU geen voordeel meer, maar net zo GB ook niet meer.

Geen scheiding voor tafel en bed dus maar een echte scheiding.
pi_183529054
En wat het vissen aangaat, wat heeft de EU bij een scheiding nog verloren in die wateren?
pi_183529449
Het is nog maar een advies, het Hof moet er nog over oordelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')