abonnement Unibet Coolblue
pi_183404041
pi_183404044
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:16 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Oud wijf in een jong lichaam, zei mijn moeder altijd. _O-
Haha nah 11 jaar valt ook wel weer mee eigenlijk. :)
pi_183404045
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 01:09 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ik deed ff gek. Ik kwam nooit in de sc
Moet je vaker doen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183404051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet je vaker doen
Ja ik lag in een deuk toen ik terug las. _O-
pi_183404062
Dat kraken van passwords door kinderen vind ik eigenlijk bs. Of er ligt een briefjes naast
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183404067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Haha nah 11 jaar valt ook wel weer mee eigenlijk. :)
Tuurlijk. Ja het is sowieso wel grappig. Online schatten ze me altijd ouder, en in het echt altijd jonger.
pi_183404076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:19 schreef Soury het volgende:
Dat kraken van passwords door kinderen vind ik eigenlijk bs. Of er ligt een briefjes naast
Je logt gewoon in op de verborgen administrator account, of in safe mode. Omzeil je dat hele wachtwoord.
pi_183404079
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:19 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ja het is sowieso wel grappig. Online schatten ze me altijd ouder, en in het echt altijd jonger.
Catfish
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183404094
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:19 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ja het is sowieso wel grappig. Online schatten ze me altijd ouder, en in het echt altijd jonger.
Apart is dat idd. _O-
Ik vind het sowieso moeilijk om leeftijden in te schatten in het echt ook.
Maar ik meende me te herinneren dat we het wel eens gezegd hadden dat we van dezelfde leeftijd zijn. :)
pi_183404105
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:20 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je logt gewoon in op de verborgen administrator account, of in safe mode. Omzeil je dat hele wachtwoord.
Ik heb geen kinders dus het boeit me niet zo maar kinderen zo slim wegzetten gaat me te ver
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183404156
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb geen kinders dus het boeit me niet zo maar kinderen zo slim wegzetten gaat me te ver
Nah dom zijn ze ook niet als ze het weten te omzeilen.

Ik heb wel het idee dat ze steeds eerder wijs worden.
pi_183404173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb geen kinders dus het boeit me niet zo maar kinderen zo slim wegzetten gaat me te ver
Ik heb het zelf ook allemaal wel gedaan als mijn oudere zussen weer eens een wachtwoord op de computer zetten. ;) Je hoeft maar een paar minuten te googlen(ilse had je in die tijd)en je vind bijna overal wel een oplossing voor.
pi_183404175
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Nah dom zijn ze ook niet als ze het weten te omzeilen.

Ik heb wel het idee dat ze steeds eerder wijs worden.
Welnee ze een Ipad in hun vingers duwen maakt ze niet slimmer dan ze van nature zijn. Eerder lui
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183404188
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:26 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik heb het zelf ook allemaal wel gedaan als mijn oudere zussen weer eens een wachtwoord op de computer zetten. ;) Je hoeft maar een paar minuten te googlen(ilse had je in die tijd)en je vind bijna overal wel een oplossing voor.
Dan heb je het ook over jaren geleden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183404196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Welnee ze een Ipad in hun vingers duwen maakt ze niet slimmer dan ze van nature zijn. Eerder lui
Dat zal het wezen.
Wij moesten naar de bieb om info te krijgen over dingen, nu hebben ze idd een ipad.
pi_183404290
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan heb je het ook over jaren geleden.
En dat maakt verschil? Kinderen groeien nu op met technologie, is een tweede natuur voor ze. Mijn nichtje weet nu al bijna meer van computers dan ik
pi_183404314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat zal het wezen.
Wij moesten naar de bieb om info te krijgen over dingen, nu hebben ze idd een ipad.
Kinderen nu hebben een wereld aan informatie met 1 druk op een knop. Dat heeft zowel positieve als negatieve kanten.
pi_183404342
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:34 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kinderen nu hebben een wereld aan informatie met 1 druk op een knop. Dat heeft zowel positieve als negatieve kanten.
Dat denk ik ook.
pi_183404373
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:34 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kinderen nu hebben een wereld aan informatie met 1 druk op een knop. Dat heeft zowel positieve als negatieve kanten.
Ik zie het vaak als zoethoudertje.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183404491
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zie het vaak als zoethoudertje.
Mensen laten tegenwoordig helaas soms de kids babysitten door schermen, dat is zonde. Het stiefbroertje van mijn nichtje is 6, spreekt meer Engels dan Nederlands doordat hij de hele dag alleen maar op YouTube zit. Zijn vader vind het prima. Enige keer dat hij eens naar buiten gaat is als mijn zus en ik hem meenemen.
pi_183406683
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet je vaker doen
Ja, kan een heel verhaal ophangen waarom ik het niet deed... maar daar zit je echt niet op te wachten... :P Is ondertussen ook een fucking oude ):O
Ik ga in de herkansing :7
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_183406837
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ja, kan een heel verhaal ophangen waarom ik het niet deed... maar daar zit je echt niet op te wachten... :P Is ondertussen ook een fucking oude ):O
Ik ga in de herkansing :7
Nergens voor nodig. Je bent wel een ok user
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183407124
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Je bent wel een ok user
Flikker dan eens wat meer brood in de kelder. Met een grote bek me adopteren.... }:| Ik zit nu het cement uit je kelder te vreten :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_183407242
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Flikker dan eens wat meer brood in de kelder. Met een grote bek me adopteren.... }:| Ik zit nu het cement uit je kelder te vreten :P
Hahaha
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183408445
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:15 schreef markdeajaxfan het volgende:
Kom op ajax
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')